НачалоФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 18)

 от caiods20221
|
70 431 преглеждания 410 отговора |
|
1...17 18 19...21

Това казино все още има тегления, които отнемат 14 дни 🤦🤣🤣🤣

Ето защо никога повече не съм играл там и няма да го направя

Работи с въглища

Стари времена

Автоматичен превод:
Mco00

Как обаче разбра, ако вече не играеш там?

Вярвам, че всеки случай е различен, знаете ли.

Браво за вас, разбира се, че избирате казина с по-бързи тегления; не ме разбирайте погрешно

Автоматичен превод:
Romi

Виждане на коментарите на други играчи

🤷‍♂️

Явно нищо не се е променило

Невероятно е, че през 2025 г. все още има казина, които се нуждаят от 14 дни, за да направят теглене

Когато модерните казина отнемат няколко минути

Автоматичен превод:
Mco00

здравей Не съм Роми, но исках да те поздравя 🙂

Запозната ли сте със старата поговорка? Съберете парите възможно най-скоро и платете възможно най-късно.... Просто казвам.



Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка

Не знам тази поговорка

Какъв е смисълът от това?


Автоматичен превод:
Mco00

Идеята е да се посочи разликата между, да кажем, финансов баланс и действителното притежаване на парите.

Просто казано, когато събирате пари от клиентите си възможно най-бързо и, от друга страна, изплащате всички „разходи" възможно най-бавно, в резултат на това вие активно държите парите на ваше разположение. 🙂

Това по същество беше иронична шега, имах предвид.


Автоматичен превод:

Предпочитам да платя възможно най-скоро и да запазя това, което наистина е мое

Иначе ще харча пари, които не са мои

Тогава как да платя на когото трябва да платя, ако съм използвал парите 😉

Това е опасна игра

Но има стратегии за използване на парите във ваша полза

Но рискът е голям

Затова е най-добре да платите това, което трябва да платите, и да избегнете задлъжняване

И избягвайте да ядосвате клиентите, докато чакате печалбите си

😉

Автоматичен превод:
Mco00

Точно моите точки! 👍👌


Автоматичен превод:

Получих имейл от поддръжката на snatch, че новият им сайт е snatchcasino1.org. Позволи ми да вляза със същата информация, но когато проверих новия сайт, беше напълно различно. Няма повече interac опция за плащане, няма повече ежедневна карта с бонуси. Най-странното е, че собственикът се е променил от Altacore NV на Goodwin NV и когато попитах поддръжката за това, те не биха признали, че се е променило.

Edited
Автоматичен превод:
Kegsey

здравей

Това определено си заслужава проверката.

Нека предам тази информация на колегите, защото нямам намерение да гадая веднага.

Ще се върна, след като имам актуализации.


Автоматичен превод:

Какво се случва със Snatch Casino. Опитах всички връзки и или пише, че е в процес на поддръжка (за последната седмица), или се появява като уебсайт Go Daddy, който продава домейна. Все още имам баланс с тях, но не мога да играя. Някой друг, който има проблеми с това казино.

Автоматичен превод:

Snatch Casino вече не притежава CGB лиценз и изобщо не е лицензирано, доколкото мога да разбера.

Те вече не са казино Altacore и са променили уеб адреса си.

в купчината боклук отиват.

Автоматичен превод:

Какво се случва със Snatch Casino. Опитах всички връзки и или пише, че е в процес на поддръжка (за последната седмица), или се появява като уебсайт Go Daddy, който продава домейна. Все още имам баланс с тях, но не мога да играя. Някой друг, който има проблеми с това казино.

Автоматичен превод:

Всъщност всичко е добре от моя страна.

Може ли да публикувате екранни снимки, за да можем да видим съобщението, което ви дава, когато се опитате да отидете на техния уебсайт?

Автоматичен превод:

Snatch Casino вече не притежава CGB лиценз и изобщо не е лицензирано, доколкото мога да разбера.

Те вече не са казино Altacore и са променили уеб адреса си.

в купчината боклук отиват.

Автоматичен превод:

Бихте ли ни казали, моля, къде намерихте тази информация?

Нашият екип за данни не е открил нищо подобно досега, така че може би можете да ни помогнете с това.

Ние наистина го оценяваме.

Автоматичен превод:

Друга група казино „Goodwin NV" ги купи.

Те се опитват да ме измамят, вчера направих депозит, защото направиха реклама с нов бонус от 400% за добре дошли в имейл.

Депозирам с Mifinity, обикновено парите са директно във всяка сметка, но сега чакам един ден и парите не са в сметката ми, поддръжката просто пише стандартните глупости като „Ще препратим това на отдела за плащания".

Някой със същия проблем?

искам да си имам парите..

Edited
Автоматичен превод:
Lutze333

здравей

Предполагам, че звучи глупаво и ситуацията не е приятна, но от собствения ми опит това е обичайният начин на действие. Искам да кажа, че чатът за поддръжка винаги ще започва с препращане на този въпрос към отдела за плащания. Важното е ефективността при разрешаването на ситуацията и се надявам да не отнеме много време.

Автоматичен превод:

Но те отговориха два дни и нищо не се случи.

Депозитът ми все още е на „В обработка" и сега се опитват да ме измамят, затварят LiveChat, ако поискам актуализация и нови неща без отговор!

Автоматичен превод:
Lutze333

Това трябва да е ужасно преживяване за вас и тъй като не съм участвал в чатовете, предполагам, че няма да е честно да съдя.

Попитахте ли Mifinity дали транзакцията е наред? Спомням си, че този електронен портфейл беше причина за много забавяния в миналото, така че може би за да сте сигурни, няма да навреди да попитате.

Не е нужно, разбира се.


Автоматичен превод:

Да, попитах и ​​контрол, всичко беше нормално. Играх много стотици пъти с Mifinity, проблемът е казиното, където се опитва да ме измами и не прави нищо, нито отговор, нито пари по сметката ми.

Знам, че Goodwin EV има много проблеми с измама с депозит/теглене и те са забранени от 2-3 държави поради това..

Автоматичен превод:
Lutze333

разбирам Благодаря ви за актуализацията. Така че сега наистина изглежда, че казиното е доста разсеяно, когато става въпрос за прилични обяснения... Както можете да видите, Кристина се опитва да събере същите подробности в нишката за оплаквания; уведомете и нея, моля. След като жалбата напредне, моите колеги със сигурност ще се опитат да разрешат проблема с депозита; въпреки това мисля, че ще имат нужда от казиното, за да се включат в дискусията. Надявам се да работи!


Автоматичен превод:
1...17 18 19...21
Отидете на страницаот 21 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини