НачалоФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 20)

 от Matiseli
|
85 767 преглеждания 393 отговора |
|
1...19 20
kosos

Вярвам, че вашият специалист по разрешаване на жалби е казал това ясно в края на темата ви за оплакване:

„Скъпи kosos , разбирам разочарованието ви, но казиното ни предостави история на залаганията в подкрепа на техните твърдения. Ако не можете да ни предоставите никакви подкрепящи доказателства, които да докажат вашето твърдение, нямаме друг избор, освен да отхвърлим тази жалба като Оспорваните средства са върнати и вие успешно сте ги изтеглили. Благодарим ви за съдействието по време на процеса, моля, ако срещнете проблеми с това или някое друго казино не се колебайте да се свържете с нашия център за разрешаване на жалби.

Така че, моля, не се колебайте да предоставите всички доказателства, които имате, ако не сте съгласни с окончателното решение, разбира се.

Наистина съжалявам, че се чувствате така към нас, тъй като ние винаги се опитваме да помогнем на играчите да бъдат третирани справедливо от онлайн казината и винаги се стремим към честна игра.

Във вашия случай, след проучване на цялата предоставена информация от целия ни екип от специалисти, решението беше взето, поради което жалбата ви беше отхвърлена. Моля, чувствайте се свободни, както казах, да отворите отново случая си, като предоставите допълнителни доказателства, които ще покажат, че казиното не е било правилно.

Автоматичен превод:

Предоставих всички доказателства от ДЕН ПЪРВИ. Можете да намерите доказателствата дори в първия ми пост, със снимки на екрана и т.н.


От самото начало е ясно кой е крив. Абсолютно 100% го знаеш. Но Wazamba не е единственото сенчесто измамно казино, което рекламирате тук, повечето от тях дори са незаконни, но предполагам, че са ваши партньори. Така че всеки с мозък може да прозре това.


Както и да е, приключих с твоите глупости. Давам на всеки, когото познавам, да види това.

довиждане


Автоматичен превод:
kosos

Е, тогава предполагам, че доказателствата, които предоставихте, не са достатъчни.

Що се отнася до промотирането, мисля, че сме по-загрижени за информирането на играчите за казината.

Ако имате нещо, което би нарушило сделката в този случай, непременно го предоставете на нашия екип.

Автоматичен превод:

Е, тогава предполагам, че плащанията, които получавате от всички тези казина, са в основата на моето дело.

Автоматичен превод:

Не залагайте в това казино, изминаха 9 дни, откакто поисках теглене и все още нищо не се случва!!!

Автоматичен превод:
nikolino2713

Здравей, казиното обясни ли ти причината, поради която все още не ти е дало парите? Залагали ли сте на спорт или играли ли сте казино игри? Играхте ли с бонус или без?

Кажете ми малко повече за ситуацията, моля.

Автоматичен превод:

Как така бях пренасочен, когато се опитвах да играя казино Dakota dunes???

Автоматичен превод:
corrigalpatrick

здравей

Пренасочване към къде, моля? Предполагам, че може да изглежда странно, но е често срещано в определени ситуации. Може да е временен начин за пренасочване на определени държави. Може би можете да поставите URL адреса тук; ще го проверя

Автоматичен превод:

ОК, ПРИЯТЕЛИ ОТ КАЗИНО ГУРУ, БИХ ИСКАЛ ДА МИ ПОМОГНЕТЕ С ЕДИН ПРОБЛЕМ. ПОИСКАХ ОТТЕГЛЯНЕТО СИ ПРЕДИ 17 ДНИ. КОГАТО ПИША МИ КАЗВАХА ЧЕ ЩЕ ГО ПОСТАВЯТ КАТО ПРИОРИТЕТНО НО НИЩО НЕ СТАВА. КАЗАХА МИ, ЧЕ ВЕЧЕ СА ГО ОБРАБОТИЛИ, ЧЕ Е ПРОБЛЕМ НА ДОСТАВЧИКА, НО ТОГАВА КАЗАХА, ЧЕ ГО ПРЕГЛЕЖДАТ, А СЕГА ДОРИ НЕ СА ГО ПРЕГЛЕДАЛИ.

НЕ ЗНАМ КАКВО ДА ПРАВЯ, ТОВА Е 75 USDT file

БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА СЪТРУДНИЧЕСТВОТО

Автоматичен превод:
ELBRAYAn5

Здравейте, виждам, че имате проблем с тегленето и още в началото бих препоръчал оплакване, което ще подадетена този линк, тъй като чакате 17 дни. Виждам, че все още е друга причина, но вероятно ще се интересувам най-много от факта, че все още е в статус на преглед. Това ми се струва доста странно, че отнема толкова време. Що се отнася до доставчика на плащания, там може да има проблем, но не мисля, че трябва да отнеме толкова време.

Така че защо не използвате нашия екип и не опитате да подадете жалба?

Автоматичен превод:
kosos

Съгласете се, отидете в playstore, където бихте изтеглили приложението, и направете преглед там! Те са безполезни

Автоматичен превод:

Безполезни са! Стой настрана

Автоматичен превод:
Swartvark

Здравейте, има ли нещо конкретно, което ви се е случило в казиното, когато сте на това мнение? Бихте ли ми казали повече за това, моля?

Автоматичен превод:
Javiercadiz

Здравей Хави, успя ли да извадиш всичко? Или по-голямата част от него?

Автоматичен превод:
1...19 20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини