преди 3 месеца
Сметка за мобилен телефон = доказателство за адрес
и 3 месеца pdf банкови извлечения
Mobile phone bill = proof of address
and 3 months pdf bank statements
Handyrechnung= Addressnachweis
und 3 Monate pdf Bank Nachweise
0
Сметка за мобилен телефон = доказателство за адрес
и 3 месеца pdf банкови извлечения
Mobile phone bill = proof of address
and 3 months pdf bank statements
Handyrechnung= Addressnachweis
und 3 Monate pdf Bank Nachweise
Всичко, което изпращам, се отхвърля невероятно
Everything I send is rejected unbelievable
Alles was ich schicke wird abgelehnt unglaublich
Имам нужда от помощ, може ли някой да ми помогне?
всичко от банката се отхвърля от Spinanga, включително доказателство за адрес!
Никога досега не съм имал такива проблеми, не знам какво друго да изпратя 😫
I need help, can someone help me?
everything from the bank is rejected by Spinanga, including proof of address!
I've never had such problems before, I don't know what else to send 😫
Ich brauch Hilfe , kann mir jemand helfen ?
alles von der Bank wird von spinanga abgelehnt und auch der adressnachweis!
Ich hatte noch nie solche Probleme ich weiß nicht was ich noch schicken soll 😫
Е, ако смятате, че не можете да го проверите сами и не знаете какво трябва да изпратите, тогава можете да подадете жалба при нас.
Въпреки това, би било добре да знаете каква е причината за отказа, казиното каза ли ви? Питам, защото може да има няколко възможности и би било безполезно да се гадае.
Ще чакам отговора.
Well, if you don't think you can verify it yourself and you don't know what you have to send, then you can lodge a complaint with us.
However, it would be good to know what the reason for the rejection is, did the casino tell you ? I ask because there could be several possibilities and it would be useless to guess.
I will wait for the answer.
Да, разбрах го, но каква е причината документите ви да бъдат отхвърлени? Това вероятно е най-важното нещо, попитахте ли? Защото, ако продължавате да изпращате едно и също нещо и нещо не е наред или неправилно, те ще продължат да го отхвърлят.
Опитайте и попитайте моля.
Yes, I understood that, but what is the reason for your documents being rejected ? That's probably the most important thing, did you ask ? Because if you keep sending the same thing and something is wrong or incorrect, they will keep rejecting it.
Try and inquire please.
Минахме през всичко, но сега пак искат paysafe, изпратих всичко и пак беше отхвърлено!
също всичко, изпратено до преминаване на данни чрез pdf, но просто се отхвърля без причина
We've been through everything but now they still want paysafe, I sent everything and it was rejected again!
also everything sent to data passage via pdf but it is simply rejected without reason
Haben alles durch jetzt wollen die aber noch paysafe , auch alles geschickt und auch wieder abgelehnt !
auch alles an Daten Passage über pdf gesendet aber es wird einfach abgelehnt ohne Begründung
Е, ако винаги изпращате необходимото и то винаги се отхвърля без причина, мислили ли сте да подадете жалба при нас?
Ако казиното не може да ви обясни нищо и се опитвате да проверите от доста дълго време, това би било правилното нещо от моя гледна точка.
Какво мислиш ? 🤔
Well, if you always send what is necessary and it is always rejected without any reason, have you thought about filing a complaint with us ?
If the casino can't explain anything to you and you've been trying to verify for quite a long time, that would be the right thing to do from my point of view.
What do you think ? 🤔
Здравейте, на 18 юни 2024 г. в 12:20 поисках теглене на 450 евро в SPINANGA, според тяхната политика за теглене заявката се обработва 3 дни след тегленето, както ще видите тези дни вече са изтекли.
Свързвах се чрез чата и те ми казаха, че работят по въпроса, че има много тегления и че техният финансов отдел има много тегления, така че мога да бъда сигурен, че скоро ще разрешат проблема.
Казвам им, че точно както отнема само секунда, за да вземете парите, когато правите депозит, те трябва да бъдат сериозни, когато правят тегленето.
Казват ми, че мога да пратя имейл, за да мине по-бързо, правя го и никой не ми отговаря.
Имам нужда от парите, а на тях не им пука. Надявам се, че можете да ми помогнете.
Благодаря ти
Hello, on June 18, 2024 at 12:20, I requested a withdrawal of 450 euros in SPINANGA, according to their withdrawal policy, the request is processed 3 days after withdrawal, as you will see those days have already passed.
I get in touch through the chat and they tell me that they are working on it, that there are many withdrawals and that their finance department has many withdrawals so I can rest assured that they will solve it soon.
I tell them that just as it only takes a second to take the money when you make a deposit, they should be serious when making the withdrawal.
They tell me that I can send an email to make it go faster, I do it and no one answers me.
I need the money and they don't seem to care. I hope you can help me.
Thank you
Buenas, el día 18 de junio de 2024 a las 12:20, solicité retiro de 450 euros en SPINANGA, según su política de retiros la solicitud la tramitan 3 días después de solitaria, como verán ya han pasado esos días.
Me pongo en contacto a través del chat y me dice que están en ello, que hay muchos retiros y que su departamento de finanzas tienen muchos retiros con lo que este tranquilo que pronto lo solucionan.
Les digo que al igual que solo tardan segundo en coger el dinero cuando haces un deposito que deberían ser serios a la hora de hacer el retiro.
Me dicen que puedo mandar un mail para que vaya más rápido, lo hago y no me responde nadie.
Necesito el.dinero y parece que a ellos les da igual. Espero me puedan ayudar.
Gracias
Хей, виждам, че не си единственият, който има проблеми с тегленето. Бих искал да ви кажа, че ние даваме на казината 14 дни да решат този процес, но ако бях на ваше място, щях да съм малко нервен, тъй като вие чакате една седмица. Но със сигурност не искам да ви плаша или тревожа, защото може да се случи забавяне.
Както и да е, трябваше ли да потвърдите акаунта си тук или вече имате такъв?
Надявам се парите ви да пристигнат възможно най-скоро.
Hey, I see you're not the only one having trouble with the withdrawal. I would like to tell you that we give casinos 14 days to solve this process, but if I were you I would be a bit nervous since you are waiting for a week. But I certainly don't want to scare you or worry you because delays can happen.
Anyway, did you need to verify your account here or do you already have one ?
I will hope that your money will arrive as soon as possible.
Тук, в casinoguru, повярвах на акаунта си вчера, тъй като видях в мрежите, че сте помогнали на хората с тези проблеми... Не знам дали това е, което имате предвид...
Също така ще прикача екран на заявката за теглене, където пише датата и имейла, който изпратих вчера...
Не мога да повярвам какво ми казваш, имам нужда от тези пари преди 3-ти, моля, погледни, за да ми помогнеш, благодаря ти много
Here at casinoguru, I believed my account yesterday since I saw on the networks that you helped people with these issues... I don't know if that's what you mean...
I'm also going to attach a screen of the withdrawal request where it says the date, and the email I sent yesterday...
I can't believe what you're telling me, I need that money before the 3rd, please look to help me, thank you very much
Aquí en casinoguru, me cree la cuenta ayer ya que vi por las redes que ayudabais a la gente con estos temas...nose si te refieres a eso...
Te voy a adjuntar también pantalla de la solitud del retiro donde pone la fecha, y el correo que mandé ayer...
No me puedo creer lo que me dices, necesito ese dinero antes del día 3, por favor mirar para ayudarme, muchas gracias
И аз имам този проблем приятел
I'm also experiencing this problem friend
Eu também estou vivendo esse problema amigo
Тук, в casinoguru, повярвах на акаунта си вчера, тъй като видях в мрежите, че сте помогнали на хората с тези проблеми... Не знам дали това е, което имате предвид...
Също така ще прикача екран на заявката за теглене, където пише датата и имейла, който изпратих вчера...
Не мога да повярвам какво ми казваш, имам нужда от тези пари преди 3-ти, моля, погледни, за да ми помогнеш, благодаря ти много
Here at casinoguru, I believed my account yesterday since I saw on the networks that you helped people with these issues... I don't know if that's what you mean...
I'm also going to attach a screen of the withdrawal request where it says the date, and the email I sent yesterday...
I can't believe what you're telling me, I need that money before the 3rd, please look to help me, thank you very much
Aquí en casinoguru, me cree la cuenta ayer ya que vi por las redes que ayudabais a la gente con estos temas...nose si te refieres a eso...
Te voy a adjuntar también pantalla de la solitud del retiro donde pone la fecha, y el correo que mandé ayer...
No me puedo creer lo que me dices, necesito ese dinero antes del día 3, por favor mirar para ayudarme, muchas gracias
Вярвам, че това, което Джаро имаше предвид, беше, че вашият акаунт в Spinanga Casino е напълно потвърден. Обикновено отнема малко повече време, за да се направи първото теглене поради процеса на проверка, който трябва да се извърши.
Получихте ли актуализации от казиното досега? Видях също, че сте успели да подадете жалба тук до нашия екип, но за съжаление те не могат да се намесят преди изтичането на 14-дневния период. Надяваме се обаче, че вашият проблем може да бъде решен скоро.
Имате ли предвид нещо, което може да причини това забавяне?
I believe what Jaro meant was if your account at Spinanga Casino is fully verified. It usually takes a bit longer to make the first withdrawal because of the verification process that needs to be done.
Have you gotten any updates from the casino by now? I also saw that you've managed to file a complaint here with our team, but unfortunately they are not able to intervene before the 14-day period passes. Hopefully, though, your issue can be solved soon.
Do you have anything in mind that could cause this delay?
Здравейте, в профила ми пише, че акаунтът ми не изисква верификация, вчера следобед получих имейл, че вече са извършили плащането, но все още не е на картата ми, сега ще минат още минимум 3 дни и ще виж....
Hello, in my profile it says that my account does not require verification, yesterday afternoon I received an email saying that they had already made the payment, but it is not yet on my card, now it will be another 3 days minimum and we will see... .
Buenas, en mi perfil pone que mi cuenta no requiere verificación, ayer por la tarde me llegó un correo diciendo que ya habían realizado el.pago, pero aun no está en mi tarjeta, ahora serán otros 3 días mínimo y ya veremos....
хубаво. Ще чакаме новините тук. Моля, информирайте ни, когато получите тегленето.
Nice. We will wait for the news here. Please update us when you receive the withdrawal.
И пристигнаха ли ви парите?
And did your money arrive?
Und ist dein Geld angekommen ?
Добро утро, не... парите все още не са пристигнали на картата ми... вчера на 27-ми им писах в чат и те ми казаха, че са били изпратени на 26-ти, след което говорих с моята банка, за да намеря ако имаше нещо, което чакаше да вляза и те ми казаха не... днес го погледнах отново и нищо, отчаянието ми нараства
Good morning, no... the money still hasn't arrived on my card... yesterday the 27th I wrote to them via chat and they told me that it had been sent on the 26th, then I spoke with my bank to find out if there was anything pending to enter and they told me no... today I looked at it again and nothing at all, my desperation is increasing
Buenos días, pues no....el dinero sigue sin llegar a mi tarjeta....ayer día 27 les escribí por el chat y me dijeron que se había enviado el día 26, seguidamente hablé con mi banco para saber si había algo pendiente de entrar y me dijeron que no...hoy lo he vuelto a mirar y nada de nada, mi desesperación va en aumento
Моля, опитайте се да бъдете търпеливи и да се надяваме, че скоро ще получите парите. Очакваме добри новини от вас.😉
Try to be patient, please, and hopefully you will get the money soon. We are waiting for good news from you.😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.