ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 3 години от Matiseli
|
49078 преглеждания 344 отговора |
|
1...8 9 10...19
Добавете пост
преди 10 месеца

Здравейте, просто си играят времето.

Подадох лична карта и шофьорска книжка като документи всеки ден. Винаги се подчинявайте всеки ден, дразнете ги, тогава е добре, като не се отказвате.

Дойде мой ред да получа печалбите си от март.

Поздрави Аня


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Първо благодаря, че се отзовахте.

Второ взехте ли печалбите си или не и ако да след колко време?

Автоматичен превод:
Themisjr
преди 10 месеца

Друг важен съвет е да запазите всички печалби, които сте спечелили, като екранна снимка и също така да изтеглите историята на играта.

За мен Wazamba манипулира сумата няколко пъти, така че печалбите ми ставаха все по-малко.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Друг важен съвет е да запазите всички печалби, които сте спечелили, като екранна снимка и също така да изтеглите историята на играта.

За мен Wazamba манипулира сумата няколко пъти, така че печалбите ми ставаха все по-малко.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добре, разбирам, благодаря отново за отговора

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Знам, че не е смешно, но се опитвам да бъда спокоен с подобни неща. Точно по този начин тегля документите от сметката си за интернет банкиране и ги изпращам на wazamba. Не конвертирам никакви снимки.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Виждам. Както казах, просто исках да съм сигурен за произхода му. За съжаление наистина изглежда, че служителите на казиното трябва да получат допълнително обучение за това как трябва да се обработват документите. 🙁

Съжалявам, че не мога да бъда по-полезен.

Поне можете да подадете безплатна жалба, само в случай, че се мъчите твърде дълго. Моля , вижте това ръководство за това как работи тази функция .

Как се чувстваш за това?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Друг важен съвет е да запазите всички печалби, които сте спечелили, като екранна снимка и също така да изтеглите историята на играта.

За мен Wazamba манипулира сумата няколко пъти, така че печалбите ми ставаха все по-малко.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мисля, че е честно да добавя, че вашата жалба всъщност беше затворена като неоснователна . С цялото ми уважение, справете се с това и спрете да преследвате други играчи с вашите неподдържани идеи.

Наистина ли трябва да ти напомням всеки път?

" Благодаря ви за вашите имейли. За съжаление не намерих подходящ разговор, който да предполага, че някой друг е играл в казиното вместо вас. Според историята на играта ви сте намалили печалбите си до нула и сте направили 36 депозита след това . Много малко вероятно е някой да направи това, след като е бил "ограбен" от 80 000 €. В разговорите, които сте препратили, вие основно се оплаквате от вашите тегления. Тъй като всички тегления, които сте направили, са обработени и получени и няма признаци за злоупотреба с достъп до вашия акаунт , опасявам се, че жалбата ви ще бъде отхвърлена. Ако не сте съгласни с нашето решение, моля, обърнете се към Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). Иска ми се да съм от повече помощ."

Ако не спрете да повдигате тази тема всеки път, когато нов играч публикува проблем, вашето разрешение да създавате публикации тук ще бъде ограничено.

Можете ли да помислите за това?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Виждам. Както казах, просто исках да съм сигурен за произхода му. За съжаление наистина изглежда, че служителите на казиното трябва да получат допълнително обучение за това как трябва да се обработват документите. 🙁

Съжалявам, че не мога да бъда по-полезен.

Поне можете да подадете безплатна жалба, само в случай, че се мъчите твърде дълго. Моля , вижте това ръководство за това как работи тази функция .

Как се чувстваш за това?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добре отново, благодаря за отговорите, ще се опитам да намеря решение възможно най-скоро. Така или иначе ще взема парите си или не, ще подам жалба за suer за казино wazamba.

Автоматичен превод:
Themisjr
преди 10 месеца

И аз ти благодаря. Ще бъдем тук, ако се нуждаете от повече подробности относно жалбата или каквото и да отговаря на вашите нужди.

Бихте ли любезно да ни държите в течение за напредъка си? Другите може да го намерят за удобно, бих казал. 🙏

По един или друг начин, пожелавам ви доста бързо решение!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

И аз ти благодаря. Ще бъдем тук, ако се нуждаете от повече подробности относно жалбата или каквото и да отговаря на вашите нужди.

Бихте ли любезно да ни държите в течение за напредъка си? Другите може да го намерят за удобно, бих казал. 🙏

По един или друг начин, пожелавам ви доста бързо решение!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбира се, ще дам информация, ако нещо се промени. Благодаря отново

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Бих внимавал...Защото колегата ти сам разбра разликите.

Но повече няма да публикувам нищо.

Очаквам уважение и от теб.

Всичко най-хубаво

Автоматичен превод:
anjmy1969
преди 10 месеца

Моля, не се опитвайте да кажете, че не разбирате. Знам целия контекст на жалбата, която споменах. Поради това аз лично обсъждах вашите публикации с Matěj много пъти в миналото.

Това е пътят, който сте избрали. Това са последствията.

Уважавам те като човешко същество, но не мога да пренебрегна постоянното очерняне, което се опитваш да разпространяваш тук. 🙏

Остани добре.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добро утро, преди 2 дни спечелих 1000 евро с бонус от 30 евро в крайна сметка след два дни тегленето беше отменено, казвайки, че машината ми е платила по погрешка

Автоматичен превод:
y7wmqpqmjm
преди 9 месеца

Здравейте, попитахте ли как е възможно това или за някакво доказателство от казиното, че е имало грешка?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, казват, че било грешка на слота и че не трябвало да ми плащат. Казват, че с максималния бонус от монети от 5 евро мога да спечеля 25 евро. Проблемът е, че бонусът не е това, което казват, но беше бонус от рак и спечелих 60 €, с които след това спечелих написаната сума.

Автоматичен превод:
y7wmqpqmjm
преди 9 месеца

Съжалявам, но какъв е този скраб бонус?

По един или друг начин, щях да ви предложа да подадете жалба до вас и сега виждам, че вече имате такава с много подобен проблем, но срещу друго казино.

За да сте сигурни, сблъсквали ли сте се със същия проблем и в двете казина? Или само на Wazamba, моля?

Е, по един или друг начин текущата ви жалба със сигурност се нуждае от по-добра актуализация 🙏 Моля, направете го, като използвате тази връзка .


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Сгреших, винаги е едно и също

Автоматичен превод:
y7wmqpqmjm
преди 9 месеца

Тъй като това е проблем в казино Wazmba, преместих публикациите ви в конкретно казино.

Радка обаче попита какъв е бонусът скраб. Можете ли да го опишете или да ми кажете какво означава?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Бонусът скраб би бил бонус, който ви дават, когато допълвате.

имате шанс да спечелите безплатно завъртане или пари за игра.

това е вид машина с роботизирана ръка за контрол и риболов на обекта

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Добър ден Радка, най-после това изказване....

Вашият колега Питър откри тези разлики в сумите, точно като мен, и това ме отвежда при моя адвокат.

.......Не забелязахте ли разликите в баланса си при теглене (€6641.80 липсваха на 22 март, €25889.31 липсваха на 24 март и €28277.50 липсваха на 25 март), както е посочено в един от документите на Excel? Листове, които изпратихте? Според мен това са доста значителни и забележими суми. Свързвали ли сте се с казиното за това?......


Автоматичен превод

Но няма да ви изпращам повече съобщения и другите ви клиенти също ще отговорят.

Ако бях заложил печалбите си, нямаше да се боря толкова дълго за вашата справедливост.

Имам физическо увреждане, но не и психическо.

Не е хубаво да ме обвиняваш в лъжа.

Това е всичко в крайна сметка!!!

Сърдечни поздрави, Аня Майер ♥️





Автоматичен превод:
manoskap7
преди 9 месеца

Добър вечер приятелю, защото видях, че сте се сблъскали със същия проблем като мен в wazamba, ако видите това съобщение, моля, изпратете отговор и аз ще намеря решение

Автоматичен превод:
Themisjr
преди 9 месеца

Здравей, как го реши?

Автоматичен превод:
1...8 9 10...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини