здравейте
наистина ще ми е интересно да прочета всичко, което можете да предложите. Това не е за възпроизвеждане, тъй като съм наясно, че само влошава проблема, тъй като съм предоставил на хората помощ само за да получат скръб, когато моят процес не е проработил за тях. В момента съм в битка с банка и 2 платежни процесора за банкови преводи. Горе-долу завърших сторниранията. Просто се интересувам от различните ъгли за подход и т.н. Също така отбелязвам вашия подход да не се свързвате с търговци, така че бих се интересувал от това, което сте повдигнали на банката, за да ги накарате да действат. 2 акаунта трябваше да отида до официални жалби, но Revolut се оказаха кошмар
Hi there
i would be really interested in reading anything you can offer. This is not to replicate as I am aware that only exasperates the problem, having provided people with help only to get grief when my process hasn’t worked for them . I am currently in a battle with bank and 2 payment processors re bank transfers. I have more or less completed the chargebacks. Im just interested in the different angles to approach etc. I also note your approach to not contacting merchants so would be interested to what you raised to bank to get them to act. 2 accounts I had to go to formal complaints however Revolut are proving to be a nightmare
Автоматичен превод: