ФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от chja83
|
26894 преглеждания 171 отговора |
|
1...8 9
Добавете пост
преди 1 месец

Уважаеми играч,


За да ви помогнем правилно с вашето запитване, имаме нужда от номера на вашия акаунт или имейл адреса, свързан с вашия акаунт. Моля, предоставете тази информация, за да можем незабавно да се справим с проблема ви.


Благодаря ви за разбирането!

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 1 месец

hanicka.slunicko@email.cz

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаеми hana2101 ,


Благодаря ви за вашето съобщение. Моля, имайте предвид, че съгласно нашите вътрешни процедури отделът за сигурност изисква до 72 часа за обработка на всеки изпратен документ. В този момент можем да видим, че сте използвали всички налични средства за игра, без да чакате проверката на акаунта да приключи.


Моля, изчакайте процеса на проверка да приключи, след което ще имате пълен достъп до всички наши услуги. Оценяваме вашето търпение и разбиране.


най-добри пожелания,

Екипът на SpinBetter


Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 1 месец

Това твърдяха от Support. Но за последно бях влязъл на 16 септември около 16:00 ч. и след това до следващия ден, 17 септември, около 15:00 ч. Междувременно не бях влязъл и парите изчезнаха между тези две влизания. Нямах телефона си със себе си, беше изключен в колата на съпруга ми и бях в Пилзен по работа.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбира се, разбрах, че казиното Spinbetter е незаконно в Германия, защото нямате немски лиценз, въпреки че твърдите, че имате международен. Липсата на парите ми вероятно ще бъде свързана с това, защото имах работа с поддръжката в деня на печалбата.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаеми hana2101 ,


Благодаря ви за вашето съобщение. Според нашите данни за вход и история на местоположенията, по времето, когато вашите средства са били изгубени, вие сте се намирали в Чехия, а не в Германия. Ако администрацията на форума изисква допълнителни доказателства относно вашата игрова дейност, можем да предоставим допълнителни подробности.


Нашите записи ясно показват вашата дейност, включително вашите залози и различни други данни, които потвърждават, че вие наистина сте направили залозите.


Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, можете да се свържете с нас.


най-добри пожелания,

Екипът на SpinBetter

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това устройство остава през цялото време между влизанията на адрес в Чехия. Бях в Пилзен. Предложих ви да разрешите цялата ситуация приятелски с мен. Но ваше право е да се придържате към своето. Дадох ви възможност да се уредите и сега докладвам целия инцидент и вашата незаконна дейност на съответните власти в Германия. Не беше необходимо, но сега нямаше друга възможност.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Готово.

Моля другите играчи да игнорират това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Опитвам се да направя теглене, но всеки път, когато се опитам, не получавам SMS потвърждение. Явно телефонът ми е виновен, тъй като са го изпращали много пъти. Няма нищо лошо в телефона ми и мога да вляза с sms. Имам чувството, че просто ме блокират, така че не мога да осребря печалбите си. какво да правя

Автоматичен превод:
mathieglenn855
преди 4 седмици

Мисля, че можете да се обадите на вашия доставчик на телефонни услуги, за да проверите вашите настройки за SMS от трета страна, и аз със сигурност ще докладвам въпроса и на поддръжката на казиното.

Тези контакти могат да ви помогнат:

file

Според нивото на подкрепа, показано в нашия форум, аз съм убеден, че някой от казиното със сигурност ще се свърже с вас.

Опитвали ли сте нещо от това?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Първият ми опит в казино беше в spinbetter. Сайтът е много удобен, много доставчици. Добра система за връщане на пари. Има поддръжка на сайта, което е важно. Много различни системи за попълване от карти до електронни портфейли и криптовалута. Много избор! Тегленето е доста бързо)

Автоматичен превод:
Lena5590
преди 2 седмици

Здравейте! Изглежда като казино, което си заслужава да разгледате. Бихте ли могли да ми кажете какви методи на плащане обикновено използвате и колко време обикновено отнема тегленето според вашия опит? Вярвам, че другите продължават да ценят такава информация. 😉

благодаря

Автоматичен превод:
1...8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини