НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 529)

 от kirekin
|
1 263 494 преглеждания 10 089 отговора |
|
1...528 529 530...535
juaky24

Благодаря 😊

Направих да 👍🏻

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr

само показва колко корумпирано е всичко предполагам! Получавали ли сте някога възстановяване или отговор от ZPDG? Виждал съм няколко души, но не знам как успяха!

Автоматичен превод:

За хората, които правят сторнирания на плащания, как се справяте с няколко наведнъж? Направих го чрез приложението и можех да направя само 2 наведнъж!

Автоматичен превод:
tamiirender

Това ще направя тогава.

Вашата банка поиска ли ви повече информация за продукта или услугата, които не сте получили?

Направих 5 покупки с VisionCraft и наистина не знам какво да кажа на банката. Не знам какво прави предполагаемата фирма.

Автоматичен превод:
Публикация на abdelilaharhmir е изтрит

Проблемът, който имам, е, че в Испания, ако кажете на банката нещо за казино (дори и да сте прав), забравете за възстановяването на плащането. Те са боклук.

Автоматичен превод:
juaky24

🤯

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

Ако банките тук си вършеха работата както трябва, нямаше да има проблем да го кажа така, както е.

Ето защо настоях, че ако трябва да направя връщане на плащане за неполучени стоки или услуги, добре... Трябва да си измислите добро алиби. Жалко, но е така.

Идеалното би било да намерите компанията и да видите какво прави.

Автоматичен превод:

Някой има ли нещо за "MERITA"?

Автоматичен превод:

Някой оплаквал ли се е на GUMROAD???

Автоматичен превод:
Kishen2777

здравей


Имате ли имейли за връзка с epictipz и lumimexa, моля? Не мога да намеря нищо онлайн и наистина бих искал сам да ги оспоря.


Благодаря много,

Автоматичен превод:
Hannah867

здравей


Не го правя, страхувам се. Използвахте ли Freshbet?

повдигнах сторниране на плащане с моята банка. Най-често са ми казвали или не, че тези компании никога не оспорват сторнирането.

Автоматичен превод:
Kishen2777

Не, беше космобет.


Благодаря, че ме уведомихте!

Автоматичен превод:
Freddi87

Определено не те са най-големите измамници, те ще ви кажат, че купихте книги измисляте фалшиви фактури при никакви обстоятелства не показвайте лицето си изпратете идентификационен номер всичко, от което се нуждаят, са данни за карта с диджети 6 Копие в средата на банковото извлечение, показващо транзакцията, прикрийте всички други транзакции, данните за вашата сметка и адрес поискайте Пълно разкриване на Sars те трябва да го предоставят в рамките на 1 месец и да потвърдят заявката незабавно. Бъдете много внимателни с тях, те могат да станат злоупотреба

Автоматичен превод:
Kishen2777

Обикновено имат 45 дни за оспорване, понякога просто казват, че няма конкурс и парите ще започнат да се появяват в сметката, ако виза обикновено е 45 дни, mastercard е 60 дни

Автоматичен превод:
Kelly1234

Току-що проверих този сайт, няма посочен лиценз, само казва, че е под червен флаг на каракако, те трябва да покажат подробности за лиценза и да имат физически адрес, посочен на уебсайта, така че играчите да могат да потвърдят удостоверяване. Освен това те нямат gl за Обединеното кралство и трябва да имат такъв, за да работят в Обединеното кралство, можете също да докладвате на лицензиращите органи, но ги помолете за искане на GDPR за всички транзакции, депозити, които те също трябва да спазват Нарушение на грешно кодиране, изпратете им това също ще ви трябва връзката

https://www.theguardian.com/society/2025/mar/09/mastercard-and-visa-linked-to-gambling-sites-accused-of-scamming-uk-customers

Автоматичен превод:
Missdaisy

Направихте ли връщане на такса, не знам как хората правят няколко наведнъж, с приложението ми позволява да правя само 2 наведнъж!

Автоматичен превод:

Webmosaic са кошмар. Върнаха ми незабавно 3/9 плащания и сега ме игнорират за останалите 6. Толкова е разочароващо

Автоматичен превод:
Kelly1234

Трябва или да се обадите на банката, или да влезете в онлайн акаунта, за да не използвате приложението

Автоматичен превод:

Едно нещо, което наистина не разбирам за всичко това е, че и Кюрасао (GCB), и MGA знаят за всичко това и не правят нищо срещу тези казина??

Защо им позволяват да правят това без никакви предупреждения или нещо подобно?

Те могат лесно да ги спрат, ако искат.

Или греша?

Автоматичен превод:
1...528 529 530...535
Отидете на страницаот 535 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини