ФорумКазинаSuperb Casino - обща дискусия

Superb Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 12 месеца от jimjamjim
|
27648 преглеждания 293 отговора |
|
1...7 8 9...15
Добавете пост
преди 6 месеца

Просто е досадно, че можех да използвам £20 за нещо друго важно, като хранителни стоки, но не, трябва да бъда измамен, наистина ме ядосва.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вероятно бих се почувствал по същия начин, но да ви кажа честно, винаги препоръчвам да правите някои проучвания, преди да депозирате в казино. Това казино е оценено доста лошо и неговият индекс на безопасност е почти 0.

Бих искал да видя всички играчи да получават заплати, но със сигурност не бих искал да подвеждам.

Съжалявам. 😥

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не искаме да чуваме „Казах ти".


Искаме да чуем някои възможни решения за това, каквото и да било.


Ако беше толкова лесно да създадете фалшиво казино и просто да откраднете пари, всички щяха да го правят.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
RITT
преди 6 месеца

Е, тъй като казиното не е лицензирано и също така не комуникира с нас по отношение на оплаквания, няма много какво да се направи, за да ви кажем истината.

И със сигурност не искам да ви подвеждам с отговори, че играчите ще получат парите, тъй като всички виждаме как самото казино подхожда към това.

Така че бих започнал, като разбера малко за казиното, преди да играя в него, за да мога да избегна ситуации като тази колкото е възможно повече.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Значи ни казвате, че има стотици клиенти и те не могат да направят нищо, за да се опитат да си върнат парите?


Не вярвам в това.

Автоматичен превод:
RITT
преди 6 месеца

Според мен тук не става дума за вяра, а за оценка на фактите 🙁

Прегледайте тази тема още веднъж, наистина съжалявам, че повтарям горното.

Нищо не можете да направите, ако не знаете точно кого искате да съдите и също така нямате квалифициран адвокат, който да ви помогне да изградите своя случай. Не само, че не винаги се изплаща финансово, но преди всичко нищо не е гарантирано.

Виждали ли сте тази тема 👈? Всичко е фокусирано върху съденето на казината. 🤷‍♀️



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Опитвам се да разговарям с тях поне веднъж седмично, за да получа актуална информация относно моето оттегляне, но е по-болезнено, когато знаеш резултата. Ние го наричаме сол на раната. Подадох сигнал за тези уебсайтове на измама, на UKGC, IBAS, MP .. Но тези измамници са над тях. Сайтът все още е активен и прави своя бизнес. Някой знае ли какви други действия можем да предприемем срещу тези уебсайтове, няма киберзакон или фирма, които да помогнат??

Автоматичен превод:
Rehan1979
преди 6 месеца

Не съм сигурен дали има какво да се направи. За съжаление законността и интернет не вървят заедно. Ако безскрупулни хора искат да управляват незаконно казино, не може да се направи много по въпроса. Изглежда, че са измамни търговци, които работят без лиценз и следователно не се подчиняват на никакви закони. Жалко е да знаеш, че някой познава хакер, който да ги свали. Те може да са регистрирани в Кюрасао или Кипър, но всъщност могат да работят от всяка точка на света. Току-що прочетох рецензиите на пилотния проект Trust и има много хора в същата лодка като вас.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Но приемането на залози от граждани на Обединеното кралство без подходящ лиценз е престъпление и ако те са престъпници, те трябва да бъдат наказани за престъпленията си или в Кюрасао, или в Кипър, или откъдето и да работят. Има ли приюти за престъпници?? Как може някой или компания да извършва такива дейности от толкова дълго време без никакъв страх? Няма ли закон в Кюрасао или Кипър? Направих толкова много депозит в Winner и Superb с надеждата, че ще възстановя парите си, което успях, но въпросът е, че виждам само баланса и никога няма да стигна до банковата си сметка!

Автоматичен превод:
Rehan1979
преди 6 месеца

Не съм сигурен, че има cyper адвокатска кантора. Има друга компания, глобална технология за игри, те управляват безскрупулни казина като magic wins mrsloty maximal win s rouge casino 21bet winner casino, те управляват тези казина от години, хората са загубили ££££££££*s и никой не е успял да получи техните пари. В бъдеще ще трябва да се присъедините към казино, което има добра репутация на казино и е подложено на одобрение на iiccensoured от утвърден лицензополучател. където могат да се налагат глоби срещу незаконни практики. Колко ти се дължат?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имам £8534 заседнали там и в двете казино. Използвал съм повече от 20 уебсайта, но никога не съм имал толкова лош проблем, дори и да е имало проблем, той е бил разрешен след известно време.

Намерих това казино в търсене на нов уебсайт, техният процес на проверка изглеждаше толкова гениален и никога не съм се чувствал да проверя отзивите им. Никога преди не съм влизал в прегледи, защото никога не съм имал подобен инцидент.

Тук съм поради лошия опит с тези казино, s.

Уебсайтовете, които използвах преди, никога не съм проверявал рейтинга или рецензиите им. Просто бях привлечен от това, което предлагат и техните пазари. Същото се случи и тук!!

Автоматичен превод:
Rehan1979
преди 6 месеца

Уау, това е много загуба. Наистина не знам как можете да напреднете с тях. Ако те не искат да плащат и има други, които също искат да им се плати. Мога само да предполагам, че имат финансови проблеми. Тъй като това е толкова голяма сума за загуба, подайте жалба тук и продължете да им изпращате имейли.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Опитвам се да разговарям с тях поне веднъж седмично, за да получа актуална информация относно моето оттегляне, но е по-болезнено, когато знаеш резултата. Ние го наричаме сол на раната. Подадох сигнал за тези уебсайтове на измама, на UKGC, IBAS, MP .. Но тези измамници са над тях. Сайтът все още е активен и прави своя бизнес. Някой знае ли какви други действия можем да предприемем срещу тези уебсайтове, няма киберзакон или фирма, които да помогнат??

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте

За съжаление направих обобщение в предишния си пост. Разбира се, логиката диктува, че такава очевидна измама трябва да бъде наказана, но както виждате сега, законите са малко трудни за използване срещу "виртуални" престъпления.

Мисля, че проблемът се крие във факта, че тяхното неправомерно действие е по-скоро измама на хора, които доброволно депозират пари, отколкото нарушаване на законите за киберсигурност. В резултат на това трябва да намерите отговорните хора и след това да ги изправите пред съда.

Много казина предпочитат да избягват съдебни заседания и са по-склонни към извънсъдебни споразумения. Въпреки че тяхната мотивация е да запазят добра репутация, в случая с Superb Casino, опасявам се, че ръководството просто вече не го интересува.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Но приемането на залози от граждани на Обединеното кралство без подходящ лиценз е престъпление и ако те са престъпници, те трябва да бъдат наказани за престъпленията си или в Кюрасао, или в Кипър, или откъдето и да работят. Има ли приюти за престъпници?? Как може някой или компания да извършва такива дейности от толкова дълго време без никакъв страх? Няма ли закон в Кюрасао или Кипър? Направих толкова много депозит в Winner и Superb с надеждата, че ще възстановя парите си, което успях, но въпросът е, че виждам само баланса и никога няма да стигна до банковата си сметка!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вие сте прав, когато казвате „Но приемането на залози от граждани на Обединеното кралство без подходящ лиценз е престъпление и ако те са престъпници, трябва да бъдат наказани за своите престъпления"

Но това са офшорни компании и ако не греша, вие и, за съжаление, много други сте депозирали парите си доброволно. Знаехте ли какво правите тогава? Проверихте ли липсващия UKGC лиценз, например? Освен това казиното изобщо не е лицензирано, което означава, че обвиняването на Кюрасао е безсмислено. 🤷‍♀️

Опитвам се да отбележа, че търсенето създава възможности.

Но като потребител можете да промените поведението си и да ограничите играта си до заведения с лиценз на UKGC, нали? Наистина съжалявам, че направихте тази грешка, бих искал да можем да направим нещо по въпроса.


Автоматичен превод:
Rehan1979
преди 6 месеца

Какво те кара да твърдиш, че са над UKGC, IBAS и MP?


Какъв отговор получихте от тях?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Актуализация!!


Те все още са мръсни измамници и Casino Guru са импотентни, освен че казват, че не е трябвало да депозираме. Разбира се, сега го знаем, но ти си не по-малко импотентен. Никога няма да получите парите си, те ще продължат да мамят нови хора. Гадно е, че това е начинът на света. От време на време губя малко от времето им, питайки какво може да има извинение, но започвам да подозирам, че операторите на чат са държани в плен.


Както и да е, съжалявам, че бяхте измамен и съжалявам, че Visa са добре да бъдат канал за такава кражба.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Днес най-накрая се отказах след 4 месеца молби и учтивост. Казах им какво точно мисля за тези паразити, хранещи се от дъното. Казах им да закрият акаунта ми и те го направиха незабавно, вместо да отговорят за моите £600. Абсолютна измет на земята и наистина се надявам кармата да ги удари силно.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Актуализация!!


Те все още са мръсни измамници и Casino Guru са импотентни, освен че казват, че не е трябвало да депозираме. Разбира се, сега го знаем, но ти си не по-малко импотентен. Никога няма да получите парите си, те ще продължат да мамят нови хора. Гадно е, че това е начинът на света. От време на време губя малко от времето им, питайки какво може да има извинение, но започвам да подозирам, че операторите на чат са държани в плен.


Както и да е, съжалявам, че бяхте измамен и съжалявам, че Visa са добре да бъдат канал за такава кражба.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Въпреки факта, че съчувствам на чувствата ви, ще съм ви благодарен, ако можете да се успокоите.

Ние не сме официален индустриален орган или международна полиция. Наистина ме е грижа за теб, но моля те, не ни наричай импотентни. Ако предпочитате да играете в напълно нелицензирано казино, смея да кажа, че Casino Guru или някой друг не носи отговорност за вашите действия.

Надявам се, че можете да приемете това. 🙏


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Днес най-накрая се отказах след 4 месеца молби и учтивост. Казах им какво точно мисля за тези паразити, хранещи се от дъното. Казах им да закрият акаунта ми и те го направиха незабавно, вместо да отговорят за моите £600. Абсолютна измет на земята и наистина се надявам кармата да ги удари силно.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Няма какво да добавя, това е отвратително!

Всъщност изглежда, че това казино е чакало точно този край през цялото време...

Наистина съжалявам, ако не сте на Gamestop, бих останал поне с правилно лицензирани казина. Моля, не го приемайте като провокация. Просто мразя да гледам толкова много играчи от вашата страна да завършват в такива дупки.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Колко хора ще проучат правилно казино, преди да играят?

Всеки път, когато ни кажете, че първо трябваше да проверим, все едно ни се смеете! „Е, предупредихме ви"

Всички знаем, че трябваше да бъдем по-внимателни и в крайна сметка вината е наша, така че моля, спрете да въртите ножа, като ни казвате във всеки пост, че по същество сме идиоти.

Мислех, че целта на форума е да има пространство, където хората с подобно мислене могат да излязат и да споделят своя опит и чувства, без да се чувстват по-зле от самите хора, които ни дадоха платформата.


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Знаеха ли, че депозират в незаконно казино? Разбира се, не го направиха, така че защо попита с обвинителен тон „проверихте ли липсващото свидетелство?"

Всеки път, когато чета това, искам да изкрещя „Спри да бъдеш толкова осъдителен! , ти трябва да си тук, за да помагаш'

Автоматичен превод:
1...7 8 9...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини