преди 6 дни
Gamblock е най-добрият партньор, който не може да бъде премахнат
Gamblock is the best mate it cannot be removed
0
Gamblock е най-добрият партньор, който не може да бъде премахнат
Gamblock is the best mate it cannot be removed
всъщност колко дни са минали, откакто сте повдигнали възстановяването на плащането? ако е в арбитраж, значи не са се уверили, че фактурата е фалшива
basically how many days have passed since you raised the chargeback? if it's in arbitration it means they haven't ascertained that the invoice is false
in pratica da quando hai sollevato il chargeback quanti giorni sono passati? se è in arbitrato vuol dire che non hanno accertato che la fattura sia falsa
85 дни всичко в около 50 за сторнирания, след това 35 дни изчакване след възражение срещу фалшивата фактура
85 days all in about 50 for the chargebacks then 35 days wait after objecting to the fake invoice
Това е голяма бъркотия, защото ако банката не разпознае фалшивата фактура, това е вашата дума срещу тази на търговеца и изобщо не съм сигурен, че банката може да разреши проблема в наша полза
It's a big mess because if the bank doesn't recognize the fake invoice, it's your word against the merchant's and I'm not at all sure that the bank can resolve the issue in our favor
è un gran casino perchè se la banca non riconosce la fattura falsa, è la tua parola contro quella dell'esercente e non sono affatto sicuro che la banca possa risolvere la questione a nostro favore
наистина ли Мога ли да го взема на iPhone 14 pro? Колко е? Много по-добре от Gamban?
Really? Can I get it on iPhone 14 pro? How much is it? Much better than Gamban?
13000 спечелени в казиното или чрез връщане на плащане? винаги със skingmagnate? защото ми изпрати фалшива фактура за 500 евро
13000 won in the casino or via chargeback? always with skingmagnate? because he sent me a false invoice for 500 euros
13000 vinti nel casino o tramite chargeback? sempre con skingmagnate? perche a me lui ha inviato fattura falsa per 500 euro
Добре, изпратих писмо с възражение, че това не е моят ip адрес и нямам акаунт в Steam, поисках SARS и т.н. Откриха много грешки в него, те имат 30 дни за отговор, сега минаха 35
Ok i sent a letter objecting its not my ip address and i do not have a steam account requested SARS etc found lots wrong with it they have 30 days to reply its been 35 now
Без £13000 обратно с други търговци smpay magicinc и т.н. само skinsmagnate отговори
No £13000 back with other merchants smpay magicinc etc only skinsmagnate replied
Не, съжалявам, никога не се опитах да се свържа с никого от тях, банката току-що ги повдигна след възражение срещу жалбата ми според предишни публикации
No sorry I never tried to contact any of them the bank just raised them after an objection to my complaint as per previous posts
Имате ли Facebook? Ако е така, тогава можете да се свържете с поддръжката и те могат да ви помогнат и да потвърдят, че имате реклами във Facebook, приложени към вашия акаунт, вие също ще можете да проверите в акаунта си, тъй като има профил за плащане за реклами
ChatGPT
Влезте Вие казахте:
Във Facebook има място, където можете да видите дали сте закупили и поставили Facebook реклами
ChatGPT каза:
Да, във Facebook можете да видите своите минали и настоящи реклами чрез Facebook Ads Manager. Ето как да го намерите:
Отидете на Ads Manager:
Във вашия акаунт във Facebook щракнете върху стрелката надолу в горния десен ъгъл (настолна версия).
Изберете „Управление на реклами" от падащото меню за достъп до Ads Manager.
Вижте Вашите реклами:
В Ads Manager ще видите всичките си рекламни кампании, рекламни комплекти и отделни реклами.
Можете да филтрирате по дати, тип кампания и други, за да стесните изгледа на предишни реклами, които сте създали или които се показват в момента.
Като алтернатива, ако управлявате реклами за бизнес страница, можете също да отидете до Facebook Business Suite или Meta Business Manager и да отидете до секцията „Реклами", за да прегледате рекламната си активност.
Кажете ми, ако имате нужда от помощ за нещо конкретно!
Направете го екранна снимка и го изпратете до банката, също така ще накарам Facebook да потвърди, че нямате реклами и също така ще изпратя копие на тези кукли, тъй като очевидно те дори не са поставили вашето име или подробности за Facebook, така че как са разпределили реклами към вашия акаунт във Facebook?
Have you got Facebook? If so then you can reach out to support and they can help you and confirm that you have Facebook ads applied to your account you will also be able to check in your account as there is payment profile for ads
ChatGPT
Log inYou said:
On Facebook is there a place where you can see if you have bought and placed Facebook ads
ChatGPT said:
Yes, on Facebook, you can view your past and current ads through Facebook Ads Manager. Here’s how to find it:
Go to Ads Manager:
On your Facebook account, click the downward arrow in the top right corner (desktop version).
Select "Manage Ads" from the drop-down menu to access Ads Manager.
View Your Ads:
In Ads Manager, you'll see all your ad campaigns, ad sets, and individual ads.
You can filter by dates, campaign type, and more to narrow down your view of previous ads you've created or are currently running.
Alternatively, if you're managing ads for a business page, you can also go to the Facebook Business Suite or Meta Business Manager and navigate to the "Ads" section to review your ad activity.
Let me know if you need help with anything specific!
Screenshot it and send to bank also i would get Facebook to confirm you have no ads and also send these puppets a copy as obviously they didn't even put your name or Facebook details so how did they allocate ads to your Facebook account ?
да, изпратиха подобна фактура и на моята банка.. само че я разпознаха като фалшива. вместо това сега чакам revolut да разгледа доказателството COOLCS2, винаги очаквам фалшива фактура
yes they sent an invoice like this to my bank too.. only they recognized it as fake. instead now I'm waiting for revolut to examine the COOLCS2 proof, I always expect a fake invoice
si hanno mandato una fattura come questa anche alla mia banca.. solamente che hanno riconosciuto il falso. invece ora attendo revolut che esamina la prova di COOLCS2 , mi aspetto sempre una fattura falsa
Да, някак си мисля, тъй като мина толкова време и няма отговор, спечелих ги, както обикновено, ако загубиш, разбираш след две седмици
Yes im sort of thinking as it has been so long and no reply I have won them as usually if you lose you find out after two weeks
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.