Преместих вашите публикации под това конкретно казино, с което имаме работа.
Що се отнася до закриването на акаунта ви, виждам, че казиното просто е затворило чата ви, когато сте искали да попитате, което не е правилно според мен.
Що се отнася до това, че сте уведомили други ведомства, бих искал да знам как ще продължи, защото ми е любопитно какво мнение ще дадат по-късно.
Що се отнася до жалбата , видях, че вече сте успели да я подадете и смятам, че това е правилната стъпка. Запазете доказателствата, които имате, защото те могат да бъдат от значение за разрешаването на жалбата ви, така че е възможно да ги предоставите, ако е необходимо.
Засега трябва да изчакаме. Надявам се всичко да се нареди добре.
I have moved your posts under this specific casino we are dealing with.
As for closing your account, I see that the casino just closed your chat when you wanted to inquire, which is not right in my opinion.
As far as the fact that you have notified other departments, I would like to know how it will continue, because I am curious to know what kind of opinion they will give later.
Regarding the complaint, I have seen that you have already managed to file it and I think that is the right step to take. Keep the evidence you have because it may be relevant in resolving your complaint, so it is possible that you will provide it if necessary.
For now, we have to wait. I hope everything will turn out well.
Автоматичен превод: