НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 514)

 от kirekin
|
1 264 289 преглеждания 10 095 отговора |
|
1...513 514 515...535

СКИНМАГНАТ

Искам да споделя опита си с Coolzino Casino и техния процесор за обработка на плащания Skinsmagnate (Noxious Limited, UK Reg. No. 14657425), за да предупредя другите за измамни практики за връщане на плащания и злоупотреба с кодове на търговска категория (MCC) за заобикаляне на ограниченията за хазарт.


Първоначално депозирах средства в Coolzino Casino, но по-късно разбрах, че използват неправилни MCC кодове за обработка на плащания, което им позволи да заобиколят хазартния блок на моята банка. Поради това поисках възстановяване на сумата поради неправилна обработка на транзакцията. Coolzino Casino потвърди по имейл, че са обработили пълно възстановяване, но така и не получих пълната сума.


След като изчаках и видях, че сметката ми никога не е била кредитирана за пълното възстановяване, повдигнах сторниране на плащане с моята банка под „Възстановяване не е получено". Изпратих ясни доказателства от Coolzino Casino, показващи, че са потвърдили възстановяването, но моята банка по-късно отхвърли искането ми, след като получи фалшива документация от Skinsmagnate, процесорът на трета страна, който те използваха.


Skinsmagnate предостави фалшива разписка, твърдейки, че съм получил стоки или услуги. Разписката не съответстваше на действителните ми транзакции и посочените суми бяха напълно различни от сумите, които оспорих. Дори по-лошо, адресът, посочен в разписката, дори не беше мой. Въпреки това явно несъответствие моята банка прие документацията на Skinsmagnate и затвори моя случай, без да ми даде възможност да отговоря.

Автоматичен превод:

момчета, наистина ми трябва този уебсайт за транзакции, за да поискам възстановяване на сумата

ако някой го знае?! file

Автоматичен превод:
tharm

Това са хората, които имам в арбитража, те опровергаха сторниранията ми и аз възразих, заявявайки, че са фалшиви разписки и т.н. Вече повече от 30 дни според предишни публикации чакам резултата

Автоматичен превод:

Здравейте - някой има ли контакт за DSSERVLTD?

Автоматичен превод:

Здравейте, някой знае ли дали KTM и kryptomin sp z oo са едно и също?

Автоматичен превод:

Всеки, който търси orb, е intelling.io, току-що получи тази информация от банката

Автоматичен превод:

Всеки, който търси orb, е intelling.io, току-що получи тази информация от банката

Автоматичен превод:

Добре е да знаете.

благодаря ви

Orb = Orbexia Ltd = Intelling.io


Автоматичен превод:
huddy

Така е

Никога не получих отговор от тях, повдигнати като стоки, които не са получени от моята банка, търговската банка изпраща средства обратно веднага в моята сметка.

Автоматичен превод:

Спечелих моите сторнирания на плащания срещу skinsonly и gamingstore и nicheworkout, просто чакам последното плащане да отиде в банката

Автоматичен превод:

може ли моля

ми предостави информация за тези транзакции


filefilefile

Автоматичен превод:
Kelly1234

да, същите са и транзакциите на KTM ще бъдат върнати обратно във вашия акаунт като възстановяване на сумата, какво се случи с моята, когато ми върнаха сумата

Автоматичен превод:
Missdaisy

Честит петък😏

Автоматичен превод:
abdelilaharhmir

благодаря ви! Ps CLMNT е тук. Не мога да си спомня как се пише, но го въведете в лентата за търсене в горната част, тъй като хората са го публикували! Все пак нямам отговор от тях!

Автоматичен превод:
Kelly1234

моята банка е на път да инициира възстановяване на плащане на CLMNT

код на причина 12.7

Код на категория (MCC) под Код на причината за сторниране на плащане на Visa 12.7 – Кредитът не е обработен.

Автоматичен превод:

Преследвах банката за актуализация, но автоматичният отговор казва, че веднага щом има актуализация, ще ви уведомим, така че предполагам, че все още чака

Автоматичен превод:

За всеки, който поиска конкурс за публикация, която да бъде препратена към тях:

Момчета, наистина съжалявам, но всеки случай е различен и вече е на различен етап на обработка, не мога да споделя една информация, която да се използва, тъй като в крайна сметка ще бъде злоупотребена и може дори да доведе до наказателно преследване за нарушаване на законите в държавата, в която се намирате. Ако беше толкова просто, бих го направил, но не мога да поема отговорност за това.

Като предложение за всички участващи мога само да спомена, че не си струва да си губите времето в преследване на търговците по изявленията. Трябва да спрете да предполагате, че ситуацията е „вие срещу измамно казино", но по-вероятно е „вие срещу банка" и след това „банка срещу измамно казино" и това е най-лесният начин да продължите, повярвайте, че няма да получите топло посрещане от никоя банка, в края на краищата, тъй като те винаги ще приемат в началото, че „загубихте пари на хазарт и се опитвате да си ги върнете", но в крайна сметка те ще бъдат длъжни да ви помогнат и ще го направят, защото имат право да получат това плащания обратно и няма да се налага да ви плащат с техните пари, но те могат да загубят много, ако не се включат и не предприемат някакви действия.

Бих искал да помогна на всички ви, повярвайте ми, но не мога да го направя с помощта на форума, тъй като мога да подведа други, които вече са предприели някои действия или например са направили плащания чрез банков превод, а не с дебитна/кредитна карта, което е малко по-трудно, но все пак може да се погрижи. Не мога също да споделя имейла си, тъй като в крайна сметка ще ви помагам 24/7 и не мога да си позволя да отделям толкова много време.

Автоматичен превод:
Materialgirl84

Здравейте Material girl, бях много измамен от електрически печалби, те не ми изплащат моите печалби и спряха да си взаимодействат. Те се крият от чата Имам нужда от имейла от WEBMOSAC, моля, трябва да им изпратя имейл

Автоматичен превод:
dvjrh2nzct

Автоматичен превод:
AB3S96

Хей, чудех се дали има надежда за трансфери, имам няколко, но не съм сигурен как да продължа всяка помощ би била блестяща

У

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Има ли информация за onlined dg или cyber*play.

Автоматичен превод:
1...513 514 515...535
Отидете на страницаот 535 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини