НачалоФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 37)

 от Miikkuli
|
116 161 преглеждания 838 отговора |
|
1...36 37 38...43

здравей

Имам проблеми с тегленията при спинанга. Имам три отворени тегления, които се обработват почти 2 седмици

Автоматичен превод:
Jesselica88

Здравейте, точно това е времето, което даваме на казината да изпратят пари на играч. Дадоха ли ви някаква причина защо е така? Това първите ви тегления ли са и вече сте верифицирани в казиното?

Бих добавил, че ако четете публикациите на други играчи, вероятно ще намерите много подобни случаи. Играчите обикновено получават парите си около две седмици, така че ще потърся дали ще ги получите в близко бъдеще.

Ако не, тогава бих препоръчал да подадете жалба.

какво мислиш

Автоматичен превод:
Jaro

здравей

Няколко пъти съм теглил пари там. Никога не е отнемало толкова време. Мисля, че го правят нарочно. Наскоро спечелих много пари. Когато се свързах с поддръжката, те ме помолиха да бъда търпелив. Казаха, че трябва да проверят. Не казаха точно какво... Утре стават точно 2 седмици. Да видим дали ще стане нещо.

Благодаря ви за отговора

Автоматичен превод:
Jesselica88

В такъв случай, моля, уведомете ни, когато имате актуализации.

Ще бъдем тук, ако имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания.

Автоматичен превод:

здравей

Точно две седмици чакам 3-те висящи тегления, заявени на 14 януари. Оттогава изпратих няколко имейла и в началото ме помолиха за търпение, но вече 5 дни дори не отговарят.

Какво мога да направя, за да получавам плащания?

Спечелих повече от €12 000 в началото на декември и те автоматично понижиха VIP нивото ми до ниво 1, ограничавайки тегленията до €500. Досега плащанията се извършваха в рамките на приблизително 10 дни от всяка заявка, но този път дори не са се съобразили с това.

Освен това на собствения си уебсайт те определят период от 3 работни дни за обработка на тегления, нещо, което никога не са спазвали.

Можете ли да ми помогнете, моля? Измина месец и половина и все още имам над 6000 евро в очакване на теглене.

благодаря ви

Edited
Автоматичен превод:
Romi

здравей

Засега все още няма пари.

Когато попитах, ми казаха, че скоро трябва да бъде в акаунта ми.

Да чакам ли или да пиша жалба?

Автоматичен превод:

здравей

Точно две седмици чакам 3-те висящи тегления, заявени на 14 януари. Оттогава изпратих няколко имейла и в началото ме помолиха за търпение, но вече 5 дни дори не отговарят.

Какво мога да направя, за да получавам плащания?

Спечелих повече от €12 000 в началото на декември и те автоматично понижиха VIP нивото ми до ниво 1, ограничавайки тегленията до €500. Досега плащанията се извършваха в рамките на приблизително 10 дни от всяка заявка, но този път дори не са се съобразили с това.

Освен това на собствения си уебсайт те определят период от 3 работни дни за обработка на тегления, нещо, което никога не са спазвали.

Можете ли да ми помогнете, моля? Измина месец и половина и все още имам над 6000 евро в очакване на теглене.

благодаря ви

Автоматичен превод:

здравей

Може би причината да ти понижат VIP нивото беше, че не си депозирал там от известно време?

Това обикновено правят казината, нали знаете. VIP нивото винаги зависи от активността на играчите.

Както и да е, това не променя нищо от факта, че е твърде дълго да се чака тегленето. Така че определено бих се опитал да подам жалба срещу тях. То е напълно безплатно и нашият екип ще направи всичко възможно, за да разбере повече относно вашето теглене и забавянето.

Моля, следвайте тази връзка , за да подадете жалбата и да предоставите цялата необходима информация.

Автоматичен превод:

здравей

Засега все още няма пари.

Когато попитах, ми казаха, че скоро трябва да бъде в акаунта ми.

Да чакам ли или да пиша жалба?

Автоматичен превод:

Със сигурност бих пуснал жалба. Може да ги накара да ускорят нещата.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:
Romi

Бих казал същото.

Автоматичен превод:
Jesselica88

Ето връзката за вас, когато решите да го използвате. Добре?

Уведомете ни, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:

здравей


За първи път правя теглене от това казино и те казват, че плащат за 3 работни дни.


Не са ми плащали 4 работни дни и все ми се оправдават. Те го правят нарочно, за да можете да отмените и да играете, за да загубите парите.

Това казино е неприемливо.

Автоматичен превод:
thanosttt89

здравей

Бих те посъветвал да проявиш търпение, но смятам, че вече знаеш това. Нямам представа каква е целта, но играчите също съобщават за забавяния. Така че уловката е просто да му дадете повече време. Това казино плаща, но е бавно.

Мога ли да знам извиненията, които получихте, моля?

Автоматичен превод:

Няма конкретно оправдание, казват само, че имат много работа в счетоводството. Натиснах ги и да изпратят документи за идентификация на сметката и ми казаха, че не е необходимо (много ме е страх, че след седмица ще ми ги искат). Ще имам търпение, няма да пипам тегленето, докато не ги изтегля.

Автоматичен превод:
thanosttt89

Разбирам те идеално. Чакам повече от 19 дни и досега нищо. Дори не отговарят на имейлите ми, а в чата на живо винаги получавам същия отговор като теб. Това е разочароващо.

Автоматичен превод:

Мисля, че е време този сайт да спре да бъде приятел с казината Rabidi, защото те са нечестни, пълни с оплаквания и страхливци, когато става въпрос за решаване на проблеми. Рабиди е един боклук, който трябва да бъде прокуден от лицето на земята заедно със страхливите му собственици!!!

Автоматичен превод:
Johnlc89

Тази компания е боклук, абсолютно неуважителна, страхлива и систематизирана, когато трябва да решава проблеми. Те се държат заедно като истински страхливци, всички са част от една банда, трябва да има някакъв пакт или нещо, което да работи в тази група!!!

Автоматичен превод:
thanosttt89

Стойте далеч от всички казина Rabidi, приятелю, те винаги забавят тегленията и са изключително досадни и роботизирани като група, обучена за това. Това е организирана мафия. Чували сте за краб бонуси при първия си депозит, махнете се далеч. Един ден ще ми благодариш!!!

Автоматичен превод:

Истината е, че казино гуруто не ни защитава.

Не трябва да има такава оценка.

Той не трябва да е първият, който предлага нещо.

Жалко, защото му се доверих от години, но за съжаление играя в това казино, което препоръчва от шест години.

Автоматичен превод:

Колко дни чакате да получите плащания? Има ли някой, който е чакал повече от 20 дни, откакто е направил заявка за теглене?

Някой преживял ли е същото? И кога най-накрая платиха?

благодаря ви

Автоматичен превод:

Аз съм на ден 8. Но това е малко количество от 380.

Много пари ли ви дължат?

Автоматичен превод:
1...36 37 38...43
Отидете на страницаот 43 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини