ФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от chja83
|
26899 преглеждания 171 отговора |
|
1 2 3...9
Добавете пост
valdisbatkovic
преди 2 години

Здравейте,

любезно се опитайте да предоставите всяка снимка точно по начина, по който казиното ви е инструктирало, моля.

Предполагам, че можете да опитате да направите по-отчетлива картина или да се грижите повече за добрата светлина - просто се уверете, че информацията е видима.

Първият етап е да преминете успешно KYC, това е наистина необходимо. Ако не успеете да го направите отново, помолете поддръжката за помощ.

Кажете ми как върви, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам някои проблеми с тегленето в казино spinbetter. Това не беше единственият път, когато почти всичките ми тегления бяха отказани. И загубих цялата сума заради проблемите си с хазарта. Те просто продължават да отказват молбите ми и това е толкова разочароващо... Онлайн консултантите току-що казаха, опитайте да изтеглите по-късно (опитах вече 4-5 часа) или депозирайте минималната сума с метода на плащане, който искам да използвам за тегления и го заложете 1,1x. Направих го, но все още ми отказват. Това са много пари за мен и знам, че няма начин да ги върна. Вече им писах имейл и те казаха, че молбите ми са били отказани поради грешка при обработката на плащането и последното ми теглене беше изтеглено успешно. Опитах с различни суми, мисля, че 2 пъти получих парите, но повечето от парите се загубиха поради отказаните заявки.

Автоматичен превод:
szerverhiba999
преди 1 година

Това е наистина неприятно изживяване! Забелязахте ли проблемите си с хазарта, докато се свързвате с оператора? Не мога да отговоря за казиното, просто мисля, че щом са разбрали за техническите проблеми, трябва да се положат всички усилия за защита на вашия баланс - и от двете страни. 🤔

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мисля, че им казах нищо за моите проблеми с хазарта, но това е лошо, че нямат някакви ограничения, за да предпазят играчите от възвръщане на печалбите, които са получили. И не им се обяснява защо имат техническите проблеми или кога ще го поправят. Всеки път, когато казваха, опитайте да направите депозит със същия метод, който искам да използвам за тегления, но след като го направих, молбите ми все още бяха отказани.

Автоматичен превод:
szerverhiba999
преди 1 година

Между другото, проверих прегледа за качеството на отговорните инструменти, предлагани от казиното.

Пише "много лошо"

file

Бих казал, че трябва да следите точно тази част от общата оценка, за да гарантирате безопасността.

Що се отнася до депозита, предполагам, че трябва да изчакате или вместо това да опитате да намерите друга опция за плащане.

Проблемите с доставчиците на плащания не са толкова редки, което може да е причината в случая. Така че може би казиното все още не е получило прогнозно време от своя доставчик на плащания. Бих помолил за наличните опции за плащане. Казиното трябва да ви каже кои опции работят сега.

Автоматичен превод:
преди 1 година

казиното са най-голямата кражба някога

Автоматичен превод:
Miimii30
преди 1 година

Прочетох накратко жалбата ви и мисля, че трябва да знаете, че ние не сме служители на казиното. 🙂

Така че, моля, спри да обвиняваш Томас.

Проблемът изглежда е в метода за теглене, който не е наличен сега, нали?

Е, случва се. Но казиното трябва да предложи работеща алтернатива. Предложено ли ви е някакво решение?

Знаете ли, да бъдете активни, без да предоставяте сътрудничество, обикновено не е най-лесният начин за решаване на прост проблем.

Медта е най-добрият начин. 🙏


Автоматичен превод:
преди 1 година

съжалявам, ако съм мислил, че той е служител на казиното, честно казано не знаех, просто бягам зад парите си за известно време, където направих собствен депозит и за съжаление не мога да използвам другите тегления на този биткойн, който не имам и аз го пробвах с Jeton, но постоянно се връща, че изплащането се изплаща само с метода на плащане, който използвах за депозиране, който не е достъпен за мен, защото депозирах Ober Bank Transfer

Автоматичен превод:
Miimii30
преди 1 година

Това е добре, много често се бъркаме с казината, за съжаление играчите обикновено очакват по-високо ниво на отговор поради грешката 🙂.

Напълно разбирам проблема ти. Все пак очевидно има причина, поради която казиното ви е предложило други опции за плащане. Този, който предпочитате, не е наличен в момента, не можете да го промените. 🙁 Бих продължил да получавам парите засега, обсъждането на каузата няма да ви доведе доникъде.

Чувствам, че най-лесният начин е да приемете алтернативи, веднъж предложени от казиното.

Ако може да попитам - какво препятствие ви пречи да създадете крипто портфейл например?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Специално се регистрирах в Jeton, за да мога да получа парите изплатени, но след това ме отхвърлиха, като казаха, че парите могат да бъдат изплатени само чрез метода, който платих, но изведнъж той не е достъпен за мен, въпреки че проверих дали също беше банков превод като изплащане и това също беше там и един от отдела за обслужване на клиенти ми го потвърди в чата и сега не мога да го изплатя, наистина съм ядосан, защото това е над 360 €

Автоматичен превод:
Miimii30
преди 1 година

Мисля, че бавно губя представа. Казиното предложи Jeton като алтернатива, така че сте регистрирали метода на плащане, като депозирате минималната сума, той също няма да бъде достъпен за вас.

Правилно ли го разбрах, моля?



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не, внимавайте, преди да депозирам пари там, попитах отдела за обслужване на клиенти дали изплащането е чрез банков превод, защото аз плащам само с незабавен превод и той каза да, платих два пъти и където исках да изплатя, изведнъж получих съобщението Избор на изплащане без банков превод, но само този портфейл, кредитна карта и jeton, но не им пука, трябва да ви взема друг метод на плащане, който винаги е бил отговорът от лъжливото обслужване на клиенти, след което по изключение получих jeton акаунт в надеждата, че мога да получа моите 360 €, но те са мръсните лъжци, които дойдоха като отхвърляне на изплащането, трябва ли да използвам опцията за изплащане, която използвах, за да направя депозита си, мога да полудея, това означава, че не мога да получа парите си, защото аз платени чрез онлайн банкиране и асистентите не ми ги превеждат или търсят решение с мен, те ви игнорират и смятат, че могат да присвоят парите

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не прочетохте ли моя проблем, че открих сметка в Jeton и я верифицирах, за да получа парите изплатени и плащането беше отхвърлено, защото трябваше да използвам същия тип плащане, както платих и това беше банков превод , от които вече не трябва да избирам, така че асоциалните смятат, че могат да продължат да ми присвояват парите. Това мръсно казино трябваше да бъде затворено. Сега разбрахте защо съм ядосан толкова много

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, внимавайте, преди да депозирам пари там, попитах отдела за обслужване на клиенти дали изплащането е чрез банков превод, защото аз плащам само с незабавен превод и той каза да, платих два пъти и където исках да изплатя, изведнъж получих съобщението Избор на изплащане без банков превод, но само този портфейл, кредитна карта и jeton, но не им пука, трябва да ви взема друг метод на плащане, който винаги е бил отговорът от лъжливото обслужване на клиенти, след което по изключение получих jeton акаунт в надеждата, че мога да получа моите 360 €, но те са мръсните лъжци, които дойдоха като отхвърляне на изплащането, трябва ли да използвам опцията за изплащане, която използвах, за да направя депозита си, мога да полудея, това означава, че не мога да получа парите си, защото аз платени чрез онлайн банкиране и асистентите не ми ги превеждат или търсят решение с мен, те ви игнорират и смятат, че могат да присвоят парите

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, тъй като текстът ни се превежда автоматично на английски за мен, предоставената информация не е толкова очевидна през цялото време. Затова моля да се уверя, че следвам правилно целия проблем от самото начало.

Позволете ми да ви попитам отново: Има ли работеща опция за плащане, която казиното ви е предложило?

Не вземам под внимание факта, че първоначално ви е казано, че банковият превод е възможен, защото сега не е правилната опция.

По-добре ли е да следвате моята гледна точка, моля?



Автоматичен превод:
преди 1 година

Не прочетохте ли моя проблем, че открих сметка в Jeton и я верифицирах, за да получа парите изплатени и плащането беше отхвърлено, защото трябваше да използвам същия тип плащане, както платих и това беше банков превод , от които вече не трябва да избирам, така че асоциалните смятат, че могат да продължат да ми присвояват парите. Това мръсно казино трябваше да бъде затворено. Сега разбрахте защо съм ядосан толкова много

Автоматичен превод:
преди 1 година

Прочетох това, не се притеснявай.

Но засега се фокусирам върху работещото решение. За съжаление първо изисква някои отговори.

Повярвайте ми, когато казвам, че ви съчувствам напълно - и аз бих се вбесил.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, съжалявам, че отговарям толкова раздразнено, но това са 350 €, това са много пари и нямам биткойн или нещо друго, просто съм още по-ядосан, че разпитах обслужването на клиенти предварително, че ако платя до банков превод аз съм мога да го платя и с банков превод защото ми беше потвърдено иначе никога нямаше да платя там два пъти в живота си и сега изобщо не мога да си получа парите все ми отговарят трябва да избера друго плащане, но не мога, но го пробвах, когато дойде Отхвърляне, че мога да го изплатя само със същия метод на плащане, както избрах в депозита, само че там няма банков превод за плащане, преди да депозирам, беше странно там като изплащане, така че все още разпитвах отдела за обслужване на клиенти или изобщо не отговори, или с един и същ отговор като в други съобщения, или само след седмица те изобщо не се интересуват да си получа парите, те казват, че трябва използвайте парите, за да залагате

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Обслужването на клиенти не се интересува да ми помогне повече от месец, почти 2 месеца тичам след парите си, регистрирах се с акаунт в Jeton, въпреки че дори не знам дали изобщо ще получа парите си, които искам моля, парите да ми бъдат преведени, ако можете да депозирате с банков превод, който можете също да ги изплатите, което очевидно се прави допълнително от eurm casino по такъв начин, че другите да не могат да получат парите си Опитах Giro портфейла, нямам представа какво е това, аз също го пробвах. Плащате ми това и с чип, но можете да направите същото отхвърляне и с двете. Мога да го платя само с този, който е готов да плати, тъй като аз платих наистина смешно, това е буза, честно вземете хората толкова напълно, че правите казино плюс и служителите ви печелят от това трябва да затворите казиното си това е присвояване на пари, но не ви пука, но данъчната служба ще изясни, че ако докладвам нещо на потребителския център, не съм единственият един с часовника, който прави това


Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, съжалявам, че отговарям толкова раздразнено, но това са 350 €, това са много пари и нямам биткойн или нещо друго, просто съм още по-ядосан, че разпитах обслужването на клиенти предварително, че ако платя до банков превод аз съм мога да го платя и с банков превод защото ми беше потвърдено иначе никога нямаше да платя там два пъти в живота си и сега изобщо не мога да си получа парите все ми отговарят трябва да избера друго плащане, но не мога, но го пробвах, когато дойде Отхвърляне, че мога да го изплатя само със същия метод на плащане, както избрах в депозита, само че там няма банков превод за плащане, преди да депозирам, беше странно там като изплащане, така че все още разпитвах отдела за обслужване на клиенти или изобщо не отговори, или с един и същ отговор като в други съобщения, или само след седмица те изобщо не се интересуват да си получа парите, те казват, че трябва използвайте парите, за да залагате

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Съжалявам, че казиното ви е дезинформирало на първо място и разбирам, че това е причината за вашия депозит.

Не можем да променим това. От моя опит играчите в подобна ситуация са склонни да създават крипто портфейл, а казината обикновено предпочитат и тази опция, така че за мен е доста необичайно този вариант да не работи.

Опитайте се да не разигравате парите си.

Отвратително е, че никой в казиното не изглежда заинтересован от проблема ви, докато ви казват да играете с парите. Какво биха казали, ако спечелиш голяма печалба?

Нека екипът по жалбите се заеме с това, моля се казиното да се разбере скоро!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Обслужването на клиенти не се интересува да ми помогне повече от месец, почти 2 месеца тичам след парите си, регистрирах се с акаунт в Jeton, въпреки че дори не знам дали изобщо ще получа парите си, които искам моля, парите да ми бъдат преведени, ако можете да депозирате с банков превод, който можете също да ги изплатите, което очевидно се прави допълнително от eurm casino по такъв начин, че другите да не могат да получат парите си Опитах Giro портфейла, нямам представа какво е това, аз също го пробвах. Плащате ми това и с чип, но можете да направите същото отхвърляне и с двете. Мога да го платя само с този, който е готов да плати, тъй като аз платих наистина смешно, това е буза, честно вземете хората толкова напълно, че правите казино плюс и служителите ви печелят от това трябва да затворите казиното си това е присвояване на пари, но не ви пука, но данъчната служба ще изясни, че ако докладвам нещо на потребителския център, не съм единственият един с часовника, който прави това


Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам това като ужасяваща проява на невежество към играча!

Ако знаете за други играчи в подобна ситуация, изпратете ги всички тук - колкото повече оплаквания са създадени, толкова по-добре за доброто на играчите, бих казал.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Обслужването на клиенти е последното нещо, което трябва да намерите под всички имейли, всички съобщения, които ми бяха предложени, че мога да поставя парите си на залози, защото не е възможно изплащане ö.

просто искам парите си как бих могъл да ги депозирам също така бих искал да ми бъдат изплатени по банков път не знам за крипто или нещо друго искам най-накрая да получа парите си изплатени лесно и сигурно по банков път това са 2 месеци, ако не и повече, когато тези дискусии с вашите служители обикновено или ми изпращат едни и същи съобщения, или получавам отговор на съобщение само в продължение на седмици и изобщо не ми помогнаха

Автоматичен превод:
1 2 3...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини