ФорумКазинаSpicy Jackpots Casino - обща дискусия

Spicy Jackpots Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от jnunn215
|
15033 преглеждания 97 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
преди 1 година

История на чата

Кейт ;

Прегледите на акаунти включват преглед на информация за клиента, статус на преглед, ангажираност и преглед на измами (напр. множество акаунти или нарушения на правила и условия). Контролите на играта включват проверка на напредъка на играта и определяне дали има някакви нередности в регистрационните файлове на играта. Имаше моменти, когато геймърите използваха сложен софтуер, за да мамят. Ето защо нашите специалисти трябва да разгледат всички аспекти на одита, преди да пристъпят към финансовия одит и да финализират процеса. Финансовите прегледи включват преглед на историята на транзакциите, използваните методи за депозиране, сумата за теглене, преглед на банковите данни и всякакъв преглед на нашите правила и условия, които се отнасят до финансиране. Всички проверки като част от процеса на теглене са процедури за сигурност, които трябва да бъдат извършени преди средствата да бъдат освободени. Този процес може да отнеме известно време, особено когато има голям обем заявки

Автоматичен превод:
преди 1 година

История на чата

Кейт ;


Като цяло, след като тегленето бъде поискано, съответният отдел го инициира в рамките на 1-2 работни дни (пон-четвъртък).

Те започват да проверяват вашата игра, финансова история и история на акаунта, това може да отнеме още няколко работни дни в зависимост от сумата на изплащането и обема, който моите колеги трябва да проверят.

(след като бъдат издадени, пристигането на банковите преводи може да отнеме още 7-10 дни) За банковите преводи това може да отнеме няколко дни, докато пристигнат.


Общо, както се посочва в имейла за потвърждение на теглене, може да отнеме общо от 7 до 21 работни дни (почивните дни са изключени от броя), за да завърши процесът.


За съжаление не можем да ускорим процеса.


Автоматичен превод:
Arslan
преди 1 година

Изглежда, че казиното има своя собствена скорост и също така предлага най-лошото време за изчакване за банкови преводи. 🤔

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Това все още ли е поверително? Някой изобщо получавал ли е пари в това казино? Казват, че времето за обработка е между 7-21 дни! защо да чакате до последния ден, за да изплатите🤔

Чудя се дали наистина ще изплатят 🥳

по-добре е да се предотврати, отколкото да се лекува😎

не играйте в това казино👎



Автоматичен превод:
преди 1 година

Пикантно глупаво казино!!


Що се отнася до вашата заявка за теглене, ние проверихме в нашата система и вашата заявка все още се проверява от съответните ни отдели.


Те трябва да са сигурни, че с вашата история на играта и транзакциите всичко е както трябва според правилата за проверка на заявката за теглене.


В някои части на проверката може да възникне забавяне.


Извиняваме се за причиненото неудобство.

Автоматичен превод:
Arslan
преди 1 година

Е, знам, че звучи досадно, но след като казиното открие някакви нередности, следва проверка, за да се премахнат всички подозрения. Прегледът не изглежда добре, но поне продължават да ви актуализират. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година


Това е невероятно. Чакаме от 16/03/2023. Колко време още трябва да изплатите печалба от 2200 евро!!!


Здравейте,

Що се отнася до вашата заявка за теглене, ние проверихме в нашата система и вашата заявка все още се проверява от съответните ни отдели.

Те трябва да са сигурни, че с вашата история на играта и транзакциите всичко е както трябва според правилата за проверка на заявката за теглене.


В някои части на проверката може да възникне забавяне.

Извиняваме се за причиненото неудобство.


Поздрави,

Мария

Екип за поддръжка на клиенти


не играйте просто стрес!!!!



Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация!!!


Вашето изплащане все още има статус на изчакване.

Виждаме, че вашият случай е докладван, но все още не сме получили обратна връзка, затова ще повторим доклада сега.

Веднага щом бъде обработено, ще бъдете информирани.

Моля, бъдете търпеливи, вашето теглене трябва да бъде обработено.

Оценяваме вашето разбиране.

Те са луди!всеки път едно и също нещо!Проверявам сума от 1 000 000 евро!?Не!Цената, която печеля е само 2200 евро!хората не играят на www.spicyjackpots.com !!!!

Автоматичен превод:
Arslan
преди 1 година

Чакам да хаха минаха 4 седмици, продължавам да получавам същите извинения от тях

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам теглене от 15 април и не съм сам. Това казино мами хора, куп измамници и всички имат същия проблем, те не искат да теглят средства. Просто пишат извиняваме се и чакат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино действително ли изплаща печалби или не?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина не знам, но изглежда, че не са :(

Автоматичен превод:
SERZ15
преди 1 година

Въз основа на цялостния преглед бих бил малко скептичен на този етап. И като се вземат предвид всички отворени в момента жалби - добре, не звучи много по-добре:

https://casino.guru/complaints/in_progress

Моля се да греша!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Никое казино няма толкова много оплаквания по един и същи проблем. Мисля, че екипът на казино гуру трябва да предприеме някои действия с това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Без неуважение към екипа на гуру, който може да направи толкова много (което е почти нищо) Получих лиценз за Кюрасао и те отхвърлиха жалбата ми, тъй като НЕ притежават лиценз там, не са възложили жалбата ми на трета страна, която може да помогне, така че поне се опитват предполагам file вижте снимката, на която Кюрасао ми даде връзка за проверка и това беше резултатът, има толкова много отзиви за казиното, които са добри за други сайтове, не мога да разбера как се измъкват с това, те са до голяма степен сестрински сайт на 4crowns, които са направили абсолютно същото нещо, откакто са прочели много други отзиви, те плащат първото ви теглене, а не второто. Измама, теглене от 18 април, ако някой се чуди, което е краткосрочно в сравнение с други проблеми, които прочетох. Безпомощни сме, отписах парите, но няма да спра да им досаждам и да видя докъде ще стигне тази жалба за лиценз, която направих.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Никое казино няма толкова много оплаквания по един и същи проблем. Мисля, че екипът на казино гуру трябва да предприеме някои действия с това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Позволете ми да кажа, че натискът, който можем да упражним върху казината, е ограничен. Ние не сме лицензиращ орган или управляващ орган. Също така не откриваме сметки в казина, нямаме задължение да съдим казината, ако е необходимо. Само играчите могат да направят това 🙁. Тъжно, но истина.

Поне се опитваме да помогнем на играчи в нужда.

Автоматичен превод:
Terryc1
преди 1 година

Чувствам, че лицензът вероятно липсва:

file

Както можете да видите, казиното не е надеждно. Какво да добавя? Ако отворите казино с лоши намерения, важно е играчите да осъзнаят това и да избягват сайта на всяка цена.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чаках от 22 март само на 590 да бъдат дадени всички извинения, че нямат персонал. Но с тях не се стига до никъде. Чрез техния онлайн чат и имейл адрес jist нищо.


хаосът на една компания стои далеч

Автоматичен превод:
преди 1 година

Като цяло, кой е теглил средства от това казино е получил средства или не?

Автоматичен превод:
SERZ15
преди 1 година

Направих две тегления, първото, след като за първи път се регистрирах в казиното, спечелих и те ми изплатиха след около 3 дни. Спрях да играя, играх отново около 6 месеца по-късно, направих теглене на 18 април и оттогава имам същите извинения като всички останали


Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини