ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 16)

преди 3 години от Matiseli
|
58502 преглеждания 352 отговора |
|
1...15 16 1718
преди 4 месеца

Благодаря много Jaro

Автоматичен превод:
omarfalasca
преди 4 месеца

Абсолютно не е нужно да ми благодариш, знам как трябва да се чувстваш. Някой печели джакпота може би веднъж в живота си и този вид пари е хубаво. И е още по-хубаво, когато не е нужно да се борите за него, а да го получите без никакви проблеми.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

VIP мениджърът ме блокира file на телеграма. Не мога да говоря с никого

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Освен това те блокираха акаунтите ми във всички казина на тяхната група... но защо го правят?

Автоматичен превод:
omarfalasca
преди 4 месеца

Е, това не предвещава нищо добро, но видях, че Стефан покани казиното да отговори на оплакването ви, така че ми е любопитно как ще го защити. Много се интересувам какво се случва и следователно дали ще ви бъде изплатен целият джакпот. Не мислех, че ще е толкова голяма сделка, но ще видим какво ще направи казиното, когато отговорят, ако го направят.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Jaroooo....вижте последния отговор на жалбата🙂

Автоматичен превод:
omarfalasca
преди 4 месеца

Виждам, че сте успели да продължите напред, но оспорваната сума е 27 хиляди и казиното каза, че ще получите 3 плащания по €500 всяко. Така че това трябва да е правилно? 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мисля, че те ще платят за всичко. Малко по малко

Автоматичен превод:
omarfalasca
преди 4 месеца

Е, тогава изглежда, че е на правилния път към това, което определено трябваше да чуем. Чувствайте се свободни да ви информираме, когато получите парите си на вноски.

Поздравления отново и се надявам това да не е последният ви джакпот. 😁☘️🎉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Няколко пъти съм поискал теглене на €300 на карта и те отменят тегленето, казват ми, че има проблем с този тип теглене, когато го правя така от една година, казват ми да направя по банков път, добре тогава го направих така, те приемат тегленето ми и отново имам баланс в моята казино сметка, той не стига до банката.

Автоматичен превод:
Mgv20
преди 4 месеца

Хей, съжалявам да го чуя. Попитахте ли също защо, когато използвате алтернативата, парите не идват при вас и пак се връщат само във вашата сметка?

Освен това забелязах, че сте подали жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигне тя.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Много благодаря

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър ден,

Кой от вас има нова информация за Casino Wazamba and Co.

Последната ми информация е, че е обявен фалит.

Тогава се питам защо тази компания все още има право да управлява казината.


Ако някой може да ми даде информация, благодаря много.


LG Аня

Автоматичен превод:
anjmy1969
преди 4 месеца

Здравейте. Нямаме никаква информация за фалитите, както казахте. Бихте ли предоставили някакви доказателства за това, може би? Сигурен съм, че нашият екип за данни би искал да погледне.🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Джаро здравей...защото след като платиха 8к евро сега ми искат извлечение от банковата сметка. Мислите ли, че това е начин да не ми изплатите печалбите?

Автоматичен превод:
omarfalasca
преди 3 месеца

Хей, не мисля, че това е нещо, за което не биха искали да ти платят. Понякога има нещо като, да кажем, допълнителна проверка, на която играчите трябва да преминат и ако всичко е наред, не виждам защо казиното да не ви изплати. Така че бих съдействал в този случай и ако има затруднения, можете да се свържете с нас. Мислиш ли, че можеш да се справиш? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

надявам се Вече изпратих всички искани документи както на казиното, така и на Стефан. Можете ли да уведомите Стефан? Той не отговаря от много дни

Автоматичен превод:
omarfalasca
преди 3 месеца

Стефан трябва да го е видял, но в момента чака отговор от казиното, така че може би затова не ви е отговорил. Да видим дали всички документи са изрядни и какво ще стане след това.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добро утро, поисках 22bet и 20bet да ме самоизключат от всички сайтове с лиценз на Кюрасао. Въпреки това Wazamba ми позволи да се регистрирам. Аз съм хазартно зависим и се лекувам, а те не уважиха самоизключването. Моля за възстановяване на сумата от 5000 евро, тъй като не трябваше и не можех да играя. можеш ли да ми помогнеш благодаря

Автоматичен превод:
filippo00000
преди 3 месеца

Здравейте, важното в случая е, че ако казината са от една група, има ли някъде написано, че ако се самоизключиш от едно, важи за цялата група. През повечето време това не е така и трябва да се откажете от всяко казино поотделно, но има няколко групи, където работи за всички казина. Така че ще бъде ключово, бих казал. Също така би било важно, ако кажете на казиното Wazamba, че сте пристрастен към хазарта и те знаят за това и все още можете да депозирате.

Моля, уведомете ме как върви цялата работа.

Бих искал също така да спомена, че като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.

Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.

Така че, ако имате проблем, можете да опитате този сайт и да се защитите повече.

Автоматичен превод:
1...15 16 1718
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини