преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spicy Jackpots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бих искал да кажа, че това е лош избор 🙁.
Доколкото виждам в секцията за рекламации - засега няма оплаквания! Да се надяваме, че това е така, защото никой всъщност не играе в казиното:
Бориш ли се там?
I'd like to say this is a poor choice to make 🙁.
As far as I can see in the complaint section - no complaints so far! Hopefully, it's because nobody actually plays in the casino:
Do you struggle there?
Тегленето е чакано в продължение на 7 работни дни, никога не е трябвало да чака толкова дълго преди
Withdrawal been pending for 7 working days, never had to wait this long before
Приемам го като приятна изненада. Аз самият бих очаквал по-лошото. 🙂 Ако мога, трябва да играете в прилично казино с подходящ лиценз - това в Обединеното кралство.
I take it as a nice surprise. I would expect the worse myself. 🙂 If I may, you should play in a decent casino with a proper license - the UK one.
Не мислите ли, че вече имам, ако ви вземат парите, по закон трябва да ви платят, ако спечелите
Don’t you think I already have, if they take your money then they should by law pay you if you win
Здравейте.
Разгледахте ли прегледа ? Наистина ли вярвате, че такова казино се грижи за закона - с неподлежащ на проверка лиценз от Кюрасао?
Само се опитвам да отбележа, че трябва да се придържате към официално лицензираните казина - заради себе си.
Това е всичко. 🙂
Hello.
Have you browsed the review? Do you truly believe such a casino cares about the law - with an unverifiable Curacao license?
I'm only trying to point out that you should stick with officially licensed casinos - for your own sake.
That's all. 🙂
Получихте ли парите? Да, след колко дни?
Did you receive the money? Yes , in how many days?
депозирайте за секунди, но изчакайте изплащането 7-21 дни (това ми казват). Някой някога успявал ли е да получи нещо от spicyjackpots? Някой има ли опит с изплащане? Спечелих сума в spicyjackpots, но чакам плащане вече 12 дни. Много тъжен
deposit in seconds but wait for payout 7-21 days ( that's what they tell me ). Has anyone ever been able to receive anything from spicyjackpots? Anyone experience with payout?I have won an amount at spicyjackpots but I have been waiting for a payment for 12 days now. Really sad
Здравейте
Искате ли да споделите повече подробности, като например кога акаунтът ви е бил потвърден и тегленето е изпратено, моля?
Знаете, че разрешаваме на казината 14 пълни дни, след като този лимит премине, трябва да обмислите подаването на жалба.
Ето подробности за това как работи всичко:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Какво мислиш?
Hey there.
Care to share more details like when was your account verified and the withdrawal submitted, please?
You know we allow the casinos 14 full days, once this limit passes one should consider creating a complaint.
Here are details about how it all works:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
What do you think?
Тегленето още ли е в процес или е одобрено, но все още не е достигнало до вашата сметка?
Is the withdrawal still pending or has it been approved, but still hasn't reached your account?
И така, тегленето одобрено ли е от 16-03-2023? Прав ли съм?
So, is the withdrawal approved from 16-03-2023? Am I correct?
Хм, казват до 21 работни дни. Това е много дълго време за изчакване за теглене, но щях да изчакам 21 дни и тогава щях да ги изправя пред него. Според тях утре трябва да е последният ден, така че ще се свържа с тях отново в петък, ако не го обработят.
Ако не получите разумен отговор, бих ви предложил да подадете жалба в този случай. 21 дни са повече от достатъчни за 1 теглене.
Hm, they say up to 21 working days. That's a very long waiting time for the withdrawal, but I'd wait for the 21 days and then I'd confront them with it. Tomorrow should be the last day according to them so I'd contact them once again on Friday if they don't process it.
If you don't receive any reasonable answer, I'd suggest you to submit a complaint in this case. 21 days are more than enough for 1 withdrawal.
не вярвам в това казино!
Подозирам, че няма да ми платят!
ако погледнете лиценза, пълен с грешки.
- поддръжката не работи, ако работният му компютър отговаря на въпросите!
-хората не залагат на пикантни джакпоти
е загуба на парите ви
i don't believe this casino!
I suspect they won't pay me!
if you look at the license , full with mistakes.
-support doesn't work if its work computer answers the questions!
-people don't gamble at spicy jackpots
is a waste of your money
Изглежда оплакването е неизбежно.
Обяснението на казиното не е толкова лошо, докато не се спомене, че 7-21 за банков превод, бих казал, че всъщност означава 7-21 за отдел казино. да изпрати парите. Доколкото знам, стандартните банкови преводи отнемат няколко дни.
Изчакайте до утре и ако нищо не се промени, моля , използвайте тази връзка, за да изпратите жалбата .
It seems the complaint is inevitable.
The casino's explanation is not that bad, untill it mentions that 7-21 for a wire transfer, I'd say it actually means 7-21 for the casino dept. to send the money. As far as I know, standard wire transfers take a couple of days.
Wait for tomorrow and if nothing changes, use this link to submit the complaint, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.