Здравейте, просто си играят времето.
Подадох лична карта и шофьорска книжка като документи всеки ден. Винаги се подчинявайте всеки ден, дразнете ги, тогава е добре, като не се отказвате.
Дойде мой ред да получа печалбите си от март.
Поздрави Аня
Hello, they're just playing for time.
I submitted my ID and driver's license as documents every day. Always submit every day, annoy them, then it's okay by not giving up.
It's been my turn to receive my winnings since March.
Greetings Anja
Guten Tag,die spielen nur auf Zeit.
Ich habe jeden Tag meinen Ausweis und Führerschein als Dokument eingereicht. Immer jeden Tag einreichen, nerven Sie die,dann geht's durch Nicht aufgeben.
Ich bin seit März dran,meinen Gewinn zu erhalten.
lg Anja
Друг важен съвет е да запазите всички печалби, които сте спечелили, като екранна снимка и също така да изтеглите историята на играта.
За мен Wazamba манипулира сумата няколко пъти, така че печалбите ми ставаха все по-малко.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Друг важен съвет е да запазите всички печалби, които сте спечелили, като екранна снимка и също така да изтеглите историята на играта.
За мен Wazamba манипулира сумата няколко пъти, така че печалбите ми ставаха все по-малко.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Знам, че не е смешно, но се опитвам да бъда спокоен с подобни неща. Точно по този начин тегля документите от сметката си за интернет банкиране и ги изпращам на wazamba. Не конвертирам никакви снимки.
I know it is not funny but i am trying to be calm with matters like this. Exactly this way, i download the documents from my internet banking account and i send them to wazamba. I dont convert any photo.
Виждам. Както казах, просто исках да съм сигурен за произхода му. За съжаление наистина изглежда, че служителите на казиното трябва да получат допълнително обучение за това как трябва да се обработват документите. 🙁
Съжалявам, че не мога да бъда по-полезен.
Поне можете да подадете безплатна жалба, само в случай, че се мъчите твърде дълго. Моля , вижте това ръководство за това как работи тази функция .
Как се чувстваш за това?
I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁
I'm sorry I could not be more helpful.
At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.
How do you feel about that?
Друг важен съвет е да запазите всички печалби, които сте спечелили, като екранна снимка и също така да изтеглите историята на играта.
За мен Wazamba манипулира сумата няколко пъти, така че печалбите ми ставаха все по-малко.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Мисля, че е честно да добавя, че вашата жалба всъщност беше затворена като неоснователна . С цялото ми уважение, справете се с това и спрете да преследвате други играчи с вашите неподдържани идеи.
Наистина ли трябва да ти напомням всеки път?
" Благодаря ви за вашите имейли. За съжаление не намерих подходящ разговор, който да предполага, че някой друг е играл в казиното вместо вас. Според историята на играта ви сте намалили печалбите си до нула и сте направили 36 депозита след това . Много малко вероятно е някой да направи това, след като е бил "ограбен" от 80 000 €. В разговорите, които сте препратили, вие основно се оплаквате от вашите тегления. Тъй като всички тегления, които сте направили, са обработени и получени и няма признаци за злоупотреба с достъп до вашия акаунт , опасявам се, че жалбата ви ще бъде отхвърлена. Ако не сте съгласни с нашето решение, моля, обърнете се към Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). Иска ми се да съм от повече помощ."
Ако не спрете да повдигате тази тема всеки път, когато нов играч публикува проблем, вашето разрешение да създавате публикации тук ще бъде ограничено.
Можете ли да помислите за това?
I think it is fair to add that your complaint was actually closed as unjustified. With all due respect, deal with it and stop chasing other players with your unsupported ideas.
Do I really have to remind you each time?
"Thank you for your emails. Unfortunately, I didn't find any relevant conversation that would suggest that someone else played in the casino instead of you. According to your game history, you played down your winnings to zero and made 36 deposits after that. It is highly unlikely that someone would do that after being "robbed" of 80000€. In the conversations you forwarded, you basically complain about your withdrawals. Since all withdrawals you made were processed and received and there is no sign of abusing access to your account, I'm afraid your complaint will be rejected. If you disagree with our decision, please turn to the Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). I wish I could be of more help."
If you don't stop bringing this topic up each time a new player posts an issue, your permit to create posts here will be restricted.
Can you please consider that?
Виждам. Както казах, просто исках да съм сигурен за произхода му. За съжаление наистина изглежда, че служителите на казиното трябва да получат допълнително обучение за това как трябва да се обработват документите. 🙁
Съжалявам, че не мога да бъда по-полезен.
Поне можете да подадете безплатна жалба, само в случай, че се мъчите твърде дълго. Моля , вижте това ръководство за това как работи тази функция .
Как се чувстваш за това?
I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁
I'm sorry I could not be more helpful.
At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.
How do you feel about that?
Добре отново, благодаря за отговорите, ще се опитам да намеря решение възможно най-скоро. Така или иначе ще взема парите си или не, ще подам жалба за suer за казино wazamba.
Ok again thanks for the responses i will try to find a solution as soon as possible. Either way i take my money or not i will submit for suer a complaint about wazamba casino.
И аз ти благодаря. Ще бъдем тук, ако се нуждаете от повече подробности относно жалбата или каквото и да отговаря на вашите нужди.
Бихте ли любезно да ни държите в течение за напредъка си? Другите може да го намерят за удобно, бих казал. 🙏
По един или друг начин, пожелавам ви доста бързо решение!
Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.
Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏
One way or another, I wish you a pretty quick solution!
И аз ти благодаря. Ще бъдем тук, ако се нуждаете от повече подробности относно жалбата или каквото и да отговаря на вашите нужди.
Бихте ли любезно да ни държите в течение за напредъка си? Другите може да го намерят за удобно, бих казал. 🙏
По един или друг начин, пожелавам ви доста бързо решение!
Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.
Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏
One way or another, I wish you a pretty quick solution!
Разбира се, ще дам информация, ако нещо се промени. Благодаря отново
Of course i will provide information if something changes. Thanks again
Бих внимавал...Защото колегата ти сам разбра разликите.
Но повече няма да публикувам нищо.
Очаквам уважение и от теб.
Всичко най-хубаво
I would be careful...Because your colleague recognized the differences himself.
But I won't post anything anymore.
I expect respect from you too.
All the best
Ich würde aufpassen ...Da Ihr Kollege selber die Differenzen erkannt hat.
Aber ich werde nichts mehr posten.
Ich erwarte auch von Ihnen Respekt.
Alles Gute
Моля, не се опитвайте да кажете, че не разбирате. Знам целия контекст на жалбата, която споменах. Поради това аз лично обсъждах вашите публикации с Matěj много пъти в миналото.
Това е пътят, който сте избрали. Това са последствията.
Уважавам те като човешко същество, но не мога да пренебрегна постоянното очерняне, което се опитваш да разпространяваш тук. 🙏
Остани добре.
Please do not try to say you do not understand. I know the whole background of the complaint I mentioned. I personally discussed your posts with Matěj many times in the past due to that.
It is the path you have chosen. Those are the consequences.
I respect you as a human being, but I can't ignore the constant denigration you try to spread here. 🙏
Stay well.
Добро утро, преди 2 дни спечелих 1000 евро с бонус от 30 евро в крайна сметка след два дни тегленето беше отменено, казвайки, че машината ми е платила по погрешка
Good morning, 2 days ago I won 1000 euros with a bonus of €30 in the end after two days the withdrawal was canceled saying that the machine paid me by mistake
Buongiorno 2 giorni fa ho ho vinto 1000 euro con un bonus di 30€ alla fine dopo due giorni il prelievo è stato annullato dicendo che per sbaglio la macchinetta mi ha pagato
Здравейте, попитахте ли как е възможно това или за някакво доказателство от казиното, че е имало грешка?
Hi, did you ask how this is possible or for some proof from the casino that there was an error ?
Да, казват, че било грешка на слота и че не трябвало да ми плащат. Казват, че с максималния бонус от монети от 5 евро мога да спечеля 25 евро. Проблемът е, че бонусът не е това, което казват, но беше бонус от рак и спечелих 60 €, с които след това спечелих написаната сума.
Yes, they say that it was an error on the slot and that they shouldn't have paid me. They say that with the maximum 5 euro coin bonus I could win €25. The problem is that the bonus is not what they say but it was a crab bonus and I won 60 € with which I then won the written amount.
Si loro dicono che e stato un errore della slot e che nn doveva pagarmi.dicono che con il bonus moneta da 5 euro massimo potevo vincere 25€.il problema che il bonus non è quello che dicono loro ma era bonus crab e ho vinto 60€ con cui poi ho vinto la cifra scritta.
Съжалявам, но какъв е този скраб бонус?
По един или друг начин, щях да ви предложа да подадете жалба до вас и сега виждам, че вече имате такава с много подобен проблем, но срещу друго казино.
За да сте сигурни, сблъсквали ли сте се със същия проблем и в двете казина? Или само на Wazamba, моля?
Е, по един или друг начин текущата ви жалба със сигурност се нуждае от по-добра актуализация 🙏 Моля, направете го, като използвате тази връзка .
I'm sorry, but what is this scrab bonus?
One way or another, I was about to suggest submitting a complaint to you, and now I see you already have one with a very similar issue, but against another casino.
Just to be sure, have you encountered the same issue in both casinos? Or just in Wazamba, please?
Well, one way or another, your current complaint surely needs a better update 🙏 Please do so by using this link.
Тъй като това е проблем в казино Wazmba, преместих публикациите ви в конкретно казино.
Радка обаче попита какъв е бонусът скраб. Можете ли да го опишете или да ми кажете какво означава?
Since this is a problem at Wazmba Casino, I have moved your posts to a specific casino.
However, Radka asked what the scrab bonus is. Could you describe it or tell me what it means ?
Бонусът скраб би бил бонус, който ви дават, когато допълвате.
имате шанс да спечелите безплатно завъртане или пари за игра.
това е вид машина с роботизирана ръка за контрол и риболов на обекта
The scrab bonus would be a bonus that they give you when you top up.
you have a chance to win free spin or playable money.
it is a kind of machine with a robotic arm to control and fish the object
Il bonus scrab sarebbe un bonus che te lo fanno quando ricarichi.
hai la possibilità di vincere giro gratis o denaro giocabile.
è una sorta di macchina con un braccio robotico da comandare e pescare l’oggetto
Добър ден Радка, най-после това изказване....
Вашият колега Питър откри тези разлики в сумите, точно като мен, и това ме отвежда при моя адвокат.
.......Не забелязахте ли разликите в баланса си при теглене (€6641.80 липсваха на 22 март, €25889.31 липсваха на 24 март и €28277.50 липсваха на 25 март), както е посочено в един от документите на Excel? Листове, които изпратихте? Според мен това са доста значителни и забележими суми. Свързвали ли сте се с казиното за това?......
Автоматичен превод
Но няма да ви изпращам повече съобщения и другите ви клиенти също ще отговорят.
Ако бях заложил печалбите си, нямаше да се боря толкова дълго за вашата справедливост.
Имам физическо увреждане, но не и психическо.
Не е хубаво да ме обвиняваш в лъжа.
Това е всичко в крайна сметка!!!
Сърдечни поздрави, Аня Майер ♥️
Good afternoon Radka, finally this statement....
Your colleague Peter discovered these difference amounts, just like me, and that brings me to my lawyer.
.......Didn't you notice the differences in your balance when making withdrawals (€6641.80 was missing on March 22nd, €25889.31 was missing on March 24th and €28277.50 was missing on March 25th), as in specified in one of the Excel documents? Sheets you sent? In my opinion, these are quite significant and noticeable amounts. Have you contacted the casino about this?......
Automatic translation
But I will not send you any further messages and your other customers will also respond.
If I had gambled away my winnings, I wouldn't fight so long for your justice.
I have a physical disability, but not a mental one.
It's not nice that you accuse me of lying.
That's all at the end!!!
Kind regards, Anja Meyer ♥️
Guten Tag Radka,abschließend noch diese Stellungnahme....
Ihr Kollege Peter hat diese Differenzbeträge entdeckt,genauso wie ich und damit bin ich auch bei meiner Anwältin.
.......Sind Ihnen bei den Abhebungen nicht die Unterschiede in Ihrem Guthaben aufgefallen (6641,80 € fehlten am 22.3., 25889,31 € fehlten am 24.3. und 28277,50 € fehlten am 25.3.), wie in einem der Excel-Dokumente angegeben? Blätter, die Sie geschickt haben? Meiner Meinung nach sind das durchaus erhebliche und auffällige Beträge. Haben Sie das Casino diesbezüglich kontaktiert?.......
Automatische Übersetzun
Aber ich werde Ihnen keine weitere Nachrichten zukommen lassen und auch Ihre anderen Kunden antworten.
Wenn ich meinen Gewinn verspielt hätte,würde ich nicht so lange kämpfen für dir Gerechtigkeit.
Ich habe eine körperliche Behinderung,aber keine geistige.
Es ist nicht nett,daß Sie mir unterstellen,ich würde lügen.
Das noch zum Schluss!!!
Mfg Anja Meyer ♥️
Добър вечер приятелю, защото видях, че сте се сблъскали със същия проблем като мен в wazamba, ако видите това съобщение, моля, изпратете отговор и аз ще намеря решение
Good evening my friend because I saw that you have faced the same problem as me in wazamba if you see this message please send a reply and I will find a solution
Φίλε μου καλησπέρα επειδή είδα ότι έχεις αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με μένα στην wazamba άμα δεις αυτό το μήνυμα σε παρακαλώ στείλε μια απάντηση μπας και βρω μια λύση
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.