НачалоФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 13)

 от caiods20221
|
64 533 преглеждания 359 отговора |
|
1...12 13 14...18
millassemmelhack

здравей

Така че всъщност вие ги принудихте да напишат как ще планират изплащанията ви? Интересно ми е дали ще си спазят сроковете! Стискаме палци 🤞.


Автоматичен превод:

здравей

Така че всъщност вие ги принудихте да напишат как ще планират изплащанията ви? Интересно ми е дали ще си спазят сроковете! Стискаме палци 🤞.


Автоматичен превод:

те ще намерят някаква причина да не направят сделка

Автоматичен превод:

Сега те ми написаха това

Бихме искали да ви информираме, че администрацията на нашето казино си запазва правото да извършва плащания по индивидуален график. Задайте минималната и максималната сума за една транзакция, както и времето за тази транзакция. Те могат да се различават в зависимост от метода на теглене, нивото на акаунта ви или други съответни фактори.

Финансовият отдел обработва всички ваши тегления въз основа на състоянието на вашата сметка и вашата пряка дейност.

500 евро ще бъде завършен на 31.05.2024 г

360 евро ще бъде завършен на 05.06.2024 г

Автоматичен превод:

Така че това всъщност ми звучи обещаващо. Какво ще кажете?🤔 Да се надяваме, че ще направят както казват и ще можете да получите парите си скоро. Опитайте се да останете позитивни и да не си правите изводи. Със сигурност ще стискам палци и ще чакам добрите новини.🤞

Автоматичен превод:

много странно казино сега очевидно работи за теглене на парите.

Хей Камила Семелхак,

Честито!

Нашият финансов отдел обработи плащането ви за теглене от 500 EUR.

Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с чата на живо или имейла на нашето казино kyc@snatchcasino.com .

На Ваше разположение,

Екипът на финансовия отдел на Snatch Casino.


Edited
Автоматичен превод:
millassemmelhack

От друга страна, несъмнено сте изпълнили всички изисквания и предполагам, че ще получите парите съвсем скоро. Мисля, че беше страхотен.

Казиното, от друга страна, може би е малко неорганизирано? 😀

Просто ни уведомете, когато получите парите, за да сме сигурни, че всичко е наред.

Edited
Автоматичен превод:
millassemmelhack

писах няколко пъти и изпратих снимки. Бъркат се с номера на сметки, които не са мои, питат отново и отново за едно и също нещо. Продължавам в същата тема, само че те виждат колко е дълъг напречният мост. но тук имате малка част от дългия диалог


нещо липсва ли Подадох ли всички документи? каза, че е одобрено.

SE13800000082727017247323962

има твърде много зето. здравейте, изпратих всички проверки, които казиното иска, изпратих ги и всичко е от днес и вчера, така че информацията е свежа

опитвам се да тегля пари и се чудя дали данните ми са верни.

Автоматичен превод:
millassemmelhack

"Те се забъркват с номера на сметки, които не са мои." - Бихте ли обяснили това по-подробно, моля? Не съм сигурен, че го разбирам правилно.🤷‍♀️

Мислех, че в предишния си пост казахте, че тегленето ви е обработено. бъркам ли

Автоматичен превод:
millassemmelhack

Мисля, че няма да пропуснат номера на сметката ви. Получавал ли си превод от тях? Проверихте ли банковите си данни в профила си в Snatch?

Автоматичен превод:

Говорих отново с поддръжката и те казаха, че не трябва да се притеснявам, че средствата ще бъдат обработени скоро. Въпреки това ще изпратя съобщение до тяхната поддръжка по имейл и ще поискам график. Сега имам огромен баланс, така че искам да знам колко време ще отнеме да изтегля всичко.

Автоматичен превод:

Колкото и да съм тъжен сега те file даването на грешен номер, този, който дават, е грешен, но днес получих 500 евро, така че им казах, че това е грешно. но не е добре, те съсипват цялото игрово изживяване

Автоматичен превод:

Ето, това е от уебсайта на Snatch. file

https://snatchcasino.com/en/page/terms-and-conditions

В момента се чакат 3 тегления, най-старото от 22/05. Въпреки това, ако изчакам две седмици с оплакването си, колко време ще мине, за да получа общия баланс от €6500? Бих искал да имам средствата си възможно най-скоро, дори с тяхното правило вече трябва да ги имам.

Автоматичен превод:

Здравейте. Нашият екип за данни поправи информацията за максималния кеш аут в това казино според новите условия. Благодаря ви отново за информацията.

Имате ли някакви актуализации относно вашето оттегляне, може би?

Автоматичен превод:

Вече всичко е наред

Автоматичен превод:
millassemmelhack

Бихте ли били по-конкретни, моля? Решихте ли проблема там?

Автоматичен превод:

Вече всичко е наред

Автоматичен превод:

Здравейте!

Бихте ли актуализирали жалбата? Наистина сме нетърпеливи да разберем дали проблемът е решен и дали сте получили парите. Само това потвърждение предпазва вашата писалка от редовно затваряне.

Моля, използвайте тази връзка 👈, за да го направите. Благодаря 🤔

Автоматичен превод:

file Играх с бонус (с депозит), когато забелязах, че бонусът е изигран (сумата на парите се промени в играта), погледнах и вече можех да продължа да играя за истински пари. Тогава спечелих 1500 евро, джакпот. Поисках теглене, но получих само 500 евро, тъй като бонусът уж не беше изигран. Това може да е гаранция, защото тогава бих могъл да поискам гарантирано теглене. Колкото и да е странно, намерих гарантираните 1500 евро в историята на играта, търсих я няколко пъти. Сега поисках още 450 евро (нови печалби) и чаках три дни и не получих никакъв отговор на моите запитвания. Сериозното е различно


Edited
Автоматичен превод:

Това е по-новата победа, която чакам


file

Автоматичен превод:
efreu

Здравейте, малко странно, но бих казал, че даваме на казината 14 дни да разрешат тегленето. От това, което описвате, все още сте в началото, така че ако нищо не се промени, казиното няма да говори с вас, тогава определено дайте актуализация.

Правилно ли разбирам, че още не са пристигнали печалби?

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, добре, аз тепърва започвам. Взех 500 евро от 1500, а те ми държат 1000 евро. Там не мога да получа отговор на въпросите си, за съжаление. Междувременно спечелих още 450 евро, които влязоха в сметката ми днес. Това също ми се струва много странно и бях бясна.

Благодаря за бързия отговор, не мисля, че ще получа 1000 евро, което не мисля, че е правилно.

Поздрави Елке

Автоматичен превод:
efreu

Ако казиното не се свърже с вас и не получите никакво обяснение защо не сте получили парите си и дори не ги получите и нямате представа какво да правите, тогава можете подавам оплакване.

Чудя се дали е добра идея да играете сега, когато имате някои проблеми, но виждам, че вече сте получили малко пари, така че се чудя дали проблемът наистина не е, че сте имали приложен бонус и той е имал някаква максимална печалба и затова си получил само това, което си получил.

Можеш ли да направиш скрийншот как изглеждаше бонуса, защото ако си го активирал сигурно ще ми стане ясно защо се получи тази ситуация.

Автоматичен превод:

Играх с бонус, но го използвах, защото иначе нямаше да мога да спечеля, защото играта не работи с бонус пари. Няма абсолютно нищо в историята на играта, защото можете да видите там дали играете с истински пари или бонус пари. Просто ще им пиша и ще кажа, че искам копие от печалбите.

Автоматичен превод:
1...12 13 14...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини