ФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от chja83
|
22314 преглеждания 158 отговора |
|
1...8 9
Добавете пост
преди 3 дни

Здравейте, играх в казино Spinbetter и спечелих над 50 хиляди. Решавам го едва втория ден, но получавам само заучени механични отговори от отдела за поддръжка и сигурност. Вече им изпратих идентификатора за сканиране 3 пъти и все още не съм потвърден. Но което е по-лошо: вчера не беше възможно да изтегля парите поради липсваща проверка, а днес, когато се опитах да вляза, балансът ми е намален почти до нула. Поддръжката отговори, че няма проблем от тяхна страна и аз нямам запис в списъка с игри (логично), защото дори не бях влязъл между тези записи. Написах жалба на два адреса, единият веднага ми отговори, като ми каза да се свържа с поддръжката, като казах, че те не се занимават с това. И така, къде точно трябва да пиша, за да разбера какво се е случило с печалбите ми? Благодаря ти, Хана

Автоматичен превод:
преди 3 дни

И моля: лимитът за теглене наистина ли е 1000 на заявка и само 1500 общо на ден?

Автоматичен превод:
hana2101
преди 2 дни

Мога ли да попитам дали сте играли с някакъв бонус, може би? Това може да е обяснението за намаляването на печалбите ви, знаете ли.

Поддръжката винаги трябва да обяснява този вид неща на играчите, разбира се.

Обикновено има максимален лимит за теглене, когато става въпрос за бонуси, и той винаги трябва да бъде посочен в условията. Проверихте ли го, преди да играете с този бонус?🤔

Опитайте да го потърсите или дори като поддръжка и ни уведомете, моля.

Също така, да, те имат максимален лимит за теглене от 1500 евро на ден и 45 000 евро на месец.

Ще изчакаме тук вашия отговор и ще се опитаме да намерим решение на всичко това заедно.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 дни

Но това не е достатъчно. Други казина са склонни да имат 20 000 до 2 000 на ден

Автоматичен превод:
hana2101
вчера

Със сигурност разбирам мнението ви и затова е наистина важно да прочетете условията предварително, за да знаете какво да очаквате.

Автоматичен превод:
вчера

Благодаря ти Рони. Нямах активни бонуси. Поддръжката отговаря механично и обикновено на нещо различно от това, което попитах

Редактиран от автора вчера
Автоматичен превод:
преди 13 часове

Следващият път, когато се опитах да изпратя документи за лична карта/паспорт, получих съобщение от охраната да спра да им пиша, иначе ще блокират имейл адреса ми. Никога няма да завърша проверката по този начин.

Автоматичен превод:
1...8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини