преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wazamba Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Още не мога да препоръчам казиното.
€ 40 депозирани, вземете 200% бонус.
След това внимателно прочетете условията за бонус и започнете да играете.
Играх 2-3 слота (нито един от тях не е забранен, нито е изброен с нисък дял на залога)
Бонусът се изпълни щастливо и след това имаше 670 евро на часовника.
След това поиска адрес за проверка и изпрати всички документи (преди 3 дни)
Искане за плащане на € 500 1 ден по -късно.
Сега (4 дни след имейла за потвърждение и 3 дни след заявката за теглене) вече нямам достъп до профила си, съобщение „Акаунтът е замразен"
На въпроса защо? От чата има само следния отговор: Решението е окончателно и неотменимо "
Здравейте? Колко непрозрачно е това?
без причина ... да предположим, защото защото не им отива да плащат 500 евро на някой, който е депозирал 40 евро.
Твърди се, че трябва да получа парите си в дните въпреки забраната, за която не може да ми бъде дадена причина или вероятно по -скоро „може"
Междувременно изминаха 3 дни след плащането, наистина се страхувам, че тя е излъгала в чата, за да се отърве от мен и парите така или иначе никога не идват.
Преди всичко е лош фактът, че човек не може да даде причина за замразяването.
Разбира се, казиното може да го направи по всяко време без причина, но това просто ми показва, че нещо мирише високо горе, що се отнася до моята ситуация.
и не: Нямам 2 акаунта, нарушени условия или нещо подобно.
I can't recommend the casino yet.
€ 40 deposited, get 200% bonus.
Then carefully read the bonus terms and conditions and started playing.
I played 2-3 slots (none of them forbidden, nor listed with a low wager share)
Bonus implemented happily and then had € 670 on the clock.
Then asked for the address for verification and sent all documents (3 days ago)
Request for payment of € 500 1 day later.
Now (4 days after the verification email and 3 days after the withdrawal request) I can no longer access my account, message "Account has been frozen"
When asked, why? There is only the following answer from the chat: The decision is final and irrevocable ''
Hello? How intransparent is that?
for no reason ... suppose because because it doesn't suit them to pay out € 500 to someone who has deposited € 40.
Allegedly I should get my money the days despite the ban, for which no reason can be given to me or probably rather `` may ''
Meanwhile, 3 days are over after the payment, I really fear that she lied in the chat to get rid of me and the money never comes anyway.
Above all, the fact that one cannot give a reason for the freezing is poor.
Sure, a casino can do it anytime for no reason, but that just shows me that something stinks high up here as far as my situation is concerned.
and no: I don't have 2 accounts, broken conditions or anything.
Ich kann das Casino bisher nicht empfehlen.
40€ eingezahlt, 200% Bonus bekommen.
Dann die Bonusbedingungen und AGB‘s genauestens durchgelesen und angefangen zu Spielen.
gespielt habe ich 2-3 Slots (alle weder verboten, noch mit geringen Wager-Anteil aufgelistet)
Bonus glücklicher Weise umgesetzt und dann 670€ auf der Uhr gehabt.
Dann nach der Adresse für Verifizierung gefragt und alle Dokumente hingesendet (vor 3 Tagen)
1 Tag später Auszahlung von 500€ beantragt.
Nun (4 Tage nach Verifizierungs-Mail und 3 Tage nach Auszahlungs-Anfrage) komme ich nicht mehr in mein Konto, Meldung ,,Konto wurde eingefroren‘‘
Auf Nachfrage, wieso? Gibt es vom Chat nur folgende Antwort: Die Entscheidung ist endgültig und Unwiderruflich‘‘
Hallo? Wie intransparent ist das denn?
ohne Grund… nehme an weil, weil es denen nicht passt, jemand 500€ auszuzahlen der 40€ eingezahlt hat.
Angeblich soll ich die Tage mein Geld bekommen trotz der Sperre, für die mir kein Grund genannt werden kann oder wohl eher ,,darf‘‘
Mittlerweile sind 3 Tage rum nach Auszahlung, ich habe echt die Befürchtung, die hat im Chat gelogen um mich loszuwerden und das Geld kommt eh nie.
vor Allem, dass man keinen Grund für die Einfrierung nenne kann ist arm.
Klar kann ein Casino es jederzeit ohne Grund tun, aber das zeigt mir einfach, dass irgendwas hier bis zum Himmel stinkt, was meine Situation angeht.
und nein: ich habe keine 2 Konten, keine Bedingungen gebrochen oder sonst was.
Съгласен съм, че когато закрият акаунт, те трябва да ви дадат причина, за да можете да се защитите. В такъв случай ви предлагам да подадете жалба на нашия уебсайт. Вярвам, че имаме доста добри отношения с това казино, така че те може да са готови да го обсъдят с нас.
I agree that whenever they close an account, they should give you a reason so you can defend yourself. In that case, I suggest you to submit a complaint on our website. I believe that we have a pretty good relationship with this casino so they might be willing to discuss it with us.
Здравей Даниел,
Благодаря за обратната връзка.
Днес исках да видя дали акаунтът ми все още е замразен или дори изтрит.
Този път нямаше изскачащ прозорец с Frozen, но акаунтът не можа да бъде намерен.
Затова попитах отново в чата какво става тук.
отговор
„Поради техните указания за отговорни игри, вече не мога да играя там, финансовият отдел би се свързал с мен."
Искането за теглене вече е преди 5 дни.
Аз самият не съм блокирал акаунта си, нито съм направил нещо.
Какъв вид бизнес поведение, което сигнализира за мен като играч / клиент и мотивът зад него, очевидно е извън измамата, дори ако съжалявам ...
Аз съм толкова напълно добродушен, уравновесен и позитивен човек, но просто имам чувството, че в момента съм отвлечен.
Заключение: Отговор от финансовия отдел все още е в очакване, но може да се окаже, че получавам само своя депозит (40 евро) вместо 500 евро поради мен или е измислена напълно нова причина и не получавам нищо, съжалявам, но това не работи!
трябва ли да отворя жалба тук като предпазна мярка или да изчакам предполагаем отговор?
Това е разочароващо.
С Най-Добри Пожелания,
Ян
Hi Daniel,
Thanks for the feedback.
Today I wanted to see if my account is still frozen or even deleted.
This time there was no pop-up with Frozen, but that the account could not be found.
So I asked again in the chat what is going on here.
answer
"Due to their guidelines for responsible gaming, I can no longer play there, the finance department would allegedly contact me."
The withdrawal request is now 5 days ago.
I have not blocked my account myself, nor have I done anything.
What kind of business behavior that signals for me as a player / customer and the motive behind it is clearly beyond the scam, even if I'm sorry ...
I am such a totally good-natured, level-headed and positive person, but I just feel like I'm being kidnapped right now.
Conclusion: A response from the finance department is still pending, but it may well be that I only receive my deposit (€ 40) instead of the € 500 due to me or a completely new reason is invented and I get nothing, sorry but that doesn't work !
should I open a complaint here as a precaution, or should I wait for an alleged response?
It is frustrating.
Best regards,
Jan
Hallo Daniel,
danke für die Rückmeldung.
Heute wollte ich gucken, ob mein Konto immer noch eingefroren oder sogar gelöscht ist mittlerweile.
Diesmal kam kein Pop-Up mit Eingefroren sondern, dass das Konto nicht gefunden wird.
Also nochmal im Chat gefragt, was hier los ist.
Antwort
,,aufgrund deren Richtlinien für Verantwortungsvolles Spielen kann ich dort nun nicht mehr Spielen, die Finanzabteilung würde sich angeblich bei mir melden.‘‘
Die Auszahlungsanfrage ist mittlerweile 5 Tage her.
Ich habe weder mein Konto selbst in Sperrung gegeben, noch habe ich irgendwas getan.
Was das für mich als Spieler/Kunde für ein Geschäftsgebaren und deren Motiv dahinter signalisiert über die Masche ist, auch wenn es mir leid tut, eindeutig..
Ich bin so ein total gutmütiger, besonnener und positiver Mensch, jedoch komme ich mir gerade einfach nur veräppelt vor.
Fazit: eine Rückmeldung der Finanzabteilung steht noch aus, jedoch kann es gut sein, dass ich statt der mir zustehenden 500€ nur meine Einzahlung (40€) erhalte oder ein komplett neuer Grund erfunden wird und ich garnix bekomme, sorry aber das geht so nicht!
soll ich vorsorglich eine Beschwerde hier eröffnen, oder noch auf eine angebliche Rückmeldung warten?
Es ist frustrierend.
Beste Grüße,
Jan
Вероятно ще изчакам отговора от финансовия отдел. Би било още по -добре за вас, ако решите да отворите жалба след това. Наистина съм любопитен какво ще кажат. Бих им дал общо седмица, вероятно можете да им изпратите напомняне след няколко дни и ако все още не ви изпратят нищо, тогава бих подал жалба дори без окончателния отговор от финансовия отдел.
I'd probably wait for the reply from the Finance department. It would be even better for you if you decided to open a complaint afterwards. I'm really curious about what they'll say. I'd give them a week in total, you can probably send them a reminder after few days and if they still don't send you anything, then I'd submit a complaint even without the final response from the Finance department.
Допълнение: За щастие днес получих имейл, че Wazamba ще ми плати 500 €.
Изтрих отрицателния рейтинг на казиното, но остава истински отрицателен послевкус за мен поради замразяването без коментар и след това причината за изтриването на акаунта след заявката за теглене и продължителността на цялото нещо.
С Най-Добри Пожелания,
Ян
Addendum: I fortunately received an email today that Wazamba will pay me the 500 €.
I deleted the negative rating of the casino, but there remains a real negative aftertaste for me due to the freezing without comment and then the reason for the account deletion after the withdrawal request & the duration of the whole thing.
Best regards,
Jan
Nachtrag: habe heute glücklicherweise eine Mail erhalten, dass Wazamba mir die 500€ auszahlt.
Die negative Bewertung des Casinos habe ich gelöscht, jedoch bleibt hier für mich ein echter negativer Beigeschmack aufgrund der erst kommentarlosen Einfrierung und dann an den Haaren herbeigezogenen Begründung für die Kontolöschung nach der Auszahlungs-Anfrage & der Dauer des ganzen.
Beste Grüße,
Jan
Добри новини! Винаги казвам, че получаването на парите е най -важното нещо 🙂 Действително ли са отворили отново сметката или все още е замразена в този момент?
Good news! I always say that getting the money is the most important thing 🙂 Did they actually reopen the account or is it still frozen at this moment?
Те изтриха акаунта ми 1 ден след замразяването му и казаха: „Според техните указания за отговорни игри, вече не мога да играя на техния сайт".
Профилът беше (по някаква причина) напълно изтрит, както вече забелязах, и на други сайтове за казина, които принадлежат към групата "Седем звезди".
Вероятно никога няма да разбера точния фон.
40 евро депозит, 500 евро теглене очевидно не им подхождат.
They deleted my account 1 day after it was frozen and said, "According to their guidelines for responsible gaming, I can no longer play on their site."
Account was (for whatever reason) completely deleted, as I have now noticed, also on other casino sites that belong to the "Seven Stars" group.
I will probably never find out the exact background.
€ 40 deposit, € 500 withdrawal apparently did not suit them.
Mein Konto haben sie ja 1 Tag nach deren Einfrierung gelöscht und gemeint ,,gemäß deren Richtlinien für Verantwortungsbewusstes Spielen kann ich auf deren Seite nicht mehr Spielen.‘‘
Konto wurde (warum auch immer) komplett gelöscht, wie ich nun bemerkt habe, auch auf anderen Casino Seiten die zu der ,,Seven Stars’‘ Gruppe gehören.
Den genauen Hintergrund werde ich wohl nie erfahren.
40€ Einzahlung, 500€ Auszahlen hatte denen scheinbar nicht gepasst.
Това звучи странно. Все още можете да подадете жалба, ако искате да опитате да разберете причината за това. Можем да се опитаме да се свържем с тях. Наистина се радвам, че поне имаш пари.
That sounds strange. You can still submit a complaint if you want to try finding out the reason behind it. We can try to contact them. I'm just really happy you got the money at least.
Здравейте, току-що се присъединих към Casino Guru и имам нужда от съвет. Направих теглене от Wazamba точно преди 6 дни, в 7 сутринта утре ще са 7 дни. Оттеглянето все още е в процес на изчакване и не съм получавал актуализации по имейл или документи, необходими, за да гарантирам, че е одобрено. Също така прочетох различни видове отзиви относно измами в това казино и се притеснявам. Какво мога да направя? Трябва ли още да чакам? Ако да, колко?
В условията на казиното пише, че тегленето се обработва за 3 работни дни, в чата казват, че се обработва за максимум 5. Но и двата срока са изтекли.
Hi, I just joined Casino Guru and I need some advice. I made a withdrawal from Wazamba exactly 6 days ago, at 7 am tomorrow it will be 7 days. The withdrawal is still pending, and I have not received updates via e-mail or any documents required to ensure that it is approved. I have also read various types of reviews regarding scams on this casino and am worried. What can I do? Do I still have to wait? If so, how much?
In the terms and conditions of the casino it says that the withdrawal is processed in 3 working days, in chat they say that it is processed in 5 maximum. But both time limits have passed.
Salve, mi sono appena iscritto a Casino Guru e avrei bisogno di un consiglio. Ho effettuato un prelievo su Wazamba esattamente 6 giorni fa, alle 7 della giornata di domani saranno 7 giorni. Il prelievo risulta ancora in attesa, e non mi sono arrivati ne aggiornamenti via mail ne risìchieste di documenti per far si che venga approvato. Ho letto vari tipi di recensioni anche per quanto riguarda Scam su questo Casino e sono preoccupato. Cosa posso fare? Devo ancora aspettare? Se si quanto?
Nei termini e condizioni del casino dice che il prelievo viene elaborato in 3 giorni lavorativi, in chat dicono che venga elaborato in 5 massinmo. Ma entrambi i limiti di tempo sono passati.
Здравейте, чудя се дали вашият процес на проверка е завършен? Може би можете да видите някаква информация на страницата на вашия акаунт? По принцип съветваме играчите да изчакат дори 2 седмици, но винаги зависи от ситуацията. Никой не може да ви каже предварително дата. Ако досега няма отговор от казиното, винаги трябва да настоявате за информация, да бъдете активни. Във всеки случай трябва да се свържете с казиното и да поискате статус на теглене.
Моля, уведомете ни, когато получите отговор от казиното.
Hello, I'm wondering is your verification process complete? Maybe you can see some info in your account page? Generaly, we advice players to wait even for 2 weeks, however it always depends on situation. Nobody can tell you any date in advance. If there is no response from the casino so far, you should always push for information, be active. In any case, you should contact the casino and ask for withdrawal status.
Let us know when you receive a reply from the casino, please.
Свързах се с обслужването на клиенти и ми казаха да изчакам. Моето теглене е редовно и се изплаща от петък. Чакам и тогава ще дам актуализации.
I contacted customer service and they told me to wait. My withdrawal is regular and in payment starting from Friday. I await and then I will give updates.
Ho contattato il servizio clienti e mi hanno detto di attendere. Il mio prelievo risulta regolare ed in pagamento a partire da Venerdì. Attendo e poi darò aggiornamenti.
Здравейте, мисля, че ако изчакате максимум 2 седмици, тогава пак е добре. Ако изтеглянето отнеме повече време, тогава започва да е странно 🙂
Hi, I think if you wait for maximum of 2 weeks, then it's still fine. If the withdrawal takes longer, than it starts to be strange 🙂
В петък сме. И все още не съм получил никакви актуализации там E-Mail. Казват ми, че времето за изчакване може да варира и са ориентировъчни. Цялото това време за изчакване започва да изглежда малко прекомерно.
We are on Friday. And I still haven't received any updates there E-Mail. They tell me that waiting times may vary and are indicative. All this waiting time is starting to seem a bit excessive.
Siamo a Venerdì. Ed ancora non ho ricevuto alcun aggiornamento vi E-Mail. Mi dicono che i tempi di attesa possono variare e sono indicativi. Inizia a sembrarmi un po eccessivo tutto questo tempo di attesa.
Здравейте, може би им липсва персонал и трябва да извършват много плащания. Е, може би е нещо техническо от тяхна страна... Казали ли са ви нещо друго освен "моля, изчакайте" досега? Някаква причина защо отнема толкова време?
Hello, maybe they are short on staff and have to proceed lots of payments. Well maybe it's something technical on their side... Have they told you anything else except for "please wait" so far? Any reason why it takes so long?
Казват, че редовно се редят на опашка за плащане и имат търпение. Извиняват се за закъснението. Но никога не се е случвало да чакам 2 седмици за теглене.
They say they are regularly queuing to pay and have patience. They apologize for the delay. But never happened to wait 2 weeks for a withdrawal.
Dicono che sono regolarmente in coda nei pagamenti e di avere pazienza. Si scusano per il ritardo. Ma mai successo di attendere 2 settimane per un prelievo.
Със сигурност има казина, в които 2 седмици чакане е някак си "нормално" 🙁. Бих изчакал още няколко дни и тогава бих обмислил подаването на жалба.
Просто се чудя колко се опитвате да изтеглите, моля?
По-висока сума ли е? Няма нужда да бъдете конкретни, ако не искате, разбира се.
There are certainly casinos where 2 weeks waiting is somehow "normal" 🙁.I would wait a few days more and then consider submitting a complaint.
I'm just wondering how much are you trying to withdraw, please?
Is it some higher sum? No need to be concrete if you don't want to, of course.
Искам само да кажа, че съм много доволен от това казино и имам само един положителен опит в него. Дълго време не смеех да избирам, но сега играя доста често))
I just want to say that I am very satisfied with this casino and have only had one positive experience in it. I didn't dare to choose for a long time, but now I play quite often))
Só quero dizer que estou muito satisfeito com este casino e tive apenas uma experiência positiva nele. Não me atrevi a escolher durante muito tempo, mas agora jogo com bastante frequência))
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.