Сега също получих имейл от Niko-technologies, в който се казваше същата генерична глупост „ние не ви идентифицираме като клиент", въпреки че в банковите ми извлечения черно на бяло пише Nikotpf*.
Някой има ли успех с компаниите, които им казват това?
Also had an email now from Niko-technologies saying the same generic bull "we don't identify you as a customer" even though on my bank statements in black and white it says Nikotpf*.
Is anyone having any success with companies saying that to them?
В моя списък с транзакции пишеше „NIKOTPF", но в извлечението ми пишеше „NIKOTPF*21Mastery LTD
On my transaction list it said "NIKOTPF" but on my statement it said "NIKOTPF*21Mastery LTD
Така че nikotpf просто платежен процесор ли е?, трябва ли да се свържа с всяко от имената след nikotpf*
So are nikotpf just a payment processor?, do I need to get in touch with each of the names after nikotpf*
Абсолютно същото се случи и с мен хаха. Ролето каза, че съм бил блокиран основно „справедлива кауза", така че да, те наистина се раздадоха, още масло в огъня за мен. Как намери банките им? Бихте ли могли да споделите тази информация, тъй като чувствам, че GoldenBet е на ръба и ми трябва малко повече, за да ги накарам да се поддадат.
The exact same thing happened to me haha. Rolletto said i was blocked basically "just cause" so yeah they have deffo given themselves away, more fuel to the fire for me. How did you find their banks? Could you possibly share that info as i feel ive got GoldenBet on the ropes and just need a little more to make them cave in.
Мисля, че имате 520 дни за незаконни транзакции
I think you have 520 days for illegal transactions
Да, странно е, защото се оплаках на Velobet преди и те не блокираха акаунтите ми в техните дъщерни сайтове, докато не изпратих този имейл до различни институции! Моите бяха банкови преводи и потърсих кода за сортиране/номера на сметката, показани в извлечението ми от Revolut, което се проследи до ClearBank, която е банката на посочения търговец (Falcora Finance). Ако вашите бяха картови транзакции, тогава не знам как банките се вписват в това, тъй като не съм проучвал, съжалявам.
Yes, it’s odd because I complained to Velobet before and they didn’t block my accounts on their sister sites until I sent this email CC’ing different institutions! Mine were bank transfers and I searched the sort code/account number shown on my Revolut statement which traced back to ClearBank which is the bank of the named merchant (Falcora Finance). If yours were card transactions then I don’t know how banks fit into that as not something I’ve researched, I’m sorry.
Здравейте, намерих контакта за luminexaa, трябва ли ви още или сте го решили?
Hi, I found the contact for luminexaa, do you still need it or have you solved it?
Ciao, io ho trovato il contatto per luminexaa, ti serve ancora o hai risolto?
Моите също бяха банкови! Изпратих имейл на ClearBank и Falcora, ClearBank ми се свързаха в рамките на 24 часа и казаха, че нямат връзка с Falcora, странно!
Mine were also bank transfers! I emailed ClearBank and Falcora, ClearBank got back to me within24 hours and said they had no affiliation with Falcora, weird!
Как, по дяволите, можете да загубите толкова много за това време, че имате нужда от сериозна помощ! къде беше това те плащат само около £7500 на месец повечето от тях ще имате късмет да си го върнете отново трябва да получите подходяща помощ приятел
How the f**k can you lose that much in that time you need serious help ! where was this they only pay out about £7500 a month most of them you will be lucky to get it back again you need to get proper help bud
Подадох множество оспорвания като измама на две отделни мои банки. Ще актуализира какво се случва. Не исках да тръгвам по пътя на стоките и услугите от страх да не бъда отхвърлен, защото разбраха, че е за хазарт.
Submitted multiple disputes as fraud to two separate banks of mine. Will update on what happens. Didn't want to go down the goods and services route in fear of being rejected due to them finding out its for gambling.
Просто искам да проследя твърденията си за измама... проработи. Bank of America взе моя страна без въпроси и Bovada закри сметката ми. Победа/Победа. Върнах около $1k.
I just want to follow up on my fraud claims....it worked. Bank of America took my side no questions asked and Bovada closed my account. Win/Win. I got back around $1k.
Съчувствам ви, струва ми се невъзможно да получите регрес с банкови преводи, нали? Да, Falcora и ClearBank бяха безнадеждни, те просто изпратиха копие/поставяне за GDPR и ми казаха да се свържа с моята банка, за да могат да „минат през официалните канали", което е напълно безполезен съвет, когато банката ви е Revolut и е пълна с персонал, който също може да е ботове!
I feel for you, it feels impossible to get any recourse with bank transfers doesn’t it? Yeah Falcora and ClearBank have been hopeless, they just send a copy/paste about GDPR and tell me to contact my bank so they can ‘go through the official channels’ which is utterly useless advice when your bank is Revolut and full of staff who might as well be bots!
Хей, сигурен съм, че е разстроен. Това е неговото пътуване. И ти получи рецидив, Пол... всички имаме нужда от помощ! ❤️🙏
Hey, I am sure he is upset. This is his journey. You relapsed too Paul... we all need help! ❤️🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.