само показва колко корумпирано е всичко предполагам! Получавали ли сте някога възстановяване или отговор от ZPDG? Виждал съм няколко души, но не знам как успяха!
just shows how corrupt everything is I guess! Did you ever get a refund or response from ZPDG? I’ve seen a few people have but I don’t know how they managed that!
За хората, които правят сторнирания на плащания, как се справяте с няколко наведнъж? Направих го чрез приложението и можех да направя само 2 наведнъж!
For people doing chargebacks, how are you doing multiple ones at a time? I did it through the app and I could only do 2 at a time!
Това ще направя тогава.
Вашата банка поиска ли ви повече информация за продукта или услугата, които не сте получили?
Направих 5 покупки с VisionCraft и наистина не знам какво да кажа на банката. Не знам какво прави предполагаемата фирма.
That's what I'll do then.
Did your bank ask you for more information about the product or service you did not receive?
I have made 5 purchases with VisionCraft and I really don't know what to tell the bank. I don't know what the supposed company does.
Así lo haré entonces.
Tu banco te pidió más información acerca del producto o servicio no recibido?
Yo tengo 5 compras realizadas con VisionCraft y la verdad no sabria que decirle al banco. No sé a qué se dedica la supuesta empresa.
Проблемът, който имам, е, че в Испания, ако кажете на банката нещо за казино (дори и да сте прав), забравете за възстановяването на плащането. Те са боклук.
The problem I have is that in Spain, if you tell the bank something about a casino, (even if you are right) forget about the chargeback. They are rubbish.
El problema que tengo es que en España, si al banco le cuentas algo acerca de un casino, (por mucho que tengas razón) olvídate del contracargo. Son una basura
Ако банките тук си вършеха работата както трябва, нямаше да има проблем да го кажа така, както е.
Ето защо настоях, че ако трябва да направя връщане на плащане за неполучени стоки или услуги, добре... Трябва да си измислите добро алиби. Жалко, но е така.
Идеалното би било да намерите компанията и да видите какво прави.
If the banks here did their job properly, I would have no problem telling it like it is.
That's why I insisted that if I have to make a chargeback for goods or services not received, well... You have to come up with a good alibi. It's unfortunate, but that's how it is.
The ideal would be to find the company and see what it does.
Si los bancos aquí hicieran bien su trabajo, no tendría ningún problema en contar las cosas tal y como son.
Por eso insistía en que si tengo que realizar el contracargo por bienes o servicios no recibidos, pues... Tienes que inventar una buena coartada. Es lamentable, pero es así.
Lo ideal sería encontrar a la empresa y ver a qué se dedica
здравей
Имате ли имейли за връзка с epictipz и lumimexa, моля? Не мога да намеря нищо онлайн и наистина бих искал сам да ги оспоря.
Благодаря много,
Hi,
Do you have contact emails for epictipz and lumimexa please? I can’t find anything online and would really like to dispute these myself.
Thanks so much,
здравей
Не го правя, страхувам се. Използвахте ли Freshbet?
повдигнах сторниране на плащане с моята банка. Най-често са ми казвали или не, че тези компании никога не оспорват сторнирането.
Hello,
I do not, I’m afraid. Did you use Freshbet?
i raised a chargeback with my bank I’ve been told most often or not that these companies never contest the chargeback.
Не, беше космобет.
Благодаря, че ме уведомихте!
No, it was cosmobet.
Thanks for letting me know!
Определено не те са най-големите измамници, те ще ви кажат, че купихте книги измисляте фалшиви фактури при никакви обстоятелства не показвайте лицето си изпратете идентификационен номер всичко, от което се нуждаят, са данни за карта с диджети 6 Копие в средата на банковото извлечение, показващо транзакцията, прикрийте всички други транзакции, данните за вашата сметка и адрес поискайте Пълно разкриване на Sars те трябва да го предоставят в рамките на 1 месец и да потвърдят заявката незабавно. Бъдете много внимателни с тях, те могат да станат злоупотреба
Definitely not they are the biggest scammers they will tell you bought books fabricate fake invoices do not under any circumstances show your face send any iD all they need is card details with didgets 6 In middle out copy of bank statement showing transaction cover up all other transactions your account details and address request a Full Sars Disclosure they have to provide it within 1 month and acknowledge the request promptly .Be very careful with these they can become abusive
Обикновено имат 45 дни за оспорване, понякога просто казват, че няма конкурс и парите ще започнат да се появяват в сметката, ако виза обикновено е 45 дни, mastercard е 60 дни
They usually have 45 days to dispute sometimes they just say no contest and monies will start appearing in account if visa it's usually 45 days mastercard is 60 days
Току-що проверих този сайт, няма посочен лиценз, само казва, че е под червен флаг на каракако, те трябва да покажат подробности за лиценза и да имат физически адрес, посочен на уебсайта, така че играчите да могат да потвърдят удостоверяване. Освен това те нямат gl за Обединеното кралство и трябва да имат такъв, за да работят в Обединеното кралство, можете също да докладвате на лицензиращите органи, но ги помолете за искане на GDPR за всички транзакции, депозити, които те също трябва да спазват Нарушение на грешно кодиране, изпратете им това също ще ви трябва връзката
https://www.theguardian.com/society/2025/mar/09/mastercard-and-visa-linked-to-gambling-sites-accused-of-scamming-uk-customers
Just checked this site out there is no licence listed only says its under caracaco red flag they need to show licence details and have a physical address listed on website so players can confirm authentication .Also they don't have a uk gl and need to have one to operate in the uk you can also report to licence authorities but ask them for GDPR request of all transactions deposits they must comply also Violation of miscoding send them this also you will need the link
https://www.theguardian.com/society/2025/mar/09/mastercard-and-visa-linked-to-gambling-sites-accused-of-scamming-uk-customers
Направихте ли връщане на такса, не знам как хората правят няколко наведнъж, с приложението ми позволява да правя само 2 наведнъж!
Did you do charge backs, I don’t know how people are doing multiple ones in one go, with the app it only lets me do 2 at a time!
Трябва или да се обадите на банката, или да влезете в онлайн акаунта, за да не използвате приложението
You need to either call bank or log into the online account not use app
Едно нещо, което наистина не разбирам за всичко това е, че и Кюрасао (GCB), и MGA знаят за всичко това и не правят нищо срещу тези казина??
Защо им позволяват да правят това без никакви предупреждения или нещо подобно?
Те могат лесно да ги спрат, ако искат.
Или греша?
One thing i dont really understand about all this is that both Curacao (GCB) and MGA knows about all this and do nothing against that casinos??
Why does they let them do this without any warnings or anything?
They can stop them easy if they want.
Or am i wrong?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.