ФорумКазинаSuperb Casino - обща дискусия

Superb Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от jimjamjim
|
33400 преглеждания 293 отговора |
|
1...5 6 7...15
Добавете пост
Jaro
преди 8 месеца

О, нямам никаква надежда. Те са престъпници и измамници. Въпреки това съм информиран за разследване и те наближават. Просто се връщам на сайта към А, губя част от времето им и Б, напомням им, че справедливостта идва. Знам, че няма да получа нито стотинка, никой няма. Просто чакам с нетърпение да разбера кога ще бъдат затворени.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

фантастични новини!!!Надявам се скоро да ги затворят!!!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Много отзиви за измама в Trust pilot, не съм сигурен как го правят, едно казино имаше абсолютно същия преглед под 6 различни имена, така че не може да се прочете много в тях, особено ако има някои остри отзиви там. Вашият опит е това, което се брои, ако чувствате, че сте били ограбени, тогава сте били.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

О, нямам никаква надежда. Те са престъпници и измамници. Въпреки това съм информиран за разследване и те наближават. Просто се връщам на сайта към А, губя част от времето им и Б, напомням им, че справедливостта идва. Знам, че няма да получа нито стотинка, никой няма. Просто чакам с нетърпение да разбера кога ще бъдат затворени.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Разбирам, със сигурност ще се опитам да разбера за разследването в даден момент, въпреки че вероятно няма да намеря много и няма да повярвам, че ще получа парите. От друга страна, бих искал да се отърва от това казино и никога повече да нямам нищо общо с него, така че в крайна сметка вероятно ще го оставя така.

Съжалявам, че всичко завърши така.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Много отзиви за измама в Trust pilot, не съм сигурен как го правят, едно казино имаше абсолютно същия преглед под 6 различни имена, така че не може да се прочете много в тях, особено ако има някои остри отзиви там. Вашият опит е това, което се брои, ако чувствате, че сте били ограбени, тогава сте били.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Аз лично не бих повярвал на такива рецензии, защото ако са абсолютно еднакви, възможно е някой просто да ги е копирал или може би е написано от един и същи човек само от различни акаунти. Но всеки, който мине през нещо подобно, може да си направи мнение и да стигне до извода, че вероятно подобни прегледи не са много честни. 🤔

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Най-накрая получих разочароващ имейл от тях!! file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Някой друг имал ли е имейл като този?

Автоматичен превод:
Charlie09
преди 8 месеца

Кой се нарича Скромност? Най-доброто, което можете да направите, е да изпратите друга заявка за теглене и да се надявате на най-доброто 🙄

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 8 месеца

Нямам представа коя е скромността? Те временно отвориха акаунта ми, за да мога да изтегля, и след това го затвориха. Не се надявам 🙁

Автоматичен превод:
Charlie09
преди 8 месеца

😟🤢🤬 Сигурно така се чувстваш, случи ми се, веднъж се отказах след месец преследване на научен урок

Автоматичен превод:
Charlie09
преди 8 месеца

Да, имах точно същото миналата седмица🙁 ако няма да платят, това е доста ужасно. Всъщност изглежда, че те може нарочно да си играят с нас не по друга причина, освен да бъдат лоши. Изобщо не го разбирам.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

депозирах £20 в ltc и те дори не се появиха в акаунта ми, изпратих им имейл и говорих с екипа за поддръжка, човекът каза, че ще ги предаде на правилния екип и оттогава не съм имал контакт.

Автоматичен превод:
Charlie09
преди 8 месеца

Иска ми се - поне да са ви отговорили - изпратих стотици имейли и нямах нито един отговор.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Най-накрая получих разочароващ имейл от тях!! file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Наистина съжалявам, че не можахме да ви помогнем, въз основа на другите коментари, далеч не съм убеден, че това казино бележи напредък. 🙁

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

депозирах £20 в ltc и те дори не се появиха в акаунта ми, изпратих им имейл и говорих с екипа за поддръжка, човекът каза, че ще ги предаде на правилния екип и оттогава не съм имал контакт.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте.

Ако мога да дам един добър съвет, не играйте на сляпо в такива казина. Виждали ли сте всички тези предупреждения 👈?

Разбира се, надявам се вашият депозит да работи, от друга страна, трябва да се съсредоточите върху намирането на по-надеждни онлайн казина. Как се чувствате например относно техния фалшив лиценз?

Бих казал, че е доста рисковано.

Както и да е, уведомете ни относно депозита.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Все още не се появи, в момента на писане на тази публикация беше един ден, сега беше ден и около 20 часа и все още не се показва.

Автоматичен превод:
hannathonk
преди 8 месеца

Какъв метод използвахте за депозиране? Опитахте ли също да се свържете с доставчика на плащане, за да видите дали парите са излезли добре и всичко е било успешно от тяхна страна?

Определено обаче бих последвал съвета на Радка и няма да играя в подобни казина, защото имам чувството, че е загуба на депозит.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Правя сторниране на плащане на дебитната си карта, за да получа обратно депозита си от 100 британски лири, но имам над 700 британски лири, останали там, чакайки повече от 1 месец.

Автоматичен превод:
RITT
преди 8 месеца

Здравейте. Съжалявам, както казах в отговора си на другата ви публикация тук 👈, не разбирам напълно какво всъщност се случва. Чакате тегленето повече от месец, нали? Минахте ли вече проверката? Това ли беше първият ви опит да изтеглите парите в това казино?

Както и да е, тогава сте поискали връщане на плащане, за да получите депозита си обратно. Има ли връзка с вашата заявка за теглене, има ли причина, която знаете, защо не ви дават парите? Твърде много въпроси, знам, но наистина съм изгубен тук. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Първи опит за теглене на пари от тях, сметката ми е напълно верифицирана.


Правя сторниране на плащане с VISA, за да се опитам да получа обратно първоначалния депозит по дебитна карта от тях.


Няма причина да не обработят тегленето ми, както и с всички останали, които чакат.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини