ФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 2 години от caiods20221
|
42445 преглеждания 293 отговора |
|
1...12 13 1415
Добавете пост
millassemmelhack
преди 5 месеца

здравей

Така че всъщност вие ги принудихте да напишат как ще планират изплащанията ви? Интересно ми е дали ще си спазят сроковете! Стискаме палци 🤞.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

здравей

Така че всъщност вие ги принудихте да напишат как ще планират изплащанията ви? Интересно ми е дали ще си спазят сроковете! Стискаме палци 🤞.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

те ще намерят някаква причина да не направят сделка

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Сега те ми написаха това

Бихме искали да ви информираме, че администрацията на нашето казино си запазва правото да извършва плащания по индивидуален график. Задайте минималната и максималната сума за една транзакция, както и времето за тази транзакция. Те могат да се различават в зависимост от метода на теглене, нивото на акаунта ви или други съответни фактори.

Финансовият отдел обработва всички ваши тегления въз основа на състоянието на вашата сметка и вашата пряка дейност.

500 евро ще бъде завършен на 31.05.2024 г

360 евро ще бъде завършен на 05.06.2024 г

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Така че това всъщност ми звучи обещаващо. Какво ще кажете?🤔 Да се надяваме, че ще направят както казват и ще можете да получите парите си скоро. Опитайте се да останете позитивни и да не си правите изводи. Със сигурност ще стискам палци и ще чакам добрите новини.🤞

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

много странно казино сега очевидно работи за теглене на парите.

Хей Камила Семелхак,

Честито!

Нашият финансов отдел обработи плащането ви за теглене от 500 EUR.

Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с чата на живо или имейла на нашето казино kyc@snatchcasino.com .

На Ваше разположение,

Екипът на финансовия отдел на Snatch Casino.


Редактиран от Radka преди 5 месеца
Причина: просто направи връзката пасивна
Автоматичен превод:
millassemmelhack
преди 5 месеца

От друга страна, несъмнено сте изпълнили всички изисквания и предполагам, че ще получите парите съвсем скоро. Мисля, че беше страхотен.

Казиното, от друга страна, може би е малко неорганизирано? 😀

Просто ни уведомете, когато получите парите, за да сме сигурни, че всичко е наред.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
millassemmelhack
преди 5 месеца

писах няколко пъти и изпратих снимки. Бъркат се с номера на сметки, които не са мои, питат отново и отново за едно и също нещо. Продължавам в същата тема, само че те виждат колко е дълъг напречният мост. но тук имате малка част от дългия диалог


нещо липсва ли Подадох ли всички документи? каза, че е одобрено.

SE13800000082727017247323962

има твърде много зето. здравейте, изпратих всички проверки, които казиното иска, изпратих ги и всичко е от днес и вчера, така че информацията е свежа

опитвам се да тегля пари и се чудя дали данните ми са верни.

Автоматичен превод:
millassemmelhack
преди 5 месеца

"Те се забъркват с номера на сметки, които не са мои." - Бихте ли обяснили това по-подробно, моля? Не съм сигурен, че го разбирам правилно.🤷‍♀️

Мислех, че в предишния си пост казахте, че тегленето ви е обработено. бъркам ли

Автоматичен превод:
millassemmelhack
преди 5 месеца

Мисля, че няма да пропуснат номера на сметката ви. Получавал ли си превод от тях? Проверихте ли банковите си данни в профила си в Snatch?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Говорих отново с поддръжката и те казаха, че не трябва да се притеснявам, че средствата ще бъдат обработени скоро. Въпреки това ще изпратя съобщение до тяхната поддръжка по имейл и ще поискам график. Сега имам огромен баланс, така че искам да знам колко време ще отнеме да изтегля всичко.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Колкото и да съм тъжен сега те file даването на грешен номер, този, който дават, е грешен, но днес получих 500 евро, така че им казах, че това е грешно. но не е добре, те съсипват цялото игрово изживяване

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ето, това е от уебсайта на Snatch. file

https://snatchcasino.com/en/page/terms-and-conditions

В момента се чакат 3 тегления, най-старото от 22/05. Въпреки това, ако изчакам две седмици с оплакването си, колко време ще мине, за да получа общия баланс от €6500? Бих искал да имам средствата си възможно най-скоро, дори с тяхното правило вече трябва да ги имам.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте. Нашият екип за данни поправи информацията за максималния кеш аут в това казино според новите условия. Благодаря ви отново за информацията.

Имате ли някакви актуализации относно вашето оттегляне, може би?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Вече всичко е наред

Автоматичен превод:
millassemmelhack
преди 5 месеца

Бихте ли били по-конкретни, моля? Решихте ли проблема там?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Вече всичко е наред

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте!

Бихте ли актуализирали жалбата? Наистина сме нетърпеливи да разберем дали проблемът е решен и дали сте получили парите. Само това потвърждение предпазва вашата писалка от редовно затваряне.

Моля, използвайте тази връзка 👈, за да го направите. Благодаря 🤔

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file Играх с бонус (с депозит), когато забелязах, че бонусът е изигран (сумата на парите се промени в играта), погледнах и вече можех да продължа да играя за истински пари. Тогава спечелих 1500 евро, джакпот. Поисках теглене, но получих само 500 евро, тъй като бонусът уж не беше изигран. Това може да е гаранция, защото тогава бих могъл да поискам гарантирано теглене. Колкото и да е странно, намерих гарантираните 1500 евро в историята на играта, търсих я няколко пъти. Сега поисках още 450 евро (нови печалби) и чаках три дни и не получих никакъв отговор на моите запитвания. Сериозното е различно


Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това е по-новата победа, която чакам


file

Автоматичен превод:
efreu
преди 4 месеца

Здравейте, малко странно, но бих казал, че даваме на казината 14 дни да разрешат тегленето. От това, което описвате, все още сте в началото, така че ако нищо не се промени, казиното няма да говори с вас, тогава определено дайте актуализация.

Правилно ли разбирам, че още не са пристигнали печалби?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравейте, добре, аз тепърва започвам. Взех 500 евро от 1500, а те ми държат 1000 евро. Там не мога да получа отговор на въпросите си, за съжаление. Междувременно спечелих още 450 евро, които влязоха в сметката ми днес. Това също ми се струва много странно и бях бясна.

Благодаря за бързия отговор, не мисля, че ще получа 1000 евро, което не мисля, че е правилно.

Поздрави Елке

Автоматичен превод:
efreu
преди 4 месеца

Ако казиното не се свърже с вас и не получите никакво обяснение защо не сте получили парите си и дори не ги получите и нямате представа какво да правите, тогава можете подавам оплакване.

Чудя се дали е добра идея да играете сега, когато имате някои проблеми, но виждам, че вече сте получили малко пари, така че се чудя дали проблемът наистина не е, че сте имали приложен бонус и той е имал някаква максимална печалба и затова си получил само това, което си получил.

Можеш ли да направиш скрийншот как изглеждаше бонуса, защото ако си го активирал сигурно ще ми стане ясно защо се получи тази ситуация.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Играх с бонус, но го използвах, защото иначе нямаше да мога да спечеля, защото играта не работи с бонус пари. Няма абсолютно нищо в историята на играта, защото можете да видите там дали играете с истински пари или бонус пари. Просто ще им пиша и ще кажа, че искам копие от печалбите.

Автоматичен превод:
1...12 13 1415
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини