преди 1 месец
Може ли да се подаде жалба, за да се разбере причината за затварянето?
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
0
Може ли да се подаде жалба, за да се разбере причината за затварянето?
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
Правилно ли разбирам, че имате няколко акаунта в някои казина? Какво конкретно бихте искали да докладвате и за какво бихте искали да се оплачете? Ако имате няколко акаунта в казино и казиното затвори един от тях въз основа на това, което описвате, винаги бих се консултирал първо с казиното, за да видя как е възможно да сте успели да отворите друг и да имате друг.
Ако случаят не е такъв и имате само една сметка навсякъде и казиното не е взело пари от вас, те просто са затворили сметката ви, аз също не виждам проблема в това и няма да отидете никъде с това оплакване .
Do I understand correctly that you have multiple accounts in some casinos? What specifically would you like to report and what would you like to complain about? If you have multiple accounts at a casino and the casino closed one of them based on what you describe, I would always check with the casino first to see how it is possible that you managed to open another one and that you have another one.
If this is not the case and you only have one account everywhere and the casino did not take any money from you, they just closed your account, I don't see the problem with that either and you wouldn't go anywhere with that complaint.
Акаунтът ми във Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino са затворени и са от същия собственик и трябва да спомена, че и тях не съм използвал.
Но в други казина като Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, които също са собственост на същата компания и които не съм използвал, те все още са активни.
Ето защо съм любопитен да разбера причината да ги затворя, не знам дали е грешка в системата, след актуализацията на поверителността на всички тези казина.
My account at Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, have been closed, and they are from the same owner and I have to mention that I have not used them either.
But in other casinos like Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, which are also owned by the same company and which I have not used, they are still active.
That is why I am curious to know the reason for having closed them, I do not know if it is an error in the system, after the Privacy update of all these casinos.
Mi cuenta en Vegasino, Betspino. Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, han sido cerradas, y son del mismo propietario y tengo que mencionar que tampoco las he usado.
Pero en otros casino como Rabona, Betriot, librabet, Amunra, que tambien son del mismo dueño y que no las he usado, siguen estando activas.
Por eso es mi curiosidad de saber cual es el motivo de haberlas cerrado, no se si se trata de un error en el sistema, luego de la actualizacion de Privacidad de todo estos casinos.
Може би е добра идея да ги попитате и да им напишете имейл. Може би, ако не сте имали активност там, казиното е решило да закрие акаунта ви. Както споменах и преди, ако нямате пари там, могат да го затворят без да ви посочват причина. Фактът, че нямате закрити акаунти в други казина, всъщност не играе никаква роля.
Така че може би ще опитам това, което написах, и ще изпратя имейл до казината, където акаунтът ви е бил затворен с причина, и ще видя какво ще ви кажат.
Както и да е, просто се интересувате или искате да играете в тези казина?
It might be a good idea to ask them and write them an email. Maybe if you had no activity there, the casino decided to close your account. As I mentioned before, if you don't have any money there, they can close it without giving you a reason. The fact that you don't have accounts closed in other casinos doesn't really play any role.
So maybe I would try what I wrote and send an email to the casinos where your account was closed for a reason and see what they tell you.
Anyway, are you just interested or would you like to play in those casinos?
Добър вечер!
Направих 3 тегления за 6-7-8 дни (по едно теглене на ден) и все още нито едно теглене не е завършило и не са поискани документи! Първите тегления са. Някой имал ли е проблеми с тази фирма??
Good evening!
I have made 3 withdrawals in 6-7-8 days (one withdrawal per day) and still no withdrawal has completed, and no documents have been requested! First withdrawals are. Has anyone encountered any problems with this particular company??
Καλησπέρα!
Έχω πραγματοποιήσει 3 αναλήψεις εδώ και 6-7-8 ημέρες (μια ανάληψη ανα ημέρα) και ακομα δεν έχει ολοκληρωθεί καμία ανάληψη, και δεν μου έχει ζητηθεί κανενα έγγραφο! Πρώτες αναλήψεις είναι. Έχει αντιμετωπίσει κανένας κάποια πρόβλημα με την συγκεκριμένη εταιρία;;
Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, където можете да прочетете подобни преживявания на играчи. Често се случва това да е проблем, но казиното в крайна сметка плаща на играчите, просто отнема повече време от обикновено. Понякога отнема до 2 седмици, така че е възможно и при вас да е така. Докато не поискате никакви документи, проверката няма да е необходима, но ще трябва да платите.
Ако нищо не се е променило и казиното не ви е платило, споделете го и ние ще се опитаме да помогнем.
Мислиш ли, че можеш да се справиш?
Hi, I've moved your post under the casino where you can read similar experiences of players. It often happens that this is a problem but the casino eventually pays the players, it just takes longer than usual. Sometimes it takes up to 2 weeks, so it is possible that this is the case for you as well. Until you have asked for any documents verification will not be necessary but you will have to pay.
If nothing has changed and the casino hasn't paid you, share it and we'll try to help.
Do you think you can handle it?
Благодаря ти Джаро, нищо не се е променило от вчера, така че ще изчакам тези две седмици и ще чакам допълнителна помощ от страна на казиното!
Thank you Jaro, nothing has changed from yesterday, so I will wait these two weeks and I will wait for any further assistance from casino’s side!
2 седмици се броят от момента, в който сте поискали теглене, така че ако сте го поискали преди около седмица, няма да се налага да чакате още две седмици, само за да знаете. Забелязах, че нищо не се е променило, което е жалко, но вярвам, че в крайна сметка ще получите парите си. Понякога казиното отнема повече време, но в крайна сметка те изплащат на играчите. Така че сега ще трябва да имате търпение и ще видим какво ще се случи по-нататък. 🙂
2 weeks are counted from the time you requested a withdrawal, so if you requested it about a week ago, you won't have to wait another two weeks, just so you know. I noticed that nothing has changed, which is a shame, but I believe that you will eventually get your money. Sometimes the casino takes longer, but eventually they pay out players. So now you will have to be patient and we will see what will happen next. 🙂
Здравейте отново! Изминаха 17 дни от първото ми теглене и все още не съм получил парите си! Това е невероятно! Има ли някой от казиното тук??
Hello again! 17 days have passed from my first withdrawal and I still haven’t received my money! This is incredible! Is anyone from the casino in here??
Ще трябва да проверите другите страници, за да видите дали казиното е отговорило на някой играч тук или не. Както и да е, виждам, че вече сте подали жалба и твърдо вярвам, че ще можете да разрешите проблема.
От казиното не са ви казали нищо за тази ситуация от последния път, когато си кореспондирахме?
You would have to check the other pages to see if the casino has responded to any players here or not. Anyway, I see that you have already filed a complaint and I firmly believe that you will be able to resolve the matter.
The casino hasn't said anything to you about this situation since the last time we corresponded?
Само че наистина оттеглянията ми се забавят и те ще препратят проблема ми. Общи неща, не конкретен отговор.
Only that indeed my withdraws are delayed and they will forward my issue. General things, not a specific answer.
Знам, че това казино често отнема около 2 седмици, за да изплати играч, но често, ако той не е счупил нищо, те ще му изплатят.
Очевидно не можем да направим много за подобни отговори и въпреки че не ми е приятно да го кажа, ще трябва да продължим да бъдем търпеливи. Кристина ще се опита да ви помогне и се надявам, че няма да отнеме много време и ще се свържем с казиното, ако все още нямате пари.
Иска ми се това да не беше необходимо и щяхте да излезете напред и да кажете, че вече сте го получили. 😥
I know that this casino often takes around 2 weeks to pay out a player but often if he hasn't broken anything they will pay him out.
Obviously there is not much we can do about such responses and although I hate to say it, we will have to continue to be patient. Kristina will try to help you and I hope it won't take long and we will contact the casino if you still don't have the money.
I wish that wasn't necessary and you would have come forward to say that you have already received it. 😥
Здравейте, мисля, че ще трябва да бъдете търпеливи с вашите тегления и да изчакате казиното да ги одобри. Не беше ли необходимо да верифицирате и да изпратите на казиното документите? Защо въведохте три тегления, използвайки различен метод на плащане? Обикновено се препоръчва да го направите с този, с който сте депозирали, така че се чудя дали казиното ще отхвърли тегленето ви или не.
И накрая, исках да добавя, че ние даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо и ако не ви изпратят парите, можете да се свържете с нас и ние ще ви препоръчаме следващата стъпка.
Мислиш ли, че можеш да се справиш? 🙂
Hi, I think you'll have to be patient with your withdrawals and wait for the casino to approve them. Wasn't it necessary for you to verify and send the casino the documents? Why did you enter three withdrawals using a different payment method? Usually it is recommended to do it with the one you deposited with, so I wonder if the casino will reject your withdrawal or not.
Lastly, I wanted to add that we give casinos 14 days to sort out everything they need and if they don't send you the money, you can contact us and we'll recommend the next step.
Do you think you can handle it? 🙂
Но ние не ви казахме на уебсайта, че ще отнеме 3 дни, защото ние не сме казино. Това трябва да са ви казали, но понякога се случва тегленията да не се справят само с казиното. Ако имат доставчик трета страна, който се занимава с това, тогава е възможно те да трябва да направят цялото теглене.
Така че просто се опитайте да бъдете търпеливи, не залагайте с парите или отменете тегленето и аз твърдо вярвам, че парите ще стигнат до вас скоро.
Ако не, ние ще бъдем тук, за да ви помогнем.
But we didn't tell you on the website that it would take 3 days because we are not a casino. That's what they must have told you, but sometimes it happens that withdrawals does not handle only casino. If they have a third party provider that handles it, then it's possible that they have to do the whole withdrawal.
So just try to be patient, don't gamble with the money or cancel the withdrawal and I firmly believe that the money will reach you soon.
If not, we will be here to help you.
Преживях 3 тегления от 500/500/500
Към 16/11/24 и все още молбата ми се разглежда и днес имаме 29/11 и все още нищо
I have experienced 3 withdrawals of 500/500/500
As of 16/11/24 and still my application is under consideration and today we have 29/11 and still nothing
Έχω ζήσει 3 αναλήψεις 500/500/500
Από 16/11/24 και ακόμη η αίτηση μου είναι υπό εξέταση και σήμερα έχουμε 29/11 και ακόμα τίποτα
Здравейте! Не успях да пренебрегна новия ви акаунт. Можете ли да потвърдите, че сте направили нов акаунт, за да се върнете във форума?
Кажете ни за всички проблеми, които имате с акаунта, и ние ще направим всичко възможно да ги поправим.
Във връзка с казиното, трябваше ли да завършите процеса на верификация през изминалата седмица?
Можете ли да получите достъп до акаунта в казиното, моля? Забелязах, че Джаро се опитва да установи дали казиното е предоставило обяснение за събитията, но изглежда, че все още не сме получили отговор от вас. Можете ли да ни помогнете с това?
Дори и да ви предложим да подадете жалба, тези проблеми трябва да бъдат изрично разгледани, затова питам. Надявам се, че разбирате; така че, уведомете ни подробностите, моля.
Hi there! I was unable to ignore your new account. Could you please confirm that you made a new account in order to return to the forum?
Tell us about any problems you are having with the account, and we will try our best to fix them.
In relation to the casino, have you been required to complete the verification process in the past week?
Can you access the casino account, please? I noticed that Jaro was attempting to ascertain whether the casino had provided an explanation for the events, but it appears that we have yet to get the response from you. Can you please help us with that?
Even if we suggest that you file a complaint, these issues need to be addressed explicitly, which is why I am asking. I hope you understand; so, let us know the details, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.