ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 13)

преди 3 години от Jonas23111
|
101498 преглеждания 457 отговора |
|
1...12 13 14...23
Magda
преди 2 години

здравейте, добро утро, ако дадат опцията за снимката, тогава защо не я депозират навреме??? Дадоха ми срок от два дни, засега нищо днес не е на 11 дни

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 2 години

Имам същия проблем, чакам плащане и нищо

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 2 години

Здравейте fabio221963, благодаря ви за информацията, за съжаление отбелязахме, че играчите са изправени пред забавяне на тегленето през последните дни, както можете да видите тук в няколко оплаквания на играчи. Сега от вас зависи дали ще им дадете още време или ще решите също да подадете жалба . Казино Vulkan Vegas има перфектна репутация от Casino Guru и споровете винаги се решават от тях, така че просто бих им дал повече време.



Автоматичен превод:
enfelanelima
преди 2 години

Здравейте enfelanelima, видях, че сте подали жалба, което е страхотно. Както току-що споменах на fabio221963, сега има очевидни забавяния на плащанията в повече случаи и тегленията вероятно се забавят и чрез различни платежни системи. Разбирам, че е досадно, но не бих се притеснявал толкова, тъй като това казино има перфектна репутация. Препоръчвам ви да го изложите и да бъдете търпеливи засега и да изчакате отговора на Кристина.

Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

точно

Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

това ще направя. Ще изчакам, не искам да подавам иск. благодаря ти магда

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 2 години

Добър сайт е Vulkan vegas, те също играят печалбите, но има забавяния, всичко зависи от сумата на тегленето

Автоматичен превод:
преди 2 години

това ще направя. Ще изчакам, не искам да подавам иск. благодаря ти магда

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

изглежда, че няколко платци са получили плащане вчера, така че любезно ни уведомете как върви вашето теглене 🤞!

Автоматичен превод:
matrosov033
преди 2 години

Здравейте,

Предполагам, че това е личен опит, нали? Мога ли да знам каква опция за плащане използвате във Vulkan?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте. Радка

Все още чакам. Направих поръчката на 11/03 и все още не съм я получила

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Метод MASTERCARD, карта Monobank, нямах проблеми с тегленето на средства в този сайт.

Автоматичен превод:
fabio221963
преди 2 години

Всички вече знаем, че плащанията се забавят за много играчи в момента.

Просто изчакайте малко, като алтернатива можете да подадете жалба , но не мисля, че това ще ускори нещата. Това е нещо, което казиното трябва да реши.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Ще чакам да!, Надявам се да получа тази седмица, защото минаха 19 дни, скоро ще свърши месеца.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Отнема много време, за да платят с 19 дни закъснение, бих открил иск, за да предупредя играчите.

Автоматичен превод:
Monyke8
преди 2 години

други играчи, които имат проблеми и го търсят, ще го намерят без затруднения. както направих аз

Автоматичен превод:
преди 2 години

ОК е . дръж се

Късмет

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

от това, което видях тук, наистина би било по-добре да подадете жалба, за да можете да се намесите, мисля, че наистина, ако зависи от тях, може да отнеме много повече време. ще подам жалба, видях, че могат да помогнат за ускоряване на моя случай. по-добре някой да се намеси с контакт във vulkan, отколкото просто да чака 🙁



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
fabio221963
преди 2 години

Мисля, че това казино е в състояние да изплати печалбите, от друга страна, не бих се радвал много и на забавянето. Виждам това като лош епизод за казиното, бих разбрал, ако подадете жалбата, ако сметнете това за адекватно. 🙂

Автоматичен превод:
Monyke8
преди 2 години

Здрасти,

Вярвам, че играчите вече са предупредени. Просто с всяка повдигната жалба казиното трябва да прекарва повече време в обсъждане с нас относно забавянето, вместо да решава проблеми, така че споменах, че подаването на жалба няма да ускори процеса. 🙁 Добре е да го направите, но изглежда, че казиното има по-голям проблем от технически характер, така че това не е акт на нечестност.

Искрено се надявам скоро да се оправи.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, бих искал само да отбележа, че имаме положителна информация, че броят на играчите, които сега получават изплащане, постепенно се увеличава. Все пак е необходимо да се въоръжите с търпение.

Автоматичен превод:
1...12 13 14...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини