ФорумКазинаSpicy Jackpots Casino - обща дискусия

Spicy Jackpots Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от jnunn215
|
12762 преглеждания 97 отговора |
|
12 3 4...6
Добавете пост
преди 1 година

Spicy casino не ми върна печалбите повече от два месеца. Те също ми изпращат бонуси по пощата всеки ден, писах три пъти с молба да не ги изпращат, но изглежда, че пишат безполезно, въпреки че всеки път отговарят, че са деактивирали функцията за изпращане на бонуси.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам парите си 3 месеца..паразити...Надявам се всички да получат най-лошите неща

Автоматичен превод:
SERZ15
преди 1 година

Никой не трябва да играе в казино, което пренебрегва оплакванията на играчите, използва неподлежащ на проверка лиценз и има ужасен рейтинг... Съжалявам.

Ако някой мисли да посети казиното, призовавам всички да започнат с прегледа:

https://casino.guru/spicy-jackpots-casino-review#tab=js-tab-reputation

Не бих играл там 🙁

Автоматичен превод:
Oumba151
преди 1 година

Надявам се играчите скоро да осъзнаят, че това е опасно казино, така че поне по-малко хора идват да играят там.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Мога ли да попитам нещо, аз също съм прецакан дотогава, разбирам, че няма потвърден лиценз и вероятно е фалшив софтуер за игри, но как използват vivo gaming за раздела за дилър на живо, със сигурност трябва да са направени проверки тях за vivogaming, за да предоставят казината на живо

Автоматичен превод:
Terryc1
преди 1 година

За да отговоря честно на въпроса ви, нямам представа дали Vivogaming jim действително проверява репутацията на казиното за разлика от Casino Guru. Те най-вероятно имат просто някаква комисионна от играчи, които играят там и това е всичко. Също така изглежда, че не сте единственият, много хора изразиха своите опасения относно това конкретно казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имайте предвид, че не се присъединявайте към сайтове, които не са gamstop, всичко, което искат, са вашите пари, закриване на акаунта, пикантните джакпоти са в черния списък, моля, спрете ги, ако крадците дори нямат лиценз, моля, трябва да се направи нещо

Автоматичен превод:
Публикация на Jaro е изтрит
Sunshine61
преди 1 година

Хей, имаш ли проблем с Spicy Jackpots Casino ?

Що се отнася до лиценза, вероятно няма нужда да казвам повече за него, тъй като екранната снимка говори сама за себе си.


file


Както и да е, ако има нещо, с което можем да ви помогнем, не се колебайте да го споделите с нас тук във форума.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Пуснах много оплаквания сега мисля за това защо затвориха сметката ми защото задържат печалбите на хората за себе си затворете сметката на човека, така че този човек да не може да види транзакцията Направих достатъчно сега, за да ги потопя крадци те са

Автоматичен превод:
преди 1 година

Попитах казиното spicyjackpots защо блокираха акаунта ми, отговорът, който получих, беше намаляване на преобразуването всеки път, когато опитах, че нямаше да отговорят, беше толкова неприятно или не искаха да кажат нищо, за да накарат клиента да затвори, но аз продължих опитвайки се да отрежете едно и също нещо мрачно някой да направи нещо по въпроса те правят измама

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, новини за казиното spicyjackpots Информирах стандартите за търговия на отдела за измами и полицията, за да спрат да правят това на други, те са в черния списък и ще останат в черния списък

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вчера подадох оплакване, когато се присъединих към форума, основно spicyjackpots позволяват на хората да депозират, след което, когато става въпрос за теглене на средства, те блокират акаунта ви също така ми начислиха различни такси 80p за 1 транзакция и 50p за друга. Имам доказателство за това в банковите си записи когато се присъедините, те искат лични данни примерен номер на банкова сметка Бях достатъчно глупав да дам тази информация, тъй като мислех, че ако спечеля, ще отиде по-бързо в сметката ми, но не е така, тъй като моята банка е бърза, за да не бъда неподвижна чакам да удари акаунта ми, те казват, че 7-21 дни са пълни глупости, ще продължа да се боря с тях, замислям грабеж от тях

Автоматичен превод:
Sunshine61
преди 1 година

Преместих вашите публикации под това конкретно казино, с което имаме работа.

Що се отнася до закриването на акаунта ви, виждам, че казиното просто е затворило чата ви, когато сте искали да попитате, което не е правилно според мен.

Що се отнася до това, че сте уведомили други ведомства, бих искал да знам как ще продължи, защото ми е любопитно какво мнение ще дадат по-късно.

Що се отнася до жалбата , видях, че вече сте успели да я подадете и смятам, че това е правилната стъпка. Запазете доказателствата, които имате, защото те могат да бъдат от значение за разрешаването на жалбата ви, така че е възможно да ги предоставите, ако е необходимо.

Засега трябва да изчакаме. Надявам се всичко да се нареди добре.

Автоматичен превод:
Sunshine61
преди 1 година

Съжалявам, че трябва да го кажа, но няма да си получите парите.. Чакам 6 месеца и те просто казват едно и също нещо, че за съжаление отнема повече време бла-бла.. най-лошото е, че няма власт или всеки може да ги спре и те продължават да мамят хората всеки ден..невероятно.. О какво прави Гуру?? НЕ СЪЖАЛЯВАМЕ

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те са крадци и вземат парите на хората, без кой да ги спре...Невероятно...същото е и 4crownscasino.com...проклети паразити

Автоматичен превод:
SERZ15
преди 1 година

Наистина са отвратителни..Дано всички се разболеят от рак

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, че трябва да го кажа, но няма да си получите парите.. Чакам 6 месеца и те просто казват едно и също нещо, че за съжаление отнема повече време бла-бла.. най-лошото е, че няма власт или всеки може да ги спре и те продължават да мамят хората всеки ден..невероятно.. О какво прави Гуру?? НЕ СЪЖАЛЯВАМЕ

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво мислите, че Casino Guru трябва да направи в този случай? Дадохме на казиното оценка 2,1/10, те имат 3 предупреждения, показани на главната страница за преглед на казиното. Те имат непроверим лиценз, който също е посочен на страницата за преглед на казиното. Те имат само 3 потребителски отзива, изпратени досега, но всички казват, че казиното е ужасно. Какво друго можем да направим, за да възпрем играчите да играят там?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играна на 14-ти август спечели £100 тегли средства на 15-ти август, за да открия, че са затворили акаунта ми, след което до момента все още не съм го получил, те не казват защо 7-21 дни ми казаха, че дори не могат да ми кажат ако са rng тествани от един ден след като направиха това, те взеха пари от сметката ми, така че спрях картата си, влязох в контакт с действие, измама, полиция, colverado, spicyjackpots.com, те продължават да ме прекъсват в разговори, без да ми дават никакви причини защо са направили това просто искам да направя нещо, те са измама в хората, моля, помогнете

Автоматичен превод:
Sunshine61
преди 1 година

Съжалявам за тази ситуация и видях, че сте подали и жалба . Мисля, че това е добър ход, тъй като казиното току-що затвори акаунта ви и не ви даде видима причина защо.

Тъй като сте подали жалбата, спомената по-горе, ще трябва да изчакаме и да видим къде ще се развие случаят и не забравяйте да актуализирате Petronella, ако намерите нова информация.

Както и да е, ние също ще се радваме, ако пишете във форума, ако научите повече и чатът на живо не затваря разговора с вас.

Нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши ситуацията. Надявам се този случай да се развие добре.

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още