ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 3 години от Matiseli
|
58799 преглеждания 354 отговора |
|
1...9 10 11...18
Themisjr
преди 12 месеца

Проверихте ли оплакванията?


Имаше още един, който имаше проблем, тъй като не ги приеха.


Ако не можете да го разберете, направете свой собствен бас и нека техният мениджър да се погрижи за него, тъй като поддръжката понякога не е най-добрата

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Проверихте ли оплакванията?


Имаше още един, който имаше проблем, тъй като не ги приеха.


Ако не можете да го разберете, направете свой собствен бас и нека техният мениджър да се погрижи за него, тъй като поддръжката понякога не е най-добрата

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Има малка надежда да се справя сам. Ако не помоля за помощ от тук

Автоматичен превод:
Themisjr
преди 11 месеца

Ако мога да се намеся за секунда, мисля, че трябва да подадете жалбата незабавно. Не се притеснявайте, безплатно е.

Бих казал, че казиното разполагаше с доста време, за да ви провери, а сега бихте могли да се нуждаете от помощ, така че нека започнем точно тук, като използваме тази връзка .

Може да се чудите какво всъщност е оплакването... Е, позволете ми да споделя това ръководство . По мое мнение, това обяснява ясно цялата функция.


Заинтересовани ли сте?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Проверихте ли оплакванията?


Имаше още един, който имаше проблем, тъй като не ги приеха.


Ако не можете да го разберете, направете свой собствен бас и нека техният мениджър да се погрижи за него, тъй като поддръжката понякога не е най-добрата

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, успяхте ли да разрешите някой от проблемите си в това казино по този начин? Питам, защото ако ми препоръчате такава процедура, сигурно сте решили нещо. Това вярно ли е ? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Реших един от проблемите си с друго казино чрез вашия раздел за оплаквания и съм благодарен за това.


Може скоро да подам жалба за wazamba, ако продължат да забавят собствените ми тегления, но в момента чакам само 4-ия ден.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ако мога да се намеся за секунда, мисля, че трябва да подадете жалбата незабавно. Не се притеснявайте, безплатно е.

Бих казал, че казиното разполагаше с доста време, за да ви провери, а сега бихте могли да се нуждаете от помощ, така че нека започнем точно тук, като използваме тази връзка .

Може да се чудите какво всъщност е оплакването... Е, позволете ми да споделя това ръководство . По мое мнение, това обяснява ясно цялата функция.


Заинтересовани ли сте?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че съм близо до намирането на решение, така че ще продължа да опитвам още малко сам и след това ще помоля за помощ, ако е необходимо

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Реших един от проблемите си с друго казино чрез вашия раздел за оплаквания и съм благодарен за това.


Може скоро да подам жалба за wazamba, ако продължат да забавят собствените ми тегления, но в момента чакам само 4-ия ден.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Радвам се, че успяхме да ви помогнем веднъж преди. Разбира се, ако имате проблем в това казино, не се колебайте да подадете жалба. Въпреки това бих казал също, че 4 дни все още не са голяма работа и ние даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на теглене.

Както и да е, получихте ли някаква причина от казиното защо отнема повече време?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че съм близо до намирането на решение, така че ще продължа да опитвам още малко сам и след това ще помоля за помощ, ако е необходимо

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Е, надявам се, че ще успеете да го оправите. Ако не, знаете, че можете да се обърнете към нас. Успех и ако имате нещо ново, не се колебайте да ни актуализирате. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, имам "чакащо" теглене от дни, когато казаха, че ще отнеме от 1 до 3 работни дни...вече сме на 4-ти и изглежда, че не плащат...в допълнение към отрицателни отзиви, които прочетох онлайн... Това измамна страница ли е? В чата те не дават решения и се ограничават до копиране и поставяне на съобщение.

Автоматичен превод:
Nole77
преди 11 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, където възникнаха вашите проблеми. Виждам, че сте в 4-ия ден от етапа на теглене, но бих искал да започна, като кажа, че даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на теглене. Когато от казиното ви казаха, че ще отнеме 1-3 дни, дадоха ли ви обяснение защо все още го нямате? Хрумва ми, че тъй като е преди празниците, казиното може да има известно забавяне на плащанията или може да има други причини.

Все пак препоръчвам да проявите търпение известно време предвид срока, който ви казах, и ще видим дали парите ще стигнат до вас. Твърдо вярвам, че ще стане и ако имате нова информация, не се колебайте да ни уведомите. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Публикация на Rafaeliton Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
Rafaeliton
преди 10 месеца

Уважаеми потребителю, поради напълно неуместния ви език и обидно поведение ви предупреждавам!

Моля, спазвайте нашите правила, в противен случай акаунтът ви ще бъде забранен за постоянно или ще загубите достъп до форума.

https://casino.guru/terms-and-conditions


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Rabidi NV са най-лошите хора, успяха да ме държат без сън дълго време, защото бях много нервен. Те са обучени бандити!!!

Предлагам полицейско разследване в централата на фирмата, да ги арестуват и да ядат камъни до края на живота си!!!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър ден, направих няколко депозита от 29.12.2021 г. и загубих много пари и като продължих да играя, успях да спечеля част от това, което загубих. Около 2400 евро, опитвам се да ми ги върнат... правилата за връщане на средства гласят, че се връщат в рамките на 3 работни дни, но са минали няколко дни и не виждам отговор.


Вярно е, че връщанията са на 24 часа и с лимит. Приех го и съм правил тегления на всеки 24 часа. Свързах се с отдела за помощ, но никой не ми отговаря...


Казват ми, че просто трябва да изчакам.


имам нужда от помощ

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Rabidi NV са най-лошите хора, успяха да ме държат без сън дълго време, защото бях много нервен. Те са обучени бандити!!!

Предлагам полицейско разследване в централата на фирмата, да ги арестуват и да ядат камъни до края на живота си!!!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Съжалявам за преживяванията ви, но дръжте нервите си на каишка. Няма да търпя общото ти злоупотреба.

Ако имате да кажете нещо за Рабиди - обидите са изключени , направете го тук, моля:

https://pt.casino.guru/forum/casinos/aviso--rabidi-nv-agora-esta-operando-sem-licenca/6

Моля се да разберете предупреждението ми.



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър ден, направих няколко депозита от 29.12.2021 г. и загубих много пари и като продължих да играя, успях да спечеля част от това, което загубих. Около 2400 евро, опитвам се да ми ги върнат... правилата за връщане на средства гласят, че се връщат в рамките на 3 работни дни, но са минали няколко дни и не виждам отговор.


Вярно е, че връщанията са на 24 часа и с лимит. Приех го и съм правил тегления на всеки 24 часа. Свързах се с отдела за помощ, но никой не ми отговаря...


Казват ми, че просто трябва да изчакам.


имам нужда от помощ

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей,

Имате предвид възстановяване на средства или по-скоро обикновени заявки за теглене, моля?

Честно казано, засега не мога да кажа.

Ще бъда тук за актуализация. 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, имам 101 000 евро. Имам три чакащи тегления от това, първият ден е първият и те не плащат. Как се свързвам с тях чрез чат и те ми казват, че съм на опашката. Имам нужда от помощ. Имам много пари за теглене. Това е хлябът на сина ми. Справедливостааааа. filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Javiercadiz
преди 10 месеца

Здравейте.

Доколкото разбирам публикацията ви, казиното призна, че сте на опашката. Което означава, че най-вероятно са в забавяне - обработват плащания в опашката. Правилно ли разбрах?

Питам, защото в такава ситуация просто трябва да изчакате. Просто не отменяйте тегленията, това е важно.

Може би можете да поставите тук отговора, който сте получили от поддръжката. Може ли, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Трите тегления бяха одобрени и изплатени вчера от казино wazamba. Но когато поискам теглене, никога не анулирам.😊. Надявам се, че няма повече забавяния в тегленията, защото тези тегления отнеха повече от три работни дни според правилата и условията на казино wazamba.

Автоматичен превод:
Javiercadiz
преди 10 месеца

Добре, това е отговорно.

Също така се надявам забавянето да не е прекалено голямо. Може ли да ме държите в течение, моля? 🙏

Само за да съм сигурен, нали знаеш.

Автоматичен превод:
1...9 10 11...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини