ФорумКазинаSpinBetter Casino - обща дискусия

SpinBetter Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от chja83
|
28438 преглеждания 176 отговора |
|
1...3 4 5...9
sarokin116
преди 11 месеца

Това е страхотно! Искам да кажа, че скоростта на теглене е доста изключителна. Колко време отне верифицирането на вашия акаунт?

Предполагам, че също беше доста бързо, нали? 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, скъпи играчи!

🎉 Празничната магия започва! Присъединете се към нашите новогодишни лотарии за шанс да спечелите вълнуващи награди. 🎁 Просто последвайте връзката spin-b.com/VzkLWB?sub=/promotions/bgfs , за да разберете всички подробности и да участвате!

Не пропускайте шанса си за късмет този празничен сезон. Желаем ви късмет и се забавлявайте със SpinBetter!

Най-добри пожелания,

Екипът на SpinBetter

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Опитах 2 промоционални кода и ми показаха съобщението, те са успешно активирани, но няма нищо в моя раздел за подаръци/бонус. Когато опитам кода отново, той се показва, вече е активиран

vlavovooo
преди 10 месеца

Мисля, че най-доброто нещо, което можете да направите в този случай, би било да се свържете с поддръжката, за да могат да ви помогнат във вашата ситуация. Те трябва да знаят най-добре какво да правят.

Ще го пробваш ли? 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, играх 200 завъртания. Сега трябва да заложа 15 000 евро, за да получа бонуса. Моля ви, кой би измислил такава глупост? нямате представа защо вие (казино гуру) рекламирате този бонус по този начин? Този бонус няма никакъв смисъл.

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 10 месеца

Уважаеми Franztheuerw ,


Благодаря за вашето запитване. Информация за условията за залагане на бонуса винаги се предоставя в имейла или източника, от който е получен бонусът. Освен това правилата на казиното уточняват подробности относно процеса на залагане, като поясняват, че в това казино залагането на бонуси се извършва с вашите собствени средства. Моля, обърнете внимание на правилата и условията за залагане, когато активирате бонус.


С Най-Добри Пожелания,

Екип за поддръжка на казино SpinBetter

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 10 месеца

Бих искал да чуя или прочета вашето мнение за бонуса.

С Най-Добри Пожелания


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбира се - моля, посочете номера на сметката си, за да мога да проверя за кой бонус имате предвид. Също така любезно изпратете източника, откъдето сте получили този бонус.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър ден, попитах по имейл какви опции са налични за блокиране/лимити на акаунт, тъй като не намерих инструменти за отговорен хазарт на уебсайта, след няколко часа те блокираха акаунта ми и изпратиха имейл, че е блокиран, и II имаше 485 евро в сметката ми. брой, нормално ли е?











Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
jpdylan
преди 10 месеца

Уважаеми jpdylan ,

Получихме вашата жалба и бихме искали да я разгледаме незабавно, за да осигурим най-доброто решение за вас.

За да ни помогнете да проучим задълбочено въпроса, бихте ли предоставили номера на акаунта си или имейл адреса, свързан с вашия акаунт? Това ще ни помогне да получим достъп до съответните подробности и да отговорим на вашите притеснения по-ефективно.

Високо ценим вашето сътрудничество и ние се ангажираме да разрешим всички проблеми, които може да имате. Чувствайте се свободни да отговорите на това съобщение с исканата информация.


Благодаря за разбирането.


С Най-Добри Пожелания,


Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 10 месеца

Уважаеми spinbetter, благодаря ви за бързия отговор и вниманието, което отделихте на въпроса. моят ID е 769185381, ако имате нужда от допълнителна информация, не се колебайте, благодаря отново за вашето сътрудничество.


С Най-Добри Пожелания

Жоао Перейра

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Уважаеми jpdylan ,

За да изтеглите парите си, моля, свържете се с екипа по сигурността чрез security@spinbetter.com

Моля, предоставете документите, необходими за проверка и след това ще сте готови да се оттеглите

Благодаря за разбирането.


С Най-Добри Пожелания,

Автоматичен превод:
SpinBetter Casino
преди 10 месеца

Здравей, скъпи Spinbetter,

Някой знае ли защо ми блокираха акаунта?

С Най-Добри Пожелания

Жоао П

Автоматичен превод:
jpdylan
преди 10 месеца

Здравейте, прочетох разговора и видях, че търсите инструменти за отговорен хазарт, но не успяхте да намерите. Казиното блокира акаунта ви. Предоставиха ли ви обаче алтернативи, които можете да използвате, ако акаунтът ви е отблокиран?

Видях, че ще трябва да потвърдите, за да изтеглите парите си, така че ако успеете да го направите успешно и да получите парите си, тогава определено дайте актуализация.

Както и да е, правилно ли разбирам, че не искахте да затворите акаунта си, а просто да ограничите играта си?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Скъпи Джаро,

Вече изпратих имейла за теглене на средствата, както беше поискано от казиното в съобщение по-горе, но отговорът, който получих, беше, че ще трябва да изпратя имейла до B lock@spinbetter.com , и оттогава изобщо не са отговаряли. Благодаря ви предварително за съдействието.

Автоматичен превод:
jpdylan
преди 10 месеца

Колко дълго продължава цялата тази ваша ситуация, в която казиното не е отговорило на имейла ви относно тегленето ви?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър ден скъпи Джаро, поисках теглене на средства бог - 22/01/2024, в 22:2 и те не ми дадоха никакъв отговор, което ме прави нетърпелив.






Автоматичен превод:
jpdylan
преди 9 месеца

Разбирам, че докато не получите отговор от казиното, не е приятно. Ние обаче даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че не мисля, че чакате толкова дълго.

Независимо от това, ако ситуацията продължи и не можете да направите теглене и казиното не ви даде никакъв отговор, ние ще се опитаме да ви помогнем. Засега нека се опитаме да имаме търпение и да видим как ще е през следващите няколко дни.

Съгласен ли си ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Добър ден Джаро, натъжен съм от поведението на казиното, което не отговаря на изпратените имейли, но нека почакаме и ще видим.


Благодаря ви предварително за цялото внимание, което обърнах на въпроса. Да чакаме новините и добросъвестността.



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

депозирах 50$ и получавам 50$ спортен бонус. изпълних изискването за 5X залагане и бонус балансът беше около 150$. но след това само 50$ от 150$ бяха прехвърлени към реален баланс. така че се свързах с поддръжката. казаха, че максималното теглене е само 1X повече от това, което получих като бонус в началото.

моля, добавете този факт, който е различен от написаното тук.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини