НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 548)

 от kirekin
|
1 325 303 преглеждания 10 370 отговора |
|
1...547 548 549...551
exodus1

Здравей, успя ли най-накрая да го разрешиш с тях? Все ми казват, че не могат да намерят транзакциите ми, въпреки че им пратих черно на бяло, че парите ми са стигнали до тях.

Автоматичен превод:
Agora

За съжаление не, вместо това просто повдигнах сторнирания на плащане с моята банка

Автоматичен превод:
exodus1

Видях, че тук в платформата има някой, който е успял директно с тях. Имам Revolut и лично Revolut не ми помогна изобщо, също ме е страх да инициирам възстановяване на сумата с тях.,

Автоматичен превод:
Agora

Вярвам, че бях първият, който наистина намери техните данни за контакт, така че трябва да е просто късмет. Те ми отговаряха, но сега дори не отговарят на никакви имейли. Продължавай да опитваш revolut. Трябва да им се обадиш, ако можеш

Автоматичен превод:

Подадох множество оспорвания като измама на две отделни мои банки. Ще актуализира какво се случва. Не исках да тръгвам по пътя на стоките и услугите от страх да не бъда отхвърлен, защото разбраха, че е за хазарт.

Автоматичен превод:
Gojira7346

здравей


Просто се чудя къде видяхте Марио Фиорини във връзка със Santeda gaming. Случайно да имате доказателства за това? Опитвам се да събера възможно най-добрия случай с моята банка срещу Сантеда. Като се има предвид историята на Марио в пресата за измамни дейности, мисля, че това ще ми помогне много.

Автоматичен превод:
mrkrm

Здравей mrkrm,


Възможно ли е да ми помогнете с моето дело срещу Сантеда? Съжалявам, че питам и нашият разговор ще бъде 100% поверителен и личен. Работя върху моята ситуация през последните шест месеца и имам чувството, че може би стените малко се приближават към Сантеда, но може да се нуждая от малко допълнителен тласък, за да преодолея границата.


Моля, изпратете ми имейл на ако не искате да изпращате съобщения публично. Няма да копирам и поставям нищо, което ми изпратите в имейл. Просто търся малко съвет и общ тласък в правилната посока, ако това, което правя, е правилният начин.

Автоматичен превод:
deejayh12

прави същото сега. обмисляте да оттеглите иска, след като прочетете за потенциалните правни последици. Интересно е да чуя вашите мисли за това, ако имате такива

Автоматичен превод:
paulmcewan05

банката се свърза с мен и каза, че са съгласни с търговеца, така че моят случай на спор вече е приключен.

Автоматичен превод:
Lakita1994

Добре колко време чакахте

Автоматичен превод:
Lakita1994

беше голяма сума

Автоматичен превод:
Williamj86

Здравейте, можете ли да ми помогнете с тази фирма, тъй като не мога да ги намеря. Добре ли получихте спора си? Какво каза, че е по отношение на стоките?

Автоматичен превод:

Някой успя ли да намери onlined dg? Или кибер*игра?

Автоматичен превод:
bigbeef

Честно казано, не бих бил твърде загрижен за правните последици. Най-многото, което очаквам да се случи, е, че те ще отхвърлят твърдението за измама и ще очакват от мен да върна всеки временен кредит, който съм получил. Докато не оспорвате лудо висока сума в долари, трябва да сте добре.


Току-що казах, че не разпознавам транзакциите и дори търговеца, защото това бяха просто произволни букви и цифри. При тези спорове предполагам, че ще проверят няколко неща като IP (което е лошо) и ще се свържат с търговеца. Надяваме се, че IP не е проблем за нас. Ако се свържат с търговеца, те няма да отговорят, защото това, което правят, е незаконно и банката трябва да застане на нашата страна. Стискам палци.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Публикация на abdelilaharhmir е изтрит

Току-що поисках цялата лична информация за мен от Donbet и те отказаха молбата ми и затвориха акаунта ми, казаха, че е отговорност на банките да ми предоставят информация за транзакциите и каква информация е включена в транзакциите

Автоматичен превод:

Някой знае ли къде докладваме за компания, ако откаже да даде SAR или откаже искане по GDPR?

благодаря

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Така че изчаках първоначалното време, което беше около 48 дни. Крайният срок беше утре, но те отговориха днес и банката реши да застане на тяхна страна по въпроса. Те отговориха, въпреки че беше след 45-дневното правило от Mastercard, така че бог знае. Беше около 1000.

Автоматичен превод:
Lakita1994

Добре, малко съм объркан, моят случай беше, че имаше период от около 50 дни, след което те опровергаха връщането на плащането, сега минаха още 45 дни, след като се върнах при тях, така че изминаха около 95 дни

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Lakita1994

беше една единствена транзакция от 1000£

Автоматичен превод:
1...547 548 549...551
Отидете на страницаот 551 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини