НачалоФорумКазинаSuperb Casino - обща дискусия

Superb Casino - обща дискусия (страница 7)

 от jimjamjim
|
54 131 преглеждания 322 отговора |
|
1...6 7 8...17

Депозирах чрез крипто, така че няма начин да си го върна, тъй като те не отговарят нарочно хаха, така че предполагам, че не мога да си върна парите.

Автоматичен превод:

Със сигурност трябва да има нещо, което можем да направим срещу тези измамници?

Автоматичен превод:
RITT

Най-добрият начин е да играете в лицензирани казина и да избягвате измамниците. 🙁

Защото след като щетата е нанесена, няма много какво да се направи по въпроса:

file

Това изобщо не беше добър избор.

Автоматичен превод:

Никога не съм чувал за вашия сайт, преди да се присъединя към тях.


Значи не можем да направим нищо?

Автоматичен превод:

Днес получих актуализация по имейл!! някой получавал ли е това след теглене? file

Автоматичен превод:
Charlie09

Уау, не, никога не съм имал това.


Кога поставихте заявката за теглене?

Автоматичен превод:
RITT

Чаках 3 месеца, след което ми казаха да направя тегленето отново. Направих тегленето отново миналата седмица. Така че кой знае, че може да го получа????

Автоматичен превод:
Charlie09

Да се надяваме, че чакам от 18 януари.

Автоматичен превод:
Charlie09

Получих това няколко пъти от ноември миналата година, съжалявам да ви информирам, че това не означава нищо, те просто печелят още време с това, така че не бих задържал дъх!

Автоматичен превод:

Никога не съм чувал за вашия сайт, преди да се присъединя към тях.


Значи не можем да направим нищо?

Автоматичен превод:

Е, тъй като казиното не отговаря на нашите оплаквания и не се опитва да ги разреши, а също така няма лиценз, така че няма орган, към който да се обърне, е доста трудно да се направи нещо по въпроса. От наша страна вероятно не можем да помогнем повече, ако казиното ни игнорира.

Автоматичен превод:

Днес получих актуализация по имейл!! някой получавал ли е това след теглене? file

Автоматичен превод:

Бих искал да вярвам, че това е добра новина, но също така видях играч да споменава, че е получил нещо подобно няколко пъти и това не е решило нищо.

Въпреки това надеждата умира последна и затова единственото, което можем да направим, е да чакаме и в крайна сметка ще разберем дали парите наистина ще дойдат или просто някой от другите имейли не означава нищо.

Така или иначе ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro

Имейлът в долната част на тази снимка дори не работи. Той не съществува и всички съобщения, изпратени до него, ще бъдат върнати. Убеден съм, че в този момент нарочно си подиграват с нас като някаква болна шега. Наистина не е за вярване.

Автоматичен превод:

Какво ще каже полицията за това?

Автоматичен превод:

Просто е досадно, че можех да използвам £20 за нещо друго важно, като хранителни стоки, но не, трябва да бъда измамен, наистина ме ядосва.

Автоматичен превод:
hannathonk

Знам !!!!Сега знам, за да се уверя, че разглеждам рецензии и т.н.!!!!!когато хората казват виждали ли сте рецензиите???досадно е, защото просто вярвам, че са законни, но вече не. Толкова е разочароващо за да не сме били измамени!!!!!

Автоматичен превод:
Charlie09

Дължат ми 500 евро, но не мисля, че ще ги получа!!!!Ако го направя, със сигурност ще публикувам!!!!

Автоматичен превод:
Charlie09

Преди да се присъединя към някое казино, прочетох отзивите на потребителите тук и се доверявам на пилота, прочетох и техните t@cs и ако все още не съм сигурен, говоря с чат на живо или имейл, за да получа техния тон и да отговоря на всякакви допълнителни запитвания, за да видя колко бързо отговарят.

Автоматичен превод:

Имейлът в долната част на тази снимка дори не работи. Той не съществува и всички съобщения, изпратени до него, ще бъдат върнати. Убеден съм, че в този момент нарочно си подиграват с нас като някаква болна шега. Наистина не е за вярване.

Автоматичен превод:

О, не знаех, че този имейл изобщо не работи. Много е тъжно, когато едно казино прави това, но въпреки че ми е неприятно да го кажа, предполагам, че всеки, който е играл тук, е научил поука по трудния начин.

Очевидно не бих бил много положителен относно получаването на пари от това казино, но ако случайно се случи на играч, ще има поне малко надежда.

Въпреки това би било най-добре да избягвате това казино. 😕

Автоматичен превод:

Просто е досадно, че можех да използвам £20 за нещо друго важно, като хранителни стоки, но не, трябва да бъда измамен, наистина ме ядосва.

Автоматичен превод:

Вероятно бих се почувствал по същия начин, но да ви кажа честно, винаги препоръчвам да правите някои проучвания, преди да депозирате в казино. Това казино е оценено доста лошо и неговият индекс на безопасност е почти 0.

Бих искал да видя всички играчи да получават заплати, но със сигурност не бих искал да подвеждам.

Съжалявам. 😥

Автоматичен превод:
Jaro

Не искаме да чуваме „Казах ти".


Искаме да чуем някои възможни решения за това, каквото и да било.


Ако беше толкова лесно да създадете фалшиво казино и просто да откраднете пари, всички щяха да го правят.

Edited
Автоматичен превод:
1...6 7 8...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини