ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 3 години от Matiseli
|
58767 преглеждания 354 отговора |
|
1...8 9 10...18
преди 12 месеца

Добро утро, преди 2 дни спечелих 1000 евро с бонус от 30 евро в крайна сметка след два дни тегленето беше отменено, казвайки, че машината ми е платила по погрешка

Автоматичен превод:
y7wmqpqmjm
преди 12 месеца

Здравейте, попитахте ли как е възможно това или за някакво доказателство от казиното, че е имало грешка?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Да, казват, че било грешка на слота и че не трябвало да ми плащат. Казват, че с максималния бонус от монети от 5 евро мога да спечеля 25 евро. Проблемът е, че бонусът не е това, което казват, но беше бонус от рак и спечелих 60 €, с които след това спечелих написаната сума.

Автоматичен превод:
y7wmqpqmjm
преди 12 месеца

Съжалявам, но какъв е този скраб бонус?

По един или друг начин, щях да ви предложа да подадете жалба до вас и сега виждам, че вече имате такава с много подобен проблем, но срещу друго казино.

За да сте сигурни, сблъсквали ли сте се със същия проблем и в двете казина? Или само на Wazamba, моля?

Е, по един или друг начин текущата ви жалба със сигурност се нуждае от по-добра актуализация 🙏 Моля, направете го, като използвате тази връзка .


Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Сгреших, винаги е едно и също

Автоматичен превод:
y7wmqpqmjm
преди 12 месеца

Тъй като това е проблем в казино Wazmba, преместих публикациите ви в конкретно казино.

Радка обаче попита какъв е бонусът скраб. Можете ли да го опишете или да ми кажете какво означава?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Бонусът скраб би бил бонус, който ви дават, когато допълвате.

имате шанс да спечелите безплатно завъртане или пари за игра.

това е вид машина с роботизирана ръка за контрол и риболов на обекта

Автоматичен превод:
Radka
преди 12 месеца

Добър ден Радка, най-после това изказване....

Вашият колега Питър откри тези разлики в сумите, точно като мен, и това ме отвежда при моя адвокат.

.......Не забелязахте ли разликите в баланса си при теглене (€6641.80 липсваха на 22 март, €25889.31 липсваха на 24 март и €28277.50 липсваха на 25 март), както е посочено в един от документите на Excel? Листове, които изпратихте? Според мен това са доста значителни и забележими суми. Свързвали ли сте се с казиното за това?......


Автоматичен превод

Но няма да ви изпращам повече съобщения и другите ви клиенти също ще отговорят.

Ако бях заложил печалбите си, нямаше да се боря толкова дълго за вашата справедливост.

Имам физическо увреждане, но не и психическо.

Не е хубаво да ме обвиняваш в лъжа.

Това е всичко в крайна сметка!!!

Сърдечни поздрави, Аня Майер ♥️





Автоматичен превод:
manoskap7
преди 12 месеца

Добър вечер приятелю, защото видях, че сте се сблъскали със същия проблем като мен в wazamba, ако видите това съобщение, моля, изпратете отговор и аз ще намеря решение

Автоматичен превод:
Themisjr
преди 12 месеца

Здравей, как го реши?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Бонусът скраб би бил бонус, който ви дават, когато допълвате.

имате шанс да спечелите безплатно завъртане или пари за игра.

това е вид машина с роботизирана ръка за контрол и риболов на обекта

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Сега го разбирам по-добре. Депозирахте в казиното, за да получите този бонус и спечелихте с него, нали?

Петронела обаче очаква вашия отговор, така че със сигурност би било полезно, ако можете да го предоставите, за да може тя да продължи напред.

Просто щракнете тук, за да актуализирате жалбата си .

Любопитно ми е да видя как всичко това ще се окаже накрая и ми е доста интересно. Ако имате нещо ново, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Добър вечер приятелю, защото видях, че сте се сблъскали със същия проблем като мен в wazamba, ако видите това съобщение, моля, изпратете отговор и аз ще намеря решение

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

С какъв конкретен проблем се сблъскахте и как успяхте да го разрешите, ако предложите своята помощ?

Автоматичен превод:
anjmy1969
преди 12 месеца

Уважаеми потребител.

Това едва ли е цялата история и няма да бъда този, който ще повдигне невероятните отговори, които получихме, докато се занимавахме с вашата отхвърлена жалба.

От гледна точка на справедливостта, вие не успяхте да архивирате поредицата си за казиното, поради което жалбата беше отхвърлена.

https://casino.guru/wazamba-casino-the-player-s-experiencing-an-unspecified-1

В светлината на това постоянните ви атаки срещу това казино във форума няма да бъдат толерирани повече. Има и други, които търсят помощ тук, но това не означава, че трябва да се намесвате всеки път и да повтаряте едни и същи истории, тъй като това не е вашият личен блог.

Това е единствената ми грижа. Радвам се, че това най-накрая свърши.

Бъди добре.


Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Здравей, как го реши?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Все още не съм, затова моля за помощ

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

С какъв конкретен проблем се сблъскахте и как успяхте да го разрешите, ако предложите своята помощ?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Говорих за моя проблем с radka преди 2-3 дни. Все още се опитвам да намеря решение.

Автоматичен превод:
Themisjr
преди 12 месеца

Очевидно съм го виждал и преди, но имах чувството, че си успял да разрешиш ситуацията, след като предложи да помогнеш. Сега разбирам, че проблемът ви все още не е решен и все още имате проблеми с факта, че не можете да потвърдите акаунта си?

Мисля, че добро решение би било даподадете жалба при нас , където нашият екип ще се опита да ви помогне. Как го виждате?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Очевидно съм го виждал и преди, но имах чувството, че си успял да разрешиш ситуацията, след като предложи да помогнеш. Сега разбирам, че проблемът ви все още не е решен и все още имате проблеми с факта, че не можете да потвърдите акаунта си?

Мисля, че добро решение би било даподадете жалба при нас , където нашият екип ще се опита да ви помогне. Как го виждате?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Ще опитам още няколко пъти да реша проблема сам. Ако не, ще дойда отново тук, за да намерим решение заедно. Благодаря за предложението.

Автоматичен превод:
Themisjr
преди 12 месеца

Разбира се, че няма да те принуждавам към нищо. Когато опциите ви свършат, знаете, че можете да се свържете с нас и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Да се надяваме, че това няма да е необходимо и дотогава ще сте разрешили притесненията си. Стискам палци. 🤞☘️

Автоматичен превод:
Themisjr
преди 12 месеца

Какъв ти е проблема;

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Какъв ти е проблема;

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Бях спечелил 3 хиляди на wazamba и веднага щом започнах да ги тегля, ме помолиха да направя идентификация на акаунта. Вече две седмици изпращам документите, които искат, а те настояват, че не ги приемат, така че не мога да си извадя парите. Ако сте се сблъсквали с нещо подобно, ще съм много благодарен за отговор.

Автоматичен превод:
1...8 9 10...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини