ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 3 години от Matiseli
|
57159 преглеждания 351 отговора |
|
1...10 11 12...18
Добавете пост
преди 10 месеца

Информирах ви. Разбира се, да, разбира се. Ще ти кажа всичко. Много благодаря.

Автоматичен превод:
Javiercadiz
преди 10 месеца

Няма за какво, аз ще бъда тук 🙌

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Имам много пари в игралната си сметка. Много закъсняват с тегленията. Сега е 11 януари и те са обработили само три тегления. Имам три други чакащи и заявени тегления, но в момента няма нищо за обработка. Надявам се, че можете да ми помогнете, моля.. filefilefilefile

Автоматичен превод:
Javiercadiz
преди 10 месеца

Моля, колко време чакате за следващите тегления? Забелязах, че сте написали, че казиното е имало известно забавяне на тегленията преди, така че вероятно ще бъде същото и сега въз основа на това, което описвате. Но ако са само няколко дни, няма да съм стресиран и ще се опитам да бъда търпелив. Проверявате ли в казиното защо отнема повече време?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

file Например, това теглене вече е изминало три работни дни вчера, съгласно правилата и условията. От уазамба. Много закъсняват с тегленията.

Автоматичен превод:
Javiercadiz
преди 10 месеца

Това означава ли, че сте получили друго плащане от казиното? Колко тегления имате сега и кога сте ги въвели, моля?

Питам, защото даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте. Сега имам три чакащи тегления. Но те в момента са в краен срок. Защото един го поиска този петък, друг в събота и трети днес, неделя.

Автоматичен превод:
Javiercadiz
преди 10 месеца

Разбирам, това означава, че сте направили своите тегления само преди известно време, така че ако имате някакъв проблем и казиното не е успяло да ви изплати парите, не се колебайте да ме информирате.

Както и да е, какъв срок ви даде казиното? Видях, че това казино ви е плащало в миналото и сте споменали, че сте получили пари, така че силно вярвам, че и сега ще е така.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Днес има идеалното казино wazamba. В момента ми е изплатил всички тегления. Информирах ви. Поздрави😊

Автоматичен превод:
Javiercadiz
преди 10 месеца

Хей! Значи вече няма неизплатени тегления?

Очаквам отговора ви със затаен дъх! 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Имам две чакащи тегления, но те са скорошни. Но днес те плащат добре на wazamba. Ще те държа в течение. Благодаря виsssz

Автоматичен превод:
Javiercadiz
преди 10 месеца

Добре. Колкото повече новини, толкова по-добре!

Късмет! ✨🙌


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Благодаря Радка. Ние сме в контакт. Поздрави от Кадис Испания.😊

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Благодаря Радка. Ние сме в контакт. Поздрави от Кадис Испания.😊

Автоматичен превод:
Javiercadiz
преди 10 месеца

Сърдечни поздрави от Чехия! 😉

Ние всъщност замръзваме тук 😀

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Тук в Испания не е студено. Харесвам Чехия. Бях там веднъж 😊

Автоматичен превод:
Javiercadiz
преди 9 месеца

Готино! Може би разглеждане на забележителности?

Както и да е, как стоят нещата с Wazamba? Всичко наред ли е? 🐱‍🏍😉

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Момчета, имам сериозен проблем, искам вашата помощ незабавно!!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Отворих сметка в Wazamba, депозирах близо €150 и спечелих близо €400, където направих заявка за теглене в петък, днес ми беше платено нормално!! (Сайтът все още не ме е попитал за идентификация) Тъй като днес се чувствах късметлия, казах да опитам късмета си след много часове игра на Rise Of Olympus 100 и с много депозити близо до 250 € успях да спечеля колко 1400 € отидох да поискам теглене и можех да изтегля само 500 евро, за които кандидатствах, докато говорех в чата, забелязах, че съм въвел данните си грешна дата на раждане вместо 1995 г. Бях поставил 1994 г. от бързината веднага отворих чат и ми казаха, че ако искам да променя данните си, да изпратя имейл до казиното!!! Проблемът ми е, че се страхувам, че акаунтът ми ще бъде закрит, тъй като съм казино Streamer и тези пари, които печеля, тъй като това е моята работа, сега са за лекарства, тъй като имам рак !!! Бих искал някой от casinoguru да ми помогне и да поддържаме връзка, така че всичко да върви гладко, ако има някакъв проблем, моля, @radka

Автоматичен превод:
sotiriskarasas21
преди 8 месеца

Калмера. Видях жалбата ви тук с нашия екип и се надявам, че те ще могат да ви помогнат с този проблем. Сега, когато сте информирали поддръжката на казиното за грешката във вашата дата на раждане, те би трябвало да могат да поправят това и да ви информират, когато и дали ще имат нужда от допълнителна документация от вас. Най-важното нещо е да сътрудничите напълно на казиното в този момент, така че вашият случай да може да бъде разрешен възможно най-бързо. Ще стискам палци 🤞 и моля, информирайте ни, ако нещо се промени. 🙏

Автоматичен превод:
1...10 11 12...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини