ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия

преди 3 години от Matiseli
|
58362 преглеждания 352 отговора |
|
1 2...18
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wazamba Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Чешкият език вече е наличен

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте Матисели.


Благодаря ви много за вашата актуализация. Добавихме тази информация в прегледа на казиното Wazamba.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Още не мога да препоръчам казиното.

€ 40 депозирани, вземете 200% бонус.

След това внимателно прочетете условията за бонус и започнете да играете.

Играх 2-3 слота (нито един от тях не е забранен, нито е изброен с нисък дял на залога)


Бонусът се изпълни щастливо и след това имаше 670 евро на часовника.


След това поиска адрес за проверка и изпрати всички документи (преди 3 дни)

Искане за плащане на € 500 1 ден по -късно.


Сега (4 дни след имейла за потвърждение и 3 дни след заявката за теглене) вече нямам достъп до профила си, съобщение „Акаунтът е замразен"

На въпроса защо? От чата има само следния отговор: Решението е окончателно и неотменимо "

Здравейте? Колко непрозрачно е това?

без причина ... да предположим, защото защото не им отива да плащат 500 евро на някой, който е депозирал 40 евро.

Твърди се, че трябва да получа парите си в дните въпреки забраната, за която не може да ми бъде дадена причина или вероятно по -скоро „може"

Междувременно изминаха 3 дни след плащането, наистина се страхувам, че тя е излъгала в чата, за да се отърве от мен и парите така или иначе никога не идват.

Преди всичко е лош фактът, че човек не може да даде причина за замразяването.

Разбира се, казиното може да го направи по всяко време без причина, но това просто ми показва, че нещо мирише високо горе, що се отнася до моята ситуация.


и не: Нямам 2 акаунта, нарушени условия или нещо подобно.




Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Gurkenpapst1992
преди 3 години

Съгласен съм, че когато закрият акаунт, те трябва да ви дадат причина, за да можете да се защитите. В такъв случай ви предлагам да подадете жалба на нашия уебсайт. Вярвам, че имаме доста добри отношения с това казино, така че те може да са готови да го обсъдят с нас.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здравей Даниел,

Благодаря за обратната връзка.

Днес исках да видя дали акаунтът ми все още е замразен или дори изтрит.

Този път нямаше изскачащ прозорец с Frozen, но акаунтът не можа да бъде намерен.

Затова попитах отново в чата какво става тук.

отговор file

„Поради техните указания за отговорни игри, вече не мога да играя там, финансовият отдел би се свързал с мен."

Искането за теглене вече е преди 5 дни.

Аз самият не съм блокирал акаунта си, нито съм направил нещо.

Какъв вид бизнес поведение, което сигнализира за мен като играч / клиент и мотивът зад него, очевидно е извън измамата, дори ако съжалявам ...

Аз съм толкова напълно добродушен, уравновесен и позитивен човек, но просто имам чувството, че в момента съм отвлечен.


Заключение: Отговор от финансовия отдел все още е в очакване, но може да се окаже, че получавам само своя депозит (40 евро) вместо 500 евро поради мен или е измислена напълно нова причина и не получавам нищо, съжалявам, но това не работи!



трябва ли да отворя жалба тук като предпазна мярка или да изчакам предполагаем отговор?

Това е разочароващо.


С Най-Добри Пожелания,

Ян

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Gurkenpapst1992
преди 3 години

Вероятно ще изчакам отговора от финансовия отдел. Би било още по -добре за вас, ако решите да отворите жалба след това. Наистина съм любопитен какво ще кажат. Бих им дал общо седмица, вероятно можете да им изпратите напомняне след няколко дни и ако все още не ви изпратят нищо, тогава бих подал жалба дори без окончателния отговор от финансовия отдел.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Допълнение: За щастие днес получих имейл, че Wazamba ще ми плати 500 €.

Изтрих отрицателния рейтинг на казиното, но остава истински отрицателен послевкус за мен поради замразяването без коментар и след това причината за изтриването на акаунта след заявката за теглене и продължителността на цялото нещо.




С Най-Добри Пожелания,

Ян

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Gurkenpapst1992
преди 3 години

Добри новини! Винаги казвам, че получаването на парите е най -важното нещо 🙂 Действително ли са отворили отново сметката или все още е замразена в този момент?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Те изтриха акаунта ми 1 ден след замразяването му и казаха: „Според техните указания за отговорни игри, вече не мога да играя на техния сайт".

Профилът беше (по някаква причина) напълно изтрит, както вече забелязах, и на други сайтове за казина, които принадлежат към групата "Седем звезди".

Вероятно никога няма да разбера точния фон.

40 евро депозит, 500 евро теглене очевидно не им подхождат.



Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Gurkenpapst1992
преди 3 години

Това звучи странно. Все още можете да подадете жалба, ако искате да опитате да разберете причината за това. Можем да се опитаме да се свържем с тях. Наистина се радвам, че поне имаш пари.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте, току-що се присъединих към Casino Guru и имам нужда от съвет. Направих теглене от Wazamba точно преди 6 дни, в 7 сутринта утре ще са 7 дни. Оттеглянето все още е в процес на изчакване и не съм получавал актуализации по имейл или документи, необходими, за да гарантирам, че е одобрено. Също така прочетох различни видове отзиви относно измами в това казино и се притеснявам. Какво мога да направя? Трябва ли още да чакам? Ако да, колко?

В условията на казиното пише, че тегленето се обработва за 3 работни дни, в чата казват, че се обработва за максимум 5. Но и двата срока са изтекли.

Автоматичен превод:
mattfrau00
преди 3 години

Здравейте, чудя се дали вашият процес на проверка е завършен? Може би можете да видите някаква информация на страницата на вашия акаунт? По принцип съветваме играчите да изчакат дори 2 седмици, но винаги зависи от ситуацията. Никой не може да ви каже предварително дата. Ако досега няма отговор от казиното, винаги трябва да настоявате за информация, да бъдете активни. Във всеки случай трябва да се свържете с казиното и да поискате статус на теглене.

Моля, уведомете ни, когато получите отговор от казиното.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Свързах се с обслужването на клиенти и ми казаха да изчакам. Моето теглене е редовно и се изплаща от петък. Чакам и тогава ще дам актуализации.

Автоматичен превод:
mattfrau00
преди 3 години

Здравейте, мисля, че ако изчакате максимум 2 седмици, тогава пак е добре. Ако изтеглянето отнеме повече време, тогава започва да е странно 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

В петък сме. И все още не съм получил никакви актуализации там E-Mail. Казват ми, че времето за изчакване може да варира и са ориентировъчни. Цялото това време за изчакване започва да изглежда малко прекомерно.

Автоматичен превод:
mattfrau00
преди 3 години

Здравейте, може би им липсва персонал и трябва да извършват много плащания. Е, може би е нещо техническо от тяхна страна... Казали ли са ви нещо друго освен "моля, изчакайте" досега? Някаква причина защо отнема толкова време?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Казват, че редовно се редят на опашка за плащане и имат търпение. Извиняват се за закъснението. Но никога не се е случвало да чакам 2 седмици за теглене.

Автоматичен превод:
mattfrau00
преди 3 години

Със сигурност има казина, в които 2 седмици чакане е някак си "нормално" 🙁. Бих изчакал още няколко дни и тогава бих обмислил подаването на жалба.

Просто се чудя колко се опитвате да изтеглите, моля?

По-висока сума ли е? Няма нужда да бъдете конкретни, ако не искате, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Искам само да кажа, че съм много доволен от това казино и имам само един положителен опит в него. Дълго време не смеех да избирам, но сега играя доста често))

Автоматичен превод:
1 2...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини