ФорумКазинаSuperb Casino - обща дискусия

Superb Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 12 месеца от jimjamjim
|
27607 преглеждания 293 отговора |
|
1...6 7 8...15
Добавете пост
преди 7 месеца

Първи опит за теглене на пари от тях, сметката ми е напълно верифицирана.


Правя сторниране на плащане с VISA, за да се опитам да получа обратно първоначалния депозит по дебитна карта от тях.


Няма причина да не обработят тегленето ми, както и с всички останали, които чакат.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Депозирах чрез крипто, така че няма начин да си го върна, тъй като те не отговарят нарочно хаха, така че предполагам, че не мога да си върна парите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Със сигурност трябва да има нещо, което можем да направим срещу тези измамници?

Автоматичен превод:
RITT
преди 6 месеца

Най-добрият начин е да играете в лицензирани казина и да избягвате измамниците. 🙁

Защото след като щетата е нанесена, няма много какво да се направи по въпроса:

file

Това изобщо не беше добър избор.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Никога не съм чувал за вашия сайт, преди да се присъединя към тях.


Значи не можем да направим нищо?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Днес получих актуализация по имейл!! някой получавал ли е това след теглене? file

Автоматичен превод:
Публикация на RITT е изтрит
Charlie09
преди 6 месеца

Уау, не, никога не съм имал това.


Кога поставихте заявката за теглене?

Автоматичен превод:
RITT
преди 6 месеца

Чаках 3 месеца, след което ми казаха да направя тегленето отново. Направих тегленето отново миналата седмица. Така че кой знае, че може да го получа????

Автоматичен превод:
Charlie09
преди 6 месеца

Да се надяваме, че чакам от 18 януари.

Автоматичен превод:
Charlie09
преди 6 месеца

Получих това няколко пъти от ноември миналата година, съжалявам да ви информирам, че това не означава нищо, те просто печелят още време с това, така че не бих задържал дъх!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Никога не съм чувал за вашия сайт, преди да се присъединя към тях.


Значи не можем да направим нищо?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, тъй като казиното не отговаря на нашите оплаквания и не се опитва да ги разреши, а също така няма лиценз, така че няма орган, към който да се обърне, е доста трудно да се направи нещо по въпроса. От наша страна вероятно не можем да помогнем повече, ако казиното ни игнорира.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Днес получих актуализация по имейл!! някой получавал ли е това след теглене? file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бих искал да вярвам, че това е добра новина, но също така видях играч да споменава, че е получил нещо подобно няколко пъти и това не е решило нищо.

Въпреки това надеждата умира последна и затова единственото, което можем да направим, е да чакаме и в крайна сметка ще разберем дали парите наистина ще дойдат или просто някой от другите имейли не означава нищо.

Така или иначе ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Имейлът в долната част на тази снимка дори не работи. Той не съществува и всички съобщения, изпратени до него, ще бъдат върнати. Убеден съм, че в този момент нарочно си подиграват с нас като някаква болна шега. Наистина не е за вярване.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Какво ще каже полицията за това?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Просто е досадно, че можех да използвам £20 за нещо друго важно, като хранителни стоки, но не, трябва да бъда измамен, наистина ме ядосва.

Автоматичен превод:
hannathonk
преди 6 месеца

Знам !!!!Сега знам, за да се уверя, че разглеждам рецензии и т.н.!!!!!когато хората казват виждали ли сте рецензиите???досадно е, защото просто вярвам, че са законни, но вече не. Толкова е разочароващо за да не сме били измамени!!!!!

Автоматичен превод:
Charlie09
преди 6 месеца

Дължат ми 500 евро, но не мисля, че ще ги получа!!!!Ако го направя, със сигурност ще публикувам!!!!

Автоматичен превод:
Charlie09
преди 6 месеца

Преди да се присъединя към някое казино, прочетох отзивите на потребителите тук и се доверявам на пилота, прочетох и техните t@cs и ако все още не съм сигурен, говоря с чат на живо или имейл, за да получа техния тон и да отговоря на всякакви допълнителни запитвания, за да видя колко бързо отговарят.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имейлът в долната част на тази снимка дори не работи. Той не съществува и всички съобщения, изпратени до него, ще бъдат върнати. Убеден съм, че в този момент нарочно си подиграват с нас като някаква болна шега. Наистина не е за вярване.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

О, не знаех, че този имейл изобщо не работи. Много е тъжно, когато едно казино прави това, но въпреки че ми е неприятно да го кажа, предполагам, че всеки, който е играл тук, е научил поука по трудния начин.

Очевидно не бих бил много положителен относно получаването на пари от това казино, но ако случайно се случи на играч, ще има поне малко надежда.

Въпреки това би било най-добре да избягвате това казино. 😕

Автоматичен превод:
1...6 7 8...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини