НачалоФорумКазинаSpinanga Casino - обща дискусия

Spinanga Casino - обща дискусия (страница 23)

 от Miikkuli
|
116 458 преглеждания 840 отговора |
|
1...22 23 24...43

здрасти Първото теглене направих на 17 юни, като обработката му се забави няколко дни, след което беше отхвърлен. Сега направи нов и чака две седмици без успех. Винаги в чата на живо те съветват да бъдете търпеливи и казват, че това ускорява процеса. След две седмици обаче 300 евро не са получени. Необходима е помощ.

Автоматичен превод:
mikoppirkka

Не се притеснявайте, ще се разреши, опитайте да изтеглите вместо 300 евро, първо 100 евро


Автоматичен превод:
josealbertods

Не съм длъжен да "пробвам" теглене на различни суми, ако тегленето е в рамките на лимитите и тегленето е обещано за 3 дни.

Автоматичен превод:

с мен от 14.06 и дори не е проверено

въпреки че всичко беше изпратено!


file


Автоматичен превод:
TinoElina

Винаги изчаквам проверката ми да приключи, преди да депозирам нещо. Ако дадено казино не прави това, търся друго.

Тъй като това казино няма немски лиценз, може също така да се случи банката да откаже трансфера. Това може да доведе до затваряне на акаунта ви, тъй като е незаконно да играете в казина без немски лиценз от Германия. И банката ще докладва това и ще бъдете обвинени в незаконен хазарт.

Моля, бъди внимателен

Автоматичен превод:
TinoElina

Опитайте се да натискате техните момчета за поддръжка всеки ден. Постоянното им натискане ми помогна.

Автоматичен превод:
Alessandro-R

Винаги съм изпращал всичко, но те винаги го отказват

Автоматичен превод:
Kouneli

Добър вечер, да ви попитам как ги проверихте, какви документи изпратихте? ; Най-накрая всичко е наред, защото имам проблем и се страхувам и е близо до 7-цата, която трябва да взема.

Автоматичен превод:

Здравейте, на 18 юни заявих тегленето, на 26 юни ми казаха, че е одобрено и днес вече е на картата ми, метод на теглене кредитна карта...благодаря.

Автоматичен превод:

Това е доста добро преживяване. Какво казваш? Ако желаете, можете да го опишете в потребителски преглед за това казино, така че другите да могат да знаят малко повече за това как върви там. Ето връзката за вас.😉

Автоматичен превод:

здрасти Първото теглене направих на 17 юни, като обработката му се забави няколко дни, след което беше отхвърлен. Сега направи нов и чака две седмици без успех. Винаги в чата на живо те съветват да бъдете търпеливи и казват, че това ускорява процеса. След две седмици обаче 300 евро не са получени. Необходима е помощ.

Автоматичен превод:

здрасти Това първото ви теглене в това казино ли е? Трябваше ли първо да преминете през процеса на проверка и научихте ли защо беше отхвърлен?

Моля, предоставете малко повече информация и ние ще се опитаме да стигнем до дъното на това заедно.

Автоматичен превод:

Добър вечер, някой друг да има проблеми с изтеглянето на спинанга? Измама ли е или ще получим парите?? И ако някой знае как се качва ниво?

Edited
Автоматичен превод:
pwdm6cnvjj

Колко време чакате за тегленето си, моля? За първи път ли сте в това казино?

Автоматичен превод:
Romi

Това е първото репатриране. Моят акаунт е потвърден, така че няма проблем, свързан с това. Първото теглене беше отхвърлено поради грешка в платежната услуга. Единственият проблем е, че направих първата заявка за теглене на 17.06, преди 15 дни, тя беше обработена повече от 3 дни (8 дни), преди да бъде отхвърлена. Сега предстои ново теглене с различен метод на теглене (банков превод CC). Просто е разочароващо колко време може да отнеме един дом.

Автоматичен превод:
mikoppirkka

Разбирам разочарованието ви и се надявам скоро да получите парите. Ако обаче смятате, че не води до никъде, моля, пишете ни и ние ще го разгледаме.

Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
Romi

Е, май не води до никъде. Всеки ден чатът на живо казва „възможно най-бързо" и „ще ви поставим на първо място" и изглежда нищо не се случва.

Автоматичен превод:
mikoppirkka

Разбирам. Засега, моля, актуализирайте жалбата си и се надяваме скоро да бъде разрешена.

Автоматичен превод:
Romi

👍🏻

Автоматичен превод:

Изплащането ми чака от 14 юни и дори още не съм потвърден, защото нищо не се случва сега, всичко е в застой от четвъртък! 🙄

Автоматичен превод:
TinoElina

Трябва да изчакаме, за да видим какво ще може да направи Ник с вашата жалба сега. Опитайте се да бъдете малко търпеливи, моля.

Автоматичен превод:
mikoppirkka

Имам абсолютно същия проблем и казват, че парите са сигурни...

Днес е 3-ти ден и се чудя дали няма да ми отменят плащането за 3-ти път.

Автоматичен превод:
1...22 23 24...43
Отидете на страницаот 43 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини