НачалоФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 3 години от chja83
|
35 303 преглеждания 182 отговора |
|
1...8 9 10
преди 3 месеца

Уважаеми играч,


За да ви помогнем правилно с вашето запитване, имаме нужда от номера на вашия акаунт или имейл адреса, свързан с вашия акаунт. Моля, предоставете тази информация, за да можем незабавно да се справим с проблема ви.


Благодаря ви за разбирането!

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 3 месеца

hanicka.slunicko@email.cz

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Уважаеми hana2101 ,


Благодаря ви за вашето съобщение. Моля, имайте предвид, че съгласно нашите вътрешни процедури отделът за сигурност изисква до 72 часа за обработка на всеки изпратен документ. В този момент можем да видим, че сте използвали всички налични средства за игра, без да чакате проверката на акаунта да приключи.


Моля, изчакайте процеса на проверка да приключи, след което ще имате пълен достъп до всички наши услуги. Оценяваме вашето търпение и разбиране.


най-добри пожелания,

Екипът на SpinBetter


Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 3 месеца

Това твърдяха от Support. Но за последно бях влязъл на 16 септември около 16:00 ч. и след това до следващия ден, 17 септември, около 15:00 ч. Междувременно не бях влязъл и парите изчезнаха между тези две влизания. Нямах телефона си със себе си, беше изключен в колата на съпруга ми и бях в Пилзен по работа.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Разбира се, разбрах, че казиното Spinbetter е незаконно в Германия, защото нямате немски лиценз, въпреки че твърдите, че имате международен. Липсата на парите ми вероятно ще бъде свързана с това, защото имах работа с поддръжката в деня на печалбата.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Уважаеми hana2101 ,


Благодаря ви за вашето съобщение. Според нашите данни за вход и история на местоположенията, по времето, когато вашите средства са били изгубени, вие сте се намирали в Чехия, а не в Германия. Ако администрацията на форума изисква допълнителни доказателства относно вашата игрова дейност, можем да предоставим допълнителни подробности.


Нашите записи ясно показват вашата дейност, включително вашите залози и различни други данни, които потвърждават, че вие наистина сте направили залозите.


Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, можете да се свържете с нас.


най-добри пожелания,

Екипът на SpinBetter

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това устройство остава през цялото време между влизанията на адрес в Чехия. Бях в Пилзен. Предложих ви да разрешите цялата ситуация приятелски с мен. Но ваше право е да се придържате към своето. Дадох ви възможност да се уредите и сега докладвам целия инцидент и вашата незаконна дейност на съответните власти в Германия. Не беше необходимо, но сега нямаше друга възможност.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

Готово.

Моля другите играчи да игнорират това казино.

Автоматичен превод:
Публикация на mathieglenn855 е изтрит
mathieglenn855
преди 3 месеца

Мисля, че можете да се обадите на вашия доставчик на телефонни услуги, за да проверите вашите настройки за SMS от трета страна, и аз със сигурност ще докладвам въпроса и на поддръжката на казиното.

Тези контакти могат да ви помогнат:

file

Според нивото на подкрепа, показано в нашия форум, аз съм убеден, че някой от казиното със сигурност ще се свърже с вас.

Опитвали ли сте нещо от това?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Първият ми опит в казино беше в spinbetter. Сайтът е много удобен, много доставчици. Добра система за връщане на пари. Има поддръжка на сайта, което е важно. Много различни системи за попълване от карти до електронни портфейли и криптовалута. Много избор! Тегленето е доста бързо)

Автоматичен превод:
Lena5590
преди 2 месеца

Здравейте! Изглежда като казино, което си заслужава да разгледате. Бихте ли могли да ми кажете какви методи на плащане обикновено използвате и колко време обикновено отнема тегленето според вашия опит? Вярвам, че другите продължават да ценят такава информация. 😉

благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Аз съм в проекта от дълго време, от времето на CasinoZ.. оттогава Spinbetter промени не само името, но и подхода към гостите.. Лично аз, когато чуя думата "почивка", веднага си представям как Забавлявам се на сайта им. Новото приложение е още по-стабилно и удобно. Специален кредит за VIP отдела. Spinbetter не е игра.. Това е семейство.. Всеки има равенства) И тук се шегуват страхотно)

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Най-добрият проект, много възможности за избор на доставчици, супер дизайн, поддръжката реагира бързо, давам му 10 от 10)

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Аз съм в проекта от дълго време, от времето на CasinoZ.. оттогава Spinbetter промени не само името, но и подхода към гостите.. Лично аз, когато чуя думата "почивка", веднага си представям как Забавлявам се на сайта им. Новото приложение е още по-стабилно и удобно. Специален кредит за VIP отдела. Spinbetter не е игра.. Това е семейство.. Всеки има равенства) И тук се шегуват страхотно)

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бихте ли искали да напишете повече за опита си в това казино?

Ето връзката , където можете да напишете своя потребителски преглед, ако желаете.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Най-добрият проект, много възможности за избор на доставчици, супер дизайн, поддръжката реагира бързо, давам му 10 от 10)

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Радвам се да го чуя.

От колко време играете там и имахте ли успешни тегления там?

Напишете за това и във вашия потребителски преглед, ако се интересувате тук.😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Страхотен опит с тази компания! Персоналът показва най-високо ниво на професионализъм)

Играя от дълго време, много доставчици)

Давам му 5 от 5

Автоматичен превод:
artemkorablev337
преди 1 месец

Отлично, а какво бихте подчертали най-много в това казино? Имаше ли нещо конкретно, с което трябваше да се справите? Успяхте ли да теглите пари тук?😀

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тегленията не се изплащат, въпреки че е одобрено, отменя се, защото платежната система има проблем. (Потвърдено от екипа за поддръжка). Чакам си 1000 евро от 2 дни. Финансовият отдел също вече не отговаря. Spinbetter има рейтинг 8,5, но не може да прави тегления

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Tayyibjk
преди 1 месец

Е, ако има някакви технически проблеми, може да е някак разбираемо.

Не мислиш ли така?

Вярвам, че всеки може да изпита това. Най-важното е да го поправите възможно най-скоро.

Така че се надяваме, че скоро ще могат да го направят и да изплатят печалбите ви.

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран там и дали сте имали други тегления там преди?

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини