ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 13)

преди 3 години от Jonas23111
|
97553 преглеждания 457 отговора |
|
1...12 13 14...23
Добавете пост
Magda
преди 1 година

здравейте, добро утро, ако дадат опцията за снимката, тогава защо не я депозират навреме??? Дадоха ми срок от два дни, засега нищо днес не е на 11 дни

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Имам същия проблем, чакам плащане и нищо

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Здравейте fabio221963, благодаря ви за информацията, за съжаление отбелязахме, че играчите са изправени пред забавяне на тегленето през последните дни, както можете да видите тук в няколко оплаквания на играчи. Сега от вас зависи дали ще им дадете още време или ще решите също да подадете жалба . Казино Vulkan Vegas има перфектна репутация от Casino Guru и споровете винаги се решават от тях, така че просто бих им дал повече време.



Автоматичен превод:
enfelanelima
преди 1 година

Здравейте enfelanelima, видях, че сте подали жалба, което е страхотно. Както току-що споменах на fabio221963, сега има очевидни забавяния на плащанията в повече случаи и тегленията вероятно се забавят и чрез различни платежни системи. Разбирам, че е досадно, но не бих се притеснявал толкова, тъй като това казино има перфектна репутация. Препоръчвам ви да го изложите и да бъдете търпеливи засега и да изчакате отговора на Кристина.

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

точно

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

това ще направя. Ще изчакам, не искам да подавам иск. благодаря ти магда

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Добър сайт е Vulkan vegas, те също играят печалбите, но има забавяния, всичко зависи от сумата на тегленето

Автоматичен превод:
преди 1 година

това ще направя. Ще изчакам, не искам да подавам иск. благодаря ти магда

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей,

изглежда, че няколко платци са получили плащане вчера, така че любезно ни уведомете как върви вашето теглене 🤞!

Автоматичен превод:
matrosov033
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че това е личен опит, нали? Мога ли да знам каква опция за плащане използвате във Vulkan?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте. Радка

Все още чакам. Направих поръчката на 11/03 и все още не съм я получила

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Метод MASTERCARD, карта Monobank, нямах проблеми с тегленето на средства в този сайт.

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Всички вече знаем, че плащанията се забавят за много играчи в момента.

Просто изчакайте малко, като алтернатива можете да подадете жалба , но не мисля, че това ще ускори нещата. Това е нещо, което казиното трябва да реши.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ще чакам да!, Надявам се да получа тази седмица, защото минаха 19 дни, скоро ще свърши месеца.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отнема много време, за да платят с 19 дни закъснение, бих открил иск, за да предупредя играчите.

Автоматичен превод:
Monyke8
преди 1 година

други играчи, които имат проблеми и го търсят, ще го намерят без затруднения. както направих аз

Автоматичен превод:
преди 1 година

ОК е . дръж се

Късмет

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

от това, което видях тук, наистина би било по-добре да подадете жалба, за да можете да се намесите, мисля, че наистина, ако зависи от тях, може да отнеме много повече време. ще подам жалба, видях, че могат да помогнат за ускоряване на моя случай. по-добре някой да се намеси с контакт във vulkan, отколкото просто да чака 🙁



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
fabio221963
преди 1 година

Мисля, че това казино е в състояние да изплати печалбите, от друга страна, не бих се радвал много и на забавянето. Виждам това като лош епизод за казиното, бих разбрал, ако подадете жалбата, ако сметнете това за адекватно. 🙂

Автоматичен превод:
Monyke8
преди 1 година

Здрасти,

Вярвам, че играчите вече са предупредени. Просто с всяка повдигната жалба казиното трябва да прекарва повече време в обсъждане с нас относно забавянето, вместо да решава проблеми, така че споменах, че подаването на жалба няма да ускори процеса. 🙁 Добре е да го направите, но изглежда, че казиното има по-голям проблем от технически характер, така че това не е акт на нечестност.

Искрено се надявам скоро да се оправи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, бих искал само да отбележа, че имаме положителна информация, че броят на играчите, които сега получават изплащане, постепенно се увеличава. Все пак е необходимо да се въоръжите с търпение.

Автоматичен превод:
1...12 13 14...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини