ФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 23)

преди 9 месеца от Miikkuli
|
69316 преглеждания 683 отговора |
|
1...22 23 24...35
Добавете пост
преди 4 месеца

здрасти Първото теглене направих на 17 юни, като обработката му се забави няколко дни, след което беше отхвърлен. Сега направи нов и чака две седмици без успех. Винаги в чата на живо те съветват да бъдете търпеливи и казват, че това ускорява процеса. След две седмици обаче 300 евро не са получени. Необходима е помощ.

Автоматичен превод:
mikoppirkka
преди 4 месеца

Не се притеснявайте, ще се разреши, опитайте да изтеглите вместо 300 евро, първо 100 евро


Автоматичен превод:
josealbertods
преди 4 месеца

Не съм длъжен да "пробвам" теглене на различни суми, ако тегленето е в рамките на лимитите и тегленето е обещано за 3 дни.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

с мен от 14.06 и дори не е проверено

въпреки че всичко беше изпратено!


file


Автоматичен превод:
TinoElina
преди 4 месеца

Винаги изчаквам проверката ми да приключи, преди да депозирам нещо. Ако дадено казино не прави това, търся друго.

Тъй като това казино няма немски лиценз, може също така да се случи банката да откаже трансфера. Това може да доведе до затваряне на акаунта ви, тъй като е незаконно да играете в казина без немски лиценз от Германия. И банката ще докладва това и ще бъдете обвинени в незаконен хазарт.

Моля, бъди внимателен

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 4 месеца

Опитайте се да натискате техните момчета за поддръжка всеки ден. Постоянното им натискане ми помогна.

Автоматичен превод:
Alessandro-R
преди 4 месеца

Винаги съм изпращал всичко, но те винаги го отказват

Автоматичен превод:
Kouneli
преди 4 месеца

Добър вечер, да ви попитам как ги проверихте, какви документи изпратихте? ; Най-накрая всичко е наред, защото имам проблем и се страхувам и е близо до 7-цата, която трябва да взема.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, на 18 юни заявих тегленето, на 26 юни ми казаха, че е одобрено и днес вече е на картата ми, метод на теглене кредитна карта...благодаря.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това е доста добро преживяване. Какво казваш? Ако желаете, можете да го опишете в потребителски преглед за това казино, така че другите да могат да знаят малко повече за това как върви там. Ето връзката за вас.😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здрасти Първото теглене направих на 17 юни, като обработката му се забави няколко дни, след което беше отхвърлен. Сега направи нов и чака две седмици без успех. Винаги в чата на живо те съветват да бъдете търпеливи и казват, че това ускорява процеса. След две седмици обаче 300 евро не са получени. Необходима е помощ.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здрасти Това първото ви теглене в това казино ли е? Трябваше ли първо да преминете през процеса на проверка и научихте ли защо беше отхвърлен?

Моля, предоставете малко повече информация и ние ще се опитаме да стигнем до дъното на това заедно.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър вечер, някой друг да има проблеми с изтеглянето на спинанга? Измама ли е или ще получим парите?? И ако някой знае как се качва ниво?

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
pwdm6cnvjj
преди 4 месеца

Колко време чакате за тегленето си, моля? За първи път ли сте в това казино?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Това е първото репатриране. Моят акаунт е потвърден, така че няма проблем, свързан с това. Първото теглене беше отхвърлено поради грешка в платежната услуга. Единственият проблем е, че направих първата заявка за теглене на 17.06, преди 15 дни, тя беше обработена повече от 3 дни (8 дни), преди да бъде отхвърлена. Сега предстои ново теглене с различен метод на теглене (банков превод CC). Просто е разочароващо колко време може да отнеме един дом.

Автоматичен превод:
mikoppirkka
преди 4 месеца

Разбирам разочарованието ви и се надявам скоро да получите парите. Ако обаче смятате, че не води до никъде, моля, пишете ни и ние ще го разгледаме.

Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Е, май не води до никъде. Всеки ден чатът на живо казва „възможно най-бързо" и „ще ви поставим на първо място" и изглежда нищо не се случва.

Автоматичен превод:
mikoppirkka
преди 4 месеца

Разбирам. Засега, моля, актуализирайте жалбата си и се надяваме скоро да бъде разрешена.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

👍🏻

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изплащането ми чака от 14 юни и дори още не съм потвърден, защото нищо не се случва сега, всичко е в застой от четвъртък! 🙄

Автоматичен превод:
TinoElina
преди 4 месеца

Трябва да изчакаме, за да видим какво ще може да направи Ник с вашата жалба сега. Опитайте се да бъдете малко търпеливи, моля.

Автоматичен превод:
mikoppirkka
преди 4 месеца

Имам абсолютно същия проблем и казват, че парите са сигурни...

Днес е 3-ти ден и се чудя дали няма да ми отменят плащането за 3-ти път.

Автоматичен превод:
1...22 23 24...35
Отидете на страницаот 35 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини