НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 580)

 от kirekin
|
1 456 181 преглеждания 11 216 отговора |
|
1...579 580 581...599
paulmcewan05

Радвам се да го чуя. Със сигурност ще подам оплакване, въпреки че говорим за Monzo. И все пак, ако го формулирам правилно, те ще трябва да направят нещо, тъй като това беше тяхна грешка на първо място.


Автоматичен превод:
Bbpaul

Когато се обадих на моята банка, казаха, че транзакциите, които оспорих, могат да се върнат 13 месеца назад?

Автоматичен превод:

file jackpot raider ми изпрати това днес

Поисках един час по-късно доказателство и отново отказах. Те казват това, тогава се надявам.

Това е единствената ми опция, че Monzo няма абсолютно нищо против връщането на таксите. Имам 25 000 паунда връщане на отговорност, които те отхвърлиха.

Нетърпелива съм, никога не съм се притеснявала и съм се прецакала едновременно. Просто не мога да мисля за нищо друго освен да си върна тези пари.



Ако не получа повече от JR. Какво всъщност мога да направя?

Автоматичен превод:

Радвам се да го чуя. Със сигурност ще подам оплакване, въпреки че говорим за Monzo. И все пак, ако го формулирам правилно, те ще трябва да направят нещо, тъй като това беше тяхна грешка на първо място.


Автоматичен превод:

Дръжте ме в течение относно страната на Monzo.


Твоят с TRVRS или TRVRS ли е?

Автоматичен превод:
Bbpaul

Да, ако не успеете, занесете го в мината на FOS, но струваше само няколкостотин

Автоматичен превод:
outdoorstoyours

Що се отнася до Monzo, съветвам да не се говори за хазарта, тъй като те са много строги с това. Знам, че някои са имали успех в миналото, вървейки по този път, но нещата се променят и от скорошния ми опит с Monzo те няма да се забавляват с нищо общо с хазарта. Имах успех с неполучени стоки. Не идеално, но все пак истината.

Автоматичен превод:
paulmcewan05

да благодаря Ще предприема тази стъпка, ако се стигне до нея. Вярвам, че имам основателна причина да очаквам нещо в замяна, предвид лошото обслужване на клиентите от Monzo.


Автоматичен превод:
Bbpaul

Е, за съжаление го направих. Вероятно е влязъл, без да направи едно проучване как да се справи с него. Какво всъщност им казвате?


защото казах, че не съм получил owt от trvrs TREVVERS trevers - това са 3-те, които продължават да използват.

Как да им обясня 25 400 в 500 депозита и т.н. Имам множество депозити от 5k в рамките на 16 минути един от друг и много други.


Ако променя историята си сега, те няма да я купят, просто ще ме прецакат и ще закрият акаунта ми, предполагам.

The. Тогава започват нови спорове.


Със сигурност имат законово задължение да наблюдават съмнителните търговци.


Банките със сигурност ще комуникират помежду си и подчертават хитрите търговци?


Автоматичен превод:
Kelly1234

Не съм сигурен за това, освен ако не сте го регистрирали като измама, тогава вярвам, че можете да преминете през 120-дневния срок.

Автоматичен превод:
Bbpaul deleted the post
outdoorstoyours deleted the post
Bbpaul deleted the post
outdoorstoyours

Винаги можете да се обърнете към адвокат без печалба и загуба в Кюрасао, за да се справите с тези проблеми, просто правете адвокатски кантори в Google, ако не получите средства в рамките на 10 дни

Edited
Автоматичен превод:

Някой има ли информация за "Coreactive Ltd" и "TERRVERS"?


Това са основните ми две на обща стойност вероятно £10k!


Zopa Bank (не кредитна) има защита от £500 на ден лимит за хазарт. Очевидно съм надвишил много това, така че се надявам, че това е още един случай за връщане на такса?

Автоматичен превод:
Agora deleted the post
outdoorstoyours

Получихте ли имейлите ми??

Автоматичен превод:

Е, за съжаление го направих. Вероятно е влязъл, без да направи едно проучване как да се справи с него. Какво всъщност им казвате?


защото казах, че не съм получил owt от trvrs TREVVERS trevers - това са 3-те, които продължават да използват.

Как да им обясня 25 400 в 500 депозита и т.н. Имам множество депозити от 5k в рамките на 16 минути един от друг и много други.


Ако променя историята си сега, те няма да я купят, просто ще ме прецакат и ще закрият акаунта ми, предполагам.

The. Тогава започват нови спорове.


Със сигурност имат законово задължение да наблюдават съмнителните търговци.


Банките със сигурност ще комуникират помежду си и подчертават хитрите търговци?


Автоматичен превод:

Те не го правят. Mastercard и VISA наблюдават броя сторнирания на плащания, направени срещу всеки търговец. Ако това ниво е високо, те разследват, ако не, не го правят, освен ако не им бъде дадена конкретна информация за потенциална измама или нарушение на T&C. Ето защо банките са един от най-големите фактори тук, за да се позволи това да продължи - те не спазват задълженията си за отчитане и лайното е на път да удари фена с това скоро.

Автоматичен превод:
Bbpaul deleted the post
Bbpaul

хей Имате ли подробности за AppuSocial? Или сте събрали чрез вашата банка?

Автоматичен превод:
dbeasley4

ще трябва да повдигнете възстановяване на плащане с банка

Автоматичен превод:
1...579 580 581...599
Отидете на страницаот 599 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини