НачалоФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия

 от chja83
|
40 986 преглеждания 191 отговора |
|
1 2...10
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinBetter Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте, имам проблеми с това

Казино отключи моя акаунт!

Доскоро можех да играя нормално и сега всичко е заключено, без значение каква е изплащането, играта и т.н.

Изпратих документи като лични карти на охраната преди 2-3 седмици и дори след няколко запитвания, до момента няма отговор или реакция на нито един имейл!


Поздрави

Кристиян

Автоматичен превод:
chja83

Здравей Кристиян,

Проверих потребителски отзиви и трябва да кажа, че дори други играчи се оплакваха от лоша поддръжка на клиенти плюс други проблеми там. От друга страна, казиното отговори тук на нашия форум прибл. преди 4 месеца. Бих предложил да напишем собствена потребителска рецензия тук и ще видим дали представителят на казиното. ще отговори. Какво мислиш?

Автоматичен превод:

Здравейте, екип от гуру на Сasino, имам проблем с изтеглянето на баланса ми в Casino-Z от почти 4 дни и за съжаление трябва да отворя тази жалба, защото не получих никаква информация или никаква помощ и тя става наистина непрофесионално и разочароващо за справяне.

Аз съм VIP играч в това казино. Моите депозити за всички времена възлизат на около 100 000 долара.

При големи тегления понякога имаше проблеми с тегленията, транзакциите бяха отхвърлени или методите за теглене изчезнаха.

Сега да се върнем към ситуацията, която се случи преди седмица.

За пореден път направих депозит в това казино и играх различни игри, имах късмета да получа x1000 печалби от сумата на залога от 65 долара. След тази победа играх още малко и след това започнах да пускам заявки за теглене, обикновено те се обработват бързо, но този път непрекъснато се отхвърляха и имаше съобщение, че трябва да се изтегля по същия метод, който Направих депозити. Направих депозити в ltc и съответно теглях в ltc портфейла. В резултат на това не ми донесоха нищо и си легнах, тъй като беше късно през нощта.

На следващия ден, когато влязох в акаунта си, видях, че играта в ротативки стана недостъпна за мен и всички методи за теглене на средства от акаунта ми изчезнаха.

Свързах се с моя VIP мениджър, тя каза, че вашата игрова сесия се проверява и е изпратена заявка до доставчика. И от 27 януари до ден днешен няма новини, казват само, че проверката все още не е приключила.

Подозирам, че няма валидиране и не е изпратена заявка до интернет доставчика. Това е просто причина да не изплащате печалбите на играча.

Моля ви да помогнете да разберете тази ситуация и че това казино ви предоставя доказателства, че наистина са направили заявка до доставчика, а също така не са получили никакъв отговор от него, както твърдят.

Вече нямам сили да се боря с тях.

Автоматичен превод:
kotica

Здравей Котика,

Моля, изпратете жалбата си тук: https://casino.guru/complaints/create

Нашият екип ще се опита да проучи и да ви помогне. Проверих скорошния случай от декември 2021 г., когато играчът се сблъска с подобен проблем с метода за теглене, но казиното спря да отговаря внезапно.

Надяваме се, че ще можем да помогнем.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Здравейте, свързахте ли се с тяхната поддръжка за клиенти относно липсващия депозит?

Автоматичен превод:

file


Отправих жалба в Casino Guru, но не получих никакъв отговор и отговор от тях преди 2 седмици. Но когато написах рецензия за тях, те отговориха директно в рамките на 30 минути и казаха, че лъжа. Какво се опитвам да излъжа?


Присъединих се към тяхното казино миналата година, от началото губя пари, напоследък продължавам да печеля, след това те замразиха и заключиха сметката ми за извинение "KYC". По време на процеса на проверка на акаунта, който сътруднича, им предоставя всички съответни документи, но те запазват заявката отново същия документ след всеки 72 часа, мисля, че нарочно да забавя процеса на проверка (просто мисля).


Тъй като аз наистина съм истински играч само с един акаунт в тяхното казино, моят акаунт е потвърден успешно от техния екип за сигурност. Преди да спрат и затворят акаунта ми, те одобряват цялото ми теглене.


Като заключение, Casino-Z наистина е стабилно казино, одобрява всички тегления, преди да затворят акаунта ми. Casino-Z наистина е малко казино, което просто позволява на играча да губи пари, ако имате голяма печалба, те ще затворят и ще спрат акаунта ви. Надяваме се Casino Guru да вземе сериозно мнение за Casino-Z.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
kean

Здравейте,

благодаря, че публикувахте цялата история. Всеки може да види жалбата ви тук:

https://casino.guru/casino-z-player-s-struggling-to-complete-account-verification-1



Автоматичен превод:

Живея в Канада и нямам достъп до уебсайта на казиното, въпреки че там е посочено, че позволява канадски играчи. Получавам код за грешка всеки път, когато се опитам да го заредя

Автоматичен превод:

Живея в Канада, но нямам достъп до уебсайта. Винаги се появява като грешка, когато се опитвам да заредя казино.

Автоматичен превод:
Beverly

Същото ш... нещо, няма достъп от Канада.

Автоматичен превод:

Живея в Канада, но нямам достъп до уебсайта. Винаги се появява като грешка, когато се опитвам да заредя казино.

Автоматичен превод:

Здравейте,

Настроих своя VPN на Канада и отворих сайта на казиното нормално: file

Каква грешка получавате, моля?

Автоматичен превод:

Същото ш... нещо, няма достъп от Канада.

Автоматичен превод:

Здравейте,

любезно проверете предишния ми пост. Има ли вероятност този сайт да е блокиран от вашия интернет доставчик?

Случва се понякога.

Автоматичен превод:

Здравейте,

Настроих своя VPN на Канада и отворих сайта на казиното нормално: file

Каква грешка получавате, моля?

Автоматичен превод:

Пише, че страницата за грешка не е намерена


Автоматичен превод:
Beverly

Имам достъп до сайта, докато VPN е настроен на Канада нормално, можете ли да опитате да се свържете чрез друго устройство? Като алтернатива сменете браузъра си или опитайте VPN и попитайте чата на живо за проблема си.

Само за да се уверите, кой уеб адрес използвате, моля? Щракнали ли сте върху основния панел на казиното „посетете казиното"?

Опитвали ли сте да използвате някои бонус връзки чрез опцията „вземете бонус"?

Съжалявам, но изглежда има проблем от ваша страна, ако мога да кажа.

Автоматичен превод:

Това казино все още ли е валидно?

Автоматичен превод:
jdvaron7

Здравейте,

проверете прегледа тук .

Всички основни аспекти са доста добри, с изключение на инструментите за отговорен хазарт.

Имате ли притеснения относно това казино, моля?

Автоматичен превод:
Radka

La página nunca abre, dice página no encontrada

Автоматичен превод:
jdvaron7

И така, написахте: „Страницата никога не се отваря, казва, че страницата не е намерена"

Виждам обаче, че това казино не приема играчи от Чили:

file

Така че, ако се опитате да получите достъп до сайта от ограничена държава, сайтът може просто да не се зареди правилно.

Автоматичен превод:

Здравейте, не мога да тегля средства, поискаха снимка на паспорт за проверка, след това снимка на банкова карта, след това екранни снимки на депозит, след това банково извлечение, след това снимка на паспорт в ръцете ми, след това снимка на паспорта ми в ръцете ми на фона на кореспонденция със службата за сигурност, изпратих 3 снимки от тях, те пишат, че не се вижда, с една дума не искат да теглят пари

Автоматичен превод:
1 2...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини