преди 5 дни
Бихте ли могли да публикувате екранна снимка на това как изглежда от ваша страна?
Тук всъщност всичко изглежда добре.
Could you perhaps post a screenshot of what it looks like on your side?
Here it all looks good, actually.
0
Бихте ли могли да публикувате екранна снимка на това как изглежда от ваша страна?
Тук всъщност всичко изглежда добре.
Could you perhaps post a screenshot of what it looks like on your side?
Here it all looks good, actually.
Вече не знам какво да правя, молбата ми за теглене чака повече от месец. Когато се свържа с тях, получавам класически съобщения за копиране/поставяне, в които се казва, че разбират разочарованието ми и парите ще бъдат изпратени скоро. Това продължава вече месец. Какво мога да направя, къде мога да се оплача, някакъв съвет?
I don't know what to do anymore, my withdrawal request has been pending for over a month now. When I contact them, I just get classic copy/paste messages saying they understand my frustration and the money will be sent shortly. That has been going on for a month now. What can I do, where can I complain, any advice?
Това продължава много дълго време, така че се радвам, че успяхте да подадете жалбата си тук.
Мога ли да попитам дали сте имали успешни тегления в това казино преди?
That has been going on for a really long time, so I'm glad you managed to file your complaint here.
May I ask if you had any successful withdrawals at this casino before, though?
Това трябва да е толкова стресиращо. Е, нашите специализирани медиатори ще се опитат да ви помогнат, но първоначалната фаза е повече за събиране на подробности, така че, моля, опитайте се да изчакате. След като жалбата навлезе в по-конфронтационен етап, се надявам, че казиното ще продължи с изплащането. Бих обаче очаквал добро и честно обяснение.
Толкова се радвам, че ни намерихте и подадохте жалбата....
That must be so stressful. Well, our dedicated mediators will try to help you out, yet the initial phase is more about collecting details, so please, try to hold on. Once the complaint gets into a more confrontational stage, I hope the casino will proceed with the payout. I would, however, also expect a good and honest explanation.
I'm so glad you've found us and submitted the complaint....
Здравейте, не знам какво да правя. Регистриран съм в Spinanga и депозирах около 30 000 евро в компанията чрез сметка и криптовалута, когато спечелих почти 20 000 евро в казиното в един момент, сметката ми беше блокирана на следващия ден и сега се справям с факта, че не мога да вляза в сметката си от 10 дни (определено имам нещо около 30 000 евро или повече там), но не знам баланса, защото Имах и спортни билети, които още не са изиграни и не знам кои са излезли и кои не. Сега днес компанията ми пише, че съм измамник и акаунтът е блокиран и че ще се свържат с мен по имейл. Изпратих им всички документи, които искаха, но сега се притеснявам за парите си.
Hello, I don't know what to do. I am registered with Spinanga and I deposited about 30,000 euros into the company through an account and cryptocurrency, when I won almost 20,000 euros at the casino at one point, my account was blocked the next day and now I have been dealing with the fact that I can't get into my account for 10 days (I definitely have something around 30,000 euros or more there) but I don't know the balance because I also had sports tickets that haven't been played out yet and I don't know which ones came out and which ones didn't. Now the company is writing to me today that I am a fraud and the account has been blocked and that they will contact me via email. I sent them all the documents they wanted, but now I'm worried about my money.
здравей
Първо, трябва да подчертая, че Casino Guru не решава проблеми, свързани със спортните залагания. Предполагам, че това може да е лоша новина, но не бих искал да те видя много разочарован по-късно.
Само имайте предвид, че ако така наречената измама е свързана със залагания, ние няма да можем да помогнем, но бъдете сигурни, че моите колеги ще направят всичко възможно, за да проучат дали има начин да продължим с жалбата.
Да видим какво ще излезе от това; Определено ви желая късмет!
Hello,
first of all, I have to stress that Casino Guru does not resolve sports betting-related issues. I imagine it may be kind of bad news, but I'd hate to see you being very disappointed later.
Just note, that if the so-called fraud is bound to betting activities, we won't be able to help, but be assured my colleagues will do their best to investigate whether there is a way to proceed further with the complaint.
Let's see what comes out of it; I certainly wish you the best of luck!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.