преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Superb Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Разрешава ли какво?
Разбирам, че би изглеждало странно, когато казино с неразрешени жалби има добър индекс на безопасност, но трябва да имате предвид, че това е съвсем различен случай.
Това звучи ли ви като покана?
Какво има? Ние всъщност каним играчите да разглеждат препоръчаните казина, вместо да се присъединят към това.
Is enabling what?
I understand it would seem weird when a casino with unresolved complaints has a good safety index, yet you should keep in mind that this is completely a different case.
Does this sound like an invitation to you?
What is the matter? We actually invite players to browse recommended casinos instead of joining this one.
Рейтингът се увеличи! Ето това е работата. Моля, обяснете как, предвид всички доказателства и неразрешени жалби, това е възможно? Освен ако алгоритъмът ви не е грешен.
The rating has increased! That's what's the matter. Please explain how, given all the evidence and unresolved complaints, that could be possible? Unless your algorithm is flawed.
Това казино има индекс на безопасност (рейтинг) 2.2. Наистина не разбирам какво ви притеснява тук, тъй като винаги е добра идея да проверите информацията за казино, преди да отидете някъде да играете. Като имат неразрешени жалби, те получават черни точки и затова рейтингът им се понижава.
This casino has a saftey index (rating) of 2.2. I don't really understand what's bothering you here, as it's always a good idea to check the information about a casino before you go somewhere to play. By having unresolved complaints, they get black points and therefore their rating is lowered.
Най-накрая получихте ли тегленето си jimjamjim?
Have you finally received your withdrawal jimjamjim ?
Здравейте, мисля, че ако случаят беше такъв, той щеше да ни информира. Въз основа на неговата жалба, която не беше разрешена , предполагам, че не е получил оттеглянето си, за което много съжалявам. Бих се радвал, ако не бях прав. Е, да видим дали ще се чуем с него.
Hi, I think if that was the case he would have updated us. Based on his complaint, which was unresolved, I assume he didn't get his withdrawal, which I'm very sorry about. I'd be happy if I wasn't right. Well, let's see if we hear from him.
Наскоро играх със superb.bet, депозирах около £1500 от време на време и след това завърших на £3084. След като моят лимит на залога беше намален, реших да направя пълно изтегляне. На уебсайта им ясно се казва време за обработка 24H-48H.. Вече са изминали повече от 2 седмици и все още статусът на теглене е в очакване и при чат с груб онлайн агент за копиране и поставяне ми казаха, че ще отнеме 7-21 работни дни. След като прочетох отзиви, те карат играчите да се откажат, но аз няма да се откажа .. Някой получавал ли е пари тук .. любезно споделете.
I recently have played with superb.bet , deposit around £1500 with time to time and then ended on £3084. After my stake limit was reduced so decided to make full withdrawal . On their website it clearly says processing time 24H-48H.. Its more than 2 weeks now and still withdrawal status is pending and on chatting with rude online copy and paste agent, i been told it will take 7-21 business days . After reading reviews , they making players to give up but i will not give up ..Did anyone get paid here .. kindly share.
Според нашата информация, това казино е в процес на поддръжка. Затова бих казал, че ще отнеме доста време; в противен случай вероятно няма да разберем. Може да е свързано с вашия проблем. 🤔
В случай, че сте играли казино игри, опитайте да подадете безплатна жалба: https://casino.guru/complaints/create
Ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем. Допълнителни подробности са изброени тук .
According to our information, this casino is under maintenance. Thus, I would say it will take quite some time; otherwise, we won't probably know. Could be related to your issue. 🤔
In case you played casino games, try to submit a free-of-charge complaint: https://casino.guru/complaints/create
We will do our best to help you out. Further details are listed here.
Здравейте.
Имал съм само най-лошите преживявания. Задържани сте със седмици с скапани извинения, за да получите изплащане. само ИЗМАМА. Надявам се, че такива казина скоро ще бъдат затворени, за да не причиняват повече щети. Лично на мен не ми се е случвало голяма сума да не е изплатена
но други играчи вероятно са по-лоши. Такива измамни казина унищожават цялата индустрия
Но има и честни и уважавани казина в интернет, които след това страдат от подобни измамни казина.
но кой вкарва измамната ръка в такива казина???????
Лично аз отново станах много по-предпазлив
Superb Casino е пълна измама. Бъди внимателен
Hello.
I've only had the worst experiences. You are held back for weeks with lousy excuses to get a payout. only FRAUD. I hope that such casinos will be closed soon so that they don't cause any more damage. Personally, I have not had a large sum not paid out
but other players probably have it worse. Such fraudulent casinos are destroying the entire industry
But there are also honest and reputable casinos on the internet that then suffer from such fraudulent casinos.
but who puts the fraudulent hand in such casinos???????
Personally, I have become much more cautious again
Superb Casino is a full scam. Be careful
Hallo.
Ich habe auch nur die schlechtesten Erfahrungen machen müssen. Für eine Auszahlung wird man Wochen mit lausigen Ausreden hingehalten. nur BETRUG .Ich hoffe das solche Casinos bald geschlossen werden das Sie nicht noch mehr Schaden anrichten. Ich persönlich habe keinen große Summe nicht ausbezahlt bekommen
aber anderen Spielern geht es vermutlich schlechter. solche Betrugs Casinos machen die ganze Branche kaputt
Es gibt aber auch ehrliche und seriöse Casinos im internet die dann aber durch solche Betrugscasinos leiden.
aber wer legt solchen Casinos das betrügerische Handwerk ???????
Ich für meine Person bin wieder viel Vorsichtiger geworden
Superb Casino ist ein voller Betrug. Vorsicht Vorsicht
Здравейте, каква беше ситуацията в казиното, когато казахте, че сте имали само лоши преживявания тук? Само оттеглянето ли споменавате? Можете ли да опишете малко повече, така че другите играчи да имат шанс да видят през какво сте преминали?
Hello, what was the situation in the casino when you say you had only bad experiences here ? Is it just the withdrawal that you mention ? Can you please describe a bit more so that other players have a chance to see what you went through ?
Исках печалбите ми да бъдат изплатени. Имал съм поне 20 или повече чатове на живо и винаги е едно и също. Подвеждат ви с извинения и това продължава почти месец. Исках да отменя изплащането и да играя, докато не загубя парите, тогава поне щях да ги загубя, но дори не мога да отменя изплащането, както мога в други реномирани казина. Но нека бъдем честни, в никое реномирано казино изплащането не отнема 1 месец. И ако прочетете коментарите в Интернет за Superb Casino, те са подобни на моя опит. Дори не се интересувам от скапаните 100 евро, но мразя да бъда измамен да стана. Трябва да кажа, че това са единични случаи, повечето казина в интернет са реномирани и ОК. Може би ще постигнете нещо, което ще ме изненада положително.
Хубав ден
I wanted to have my winnings paid out. I've had at least 20 or more live chats and it's always the same thing. You're fobbed off with excuses and that's been going on for almost a month. I wanted to cancel the payout and play until I lost the money then at least I would have lost it, but I can't even cancel the payout like I can in other reputable casinos. But let's be honest, at no reputable casino does a payout take 1 month. And if you read the comments on the Internet about the Superb Casino then they are similar to my experience. I'm not even interested in the lousy €100 but I hate being cheated to become. I have to say that these are isolated cases, most of the casinos on the Internet are reputable and OK. Maybe you can achieve something that would surprise me positively.
Nice day
Ich wollte einen gewinn von mir auszahlen lasse. habe min.20 oder mehr Livechats geführt und immer das selbe .man wird mit irgendwelchen ausreden abgespeist und das fast schon ein Monat lang. Ich wollte die Auszahlung schon stornieren und so lange spielen bis ich das Geld verspielt habe dann hätte ich es wenigstens verspielt aber ich kann die Auszahlung nicht mal stornieren wie in anderen seriösen Casinos. aber seien wir mal ehrlich ,bei keinem seriösen Casino dauert eine Auszahlung 1 Monat .und wenn man im Internet die Kommentare über das Superb casino liest dann gleichen sie meiner Erfahrung.es geht mir nicht mal um die die lausigen €100 aber ich hasse es betrogen zu werden. Ich muss dazusagen es sind Einzelfälle, die meisten Casinos im Internet sind Seriös und OK. Vielleicht erreichen ja Sie etwas würde mich positiv Überaschen.
SchönenTag
Е, кавалерията е на път - говоря за оплакването ви .
Най-важното нещо, което бих искал да спомена, е необходимостта от допълнителни актуализации, когато говорим за процеса на оплакване. За съжаление, няма да стигнем много по-нататък без допълнителна информация, така че, моля, разгледайте я - можете да го направите тук и сега .
Бих искал също да спомена, че когато става въпрос за защита на печалбите на играча, обикновено смятам, че е много по-безопасно, когато играчът просто не може да отмени тегленето. Но признавам, че може да се почувствате различно във вашата ситуация 🙁.
Освен това, не бих казал, че това казино трябва да се счита за реномирано. Виждали ли сте този индекс на безопасност ? Въпреки това членовете на екипа за оплаквания ще направят всичко възможно, за да помогнат.
Съжалявам, че имате такъв опит.
Well, the cavalry is on the way - I'm talking about your complaint.
The most important thing I'd like to mention is the necessity of further updates when we're speaking about the complaint process. Sadly, we won't get much further without additional information, so please take a look at that - you may do so right here and now.
I'd also like to mention that when it comes to the player's winnings protection, I usually deem it much safer when the player just can't cancel the withdrawal. But I admit it may feel different in your situation 🙁.
Additionally, I would not say this casino should be considered a reputable one. Have you seen this its safety index? Despite that, members of the Complaint Team will do their best to help.
I'm sorry you have this kind of experience.
Благодаря.
Това е просто опит от моя страна да предупредя и не знаех към кого да се обърна по такива въпроси. Спорната сума не беше достатъчна и за полицията, и за австрийската търговска камара, въпреки че те много се радват да се справят с подобни неща. Но както казах, спорната сума е твърде ниска за мен. По-скоро съм загрижен за сериозността на други доставчици на казина или спортни залагания
към тези, които се занимават сериозно с бизнеса си. Черни овце има навсякъде, особено в интернет. и от този случай се занимавам само с индекса за сигурност относно казината и Гуру. Прочетох рекламата на Superb във Facebook и просто го изпробвах като много други казина.
Аз не играя с големи суми пари и през повечето време губите парите, които сте вложили, но знаете това предварително и това е добре, в противен случай е по-добре да не играете изобщо и ако имате достатъчно късмет да спечелите нещо, тогава няма да се изплати от някакви крехки аргументи.
И това ме вълнува и затова се регистрирах при вас.
Дори не знаех, че съществува такъв сайт преди.
Благодаря
Thanks.
It's just an attempt on my part to warn and I didn't know who to turn to in such matters. The amount in dispute was not enough for the police and for the Austrian Chamber of Commerce too, although they are very happy to deal with such things. But as I said, the amount in dispute is too low for me. I'm more concerned with the seriousness of other providers of casinos or sports betting
towards those who conduct their business seriously. There are black sheep everywhere, especially on the Internet. and I have only been dealing with the security index about casinos and Guru since this case. I read Superb's advertising on Facebook and just tried it out like many other casinos.
I don't play large sums of money and most of the time you lose the money you put in, but you know that beforehand and that's okay, otherwise it's better not to play at all and if you're lucky enough to win something then it won't be paid out from some flimsy arguments.
And that's what excites me and why I registered with you.
I didn't even know such a site existed before.
Thanks
Danke.
Es ist nur ein Versuch meinerseits zu warnen und ich wusste auch nicht an wen man sich in solchen Sachen wenden kann. für die Polizei war mir der Streitwert zu wenig und für die Österreichische Wirtschaftskammer auch obwohl die sich sehr gerne mit solchen Sachen auseinander setzen. aber wie gesagt dafür ist mir der Streitwert zu gering. Es geht mir mehr um Seriosität auch den anderen Anbietern von Casinos oder Sportwetten
gegenüber die ihr Geschäft seriös betreiben. Schwarze Schafe gibt es überall vor allem im Internet. und über den Sicherheitsindex über Casinos und Guru befasse ich mich erst seit diesem Fall. Habe die Werbung von Superb auf Facebook gelesen und habe einfach mal ausprobiert wie viele andere Casinos auch.
ich spiele ja auch keine großen Summen und meistens verliert man ja auch das eingesetzte Geld ,aber das weis man vorher und ist auch in Ordnung sonst ist besser gar nicht zu spielen und wenn man mal das kleine Glück hat etwas zu Gewinnen dann wird es nicht ausbezahlt aus irgendwelchen fadenscheinigen Argumenten.
Und das ist es was mich aufregt und mich bei Ihnen Angemeldet habe.
Hab vorher nicht mal gewusst das es eine solche Seite gibt.
Danke
Наистина оценявам усилията ви и съм благодарен, че дойдохте тук и споделихте този горчив опит.
Също така, чувствам, че сте много отговорен играч; страхотно е да знам това и се надявам, че вашият здравословен подход ще послужи като добър пример за останалата част от общността.
Тъжно е да знаем, че подобни казина показват неустоими реклами в социалните медии, за съжаление, това е модерна тенденция и отчасти причина, поради която влагаме усилията си в индекса за безопасност.
Е, ние се учим от грешките си, нашата роля е да помогнем за избягване на опасност. Радвам се да видя, че споделяме обща цел.
Благодаря ти!
I really appreciate your efforts, and I'm grateful you came here and shared this bitter experience.
Also, I feel you are a very responsible player; it is great to know that, and I hope your healthy approach will serve as a good example for the rest of the community.
It is sad to know such casinos display irresistible advertisements on social media, sadly, this is a modern trend and partly a reason why we put our effort into the safety index.
Well, we learn from our mistakes, our role is to help avoid danger. I'm glad to see we share a common goal.
Thank you!
Моля те !!
И се радвам, че изобщо има уебсайт, където можете да обменяте идеи за приятни и не толкова приятни неща и малко за безопасността на населението, което играе в интернет
допринася. В интернет също има добри и абсолютно реномирани казина.
Хубав ден
Please !!
And I'm glad that there is a website at all where you can exchange ideas about pleasant and not so pleasant things, and a little bit about the safety of the population playing on the Internet
contributes. There are also good and absolutely reputable casinos on the Internet.
Nice day
Bitte !!
Und ich bin froh das es überhaupt eine Webseite gibt wo man sich über erfreuliche aber auch nicht so erfreuliche Dinge austauschen kann, und so ein wenig zur Sicherheit der im Internet spielenden Bevölkerung
beiträgt. Es gibt nämlich auch gute und absolut seriöse Casinos im Internet.
Schönen Tag
Да, мисля, че е важно и със сигурност подходящо играчите да могат да се подкрепят или да се предупреждават за различни неща относно казината, така че мисля, че е добре.
Що се отнася до самите казина, разбира се, всичко има своите предимства и недостатъци и казината могат да бъдат добри и лоши, както всичко на този свят.
Забелязах обаче, че Томас отговори на жалбата, така че би било полезно да му изпратите отговора на въпросите му, за да може да продължи. Възможно ли е това?
Приятен ден и на теб.
Yes I think it's important and certainly appropriate that players can support each other or warn each other in various things about casinos, so I think it's good.
As for the casinos themselves, sure, everything has its advantages and disadvantages, and casinos can be good and bad, just like everything in this world.
However, I noticed that Tomas replied to the complaint, so it would be useful if you could send him the answer to his questions so that he can move on. Would that be possible ?
Have a nice day too.
Ако все още не сте играли и може би сте теглили пари от страхотно казино, тогава не отивайте там, тегленията отнемат 7-21 банкови дни (21), през което време не можете да теглите отново и не можете да анулирате теглене също, така че това е напълно безсмислено място, но има много казина за избор, така че можете да забравите за такива места, аз самият сега чакам парите, които изтеглих от там в продължение на 3 седмици!
If you haven't already played and perhaps withdrawn money from superb casino, then don't go there, withdrawals take 7-21 banking days (21), during which time you can't withdraw again, and you can't cancel a withdrawal either, so it's a completely pointless place, but there are plenty of casinos to choose from so you can forget about such places, I myself have now been waiting for the money I withdrew from there for 3 weeks!
Jos ette jo ole pelanneet ja kenties nostaneetkin rahaa pois superb casinolta,niin älkää menkökään sinne,nostot kestävät 7-21 pankkipäivää(21) sinä aikana ei voi nostaa uudelleen,eikä myöskään perua nostoa, joten aivan turha paikka,casinoita on kuitenkin paljon joista valita niinpä tuollaiset paikat voi unohtaa,itse olen nyt odottanut sieltä nostamaani rahaa 3 viikkoa!
Хей, това означава ли, че все още не си получил парите от 3 седмици? Казиното каза ли ви защо отнема толкова време?
Що се отнася до самото казино, то има доста нисък индекс на безопасност , така че бих внимавал да депозирам тук в бъдеще.
Както и да е, кажи ми на какъв етап си. Ще чакам.
Hey, does that mean you still haven't received the money for 3 weeks ? Did the casino tell you why it's taking so long ?
As far as the casino itself is concerned, it has a pretty low safety index, so I would be careful in depositing here in the future.
Anyway, let me know what stage you are in. I'll be waiting.
Хеп, още си чакам парите и тяхното обяснение е, че прегледът отнема 7-21 работни дни, така че през това време те "разследват" дали съм играл игри по правилата, с правилните залози и т.н. и т.н., но сега, след като прочетох други хора, които са направили тегления в същото казино, съобщенията на играчите, те също не са успели да направят тегления, казиното иска да се откажем и да забравим за него и прави факта, че дори не можете да отмените това теглене и още по-странното е, че не можете да направите ново теглене, докато предишното не бъде обработено, моята ситуация не е много сериозна, защото изтеглих само 100e, но има други, които чакат техните хиляди евро, успех на тях с тегленията, надявам се да получите парите си и знам, че никога повече няма да играете в Superb казино, ще актуализирам ситуацията си отново след седмица...
Hep, I'm still waiting for my money and their explanation is that the review takes 7-21 business days, so during that time they "investigate" whether I've played games according to the rules, with the right stakes, etc, etc, but now that I've read other people who made withdrawals at the same Casino the players' messages, they have not been able to make withdrawals either, the casino wants us to give up and forget about it and it makes the fact that you can't even cancel that withdrawal and even more strange is that you can't make a new withdrawal until the previous one has been processed, my situation is not very serious, because I only withdrew 100e but there are others who are waiting for their thousands of euros, good luck to them with their withdrawals, I hope you get your money and I know you will never play at Superb casino again, I will update my situation again in a week...
Hep,odotan yhä rahojani ja heidän selityksensä on se,että tarkastelu kestää siis tuon 7-21 arkipäivää, tuona aikana he siis 'tutkivat" olenko pelannut pelejä sääntöjen mukaan, oikeilla panoksilla etc,etc,mutta nyt kun olen lukenut muiden samassa casinossa noston tehneiden pelaajien viestejä niin ei ole onnistunut heilläkään nostot,casino haluaa meidän luovuttavan ja unohtavan asian ja se tekee kummalliseksi sen faktan,ettei sitä nostoa voi edes perua ja vieläkin kummallisempaa on se,ettei uutta nostoa voi tehdä ennenkuin edellinen on käsitelty,minun tilanteeni ei ole kovin vakava ,koska nostin ainoastaan 100e mutta on muita jotka odottelevat tuhansia eurojansa,onnea heille nostojen kanssa,toivon että saatte rahanne ja tiedän ettette koskaan enää pelaa Superb casinolla,päivittelen tilannettani jälleen viikon kuluttua...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.