Абсолютно не е нужно да ми благодариш, знам как трябва да се чувстваш. Някой печели джакпота може би веднъж в живота си и този вид пари е хубаво. И е още по-хубаво, когато не е нужно да се борите за него, а да го получите без никакви проблеми.
Ще ти стискам палци. 🤞
You absolutely don't have to thank me, I know how you must feel. Someone wins the jackpot maybe once in a lifetime and that kind of money is nice. And it's even nicer when you don't have to fight for it but get it without any hassle.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Освен това те блокираха акаунтите ми във всички казина на тяхната група... но защо го правят?
Furthermore, they blocked my accounts on all their group's casinos... but why do they do this?
Oltretutto mi hanno bloccato i conti su tutti i casino' del loro gruppo...ma perché fanno così?
Е, това не предвещава нищо добро, но видях, че Стефан покани казиното да отговори на оплакването ви, така че ми е любопитно как ще го защити. Много се интересувам какво се случва и следователно дали ще ви бъде изплатен целият джакпот. Не мислех, че ще е толкова голяма сделка, но ще видим какво ще направи казиното, когато отговорят, ако го направят.
Well, that doesn't bode well, but I saw that Stefan invited the casino to respond to your complaint, so I'm curious how he's going to defend it. I'm quite interested in what's going on and therefore whether you'll get paid the full jackpot. I didn't think it would be that big of a deal, but we'll see what the casino does when they respond, if they do.
Виждам, че сте успели да продължите напред, но оспорваната сума е 27 хиляди и казиното каза, че ще получите 3 плащания по €500 всяко. Така че това трябва да е правилно? 🙂
I see that you managed to go forward, but the disputed amount is 27k and the casino said that you will get 3 payments of €500 each. So should that be correct ? 🙂
Е, тогава изглежда, че е на правилния път към това, което определено трябваше да чуем. Чувствайте се свободни да ви информираме, когато получите парите си на вноски.
Поздравления отново и се надявам това да не е последният ви джакпот. 😁☘️🎉
Well then, it looks like it's on the right track of what we definitely needed to hear. Feel free to update you when you get your money in instalments.
Congratulations again and I hope this wasn't your last jackpot. 😁☘️🎉
Няколко пъти съм поискал теглене на €300 на карта и те отменят тегленето, казват ми, че има проблем с този тип теглене, когато го правя така от една година, казват ми да направя по банков път, добре тогава го направих така, те приемат тегленето ми и отново имам баланс в моята казино сметка, той не стига до банката.
I have requested a withdrawal of €300 on a card on several occasions and they cancel the withdrawal, they tell me that there is a problem with that type of withdrawal when I have been doing it like this for a year, they tell me to do it by bank transfer, well then I have done it like this, they accept my withdrawal and again I have the balance in my casino account, it does not reach the bank.
He solicitado un retiro de 300€ en tarjeta en varias ocasiones y me cancelan el retiro, me indican que hay un problema con ese tipo de retiro cuando desde hace un año lo llevo hace así, me indican que lo haga mediante transferencia bancaria, bueno pues lo he realizado así, me aceptan el retiro y otra vez tengo el saldo en mi cuenta del casino, no llega al banco.
Хей, съжалявам да го чуя. Попитахте ли също защо, когато използвате алтернативата, парите не идват при вас и пак се връщат само във вашата сметка?
Освен това забелязах, че сте подали жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигне тя.
Hey, I'm sorry to hear that. Did you also ask why when you use the alternative, the money does not come to you and is still returned only to your account ?
Also, I noticed that you filed a complaint, so our team will try to assist you and we'll see where it goes.
Добър ден,
Кой от вас има нова информация за Casino Wazamba and Co.
Последната ми информация е, че е обявен фалит.
Тогава се питам защо тази компания все още има право да управлява казината.
Ако някой може да ми даде информация, благодаря много.
LG Аня
Good day,
Who of you has new information about Casino Wazamba and Co.
My last information is that bankruptcy has been filed.
Then I ask myself why this company is still allowed to operate the casinos.
If anyone can please give me information, thank you very much.
LG Anja
Guten Tag,
Wer hat von Ihnen neue Informationen über Casino Wazamba und Co.
Meine letzte Info ist das Insolvenz angemeldet ist.
Dann frage ich mich,wieso dieses Unternehmen noch die Casinos weiter betreiben darf.
Wer mir bitte Informationen geben kann,herzlichen Dank.
LG Anja
Здравейте. Нямаме никаква информация за фалитите, както казахте. Бихте ли предоставили някакви доказателства за това, може би? Сигурен съм, че нашият екип за данни би искал да погледне.🤔
Hello. We do not have any kind of information regarding the bankruptcies, as you said. Could you provide any evidence about it, perhaps? I am sure our data team would like to have a look.🤔
Джаро здравей...защото след като платиха 8к евро сега ми искат извлечение от банковата сметка. Мислите ли, че това е начин да не ми изплатите печалбите?
Jaro hello...because after they paid 8k euros now they want the statement of my bank account. Do you think it's a way to not pay me the winnings?
Jaro ciao...perché dopo cha hanno pagato 8k euro adesso vogliono l estratto conto del mio conto corrente. Secondo te è un modo per non pagarmi le vincite?
Хей, не мисля, че това е нещо, за което не биха искали да ти платят. Понякога има нещо като, да кажем, допълнителна проверка, на която играчите трябва да преминат и ако всичко е наред, не виждам защо казиното да не ви изплати. Така че бих съдействал в този случай и ако има затруднения, можете да се свържете с нас. Мислиш ли, че можеш да се справиш? 🙂
Hey, I don't think that's something they wouldn't want to pay you for. Sometimes there is a sort of, let's say, additional verification that players have to undergo and if everything is in order, I don't see why the casino shouldn't pay you out. So I would cooperate in this case and if there are difficulties, you can contact us. You think you can handle it? 🙂
надявам се Вече изпратих всички искани документи както на казиното, така и на Стефан. Можете ли да уведомите Стефан? Той не отговаря от много дни
I hope so. I have already sent all the requested documents to both the casino and Stefan. Can you notify Stefan? He hasn't responded for many days
Lo spero. Io ho già mandato tutti i documenti richiesti sia al casino' che a Stefan. Puoi avvisare Stefan? Non risponde da molti giorni
Стефан трябва да го е видял, но в момента чака отговор от казиното, така че може би затова не ви е отговорил. Да видим дали всички документи са изрядни и какво ще стане след това.
Stefan must have seen it, but he is currently waiting for a reply from the casino, so maybe that's why he hasn't replied to you. Let's see if all the documents are in order and what happens next.
Добро утро, поисках 22bet и 20bet да ме самоизключат от всички сайтове с лиценз на Кюрасао. Въпреки това Wazamba ми позволи да се регистрирам. Аз съм хазартно зависим и се лекувам, а те не уважиха самоизключването. Моля за възстановяване на сумата от 5000 евро, тъй като не трябваше и не можех да играя. можеш ли да ми помогнеш благодаря
Good morning, I had requested 22bet and 20bet to self-exclude me from all sites with a Curacao license. Despite this, Wazamba allowed me to register. I am a gambling addict and in treatment, and they did not respect the self-exclusion. I ask for the refund of the sum of 5000 euros as I should not and could not have played. Can you help me? Thanks
Buongiorno, avevo richiesto a 22bet e 20bet l'autoesclusione da tutti i siti con licenza Curacao. Nonostante questo Wazamba mi ha permesso di registrarmi. Io sono Ludopatico e in cura, e loro non hanno rispettato l'autoesclusione. Chiedo la restituzione della somma di 5000 euro in quanto non avrei dovuto e potuto giocare. Mi potete aiutare? Grazie
Здравейте, важното в случая е, че ако казината са от една група, има ли някъде написано, че ако се самоизключиш от едно, важи за цялата група. През повечето време това не е така и трябва да се откажете от всяко казино поотделно, но има няколко групи, където работи за всички казина. Така че ще бъде ключово, бих казал. Също така би било важно, ако кажете на казиното Wazamba, че сте пристрастен към хазарта и те знаят за това и все още можете да депозирате.
Моля, уведомете ме как върви цялата работа.
Бих искал също така да спомена, че като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.
Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.
Така че, ако имате проблем, можете да опитате този сайт и да се защитите повече.
Hi, the important thing in this case is that if the casinos are from the same group, do they have it written somewhere that if you self-exclude from one, it applies to the whole group. Most of the time this is not the case and you have to opt out of each casino separately, but there are a few groups where it works for all casinos. So it's going to be key I would say. It would also be important if you told the Wazamba casino that you were a gambling addict and they knew about it and you were still able to deposit.
Please let me know how the whole thing goes.
I would also like to mention that as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
So, if you have a problem you can try this site and protect yourself more.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.