https://anjmy1969.blogspot.com/2024/03/sammelklage-gegen-wazamba.html
https://anjmy1969.blogspot.com/2024/03/sammelklage-gegen-wazamba.html
Здравей! Мина известно време 🙂
Искам само да спомена вашата отхвърлена жалба 👈, за да поддържам честния разговор. Също така си спомням ясно дебатите около него.
Пази се.
hello there! It has been some time 🙂
I just want to mention your rejected complaint 👈 in order to keep the conversation fair. I also vividly remember the debates surrounding it.
Take care.
Страхувах се от това. Е, единственият начин изглежда да бъдеш търпелив с оплакването.
Предполагам, че Томас ще поиска от представителя на казиното допълнително обяснение. Боя се, че докато жалбата не стигне до тази фаза, няма да имаме повече какво да добавим. Съжалявам.
I was afraid of this. Well, the only way seems to be patient with the complaint.
I imagine Tomas will ask the casino representative for further explanation. Until the complaint reaches this phase, I fear we won't have more to add. I'm sorry.
Също така се надявам, каквито и нови новини да имате, не забравяйте да се свържете с мен. 😉
I'll be hoping as well, whatever new news you have be sure to get back to me. 😉
Извинете ме. Какво означава административно решение? В чата на живо ми казват, че акаунтът ми е затворен поради административно решение
Excuse me. What does administrative decision mean? In live chat they tell me that my account is closed due to an administrative decision
Scusate. Cosa significa decisione amministrativa? In live chat mi dicono che il mio conto è chiuso per decisione amministrativa
Уважаема Радка,
Бих искал да ви отговоря, защото намирам тази тема с Wazamba и Co за много важна.
Вашите колеги ми помогнаха много добре и професионално тогава.
Имам адвокатска кантора в Кюрасао, която има моите документи. Може ясно да се докаже, че не съм получавал печалби.
Затова търся други победители, които са преживели същото.
Сигурен съм, че ще се съгласите с мен, че лично за вас това биха били много пари, които ви се полагат.
Ето защо няма да се откажа и ще опитам всичко, за да получа печалбите.
Справедливостта трябва да възтържествува, не мислиш ли Радка?
Бих искал отново да благодаря на вас и вашите колеги за голямата подкрепа тогава.
Поздравления
изпратено до вас от Аня Майер
PS: Съветът за групов иск дойде от адвоката.
Dear Radka,
I would like to answer you because I find this topic with Wazamba and Co very important.
Your colleagues helped me very well and professionally back then.
I have a law firm in Curacao that has my documents. It can be clearly proven that I did not receive any winnings.
I am therefore looking for other winners who have experienced the same thing.
I'm sure you'll agree with me that it would be a lot of money for you personally, which you are entitled to.
That's why I won't give up and will try everything to get the winnings.
Justice must prevail, don't you think Radka?
I would like to thank you and your colleagues again for your great support back then.
Greetings
sent to you by Anja Meyer
PS: The tip about a class action lawsuit came from the lawyer.
Sehr geehrte Radka,
Ich möchte Ihnen antworten, da ich dieses Thema mit Wazamba und Co sehr wichtig empfinde.
Ihre Kollegen haben mir damals sehr gut professionell geholfen.
Ich habe eine Anwaltkanzlei auf Curacao,die meine Unterlagen haben.Es kann eindeutig bewiesen werden, daß ich ein Gewinn nicht erhalten habe.
Ich suche deshalb andere Gewinner,die das gleiche erlebt haben.
Sie geben mir doch bestimmt Recht,das es für Sie persönlich auch viel Geld wäre,was Ihnen zusteht.
Deswegen werde ich nicht aufgeben und alles versuchen,um den Gewinn zu erhalten.
Die Gerechtigkeit soll doch siegen,meinen Sie nicht Radka?
Ich möchte mich nochmals bei Ihnen und Ihre Kollegen bedanken,für Ihre damalige super Unterstützung.
Einen lieben Gruß
sendet Ihnen Anja Meyer
PS.Der Tipp einer Sammelklage kam vom Anwalt.
Извинете ме. Какво означава административно решение? В чата на живо ми казват, че акаунтът ми е затворен поради административно решение
Excuse me. What does administrative decision mean? In live chat they tell me that my account is closed due to an administrative decision
Scusate. Cosa significa decisione amministrativa? In live chat mi dicono che il mio conto è chiuso per decisione amministrativa
Здравейте, може да се основава на тяхно решение, но не мога да ви кажа със сигурност какво точно стои зад него. Казината понякога прибягват до това, но е важно да сте теглили и да имате сметка с 0, така че да нямате пари там. Ако тези условия не са изпълнени, акаунтът не трябва да бъде закрит.
Бих казал, или мисля, че е така, че една от причините може да бъде, когато играчът спечели много пари и загубите не са толкова големи. В такъв случай мога да си представя, че може да се случи нещо подобно, но очевидно причините може да са различни. Казиното вероятно няма да ги каже, така че е жалко, защото понякога справедливо обяснение би било подходящо.
Значи казиното е измислило това, да, закриват акаунта ви? 🤔
Hi, it may be based on their decision, but I can't tell you for sure what exactly is behind it. Casinos sometimes resort to this, but it is important that you have cashed out and have an account with 0, so you don't have any money there. If these conditions are not met, then the account should not be closed.
I would say, or I think it is, that one of the reasons can be when a player wins a lot of money and the losses are not so big. In that case I can imagine that something similar could happen, but obviously the reasons could be different. The casino probably won't say them so it's a pity because sometimes a fair explanation would be appropriate.
So the casino has come up with this, yes, they're closing your account ? 🤔
Сметката ми беше закрита след джакпот от 62 000 евро. Вече имам открито оплакване с вашия колега Стефан
My account was closed following a jackpot of 62,000 euros. I already have an open complaint with your colleague Stephan
Il mio conto è stato chiuso a seguito di un jackpot di 62.000 euro. Ho già un reclamo aperto con il tuo collega Stephan
Уважаема Радка,
Бих искал да ви отговоря, защото намирам тази тема с Wazamba и Co за много важна.
Вашите колеги ми помогнаха много добре и професионално тогава.
Имам адвокатска кантора в Кюрасао, която има моите документи. Може ясно да се докаже, че не съм получавал печалби.
Затова търся други победители, които са преживели същото.
Сигурен съм, че ще се съгласите с мен, че лично за вас това биха били много пари, които ви се полагат.
Ето защо няма да се откажа и ще опитам всичко, за да получа печалбите.
Справедливостта трябва да възтържествува, не мислиш ли Радка?
Бих искал отново да благодаря на вас и вашите колеги за голямата подкрепа тогава.
Поздравления
изпратено до вас от Аня Майер
PS: Съветът за групов иск дойде от адвоката.
Dear Radka,
I would like to answer you because I find this topic with Wazamba and Co very important.
Your colleagues helped me very well and professionally back then.
I have a law firm in Curacao that has my documents. It can be clearly proven that I did not receive any winnings.
I am therefore looking for other winners who have experienced the same thing.
I'm sure you'll agree with me that it would be a lot of money for you personally, which you are entitled to.
That's why I won't give up and will try everything to get the winnings.
Justice must prevail, don't you think Radka?
I would like to thank you and your colleagues again for your great support back then.
Greetings
sent to you by Anja Meyer
PS: The tip about a class action lawsuit came from the lawyer.
Sehr geehrte Radka,
Ich möchte Ihnen antworten, da ich dieses Thema mit Wazamba und Co sehr wichtig empfinde.
Ihre Kollegen haben mir damals sehr gut professionell geholfen.
Ich habe eine Anwaltkanzlei auf Curacao,die meine Unterlagen haben.Es kann eindeutig bewiesen werden, daß ich ein Gewinn nicht erhalten habe.
Ich suche deshalb andere Gewinner,die das gleiche erlebt haben.
Sie geben mir doch bestimmt Recht,das es für Sie persönlich auch viel Geld wäre,was Ihnen zusteht.
Deswegen werde ich nicht aufgeben und alles versuchen,um den Gewinn zu erhalten.
Die Gerechtigkeit soll doch siegen,meinen Sie nicht Radka?
Ich möchte mich nochmals bei Ihnen und Ihre Kollegen bedanken,für Ihre damalige super Unterstützung.
Einen lieben Gruß
sendet Ihnen Anja Meyer
PS.Der Tipp einer Sammelklage kam vom Anwalt.
Здравей отново.
Както сме се опитвали да ви обясним много пъти, това, което все още възприемате като някаква форма на справедливост, далеч не е справедлива перспектива. Страхувам се, че нищо не се е променило.
Ето защо смятам, че трябва да има правилен отговор, когато отново се обръщате към членове, които не са запознати с вашата обща истина.
И така, още нещо: цялата тази работа все още ли е свързана с нашата отхвърлена жалба, моля? Дори не успяхме да определим оспорваната сума поради вашите несъответствия. Ако това е свързано, любезно ви моля да го запазите честно и честно за другите. Това е всичко, което искам от вас.
Адвокатите действат по различни начини, съдебните дела им осигуряват техните залози 🙂
Вместо това обсъждах справедлив подход.
Hello again.
As we have tried to explain to you on numerous occasions, what you still perceive as some form of justice is far from a fair perspective. I am afraid nothing has changed.
Therefore, I think there should be a proper response when you approach members who are unaware with your general truth once more.
So, one more: is this whole thing still about our rejected complaint, please? We were even unable to determiate the desputed amount due to your inconsistencies. If this is related, I ask you kindly to keep it fair and square for others. That's all I ask from you.
Attorneys operate in distinct ways, lawsuits provide them their wagers 🙂
I have been discussing a fair approach instead.
Сметката ми беше закрита след джакпот от 62 000 евро. Вече имам открито оплакване с вашия колега Стефан
My account was closed following a jackpot of 62,000 euros. I already have an open complaint with your colleague Stephan
Il mio conto è stato chiuso a seguito di un jackpot di 62.000 euro. Ho già un reclamo aperto con il tuo collega Stephan
Здрасти! И, честито!!!
Видях отговора:
„За да бъда честен, @stefan, моля те да промениш сумата на иска, казиното плати 3 чакащи тегления и сега липсващият баланс е 27 000. Благодаря"
Знаете, че когато спечелите голяма печалба, особено джакпот, казиното най-вероятно ще затвори акаунта ви и ще проучи историята ви на игри. защото печалбата е доста голяма. Понякога те трябва да си сътрудничат със сродни доставчици на игри, тъй като повечето джакпоти се плащат от доставчиците на игри.
Във всеки случай се радвам да видя, че тегленията се движат!
Hi there! And, congratulations!!!
I saw the reply:
"To be fair @stefan I ask you to change the amount of the claim, the casino paid 3 pending withdrawals and now the missing balance is 27000. Thanks"
You know that when you win big, especially a jackpot, the casino will most likely close your account and investigate your gaming history. because the win is quite big. Sometimes they need to cooperate with related game providers, since most jackpots are paid by game providers.
In any case, I'm glad to see the withdrawals have been moving!
Благодаря ти Радка за огромната доброта. Да се надяваме, че всичко ще се реши. Толкова съм притеснен🙁
Thank you Radka for your enormous kindness. Let's hope everything gets resolved. I'm so worried🙁
Grazie Radka per la tua enorme gentilezza. Speriamo si risolva tutto. Sono tanto preoccupato🙁
Здравей Радка! Толкова се страхувам, че няма да видя печалбите си 🙁
Hi Radka! I'm so scared that I won't see my winnings 🙁
Radka ciao! Ho tanta paura che non vedrò le mie vincite 🙁
Съчувствам ви и също бих се притеснил, но след като вече са ви платили част от това, това вероятно ще ме успокои.
Освен това фактът, че Стефан се е свързал с казиното и високият им индекс на безопасност може да е добър знак. Знам, че не е приятно да чакаме в ситуация като тази, но засега това е единственото, което можем да направим и твърдо вярвам, че ще получите останалото и ще се насладите на парите.
I sympathize with you and I would also be worried, but since they have already paid you some part of it, that would probably put me at ease.
Also, the fact that Stefan contacted the casino and their high safety index could be a good sign. I know it's not pleasant to wait in a situation like this, but for now it's the only thing we can do and I firmly believe that you will get the rest and enjoy the money.
Абсолютно не е нужно да ми благодариш, знам как трябва да се чувстваш. Някой печели джакпота може би веднъж в живота си и този вид пари е хубаво. И е още по-хубаво, когато не е нужно да се борите за него, а да го получите без никакви проблеми.
Ще ти стискам палци. 🤞
You absolutely don't have to thank me, I know how you must feel. Someone wins the jackpot maybe once in a lifetime and that kind of money is nice. And it's even nicer when you don't have to fight for it but get it without any hassle.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Освен това те блокираха акаунтите ми във всички казина на тяхната група... но защо го правят?
Furthermore, they blocked my accounts on all their group's casinos... but why do they do this?
Oltretutto mi hanno bloccato i conti su tutti i casino' del loro gruppo...ma perché fanno così?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.