Здравейте, играх в казино Spinbetter и спечелих над 50 хиляди. Решавам го едва втория ден, но получавам само заучени механични отговори от отдела за поддръжка и сигурност. Вече им изпратих идентификатора за сканиране 3 пъти и все още не съм потвърден. Но което е по-лошо: вчера не беше възможно да изтегля парите поради липсваща проверка, а днес, когато се опитах да вляза, балансът ми е намален почти до нула. Поддръжката отговори, че няма проблем от тяхна страна и аз нямам запис в списъка с игри (логично), защото дори не бях влязъл между тези записи. Написах жалба на два адреса, единият веднага ми отговори, като ми каза да се свържа с поддръжката, като казах, че те не се занимават с това. И така, къде точно трябва да пиша, за да разбера какво се е случило с печалбите ми? Благодаря ти, Хана
Hello, I played at Spinbetter casino and won over 50 thousand. I'm solving it only the second day, but I'm only getting learned mechanical answers from Support and the Security department. I have already sent them the Scan ID 3 times and I am still not verified. But what's worse: yesterday it was not possible to withdraw the money due to missing verification, and today, when I tried to log in, my balance is reduced to almost zero. Support replied that there is no problem on their side and I don't have any record on the list of games (logically) because I wasn't even logged in between these entries. I wrote a complaint to two addresses, one of them immediately wrote back, telling me to contact Support, saying that they are not dealing with this. So where exactly should I write to find out what happened to my winnings? Thank you, Hana
Dobrý den, hrála jsem v kasinu Spinbetter a vyhrála částku přes 50 tisíc. Řeším to teprve druhý den, ale dostávám že Support i z oddělení Security pouze naučené mechanické odpovědi. Scan ID jsem jim poslala už 3x a stále nejsem ověřená. Co je ale horší: včera nebylo možné peníze vyzvednout z důvodu chybějící verifikace a dnes, když jsem se to poskusila přihlásit, tak můj zůstatek je snížený téměř na nulu. Support odpověděla, že na jejich straně problém není a na výpisu her nemám žádný záznam (logicky) protože jsem mezi těmito vstupy nebyla ani přihlášená. Napsala jsem stížnost na dvě adresy, z jedné hned odepsali, ať se obrátím na Support, že oni toto neřeší. Kam přesně mám tedy napsat, aby zjistili, co se s mou výhrou stalo? Děkuji, Hana