НачалоФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 43)

 от Miikkuli
|
116 453 преглеждания 840 отговора |
|
1...42 43
ivan1941

Бихте ли могли да публикувате екранна снимка на това как изглежда от ваша страна?

Тук всъщност всичко изглежда добре.

Автоматичен превод:

Вече не знам какво да правя, молбата ми за теглене чака повече от месец. Когато се свържа с тях, получавам класически съобщения за копиране/поставяне, в които се казва, че разбират разочарованието ми и парите ще бъдат изпратени скоро. Това продължава вече месец. Какво мога да направя, къде мога да се оплача, някакъв съвет?

Автоматичен превод:
dujsan

Това продължава много дълго време, така че се радвам, че успяхте да подадете жалбата си тук.

Мога ли да попитам дали сте имали успешни тегления в това казино преди?

Автоматичен превод:

Не, нямам.

Автоматичен превод:
dujsan

Това трябва да е толкова стресиращо. Е, нашите специализирани медиатори ще се опитат да ви помогнат, но първоначалната фаза е повече за събиране на подробности, така че, моля, опитайте се да изчакате. След като жалбата навлезе в по-конфронтационен етап, се надявам, че казиното ще продължи с изплащането. Бих обаче очаквал добро и честно обяснение.

Толкова се радвам, че ни намерихте и подадохте жалбата....

Автоматичен превод:

Здравейте, не знам какво да правя. Регистриран съм в Spinanga и депозирах около 30 000 евро в компанията чрез сметка и криптовалута, когато спечелих почти 20 000 евро в казиното в един момент, сметката ми беше блокирана на следващия ден и сега се справям с факта, че не мога да вляза в сметката си от 10 дни (определено имам нещо около 30 000 евро или повече там), но не знам баланса, защото Имах и спортни билети, които още не са изиграни и не знам кои са излезли и кои не. Сега днес компанията ми пише, че съм измамник и акаунтът е блокиран и че ще се свържат с мен по имейл. Изпратих им всички документи, които искаха, но сега се притеснявам за парите си.

Автоматичен превод:
Bobby1984

здравей

Първо, трябва да подчертая, че Casino Guru не решава проблеми, свързани със спортните залагания. Предполагам, че това може да е лоша новина, но не бих искал да те видя много разочарован по-късно.

Само имайте предвид, че ако така наречената измама е свързана със залагания, ние няма да можем да помогнем, но бъдете сигурни, че моите колеги ще направят всичко възможно, за да проучат дали има начин да продължим с жалбата.

Да видим какво ще излезе от това; Определено ви желая късмет!

Автоматичен превод:
1...42 43
Отидете на страницаот 43 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини