Разбирам, че сте ядосан в тази ситуация.
Независимо от това, казиното все още не ви е дало конкретна причина защо няма да изплати печалбите ви? Така че, ако не сте потвърдени според казиното, но от друга страна сте казали, че сте го направили като първото нещо, когато сте се присъединили към казиното, опитахте ли също да попитате какви документи трябва да изпратите? Като алтернатива, казиното поиска ли ви да предоставите необходимите документи? Просто се опитвам да разбера по-добре ситуацията.
Ще продължа да се интересувам как върви жалбата ви и ако чуете допълнителна информация, не забравяйте да ни уведомите.
I understand that you are angry in this situation.
Nevertheless, the casino still hasn't given you a concrete reason why it won't pay out your winnings ? So if you are not verified according to the casino, but on the other hand you said you did it like the first thing when you joined the casino, did you also try to ask what documents you should send ? Alternatively, did the casino ask you to provide any necessary documents ? I'm just trying to understand the situation better.
I will continue to be interested in how your complaint is going and if you hear any further information, be sure to let us know.