НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 406)

 от kirekin
|
1 290 115 преглеждания 10 170 отговора |
|
1...405 406 407...540
jameswatkinson

Имаме нужда от още подробности, за да помогнем, вие ни дадохте много малко.

Какви компании са използвани за транзакциите? Какъв MCC е използван? и как Wise премина от обратно таксуване до издаване на CIFAS? Как подходихте към спора, не бяха ли получени стоките и т.н.?

Автоматичен превод:
Gojira7346

Омно

https://cleanpay.omno.com или нещо подобно

Да, стоката не е получена

Автоматичен превод:

Най-накрая намерих VisionCraft, уведомете ме, ако някой друг има нужда от него.


все още не мога да намеря „депозит чрез крипто" / депозит във Варшава. Ако някой има това, моля да ме уведоми

Автоматичен превод:
jameswatkinson

Какъв MCC е използван? Какво каза Wise преди и след като ти беше даден маркер CIFAS?

Автоматичен превод:

Току-що получих това от моята банка, когато се опитвах да оспоря кредитната си карта....

Преведено на английски:

„Това е тип случай, който виждаме все по-често напоследък.

Нашето решение беше взето след консултация с нашия правен отдел, тъй като изглежда, че това е сложна схема с много компании, участващи. Изглежда става дума за казина без шведски лиценз за игри от Обединеното кралство. Основанието за нашето решение да не предоставяме обезщетение в тези случаи е, че не можем да докажем, че тези компании са били част от измамата и че вие ​​сами сте одобрили транзакциите. Възможно е някои, повечето или дори всички компании, използвани от измамниците, да са били използвани без знанието на компаниите като инструмент за преместване на пари или закупуване на стоки.

Съгласно разпоредбите на Mastercard, както ние тълкуваме правилата, ние нямаме право да искаме обратно пари от компаниите, когато транзакцията е одобрена с Bank-ID, и дори да смятаме, че имаме това право, не бихме могли да знаем дали този иск наистина е бил направен срещу измамници, но дали ще бъде направен само като иск срещу трета страна, която изобщо не знае, че те са били използвани като част от измама.

Също така е много възможно компаниите да имат правилното описание на компанията въз основа на това, което продават.

Ние обаче избрахме да не продължим, тъй като предполагаме, че жалбата няма да бъде одобрена от Mastercard. Избрахме да откажем нови транзакции на всички компании, за които подозираме, че може да са свързани с това. Транзакциите, които сте одобрили, са отишли ​​до компаниите, които са били посочени. Не е възможно да твърдите, че не сте знаели, че плащанията са отишли ​​в CURRYCUDI, защото това е, което сте одобрили, когато сте пазарували. Вие носите отговорност да се уверите, че получателят е коректен. В случай на правене на депозити в казино с определено име, парите също трябва да отиват на име, свързано с това казино. Друг аспект (като цяло) е, че не можем да знаем какво се е случило с парите, депозирани в игрална сметка. Нямаме представа дали парите са били използвани за действителни игри и ако е така, какво имате право да си върнете (печалби и т.н.).

Ако разполагате с друга подходяща информация, която може да окаже влияние върху нашето решение, писменото обжалване трябва да бъде изпратено до:"


На шведски

„Detta är en form av ärende som vi sett mer och mer på sistone.

Vårt beslut har fattats efter rådgörande med vår legala avdelning då det tycks vara ett komplext upplägg med många företag enablerade. Тези отметки се справят с казиното на шведски език от Великобритания. Grunden i vårt beslut att inte ge ersättning i dessa ärenden är att vi inte kan påvisa att dessa företag varit del i bedrägeriet, samt att du godkänt transaktionerna själv. Det kan vara så att en del, de flesta, или rent av alla företag som använts av bedragarna skett utan företagens vetskap, som ett redskap att flytta pengar или köpa varor.

Enligt Mastercards regelverk så som vi tolkar reglerna så har vi ingen rätt att kräva tillbaka pengar från företagen när transaktionen godkänts med Bank-ID, och även om vi trott att vi haft den rätten så hade vi inte kunnat veta om det kravet verkligen hade ställts mot bedragare, utan om det bara skulle ställas som ett krav mot en tredjepart som är helt ovetande om att de använts som en del av ett bedrägeri.

Det är också mycket möjligt att företagen har korekten företagsbeskrivning utefter det som de säljer.

Vi har dock valt att inte gå vidare då vi förutsätter att reklamationen inte kommer godkännas av Mastercard. Vi har valt att neka nya transaktioner till alla företag som vi misstänker kan vara kopplat till detta. Transaktionerna som du godkänt har gått till de företag som framgått. Det går inte att hävda att du inte känt till att betalningarna gått till CURRYCUDI för det är det som du godkänt när du handlat. Man ansvarar for att säkerställa att betalningsmottagaren är korektt. I det fall man gör inbetalningar till ett casino med ett visst namn så ska pengarna också gå till ett namn kopplat till det casinot. En annan aspekt (rent allmänt) är att vi inte kan veta vad som hänt med pengar som satts in på ett spelkonto. Vi har ingen insikt i om pengarna använts till faktiskt spel, och vad om vilket som man är berättigad att få tillbaka (vinst etc).

Om du har annan подходяща информация som kan ha inverkan på vårt beslut ska sriftlig överklagan ställas till:"



Автоматичен превод:
tamiirender

Депозитът от Crypto е QuickBit, сигурен съм. Това е между всичките ми транзакции към BitSent и GoriWire.

Автоматичен превод:
LizzieCG

какво стана Премахнаха ли го и как? или вие също сте казино?

Автоматичен превод:
Публикация на tamiirender е изтрит

Някой намери ли KaysofCourse?

Автоматичен превод:

Здравейте момчета, обратно към партито сега. Досега имах успешни възстановявания от kinghills, vipzino и memo casino, всички директно обратно от казината. Накарах банката да повдигне сторнирани плащания за 1k за 50 транзакции към nikotpf (различни крайни имена), всички от които бяха повдигнати успешно и приложени временни възстановявания. Това се случи миналата седмица. Въпреки това повдигнах с finnart чрез natwest и artstrid, като и двата бяха отхвърлени поради потенциална неавтентичност. Говорих с банката, която каза, че се дължи на обем и че са подобни неща. Повиших tbe niko ones под неправилни MCC кодове и беше ясно, че това са незаконни чуждестранни казина. Просто искам да проверя дали на някой му се е случвало това, т.е. някои са одобрени, но други веднага са отхвърлени? Поради това, което си мисля, идва ли обемът? На път съм да им изпратя цялата си кореспонденция по имейл, за да ги предизвикам и се надявам да ги повиша, но малко ме е страх да го направя..... някакви мисли или подобни ситуации с natwest изобщо? Също така само да отбележа, че върнах картата си на 18 януари, тъй като се страхувах, че е била компрометирана онлайн и това беше преждевременно за някои от възстановените суми от казината, които идват, но получих още няколко пренасочени възстановявания до днес за новата си карта, така че се паникьосвайте край! Мислех, че може да съм пропилял тези, които влизат, но явно не! Всякакви мисли и съвети са добре дошли, моля, преди да ги предизвикам по имейл

Автоматичен превод:
Dingdong5

Хей, бихте ли ми помогнали как увеличихте сторниранията на Нико, аз имах същото, но обратното. Възстановявания на плащания са приети за Finnart, но са отхвърлени за Niko.



Автоматичен превод:
Jwright1998

Така че първата партида, която направих, беше с niko и ми казаха, че това е elegro, който притежава тези плащания... те бяха по-голямата част от моите, така че най-голямата сума, която похарчих през niko, така че опитах тези първи естествено. Те бяха одобрени, тъй като може би това беше първият ми опит с банката? Следващата партида, която пуснах, беше незабавно отхвърлена (finnart), сякаш автоматично се задейства нещо с банката, така че когато j им се обади, те ми казаха да изпратя доказателствата си на техния имейл.адрес, който ми предоставиха, за да го оспоря основно... whcij е това, което събрах сега, но ме е страх да изпратя.... те не искаха никакви доказателства за niko, но предполагам, че това е, защото това беше първият ми опит да използвам chargebCk Схема... звучи ли ви подобно? Банкирате ли с natwest

Автоматичен превод:
Dingdong5

Как успяхте да накарате казината да се съгласят на възстановяване на средства?

Автоматичен превод:
Legolas11

Изпратих шаблона, който беше тук, за неправилни mcc кодове и това е нарушение на разпоредбите на mastercard под код 4849. Той проработи незабавно. Memo vipzino са част от същата група и те се съгласиха кодовете, използвани от търговеца, да съвпадат и това също не им хареса, така че се съгласиха да ми възстановят сумата. Бях настоятелен по имейл, обяснявайки правилата и те знаеха, че ако отида на връщане на плащане, вероятно ще спечеля, така че вместо това ми върнаха сумата. Опитахте ли да изпратите имейл с текста от форума тук.

Автоматичен превод:
jameswatkinson

Откровени сме защо направихте твърдението? Т.е. нелегално казино с грешни mccc кодове

Автоматичен превод:
Gojira7346

Wise току-що блокира всичко, сега дори не може да влезе в акаунта. Прочетох в друг форум, че трябва да напиша официална жалба до Wise и да обясня, че не съм извършил измама, какво да кажа?

Къде мога да видя MCC кода? Изпратих стоки, които не са получени и не съм посочил грешен MCC.

Автоматичен превод:
Dingdong5

Казах, че стоките не са получени, не съм споменал думата казино, но предполагам, че са ме докладвали.

Автоматичен превод:
jameswatkinson

Те трябваше да изпратят някаква кореспонденция, т.е. че закриват акаунта, че е бил маркиран за CIFAS маркер и т.н. Ще трябва да поискате от Wise MCC, неполучените стоки са добри, стига да са използвали неправилен MCC, тъй като технически, транзакцията щеше да е за нещо друго, а не за хазарт, ако те направиха нещата според книгата и процесорът всъщност действаше по правилен начин, използвайки правилния MCC, тогава това е мястото те може да са маркирали акаунта ви за маркера CIFAS. Най-добре би било да опитате с официалната жалба и може би да опитате да изтеглите някаква информация относно MCC и дори процесора чрез Wise, тъй като това е от основно значение за повечето спорове.

Автоматичен превод:
Публикация на Howdydowdy е изтрит
LizzieCG

Не мога да спя, да ям и да пия, имам CIFAs. какво направи Как махна твоята? Вярно ли е, че Barclays са блокирали всичките ви пари? Успяхте ли да отворите нов акаунт някъде другаде?

В момента дори не мога да си взема заплатата и то 28-ма, имам 4 дни да уредя нещо. Някой знае ли банка, която да ми открие сметка?

Автоматичен превод:
1...405 406 407...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини