Вярвам, че вашият специалист по разрешаване на жалби е казал това ясно в края на темата ви за оплакване:
„Скъпи kosos , разбирам разочарованието ви, но казиното ни предостави история на залаганията в подкрепа на техните твърдения. Ако не можете да ни предоставите никакви подкрепящи доказателства, които да докажат вашето твърдение, нямаме друг избор, освен да отхвърлим тази жалба като Оспорваните средства са върнати и вие успешно сте ги изтеглили. Благодарим ви за съдействието по време на процеса, моля, ако срещнете проблеми с това или някое друго казино не се колебайте да се свържете с нашия център за разрешаване на жалби.
Така че, моля, не се колебайте да предоставите всички доказателства, които имате, ако не сте съгласни с окончателното решение, разбира се.
Наистина съжалявам, че се чувствате така към нас, тъй като ние винаги се опитваме да помогнем на играчите да бъдат третирани справедливо от онлайн казината и винаги се стремим към честна игра.
Във вашия случай, след проучване на цялата предоставена информация от целия ни екип от специалисти, решението беше взето, поради което жалбата ви беше отхвърлена. Моля, чувствайте се свободни, както казах, да отворите отново случая си, като предоставите допълнителни доказателства, които ще покажат, че казиното не е било правилно.
I believe that your complaint resolver said that clearly at the end of your complaint thread:
"Dear kosos, I understand your frustration but the casino has provided us with a betting history to support their claims. If you cannot provide us with any supporting evidence that would prove your claim, we have no other choice but to reject this complaint as the disputed funds have been returned and you successfully withdrawn them. Thank you for your understanding. We appreciate your cooperation during the process. If you ever encounter any issues with this or any other casino in the future, please feel free to reach out to our Complaint Resolution Center. We're here to help. "
So, please feel free to provide any evidence you have if you don't agree with the final decision, of course.
I am really sorry that you feel this way about us, as we always try to help players be fairly treated by online casinos, and we always aim for fair play.
In your case, after the investigation of all the provided information by our whole team of specialists, the decision was made, and that is why your complaint was rejected. Please feel free, as I said, to reopen your case by providing any further evidence that will show that the casino was not right.