НачалоФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 13)

 от Jonas23111
|
126 502 преглеждания 474 отговора |
|
1...12 13 14...24
Magda

здравейте, добро утро, ако дадат опцията за снимката, тогава защо не я депозират навреме??? Дадоха ми срок от два дни, засега нищо днес не е на 11 дни

Автоматичен превод:
fabio221963

Имам същия проблем, чакам плащане и нищо

Автоматичен превод:
fabio221963

Здравейте fabio221963, благодаря ви за информацията, за съжаление отбелязахме, че играчите са изправени пред забавяне на тегленето през последните дни, както можете да видите тук в няколко оплаквания на играчи. Сега от вас зависи дали ще им дадете още време или ще решите също да подадете жалба . Казино Vulkan Vegas има перфектна репутация от Casino Guru и споровете винаги се решават от тях, така че просто бих им дал повече време.



Автоматичен превод:
enfelanelima

Здравейте enfelanelima, видях, че сте подали жалба, което е страхотно. Както току-що споменах на fabio221963, сега има очевидни забавяния на плащанията в повече случаи и тегленията вероятно се забавят и чрез различни платежни системи. Разбирам, че е досадно, но не бих се притеснявал толкова, тъй като това казино има перфектна репутация. Препоръчвам ви да го изложите и да бъдете търпеливи засега и да изчакате отговора на Кристина.

Автоматичен превод:
Magda

точно

Автоматичен превод:
Magda

това ще направя. Ще изчакам, не искам да подавам иск. благодаря ти магда

Автоматичен превод:
fabio221963

Добър сайт е Vulkan vegas, те също играят печалбите, но има забавяния, всичко зависи от сумата на тегленето

Автоматичен превод:

това ще направя. Ще изчакам, не искам да подавам иск. благодаря ти магда

Автоматичен превод:

Здравей,

изглежда, че няколко платци са получили плащане вчера, така че любезно ни уведомете как върви вашето теглене 🤞!

Автоматичен превод:
matrosov033

Здравейте,

Предполагам, че това е личен опит, нали? Мога ли да знам каква опция за плащане използвате във Vulkan?

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте. Радка

Все още чакам. Направих поръчката на 11/03 и все още не съм я получила

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Radka

Метод MASTERCARD, карта Monobank, нямах проблеми с тегленето на средства в този сайт.

Автоматичен превод:
fabio221963

Всички вече знаем, че плащанията се забавят за много играчи в момента.

Просто изчакайте малко, като алтернатива можете да подадете жалба , но не мисля, че това ще ускори нещата. Това е нещо, което казиното трябва да реши.

Автоматичен превод:
Radka

Ще чакам да!, Надявам се да получа тази седмица, защото минаха 19 дни, скоро ще свърши месеца.

Автоматичен превод:

Отнема много време, за да платят с 19 дни закъснение, бих открил иск, за да предупредя играчите.

Автоматичен превод:
Monyke8

други играчи, които имат проблеми и го търсят, ще го намерят без затруднения. както направих аз

Автоматичен превод:

ОК е . дръж се

Късмет

Автоматичен превод:
Radka

от това, което видях тук, наистина би било по-добре да подадете жалба, за да можете да се намесите, мисля, че наистина, ако зависи от тях, може да отнеме много повече време. ще подам жалба, видях, че могат да помогнат за ускоряване на моя случай. по-добре някой да се намеси с контакт във vulkan, отколкото просто да чака 🙁



Редактиран от автора
Автоматичен превод:
fabio221963

Мисля, че това казино е в състояние да изплати печалбите, от друга страна, не бих се радвал много и на забавянето. Виждам това като лош епизод за казиното, бих разбрал, ако подадете жалбата, ако сметнете това за адекватно. 🙂

Автоматичен превод:
Monyke8

Здрасти,

Вярвам, че играчите вече са предупредени. Просто с всяка повдигната жалба казиното трябва да прекарва повече време в обсъждане с нас относно забавянето, вместо да решава проблеми, така че споменах, че подаването на жалба няма да ускори процеса. 🙁 Добре е да го направите, но изглежда, че казиното има по-голям проблем от технически характер, така че това не е акт на нечестност.

Искрено се надявам скоро да се оправи.

Автоматичен превод:

Здравейте, бих искал само да отбележа, че имаме положителна информация, че броят на играчите, които сега получават изплащане, постепенно се увеличава. Все пак е необходимо да се въоръжите с търпение.

Автоматичен превод:
1...12 13 14...24
Отидете на страницаот 24 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини