преди 6 дни
Може ли да се подаде жалба, за да се разбере причината за затварянето?
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
0
Може ли да се подаде жалба, за да се разбере причината за затварянето?
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
Правилно ли разбирам, че имате няколко акаунта в някои казина? Какво конкретно бихте искали да докладвате и за какво бихте искали да се оплачете? Ако имате няколко акаунта в казино и казиното затвори един от тях въз основа на това, което описвате, винаги бих се консултирал първо с казиното, за да видя как е възможно да сте успели да отворите друг и да имате друг.
Ако случаят не е такъв и имате само една сметка навсякъде и казиното не е взело пари от вас, те просто са затворили сметката ви, аз също не виждам проблема в това и няма да отидете никъде с това оплакване .
Do I understand correctly that you have multiple accounts in some casinos? What specifically would you like to report and what would you like to complain about? If you have multiple accounts at a casino and the casino closed one of them based on what you describe, I would always check with the casino first to see how it is possible that you managed to open another one and that you have another one.
If this is not the case and you only have one account everywhere and the casino did not take any money from you, they just closed your account, I don't see the problem with that either and you wouldn't go anywhere with that complaint.
Акаунтът ми във Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino са затворени и са от същия собственик и трябва да спомена, че и тях не съм използвал.
Но в други казина като Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, които също са собственост на същата компания и които не съм използвал, те все още са активни.
Ето защо съм любопитен да разбера причината да ги затворя, не знам дали е грешка в системата, след актуализацията на поверителността на всички тези казина.
My account at Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, have been closed, and they are from the same owner and I have to mention that I have not used them either.
But in other casinos like Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, which are also owned by the same company and which I have not used, they are still active.
That is why I am curious to know the reason for having closed them, I do not know if it is an error in the system, after the Privacy update of all these casinos.
Mi cuenta en Vegasino, Betspino. Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, han sido cerradas, y son del mismo propietario y tengo que mencionar que tampoco las he usado.
Pero en otros casino como Rabona, Betriot, librabet, Amunra, que tambien son del mismo dueño y que no las he usado, siguen estando activas.
Por eso es mi curiosidad de saber cual es el motivo de haberlas cerrado, no se si se trata de un error en el sistema, luego de la actualizacion de Privacidad de todo estos casinos.
Може би е добра идея да ги попитате и да им напишете имейл. Може би, ако не сте имали активност там, казиното е решило да закрие акаунта ви. Както споменах и преди, ако нямате пари там, могат да го затворят без да ви посочват причина. Фактът, че нямате закрити акаунти в други казина, всъщност не играе никаква роля.
Така че може би ще опитам това, което написах, и ще изпратя имейл до казината, където акаунтът ви е бил затворен с причина, и ще видя какво ще ви кажат.
Както и да е, просто се интересувате или искате да играете в тези казина?
It might be a good idea to ask them and write them an email. Maybe if you had no activity there, the casino decided to close your account. As I mentioned before, if you don't have any money there, they can close it without giving you a reason. The fact that you don't have accounts closed in other casinos doesn't really play any role.
So maybe I would try what I wrote and send an email to the casinos where your account was closed for a reason and see what they tell you.
Anyway, are you just interested or would you like to play in those casinos?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.