Изглеждате наистина разочарован, но моля, винаги имайте предвид, че никога не трябва да разчитате на пари от хазарт. Много е важно да гледате на това просто като на хоби и нищо повече.
You seem really frustrated, but please always keep in mind that you should never depend on money from gambling. It is very important to see it as just a hobby and nothing more.
Точно така, но не мисля, че на някой му харесва, когато някой обещава, че всичко е наред и не е измама. Депозирате пари, печелите, предполагам, че заслужавате да спечелите :). И ако загубите, никой не спори за пари. Нормално нещо
Exactly, but I don't think anyone likes it when someone promises that everything is fine and it's not a scam. You deposit money, you win, I guess you deserve to win :). And if you lose, no one argues about money. A normal thing
Dokładnie, ale chyba nikt nie lubi jak ktoś obiecuje że wszystko jest dobrze i nie jest to scam. Wpłacasz pieniądze wygrywasz to chyba należy się wygrana 🙂. A jak przegrasz to nikt nie kłóci się o pieniądze. Normalna rzecz
Да, и те ми писаха, че ще ускорят процеса на плащане.
Но при втория опит за теглене беше същото...
Така че опитайте номер 3 с поръчката за теглене.
Да се надяваме, че е успешно ❤ Сумата за изплащане е малка, защото е само 800 PLN / 200 €
Не искам да бъда измамен с плащането си за втори път и вярвам, че това казино е законно и ще мога да играя там отново :)
Yes, and they wrote back to me that they would speed up the payment process.
But on the second withdrawal attempt it was the same...
So try number 3 with the withdrawal order.
Let's hope it's successful ❤ The payout amount is small because it's only PLN 800 / €200
I don't want to be cheated on my payment for the second time and I believe that this casino is legal and I will be able to play there again :)
Tak, i odpisali mi że przyśpieszą proces wypłaty.
Ale przy drugiej próbie wypłaty było to samo ...
Wiec próba numer 3 ze zleceniem wypłaty.
Oby się powiodło ❤ Kwota mała wypłaty bo to tylko 800 PLN / 200€
Drugi raz nie chce być oszukany na wypłacie i wierzę że te kasyno jest legalne i będzie można ponownie u nich zagrać 🙂
Разберете. Уведомете ни, моля, как върви и нашият екип ще бъде готов да се намеси, ако е необходимо.
Мога ли да попитам дали сте имали успешни тегления там преди?
Understand. Let us know, please, how it goes, and our team will be ready to step in if needed.
May I ask if you had any successful withdrawals there before?
Това е първо теглене и трети опит за теглене. Наскоро имах акаунт там
This is the first withdrawal and the third withdrawal attempt. I recently had an account there
To jest pierwsza wypłata a próba wypłaty już trzecia. Od niedawana mam tam konto
Все още ми чака проверката, това е трети ден след като изпратих всичко, а преди това беше отхвърлено по три пъти на ден всеки ден!
това е отчаяние
My verification is still pending, this is the third day after I sent everything, and before that it was rejected three times a day every day!
it is to despair
Bei mir steht Verifizierung immer noch aus jetzt der dritte Tag nachdem ich alles geschickt habe und vorher wurde jeden Tag 3 mal am Tag abgelehnt!
es ist zum verzweifeln
Е, надявам се, че ако казиното не може да се справи, нашият екип ще помогне с някаква намеса. Ник вече работи по вашата жалба , така че, моля, дръжте ни в течение.🙏
Well, I hope that if the casino isn't able to sort it out, our team will help with some intervention. Nick is already working on your complaint, so please keep us updated.🙏
Съжалявам да го чуя. Сега трябва да изчакаме, за да видим как ще се развие оплакването ви.
Sorry to hear that. Now we need to wait to see how your complaint will unfold.
48 часа откакто ми казаха, че са направили плащането и не съм получила нищо, като утре е уикенд ще видим в понеделник...😟😟😟
48 hours since they told me that they had made the payment and I have not received anything, with tomorrow being the weekend we will see on Monday...😟😟😟
48 horas ya desde que me dijeron que me habían hecho el pago y no he recibido nada, siendo mañana fin de semana veremos a ver el lunes...😟😟😟
Сега изпратих всичко отново по имейл, но така или иначе не получих отговор от тях!
I've now sent everything again by email but haven't received a reply from them anyway!
Per Mail jetzt alles nochmal geschickt aber eine Antwort bekommt sowieso nicht per Mail von den !
Регистрирах се в сайта чрез стример Anuro!
така че бях сигурен, че там всичко ще върви гладко
никога не е имал такива проблеми
В чата казват изпращане по имейл, днес казват не, качване на уебсайт! Пълна история на транзакциите, всичко беше изпратено, искат от 15.5-16.05, историята ми започва на 24.05 и беше изпратена изцяло до днес, плащането ми беше в Spinanga на 9.06 и винаги се отхвърля! Не мисля, че ще свърши добре!
I registered on the site via a streamer Anuro!
so I was sure everything would run smoothly there
never had such problems
In the chat they say send by email, today they say no, upload to website! Complete transaction history, everything was sent, they want from 15.5-16.05, my history starts on 24.05 and was sent in full up until today, my payment was at Spinanga on 9.06 and it is always rejected! I don't think it will end well!
Hatte mich auf der Seite über einen Streamer angemeldet Anuro !
daher war ich mir sicher dort läuft alles reibungslos
hatte noch nie solche Probleme
es wird im Chat gesagt per Mail schicken heute sagen sie nein auf Website hochladen ! Kompletter Transaktionsverlauf alles wurde gechickt sie wollen von 15.5-16.05 mein Verlauf beginnt ab 24.05 und der wurde komplett bis heute geschickt meine Zahlung war bei Spinanga am 9.06 und immer wird es abgelehnt ! ich denke nicht das es noch ein gutes Ende nimmt !
Моята Empire е същият igate и там също работи гладко, просто сумата на изплащане не беше толкова висока!
My Empire is the same igate and it worked smoothly there too, the payout amount just wasn't as high!
My Empire ist dasselbe igate und dort hat es auch reibungslos geklappt die Summe war nur zu Auszahlung nicht so hoch !
48 часа откакто ми казаха, че са направили плащането и не съм получила нищо, като утре е уикенд ще видим в понеделник...😟😟😟
48 hours since they told me that they had made the payment and I have not received anything, with tomorrow being the weekend we will see on Monday...😟😟😟
48 horas ya desde que me dijeron que me habían hecho el pago y no he recibido nada, siendo mañana fin de semana veremos a ver el lunes...😟😟😟
Регистрирах се в сайта чрез стример Anuro!
така че бях сигурен, че там всичко ще върви гладко
никога не е имал такива проблеми
В чата казват изпращане по имейл, днес казват не, качване на уебсайт! Пълна история на транзакциите, всичко беше изпратено, искат от 15.5-16.05, историята ми започва на 24.05 и беше изпратена изцяло до днес, плащането ми беше в Spinanga на 9.06 и винаги се отхвърля! Не мисля, че ще свърши добре!
I registered on the site via a streamer Anuro!
so I was sure everything would run smoothly there
never had such problems
In the chat they say send by email, today they say no, upload to website! Complete transaction history, everything was sent, they want from 15.5-16.05, my history starts on 24.05 and was sent in full up until today, my payment was at Spinanga on 9.06 and it is always rejected! I don't think it will end well!
Hatte mich auf der Seite über einen Streamer angemeldet Anuro !
daher war ich mir sicher dort läuft alles reibungslos
hatte noch nie solche Probleme
es wird im Chat gesagt per Mail schicken heute sagen sie nein auf Website hochladen ! Kompletter Transaktionsverlauf alles wurde gechickt sie wollen von 15.5-16.05 mein Verlauf beginnt ab 24.05 und der wurde komplett bis heute geschickt meine Zahlung war bei Spinanga am 9.06 und immer wird es abgelehnt ! ich denke nicht das es noch ein gutes Ende nimmt !
Съжалявам, но тук не разбирам напълно. Те са ви помолили да изпратите историята на транзакциите от 15.5., нали? Така че защо им изпратихте историята от 24.5.?🤷♀️
Моля, опитайте се да обясните ситуацията по-добре, за да можем точно да разберем проблема.
Sorry, but I do not completely understand here. They've asked you to send the transaction history from 15.5., right? So why did you send them the history starting from 24.5.?🤷♀️
Please try to explain the situation better so we can exactly understand the issue.
Не, искат курса от 15.05
На 24 май обаче направих първите си плащания чрез paysafecard. Преди това не бях плащал нищо през paysafecard!
No, they want the course from 15.05
However, I made my first payments via paysafecard on May 24th. Before that, I had not paid for anything via paysafecard!
Nein sie wollen den Verlauf ab den 15.05
ich habe aber meine ersten Zahlungen über paysafecard ab 24.05 geleistet vorher habe ich nichts über paysafecard bezahlt !
Най-накрая парите вече са в картата ми, много ви благодаря за всичко, поздрави.
Finally the money is already in my card, thank you very much for everything everyone, greetings.
Por fin el dinero ya está en mi tarjeta, michas gracias por todo a todos, un saludo.
Не, искат курса от 15.05
На 24 май обаче направих първите си плащания чрез paysafecard. Преди това не бях плащал нищо през paysafecard!
No, they want the course from 15.05
However, I made my first payments via paysafecard on May 24th. Before that, I had not paid for anything via paysafecard!
Nein sie wollen den Verlauf ab den 15.05
ich habe aber meine ersten Zahlungen über paysafecard ab 24.05 geleistet vorher habe ich nichts über paysafecard bezahlt !
Разбирам го, въпреки че знам, че сте разочаровани, ще трябва да имате търпение и да изчакате оплакването да се развие. Нашият екип и вие ще обърнем внимание и ще разгледаме всичко в дълбочина, така че се надявам, че ще бъде разрешимо. Ще се радвам, ако това е просто недоразумение, което ще приключи възможно най-скоро.
I get it, although I know you are frustrated you will need to be patient and wait for the complaint to develop. Our team and you will pay attention and look into everything in depth so I hope it will be solvable. I'd be happy if this was just a misunderstanding that would be over as soon as possible.
Здравейте, на 18 юни заявих тегленето, на 26 юни ми казаха, че е одобрено и днес вече е на картата ми, метод на теглене кредитна карта...благодаря.
Hello, on June 18 I requested the withdrawal, on June 26 they told me that it was approved and today it is already on my card, withdrawal method credit card...thank you.
Buenas, el día 18 de junio solicité el retiro, el 26 de junio me dijeron que estaba aprobado y hoy ya está en mi tarjeta, método de retiro tarjeta de crédito...gracias.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.