ФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от chja83
|
22301 преглеждания 158 отговора |
|
12 3 4...9
Добавете пост
преди 1 година

Да, съжалявам, че отговарям толкова раздразнено, но това са 350 €, това са много пари и нямам биткойн или нещо друго, просто съм още по-ядосан, че разпитах обслужването на клиенти предварително, че ако платя до банков превод аз съм мога да го платя и с банков превод защото ми беше потвърдено иначе никога нямаше да платя там два пъти в живота си и сега изобщо не мога да си получа парите все ми отговарят трябва да избера друго плащане, но не мога, но го пробвах, когато дойде Отхвърляне, че мога да го изплатя само със същия метод на плащане, както избрах в депозита, само че там няма банков превод за плащане, преди да депозирам, беше странно там като изплащане, така че все още разпитвах отдела за обслужване на клиенти или изобщо не отговори, или с един и същ отговор като в други съобщения, или само след седмица те изобщо не се интересуват да си получа парите, те казват, че трябва използвайте парите, за да залагате

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Съжалявам, че казиното ви е дезинформирало на първо място и разбирам, че това е причината за вашия депозит.

Не можем да променим това. От моя опит играчите в подобна ситуация са склонни да създават крипто портфейл, а казината обикновено предпочитат и тази опция, така че за мен е доста необичайно този вариант да не работи.

Опитайте се да не разигравате парите си.

Отвратително е, че никой в казиното не изглежда заинтересован от проблема ви, докато ви казват да играете с парите. Какво биха казали, ако спечелиш голяма печалба?

Нека екипът по жалбите се заеме с това, моля се казиното да се разбере скоро!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Обслужването на клиенти не се интересува да ми помогне повече от месец, почти 2 месеца тичам след парите си, регистрирах се с акаунт в Jeton, въпреки че дори не знам дали изобщо ще получа парите си, които искам моля, парите да ми бъдат преведени, ако можете да депозирате с банков превод, който можете също да ги изплатите, което очевидно се прави допълнително от eurm casino по такъв начин, че другите да не могат да получат парите си Опитах Giro портфейла, нямам представа какво е това, аз също го пробвах. Плащате ми това и с чип, но можете да направите същото отхвърляне и с двете. Мога да го платя само с този, който е готов да плати, тъй като аз платих наистина смешно, това е буза, честно вземете хората толкова напълно, че правите казино плюс и служителите ви печелят от това трябва да затворите казиното си това е присвояване на пари, но не ви пука, но данъчната служба ще изясни, че ако докладвам нещо на потребителския център, не съм единственият един с часовника, който прави това


Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам това като ужасяваща проява на невежество към играча!

Ако знаете за други играчи в подобна ситуация, изпратете ги всички тук - колкото повече оплаквания са създадени, толкова по-добре за доброто на играчите, бих казал.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Обслужването на клиенти е последното нещо, което трябва да намерите под всички имейли, всички съобщения, които ми бяха предложени, че мога да поставя парите си на залози, защото не е възможно изплащане ö.

просто искам парите си как бих могъл да ги депозирам също така бих искал да ми бъдат изплатени по банков път не знам за крипто или нещо друго искам най-накрая да получа парите си изплатени лесно и сигурно по банков път това са 2 месеци, ако не и повече, когато тези дискусии с вашите служители обикновено или ми изпращат едни и същи съобщения, или получавам отговор на съобщение само в продължение на седмици и изобщо не ми помогнаха

Автоматичен превод:
Miimii30
преди 1 година

Само този, който може да разреши казиното. Именно това е причината представителят да бъде помолен да отговори на Вашето оплакване. Това не е нашият ред, съжалявам.

file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, но фактът, че си толкова ангажиран, струва много, просто последното нещо, което се правиш, че искаш да изясниш нещо, но нищо не се е случило досега 😞

Автоматичен превод:
Miimii30
преди 1 година

Разбирам разочарованието ви. Въз основа на скорошната актуализация изглежда, че казиното не може да открие проблема. Е, как бихме могли? Но сега най-накрая го направиха. Можете ли да потвърдите, че sepa или eZeeWallet са работили за вас?

Надявам се! 🤞✨


Автоматичен превод:
преди 1 година

Нормално изплащане на sepa беше възможно без портфейл

Автоматичен превод:
Miimii30
преди 1 година

Благодаря ти!

Нещата определено трябва да работят по-добре, но се радвам, че проблемите ви приключиха!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам проблем с тегленията в тази къща вчера спечелих общо 1200 евро Направих първото си теглене от mastercad от 300 и излезе грешка в системата nem, опитах друго теглене от 300 евро, където пише masctercard алтернатива, която е одобрена, но не е отразена в моя акаунт, добре, и сега идва проблемът. Направих теглене на MasterCard за 700 евро, за да опитам и отново получих системна грешка, опитах друго теглене на 700 евро с превод и ми казва, че трябва да изпратя ID в пощенска кутия. Изпратих го и те не го проверяват и на всичкото отгоре акаунтът ми е неактивен, не мога да залагам или нищо, нито да правя депозит, още по-малко да правя теглене N650347037 този номер е от акаунта ми, както преди да се опита да тегли, не пита мен за всякакъв вид документация и Сега, след като спечелих с 10 евро 1200 евро общо, имам теглене и те го блокираха и не получавам никакво възстановяване, имам нужда от вашата помощ, благодаря

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 1 година

Здравей,

съжалявам, че нося лоша новина - както се казва в жалбата :

„Скъпи Antonio190310, за съжаление все още нямаме клон, занимаващ се със спортни залагания, но мога да предложа три уебсайта, които го правят:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Надявам се, че ще могат да ви помогнат с проблема ви. Моля, разберете, че не бихме могли да ви посъветваме правилно, тъй като нямаме достатъчно представа за спортните залагания и не бихме могли да преценим компетентно всички плюсове и минуси. Следователно жалбата ви няма да бъде публикувана на нашия уебсайт.

Наистина съжалявам, че не можахме да бъдем повече полезни.

Благодаря за разбирането."

Е, опитайте тези сайтове и се почувствайте готови да ни дадете последващи действия!

Автоматичен превод:
преди 1 година

SpinBetter е най-доброто казино! Почти достигнах VIP статус. От колко време играя в това казино. вярвам му. Почти няма проблеми с плащания и тегления. И когато има, веднага разбират ситуацията и отстраняват проблема. Голям избор от доставчици. Любимото ми онлайн казино като цяло!

Автоматичен превод:
Alfiya
преди 1 година

Така че е хубаво да имате добро изживяване в казиното. Много играчи идват с негативен опит, така че всяка положителна реакция е още по-добре дошла във форума.

Както и да е, коя игра ви харесва най-много? Или кой е вашият любим доставчик? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Любимите ми са Iron dog studio и Habanero

Автоматичен превод:
Alfiya
преди 1 година

Това е страхотно. В този случай мога да ви предложа, че имаме секция за безплатни казино игри, където можете също да играете игри от любимите си доставчици на игри, без да използвате реални пари в демо версията. Ако някога ви се прииска, можете да разгледате този линк: https://kasinoazov.net/igry-online-casino#gp_162=true&gp_194=true

Ако опитате, не се колебайте да ни кажете как ви е харесало. 😁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Spinbetter е най-доброто казино, бързи изплащания, операции и мениджъри, отзивчива поддръжка, готини бонуси, като цяло най-доброто и най-щастливото казино, което някога съм срещал!

Автоматичен превод:
Ridlvip
преди 1 година

Обзалагам се, че са късметлии да получат такава всеотдайна похвала 🙂.

Обичайният ми въпрос към такива играчи е: Коя опция за плащане бихте препоръчали на другите и колко време ви отне да получите печалбите?

Цялостната му потребителска оценка е доста лоша, но може би ще участвате, като изпратите реална потребителска рецензия?

Това е начинът: https://kazinoazov.net/otzyvy-igrokov


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Може ли някой да предприеме действия, за да затвори това казино spinbetter, те са измамници. най-накрая затворете казината, твърде много от тях са направени с единствената цел измама

Автоматичен превод:
Tsaka
преди 11 месеца

Мога ли да знам защо спряхте да отговаряте на всичките си оплаквания? Ако желаете проблемът да бъде проучен и казиното да бъде разгледано, моля, сътрудничете, вместо да предлагате затваряне на казиното.

Говорейки за това, съжалявам, не можем да направим това... опитайте с Google процеса, ако намерите такъв. Дори лицензиращият орган не може да направи това, знаете ли?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казино Spinbetter не ми дава депозити вече 10 дни, всеки път отговорът е един и същ. Тези казина са измамници, те мамят и вземат парите ви. Лицензът на казиното ще бъде отнет.

Автоматичен превод:
yuristman20
преди 11 месеца

Здравейте.

Мисля, че ще е най-добре да предоставим повече подробности. Например, какво заяви казиното?

Автоматичен превод:
12 3 4...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини