ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 35)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
73654 преглеждания 697 отговора |
|
1...34 35
Jaro
преди 3 седмици

Може ли да се подаде жалба, за да се разбере причината за затварянето?

Автоматичен превод:
DiegoVB
преди 3 седмици

Правилно ли разбирам, че имате няколко акаунта в някои казина? Какво конкретно бихте искали да докладвате и за какво бихте искали да се оплачете? Ако имате няколко акаунта в казино и казиното затвори един от тях въз основа на това, което описвате, винаги бих се консултирал първо с казиното, за да видя как е възможно да сте успели да отворите друг и да имате друг.

Ако случаят не е такъв и имате само една сметка навсякъде и казиното не е взело пари от вас, те просто са затворили сметката ви, аз също не виждам проблема в това и няма да отидете никъде с това оплакване .

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Акаунтът ми във Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino са затворени и са от същия собственик и трябва да спомена, че и тях не съм използвал.

Но в други казина като Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, които също са собственост на същата компания и които не съм използвал, те все още са активни.

Ето защо съм любопитен да разбера причината да ги затворя, не знам дали е грешка в системата, след актуализацията на поверителността на всички тези казина.

Автоматичен превод:
DiegoVB
преди 3 седмици

Може би е добра идея да ги попитате и да им напишете имейл. Може би, ако не сте имали активност там, казиното е решило да закрие акаунта ви. Както споменах и преди, ако нямате пари там, могат да го затворят без да ви посочват причина. Фактът, че нямате закрити акаунти в други казина, всъщност не играе никаква роля.

Така че може би ще опитам това, което написах, и ще изпратя имейл до казината, където акаунтът ви е бил затворен с причина, и ще видя какво ще ви кажат.

Както и да е, просто се интересувате или искате да играете в тези казина?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добър вечер!

Направих 3 тегления за 6-7-8 дни (по едно теглене на ден) и все още нито едно теглене не е завършило и не са поискани документи! Първите тегления са. Някой имал ли е проблеми с тази фирма??

Автоматичен превод:
konstantinosnefros
преди 1 седмица

Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, където можете да прочетете подобни преживявания на играчи. Често се случва това да е проблем, но казиното в крайна сметка плаща на играчите, просто отнема повече време от обикновено. Понякога отнема до 2 седмици, така че е възможно и при вас да е така. Докато не поискате никакви документи, проверката няма да е необходима, но ще трябва да платите.

Ако нищо не се е променило и казиното не ви е платило, споделете го и ние ще се опитаме да помогнем.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Благодаря ти Джаро, нищо не се е променило от вчера, така че ще изчакам тези две седмици и ще чакам допълнителна помощ от страна на казиното!

Автоматичен превод:
konstantinosnefros
преди 1 седмица

2 седмици се броят от момента, в който сте поискали теглене, така че ако сте го поискали преди около седмица, няма да се налага да чакате още две седмици, само за да знаете. Забелязах, че нищо не се е променило, което е жалко, но вярвам, че в крайна сметка ще получите парите си. Понякога казиното отнема повече време, но в крайна сметка те изплащат на играчите. Така че сега ще трябва да имате търпение и ще видим какво ще се случи по-нататък. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Здравейте отново! Изминаха 17 дни от първото ми теглене и все още не съм получил парите си! Това е невероятно! Има ли някой от казиното тук??

Автоматичен превод:
konstantinosnefros
преди 2 дни

Ще трябва да проверите другите страници, за да видите дали казиното е отговорило на някой играч тук или не. Както и да е, виждам, че вече сте подали жалба и твърдо вярвам, че ще можете да разрешите проблема.

От казиното не са ви казали нищо за тази ситуация от последния път, когато си кореспондирахме?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 дни

Само че наистина оттеглянията ми се забавят и те ще препратят проблема ми. Общи неща, не конкретен отговор.

Автоматичен превод:
konstantinosnefros
вчера

Знам, че това казино често отнема около 2 седмици, за да изплати играч, но често, ако той не е счупил нищо, те ще му изплатят.

Очевидно не можем да направим много за подобни отговори и въпреки че не ми е приятно да го кажа, ще трябва да продължим да бъдем търпеливи. Кристина ще се опита да ви помогне и се надявам, че няма да отнеме много време и ще се свържем с казиното, ако все още нямате пари.

Иска ми се това да не беше необходимо и щяхте да излезете напред и да кажете, че вече сте го получили. 😥

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Важна актуализация! Днес акаунтът ми беше верифициран и получих средствата от първото теглене, което поисках! Все още чакам две тегления, които поисках на 8 и 9 февруари! Надявам се всичко да мине добре сега, когато началото е поставено 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 часове

Колко дни отне парите да бъдат кредитирани по сметката ви?

Автоматичен превод:
преди 2 часове

Играч от Гърция, поисках теглене на 1500 евро с 3-ти различни методи от 16/11 и те все още не са кредитирани в сметката ми и когато говоря с представител за чат на живо, те ми казват, че има забавяне и моят кандидатурата все още се разглежда, може ли някой от отговорните да ми каже какво става (казино spinanga)

Редактиран от автора преди 3 часове
Автоматичен превод:
valnikos2
преди 2 часове

Здравейте, мисля, че ще трябва да бъдете търпеливи с вашите тегления и да изчакате казиното да ги одобри. Не беше ли необходимо да верифицирате и да изпратите на казиното документите? Защо въведохте три тегления, използвайки различен метод на плащане? Обикновено се препоръчва да го направите с този, с който сте депозирали, така че се чудя дали казиното ще отхвърли тегленето ви или не.

И накрая, исках да добавя, че ние даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо и ако не ви изпратят парите, можете да се свържете с нас и ние ще ви препоръчаме следващата стъпка.

Мислиш ли, че можеш да се справиш? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 часове

Избрах чрез iban първото си теглене и другите 2 чрез превод не, не сме поискали проверка на сметката

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 часове

Вие на вашия сайт казвате до 3 дни, сега ми казвате 14, докато казвате, че вашите плащания, за разлика от други компании, са най-бързи

Автоматичен превод:
valnikos2
преди 2 часове

Но ние не ви казахме на уебсайта, че ще отнеме 3 дни, защото ние не сме казино. Това трябва да са ви казали, но понякога се случва тегленията да не се справят само с казиното. Ако имат доставчик трета страна, който се занимава с това, тогава е възможно те да трябва да направят цялото теглене.

Така че просто се опитайте да бъдете търпеливи, не залагайте с парите или отменете тегленето и аз твърдо вярвам, че парите ще стигнат до вас скоро.

Ако не, ние ще бъдем тук, за да ви помогнем.

Автоматичен превод:
1...34 35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини