ФорумКазинаVulkan Vegas Casino - обща дискусия

Vulkan Vegas Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 2 години от Jonas23111
|
64116 преглеждания 439 отговора |
|
1...11 12 13...22
Добавете пост
omalv
преди 1 година

Здравей omalv, преместих публикацията ти във Vulkan Vegas Casino-обща дискусия, където за съжаление можеш да намериш още подобни проблеми .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей omalv, преместих публикацията ти във Vulkan Vegas Casino-обща дискусия, където за съжаление можеш да намериш още подобни проблеми .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря. след 2 седмици чакане те просто връщат пари обратно в моя казино акаунт, без някой да обяснява защо 😀

bty потвърдих се там 😀 това казино.. не мога да прочета малко преди всички тези депозити, които съм направил там 😀 обикновено губя някъде между 2k-3k евро и много време 😀 опитвам още веднъж да изтегля, ако не успешно, тогава

намалявам баланса и ги моля да изтрият моя акаунт...


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
omalv
преди 1 година

Здравей, да, странно е. Бих се опитал да изтегля отново, както казвате, и ако ситуацията се повтаря и парите не дойдат в рамките на 14 дни, тогава ви препоръчвам да подадете жалба тук на нашия уебсайт. Даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с KYC и тегленето. Там можете да опишете ситуацията с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас. Жалбата е просто най-добрият начин да се подходи, тъй като дава възможност за сравняване на доказателства и възможен дебат с казиното. Жалбата не е лошо нещо и е добре да се използва. Това може да проработи тогава.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих теглене чрез pix и все още не е паднало днес в продължение на девет дни. Направих други тегления и те проработиха, но това не падна, изглежда в процес. Свързах се с поддръжката на приложения и те не го решиха, просто продължават да казват, че ще падне и не решават нищо

Автоматичен превод:
Als.ghost
преди 1 година

Здравей Als.ghost, FYI преместих публикацията ти тук в казино Vulkan Vegas – обща дискусия. Съжалявам за вашата ситуация. Казвате, че са минали девет дни. В случай, че ситуацията не се промени след 14 дни, препоръчвам ви да подадете жалба тук на нашия уебсайт. Даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с KYC и тегленето. Но както можете да видите тук , те имат перфектна репутация от Casino Guru, така че ще остана търпелив засега. Дръжте ни в течение, моля. Благодаря ти

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
alexdossantos2220
преди 1 година

Ще чакам и така, чакам резултата, ако стигне до тук, ще отговоря отново тук, защото отнема много време. Вече съм направил или транзакции, за които съм потвърден в приложението

Автоматичен превод:
Als.ghost
преди 1 година

Здравейте,

напомням, че са разрешени 14 дни, както каза Магда. Бих изчакал малко.


Автоматичен превод:
Als.ghost
преди 1 година

приятелю, това не е измама, колкото и време да отнеме. Необходимо е да се разбере, че сайтът е дал няколко бонуса и много от тях печелят и искат тегления. Аз самият имам 11 дни чакане анкетата ми да падне. Притеснявам се, но също така разбирам контекста, в който се намира сайтът. важно е да ви благодарим за възможността за печалби и контекста, в който се намира казиното. Говорим за казино, което дава много възможности без никакъв депозит. благодарност приятел

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро, днес минаха 15 дни чаках както ми казаха. Анкетата вече е решена. Имам разпечатки и всичко, благодаря ви, момчета от форума, отговарям тук, благодаря ви и благодаря, vulkan vegas, за решението

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Als.ghost
преди 1 година

Това, което описахте тук, само подчертава опита, който имам с Vulkan Vegas. Не съм чувал за играчи, които не биха получили заплащане, но съм чувал за много случаи, в които е отнело 2 или повече седмици. Радвам се, че най-накрая го получихте и благодаря, че дойдохте тук, за да напишете актуализацията 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

някой успя ли да тегли пари с vulkan?

Автоматичен превод:
enfelanelima
преди 1 година

Здравейте, току-що преместих публикацията ви тук във Vulkan Vegas-обща дискусионна нишка, която е по вашата тема.

Можете ли да ни кажете кога поискахте от казиното вашето теглене, моля?

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

980 реала

Автоматичен превод:
enfelanelima
преди 1 година

Добре, означава ли, че вече сте поискали оттеглянето си, нали? И колко дни чакате? Благодаря ти

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

четири дни, искането беше чрез pix

Автоматичен превод:
enfelanelima
преди 1 година

Здравейте, ако сте били напълно потвърдени и не знаете за нарушение на T&C, тогава в случай, че ситуацията не се промени след 14 дни, тогава ви препоръчвам да подадете жалба тук, на нашия уебсайт. Даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с KYC и тегленето. Но както можете да видите тук , те имат перфектна репутация от Casino Guru, така че ще остана търпелив засега. Дръжте ни в течение, моля. Повече хора са изправени пред същата ситуация като вас сега.

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

дадоха ми срок два дни, а не 14 file погледнете отговора им

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

14-те дни ли се броят от момента, в който е заявено тегленето или когато балансът напусне сметката?

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Здравейте, това е от момента на вашата заявка за теглене. Имате ли проблеми?

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Направих поръчка на 11/03 и чакам депозита, днес изтекоха 18 дни


пълен KYC

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...11 12 13...22
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини