Някой знае ли как мога напълно да се блокирам от хазарт?
Gamban и BetBlocker лесно се премахват
Нямам MacBook, за да настроя gamblock
Right does anyone know how I can completely block myself from gambling?
Gamban and BetBlocker easily removed
Dint have a MacBook to setup gamblock
Имахте ли успех със сторнирания на плащания?
Have you had any success with chargebacks?
Has tenido éxito con los contracargos??
Намалете картите си, просто плащайте с apple pay или google pay за неща вземете банкова сметка, от която можете да теглите пари в брой без карта
Cut your cards up just pay with apple pay or google pay for things get a bank account where you can take out cash with no card
Тъй като нямах отговор от pixeleum.io и finnart.io, реших да закупя фирмени отчети и сега се свързах с други компании, които са записани в отчетите. Имам и имената на директорите, но не съм сигурен дали да им изпратя съобщение чрез linkedin. Някой друг е направил това и е успял. И двамата са базирани в Корк, Ирландия, но директорът за pixeleum или Nordmedia решения е базиран в Швеция, а директорът за finnart или Emega touch limited е Малта.
Всякаква информация би била чудесна!
So having had no response from pixeleum.io and finnart.io, I decided to purchase company reports and have now contacted other companies that are written on the reports I also have the names of the directors but unsure if I should message them through linkedin. Any one else done this and been successful. They are both based in Cork, Ireland but director for pixeleum or Nordmedia solutions is based in Sweden and Director for finnart or Emega touch limited is Malta.
Any info would be great!
Някой знае ли как мога напълно да се блокирам от хазарт?
Gamban и BetBlocker лесно се премахват
Нямам MacBook, за да настроя gamblock
Right does anyone know how I can completely block myself from gambling?
Gamban and BetBlocker easily removed
Dint have a MacBook to setup gamblock
здравей
За съжаление няма такава опция. В момента почти всички оператори работят с лиценз, който определя правилата и обхвата на самоизключването. Освен това почти всички оператори предлагат някакъв вид самоизключване на своите играчи, чийто обхват е силно зависим от регулаторните изисквания и решенията на отделните оператори.
Няма споделени стандарти; следователно няма сложно решение. Само тези два общи начина:
„Ниво на един оператор: Обикновено при самоизключване в онлайн казино самоизключването не се разпростира върху други оператори. Това създава проблем: самоизключилите се играчи могат свободно да имат достъп и да играят на други уебсайтове на казина, поставяйки под въпрос цялостната ефективност на такива схеми за самоизключване. Глобалната система за самоизключване (GSES) е създадена, за да предложи решение, което елиминира този проблем.
Национално/общолицензно ниво: Някои държави и регулатори на онлайн хазарта, като Обединеното кралство, Швеция или Холандия, прилагат по-широки схеми за самоизключване, които изискват техните лицензополучатели (оператори) да бъдат част от национални (за целия лиценз) схеми за самоизключване. Те позволяват на играчите да се самоизключат от всички казина, лицензирани в определена държава или от конкретен регулатор наведнъж, създавайки по-добро ниво на защита."
Шимон работи по тази тема от доста време и като друг заместващ инструмент; с екипа си, той също работи върху "SEAT" (без автомобил)
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
Hello,
Sadly, there is no such option available. Currently, almost all operators operate under a license that defines the rules and scope of self-exclusion. Moreover, virtually all operators offer some sort of self-exclusion to their players, whose scope is highly dependent on regulatory requirements and decisions of individual operators.
There are no shared standards; thus, there is no complex solution. Just these two general ways:
"Single-operator level: Typically, when self-excluding in an online casino, the self-exclusion does not extend to other operators. This creates a problem: self-excluded players can freely access and play at other casino websites, bringing the overall effectiveness of such self-exclusion schemes into question. The Global Self-Exclusion System (GSES) was created to offer a solution that eliminates this problem.
Nationwide/license-wide level: Some countries and online gambling regulators, such as the UK, Sweden, or the Netherlands, operate wider self-exclusion schemes, which require their licensees (operators) to be part of nationwide (license-wide) self-exclusion schemes. These allow players to self-exclude from all casinos licensed in a specific country or by a specific regulator at once, creating a better level of protection."
Šimon has been working on that subject for quite some time and as another substitutional tool; with his team, he's also working on "SEAT" (no car involved)
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
разговарям с банката за набиране на финансиране от FALCORA като измамни плащания, като те са преводи. Имам екранни снимки, на които блокирам акаунти със Santeda и след това те продължават да ми позволяват да депозирам, което противоречи на собствените им tc&cs за отговорен хазарт. пожелай ми късмет
im on talking to the bank about raising FALCORA finance as scam payments with them being transfers. Got screenshots of me blocking accounts with Santeda & then them continuing to allow me to deposit which goes against their own responsible gambling tc&cs. Wish me luck
направих това Свързах се с дамата, която съподписа документите за Finnart и тя е мениджър на казино в Poker stars в Малта!! Абсолютно престъпно е, че й е позволено да го прави. Свързах се с нея и собственика на finnart на linked in, който ме блокира след 1 съобщение
I did this. I contacted the lady who co signed the documents for Finnart and she is a casino manager at Poker stars in Malta!! It’s absolutely criminal that she’s allowed to do it. I contacted her and finnart owner on linked in who blocked me after 1 message
докладвах Payope, Platinum, трансфер на Canda Interpol
Преминах през нарушения на Master Card, разбрах, че Platinum е нарушила обработката на транзакция с Master Card. тъй като раздел 3 казва, че не трябва да се обработват хазартни транзакции с предплатена смарт карта в Кения и познайте какво Platinum е обработил транзакцията чрез предплатена смарт карта с партньори от Кения, така че съм сигурен, че Master card ще ги глоби
отговорихме, че разследваме вашето искане
payop и transferop са една и съща компания
така че те корумпират прехвърлянето на пари към нелегално казино
вижте това, те дори са спонсорирани от казиното
i have reported Payope, Platinum, transferop to Canda interpol
i have went through Master card violations, I found out That Platinum has Violated master card transaction proccessing. because section 3 says no gambling transactions must be proccessed under prepaid smart card in Kenya, and guess what Platinum has proccessed the transaction via prepaid smart card with Kenya partners so, I am sure Master card will fine them
the replied we are investigating your claim
payop and transferop are same company
so they do corrupt transferring money to Illegal casino
look at this they are even sponsored by the casino
Здравейте всички,
Успях да вдигна възстановяване на плащане с terrvers с Revolut. Те трябва да отговорят до 4 май. Открих, че Revolut има най-дългия процес.
Също така повдигнах спорове с национални, които временно кредитираха моите спорове.
Аз съм само в процес на повдигане на възстановяване на плащане/измама с TSB. За финанси на Falcora към златен залог. Казах им, че съм разрешил плащанията, но имам стоп за хазарт на дебитната си карта. Обясних, че непрекъснато се свързват с мен и ме молят да депозирам в сайта за залагания. Казах, че са ми казали да правя депозити чрез банков превод чрез Falcora finance, но когато проверих финансовите условия на Falcora, те не разрешават хазарт. Така че точно като плащанията с дебитна карта, те очевидно използват грешен код на търговец. TSB каза, че ще разгледа това през следващите 5 работни дни. Както споменах, успях да депозирам, но те затвориха сметката ми веднага щом депозирах.
Hello All,
I have managed to raise chargeback with terrvers with Revolut. They have till the 4th May to respond. I have found Revolut to have the longest process.
I have also raised disputes with nationwide who have provisionally credited my disputes.
i am only in process of raising a chargeback/scam with TSB. For Falcora finance towards golden bet. I have said to them that I authorised the payments but I have a gambling stop on my debit card. I explained that they have been constantly contacting me asking me to deposit on the betting site. I have said they told me to make deposits using bank transfer through Falcora finance but when I checked Falcora finance terms and conditions they do not permit gambling. So just like debit card payments they are clearly using a wrong merchant code. TSB have said they’ll look into this in the next 5 working days. As I mentioned that I managed to deposit but they’ve closed my account soon as I deposited.
Вдигнах моя с TSB в понеделник, така че ще ви уведомя, когато ми се върнат. Добавени са и всички екранни снимки и т.н., така че се надяваме, че могат да помогнат
I raised mine with TSB Monday so will let you know when they get back to me. Added all screenshots etc too so hopefully they can help
Повдигнахте го като измама или връщане на плащане? Днес ми се обадиха от тях и го прегледах с една дама по телефона! Тъй като беше транзакция на Falcora, не бях сигурен дали ще стигна донякъде с него!
Did you raise it as a scam or a chargeback? I got a call from them today and went through it with a lady over the phone! With it being a Falcora transaction I weren’t sure if I will get anywhere with it!
Повдигнах го като измама и изпратих всички екранни снимки. Направих го чрез чат, така че все още нямах телефон. Кога повишихте вашите?
I raised it as a scam and sent all of the screen shots. Did it via chat so not had a phone all yet. When did you raise yours?
Повдигнах моята вчера, вероятно сте предоставили достатъчно доказателства. Не разбирам защо ми звъннаха. Бихте ли ми казали как се справяте с тях? По същия начин, ако чуя отговор!
I raised mine yesterday, you probably provided enough evidence. I don’t hence why they rang me. Could you let me know how you get on with them? Likewise if I hear a response!
А, това има смисъл, аз просто сложих всяка отделна екранна снимка, която имах, и след това добавих частта, която сте поставили от техните условия, казвайки, че те не разрешават хазарта твърде по-рано.
ще направя, ще ви пусна отговор, когато чуя - успех с вашите!
Ah that makes sense, I just literally put every single screenshot in I had and then added the part that you put in from their terms saying they don’t permit gambling too earlier.
will do I’ll drop you a reply when I hear - good luck with yours!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.