ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 22)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
74419 преглеждания 697 отговора |
|
1...21 22 23...35
преди 4 месеца

Изглеждате наистина разочарован, но моля, винаги имайте предвид, че никога не трябва да разчитате на пари от хазарт. Много е важно да гледате на това просто като на хоби и нищо повече.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Точно така, но не мисля, че на някой му харесва, когато някой обещава, че всичко е наред и не е измама. Депозирате пари, печелите, предполагам, че заслужавате да спечелите :). И ако загубите, никой не спори за пари. Нормално нещо

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Да, и те ми писаха, че ще ускорят процеса на плащане.

Но при втория опит за теглене беше същото...

Така че опитайте номер 3 с поръчката за теглене.

Да се надяваме, че е успешно ❤ Сумата за изплащане е малка, защото е само 800 PLN / 200 €

Не искам да бъда измамен с плащането си за втори път и вярвам, че това казино е законно и ще мога да играя там отново :)

Автоматичен превод:
MRN93
преди 4 месеца

Разберете. Уведомете ни, моля, как върви и нашият екип ще бъде готов да се намеси, ако е необходимо.

Мога ли да попитам дали сте имали успешни тегления там преди?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Това е първо теглене и трети опит за теглене. Наскоро имах акаунт там

file

Автоматичен превод:
MRN93
преди 4 месеца

Благодаря ти. Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Все още ми чака проверката, това е трети ден след като изпратих всичко, а преди това беше отхвърлено по три пъти на ден всеки ден!

това е отчаяние

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 4 месеца

Е, надявам се, че ако казиното не може да се справи, нашият екип ще помогне с някаква намеса. Ник вече работи по вашата жалба , така че, моля, дръжте ни в течение.🙏

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Отново беше отхвърлено


Автоматичен превод:
TinoElina
преди 4 месеца

Съжалявам да го чуя. Сега трябва да изчакаме, за да видим как ще се развие оплакването ви.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

48 часа откакто ми казаха, че са направили плащането и не съм получила нищо, като утре е уикенд ще видим в понеделник...😟😟😟

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Сега изпратих всичко отново по имейл, но така или иначе не получих отговор от тях!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Регистрирах се в сайта чрез стример Anuro!

така че бях сигурен, че там всичко ще върви гладко

никога не е имал такива проблеми

В чата казват изпращане по имейл, днес казват не, качване на уебсайт! Пълна история на транзакциите, всичко беше изпратено, искат от 15.5-16.05, историята ми започва на 24.05 и беше изпратена изцяло до днес, плащането ми беше в Spinanga на 9.06 и винаги се отхвърля! Не мисля, че ще свърши добре!


Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Моята Empire е същият igate и там също работи гладко, просто сумата на изплащане не беше толкова висока!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

48 часа откакто ми казаха, че са направили плащането и не съм получила нищо, като утре е уикенд ще видим в понеделник...😟😟😟

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Тогава ще изчакаме актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Регистрирах се в сайта чрез стример Anuro!

така че бях сигурен, че там всичко ще върви гладко

никога не е имал такива проблеми

В чата казват изпращане по имейл, днес казват не, качване на уебсайт! Пълна история на транзакциите, всичко беше изпратено, искат от 15.5-16.05, историята ми започва на 24.05 и беше изпратена изцяло до днес, плащането ми беше в Spinanga на 9.06 и винаги се отхвърля! Не мисля, че ще свърши добре!


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съжалявам, но тук не разбирам напълно. Те са ви помолили да изпратите историята на транзакциите от 15.5., нали? Така че защо им изпратихте историята от 24.5.?🤷‍♀️

Моля, опитайте се да обясните ситуацията по-добре, за да можем точно да разберем проблема.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Не, искат курса от 15.05

На 24 май обаче направих първите си плащания чрез paysafecard. Преди това не бях плащал нищо през paysafecard!

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Най-накрая парите вече са в картата ми, много ви благодаря за всичко, поздрави.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не, искат курса от 15.05

На 24 май обаче направих първите си плащания чрез paysafecard. Преди това не бях плащал нищо през paysafecard!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Разбирам го, въпреки че знам, че сте разочаровани, ще трябва да имате търпение и да изчакате оплакването да се развие. Нашият екип и вие ще обърнем внимание и ще разгледаме всичко в дълбочина, така че се надявам, че ще бъде разрешимо. Ще се радвам, ако това е просто недоразумение, което ще приключи възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Най-накрая парите вече са в картата ми, много ви благодаря за всичко, поздрави.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Страхотни новини, колко дълго продължи цялата ви ситуация, моля? Също така какъв метод използвахте за теглене? ☘️😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравейте, на 18 юни заявих тегленето, на 26 юни ми казаха, че е одобрено и днес вече е на картата ми, метод на теглене кредитна карта...благодаря.

Автоматичен превод:
1...21 22 23...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини