ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 21)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
74355 преглеждания 697 отговора |
|
1...20 21 22...35
преди 5 месеца

Изпратих 3 месеца PDF банкови данни и потвърждение на адреса от банката!

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 5 месеца

Да, разбрах го, но каква е причината документите ви да бъдат отхвърлени? Това вероятно е най-важното нещо, попитахте ли? Защото, ако продължавате да изпращате едно и също нещо и нещо не е наред или неправилно, те ще продължат да го отхвърлят.

Опитайте и попитайте моля.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Минахме през всичко, но сега пак искат paysafe, изпратих всичко и пак беше отхвърлено!

file

също всичко, изпратено до преминаване на данни чрез pdf, но просто се отхвърля без причина

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 5 месеца

Е, ако винаги изпращате необходимото и то винаги се отхвърля без причина, мислили ли сте да подадете жалба при нас?

Ако казиното не може да ви обясни нищо и се опитвате да проверите от доста дълго време, това би било правилното нещо от моя гледна точка.

Какво мислиш ? 🤔

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, на 18 юни 2024 г. в 12:20 поисках теглене на 450 евро в SPINANGA, според тяхната политика за теглене заявката се обработва 3 дни след тегленето, както ще видите тези дни вече са изтекли.

Свързвах се чрез чата и те ми казаха, че работят по въпроса, че има много тегления и че техният финансов отдел има много тегления, така че мога да бъда сигурен, че скоро ще разрешат проблема.

Казвам им, че точно както отнема само секунда, за да вземете парите, когато правите депозит, те трябва да бъдат сериозни, когато правят тегленето.

Казват ми, че мога да пратя имейл, за да мине по-бързо, правя го и никой не ми отговаря.

Имам нужда от парите, а на тях не им пука. Надявам се, че можете да ми помогнете.

Благодаря ти


Автоматичен превод:
Ignacio032017
преди 5 месеца

Хей, виждам, че не си единственият, който има проблеми с тегленето. Бих искал да ви кажа, че ние даваме на казината 14 дни да решат този процес, но ако бях на ваше място, щях да съм малко нервен, тъй като вие чакате една седмица. Но със сигурност не искам да ви плаша или тревожа, защото може да се случи забавяне.

Както и да е, трябваше ли да потвърдите акаунта си тук или вече имате такъв?

Надявам се парите ви да пристигнат възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Тук, в casinoguru, повярвах на акаунта си вчера, тъй като видях в мрежите, че сте помогнали на хората с тези проблеми... Не знам дали това е, което имате предвид...

Също така ще прикача екран на заявката за теглене, където пише датата и имейла, който изпратих вчера...

filefile

Не мога да повярвам какво ми казваш, имам нужда от тези пари преди 3-ти, моля, погледни, за да ми помогнеш, благодаря ти много

Автоматичен превод:
Ignacio032017
преди 4 месеца

И аз имам този проблем приятел


Автоматичен превод:
Ignacio032017
преди 4 месеца

Потвърдихте ли се вече?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Тук, в casinoguru, повярвах на акаунта си вчера, тъй като видях в мрежите, че сте помогнали на хората с тези проблеми... Не знам дали това е, което имате предвид...

Също така ще прикача екран на заявката за теглене, където пише датата и имейла, който изпратих вчера...

filefile

Не мога да повярвам какво ми казваш, имам нужда от тези пари преди 3-ти, моля, погледни, за да ми помогнеш, благодаря ти много

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вярвам, че това, което Джаро имаше предвид, беше, че вашият акаунт в Spinanga Casino е напълно потвърден. Обикновено отнема малко повече време, за да се направи първото теглене поради процеса на проверка, който трябва да се извърши.

Получихте ли актуализации от казиното досега? Видях също, че сте успели да подадете жалба тук до нашия екип, но за съжаление те не могат да се намесят преди изтичането на 14-дневния период. Надяваме се обаче, че вашият проблем може да бъде решен скоро.

Имате ли предвид нещо, което може да причини това забавяне?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, в профила ми пише, че акаунтът ми не изисква верификация, вчера следобед получих имейл, че вече са извършили плащането, но все още не е на картата ми, сега ще минат още минимум 3 дни и ще виж....

Автоматичен превод:
Ignacio032017
преди 4 месеца

хубаво. Ще чакаме новините тук. Моля, информирайте ни, когато получите тегленето.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добре, ще ви уведомя, когато го имам... благодаря...

Автоматичен превод:
Ignacio032017
преди 4 месеца

И пристигнаха ли ви парите?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, не... парите все още не са пристигнали на картата ми... вчера на 27-ми им писах в чат и те ми казаха, че са били изпратени на 26-ти, след което говорих с моята банка, за да намеря ако имаше нещо, което чакаше да вляза и те ми казаха не... днес го погледнах отново и нищо, отчаянието ми нараства

Автоматичен превод:
Ignacio032017
преди 4 месеца

Моля, опитайте се да бъдете търпеливи и да се надяваме, че скоро ще получите парите. Очакваме добри новини от вас.😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря ви, истината е, че имам много нужда, но разберете, че от 18-ти поисках тегленето... струва ми се несериозно от страна на казиното, въпреки че се свързах с vstrs и поръчката беше незабавна направих плащане, сега трябва да видим дали е вярно и когато пристигне, ще ви кажа, когато имам парите

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здрасти И аз имам проблем с плащането. Току-що анулираха плащането ми за втори път след 11 дни... Според Live Chat причината отново е технически проблеми. Такива ситуации не трябва да се случват. Чатът на живо каза, че за момента няма да е необходима проверка за тегленето.

Играх с тях, защото Casino Guru го препоръча и се чувствам възмутен.

Благодаря и най-добри пожелания !

Автоматичен превод:
Ignacio032017
преди 4 месеца

Изглеждате наистина разочарован, но моля, винаги имайте предвид, че никога не трябва да разчитате на пари от хазарт. Много е важно да гледате на това просто като на хоби и нищо повече.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здрасти И аз имам проблем с плащането. Току-що анулираха плащането ми за втори път след 11 дни... Според Live Chat причината отново е технически проблеми. Такива ситуации не трябва да се случват. Чатът на живо каза, че за момента няма да е необходима проверка за тегленето.

Играх с тях, защото Casino Guru го препоръча и се чувствам възмутен.

Благодаря и най-добри пожелания !

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Отново ли поискахте теглене? Моля, направете го и ни уведомете как върви. Ако видите, че не води до никъде, ние ще бъдем готови да помогнем. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
1...20 21 22...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини