преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinBetter Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, имам проблеми с това
Казино отключи моя акаунт!
Доскоро можех да играя нормално и сега всичко е заключено, без значение каква е изплащането, играта и т.н.
Изпратих документи като лични карти на охраната преди 2-3 седмици и дори след няколко запитвания, до момента няма отговор или реакция на нито един имейл!
Поздрави
Кристиян
Hello, I am having problems with this
Casino unlock my account!
Until recently I was able to play normally and now everything is locked, no matter what a payout, game, etc.
I sent documents such as ID cards to security 2-3 weeks ago and even after several inquiries, there has been no response or reaction to any e-mail up to now!
Kind regards
Christian
Hallo, ich habe Probleme mit diesem
Casino mein Konto Freizuschalten!
bis vor kurzem konnte ich normal spielen und jetzt ist alles gesperrt egal was ein Auszahlung, spiele usw.
Unterlagen wie Ausweis habe ich der security geschickt vor 2-3 Wochen und auch nach mehrmaligen Nachfragen kam bis jetzt auf keine Mail eine Antwort oder Reaktion!
Mit freundlichen Grüßen
Christian
Здравей Кристиян,
Проверих потребителски отзиви и трябва да кажа, че дори други играчи се оплакваха от лоша поддръжка на клиенти плюс други проблеми там. От друга страна, казиното отговори тук на нашия форум прибл. преди 4 месеца. Бих предложил да напишем собствена потребителска рецензия тук и ще видим дали представителят на казиното. ще отговори. Какво мислиш?
Hello Christian,
I checked user reviews and must say that even other players complained about poor customer support plus other problems there. On the other hand, casino responded here on our forum approx. 4months ago. I would suggest writing our own user review here and we shall see if the casino rep. will answer. What do you think?
Здравейте, екип от гуру на Сasino, имам проблем с изтеглянето на баланса ми в Casino-Z от почти 4 дни и за съжаление трябва да отворя тази жалба, защото не получих никаква информация или никаква помощ и тя става наистина непрофесионално и разочароващо за справяне.
Аз съм VIP играч в това казино. Моите депозити за всички времена възлизат на около 100 000 долара.
При големи тегления понякога имаше проблеми с тегленията, транзакциите бяха отхвърлени или методите за теглене изчезнаха.
Сега да се върнем към ситуацията, която се случи преди седмица.
За пореден път направих депозит в това казино и играх различни игри, имах късмета да получа x1000 печалби от сумата на залога от 65 долара. След тази победа играх още малко и след това започнах да пускам заявки за теглене, обикновено те се обработват бързо, но този път непрекъснато се отхвърляха и имаше съобщение, че трябва да се изтегля по същия метод, който Направих депозити. Направих депозити в ltc и съответно теглях в ltc портфейла. В резултат на това не ми донесоха нищо и си легнах, тъй като беше късно през нощта.
На следващия ден, когато влязох в акаунта си, видях, че играта в ротативки стана недостъпна за мен и всички методи за теглене на средства от акаунта ми изчезнаха.
Свързах се с моя VIP мениджър, тя каза, че вашата игрова сесия се проверява и е изпратена заявка до доставчика. И от 27 януари до ден днешен няма новини, казват само, че проверката все още не е приключила.
Подозирам, че няма валидиране и не е изпратена заявка до интернет доставчика. Това е просто причина да не изплащате печалбите на играча.
Моля ви да помогнете да разберете тази ситуация и че това казино ви предоставя доказателства, че наистина са направили заявка до доставчика, а също така не са получили никакъв отговор от него, както твърдят.
Вече нямам сили да се боря с тях.
Hello Сasino guru team, I am facing a problem regarding the withdrawal of my balance on Casino-Z for almost 4 days now and sadly I have to open this complaint because I didn't receive any insight or any help at all and it's getting really unprofessional and frustrating to deal with.
I am a VIP player in this casino. My all-time deposits total about $100,000.
With large withdrawals, sometimes there were problems with withdrawals, transactions were rejected, or withdrawal methods disappeared.
Now back to the situation that happened a week ago.
Once again I made a deposit in this casino, and played different games, I was lucky to get x1000 winnings from the bet amount of 65 dollars. After this win, I played a little more, and after that I started to put requests for withdrawals, usually they are processed quickly, but this time they were constantly rejected, and there was a message that I had to withdraw using the same method that I made deposits. I made deposits in ltc and withdrawn accordingly to ltc wallet. As a result, they didn’t bring me anything and I went to bed, as it was late at night.
The next day, when I logged into my account, I saw that playing in slots became unavailable to me, and all methods of withdrawing funds from my account disappeared.
I contacted my VIP manager, she said that your game session is being checked and a request was sent to the provider. And from January 27 to this day there is no news, they only say that the check has not yet been completed.
I suspect that there is no validation and no request has been sent to the ISP. This is simply a reason not to pay out the player's winnings.
I kindly ask you to help understand this situation, and that this casino provides you with evidence that they really made a request to the provider, and also did not receive any response from him, as they claim.
I no longer have the strength to fight them.
Здравей Котика,
Моля, изпратете жалбата си тук: https://casino.guru/complaints/create
Нашият екип ще се опита да проучи и да ви помогне. Проверих скорошния случай от декември 2021 г., когато играчът се сблъска с подобен проблем с метода за теглене, но казиното спря да отговаря внезапно.
Надяваме се, че ще можем да помогнем.
Hello kotica,
Please, submit your complaint here: https://casino.guru/complaints/create
Our team will try to investigate and help you. I checked the recent case from December 2021 where the player faced a similar problem with the withdrawal method, however, the casino stopped responding suddenly.
Hope we will be able to help.
Отправих жалба в Casino Guru, но не получих никакъв отговор и отговор от тях преди 2 седмици. Но когато написах рецензия за тях, те отговориха директно в рамките на 30 минути и казаха, че лъжа. Какво се опитвам да излъжа?
Присъединих се към тяхното казино миналата година, от началото губя пари, напоследък продължавам да печеля, след това те замразиха и заключиха сметката ми за извинение "KYC". По време на процеса на проверка на акаунта, който сътруднича, им предоставя всички съответни документи, но те запазват заявката отново същия документ след всеки 72 часа, мисля, че нарочно да забавя процеса на проверка (просто мисля).
Тъй като аз наистина съм истински играч само с един акаунт в тяхното казино, моят акаунт е потвърден успешно от техния екип за сигурност. Преди да спрат и затворят акаунта ми, те одобряват цялото ми теглене.
Като заключение, Casino-Z наистина е стабилно казино, одобрява всички тегления, преди да затворят акаунта ми. Casino-Z наистина е малко казино, което просто позволява на играча да губи пари, ако имате голяма печалба, те ще затворят и ще спрат акаунта ви. Надяваме се Casino Guru да вземе сериозно мнение за Casino-Z.
I have open a complaint at Casino Guru but have no getting any respond and reply from them 2 weeks ago. But when i wrote a review about them, they direct reply within 30 min and said me lie. What I try to lie?
I joined their Casino last year, from start i lose money, recently i keep wining, then they frozen and lock my account for excuse "KYC". During account verification prosess i cooperate provide all the relavant documents to them, but they keep request again same document after every 72 hours, i think purposely to delay my verification prosess (just i think).
Since i really a real player with just single account at their casino, my account verified successfully by their security team. Before they suspended and closed my account, they approve all my withdrawal.
As a conclusion, Casino-Z really a steady casino approve all withdrawal before they close my account. Casino-Z really a small casino which just allow player lose money, if u have big win, they will close and suspend your account. Hopefully Casino Guru take serious to give review on Casino-Z.
Здравейте,
благодаря, че публикувахте цялата история. Всеки може да види жалбата ви тук:
https://casino.guru/casino-z-player-s-struggling-to-complete-account-verification-1
Hello,
thank you for posting the whole story. Anybody can view your complaint here:
https://casino.guru/casino-z-player-s-struggling-to-complete-account-verification-1
Живея в Канада и нямам достъп до уебсайта на казиното, въпреки че там е посочено, че позволява канадски играчи. Получавам код за грешка всеки път, когато се опитам да го заредя
I reside in Canada and I am not able to access the casino website although it states it allows Canadian players. I get an error code everytime I try to load it
Същото ш... нещо, няма достъп от Канада.
Same sh... thing, can't access from Canada.
Имам достъп до сайта, докато VPN е настроен на Канада нормално, можете ли да опитате да се свържете чрез друго устройство? Като алтернатива сменете браузъра си или опитайте VPN и попитайте чата на живо за проблема си.
Само за да се уверите, кой уеб адрес използвате, моля? Щракнали ли сте върху основния панел на казиното „посетете казиното"?
Опитвали ли сте да използвате някои бонус връзки чрез опцията „вземете бонус"?
Съжалявам, но изглежда има проблем от ваша страна, ако мога да кажа.
I can access the site while the VPN is set to Canada normally, can you try to connect via a different device? Alternatively, change your browser or try VPN and ask the live chat about your issue.
Just to make sure, which web address do you use, please? Have clicked on the main casino panel "visit casino"?
Have you tried using some bonus links via the "get bonus" option?
I'm sorry but it seems to be a problem on your end, If I may say.
Здравейте,
проверете прегледа тук .
Всички основни аспекти са доста добри, с изключение на инструментите за отговорен хазарт.
Имате ли притеснения относно това казино, моля?
Hello,
check the review here.
All major aspects are quite good except for the responsible gambling tools.
Do you have any concerns about this casino, please?
La página nunca abre, dice página no encontrada
La página nunca abre, dice página no encontrada
И така, написахте: „Страницата никога не се отваря, казва, че страницата не е намерена"
Виждам обаче, че това казино не приема играчи от Чили:
Така че, ако се опитате да получите достъп до сайта от ограничена държава, сайтът може просто да не се зареди правилно.
So, you wrote: "The page never opens, says page not found"
Well, I can see that this casino does not accept players from Chile though:
So if you try to access the site from a restricted country, the site may simply not load properly.
Здравейте, не мога да тегля средства, поискаха снимка на паспорт за проверка, след това снимка на банкова карта, след това екранни снимки на депозит, след това банково извлечение, след това снимка на паспорт в ръцете ми, след това снимка на паспорта ми в ръцете ми на фона на кореспонденция със службата за сигурност, изпратих 3 снимки от тях, те пишат, че не се вижда, с една дума не искат да теглят пари
Hello, I can’t withdraw funds, they asked for a photo of a passport for verification, then a photo of a bank card, then screenshots of a deposit, then a bank statement, then a photo of a passport in my hands, then a photo of my passport in my hands against the background of correspondence with the security service, I sent 3 photos of these, they write that it is not visible, in a word they do not want to withdraw money
Здравствуйте, не могу вывести средства, попросили фото паспорта для верификации, потом фото банковской карты, потом скрины депозита, потом выписку с банка, потом фото паспорта в руках, потом фото паспорта в руках на фоне переписки с службой безопасности, 3 фото таких отправил,пишут что не видно,одним словом не хотят выводить деньги
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.