преди 4 месеца
Axle съжалявам, не мога да намеря нищо с кой бонус съм играл
Axle sorry, I can't find anything with which bonus I played
Achse sorry,ich kann nichts finden mit welchen Bonus ich gespielt habe
0
Axle съжалявам, не мога да намеря нищо с кой бонус съм играл
Axle sorry, I can't find anything with which bonus I played
Achse sorry,ich kann nichts finden mit welchen Bonus ich gespielt habe
Значи нямате нищо в историята си, нали? Тогава предполагам, че бих попитал как е възможно да ограничат парите ви в определен момент и да не можете да теглите повече, въпреки че сте извършили превъртане, което казиното ви е казал да направите.
Намирам това за доста странно и вероятно ще прибегна до подаване на жалба, тъй като обявих, че екипът ни ще разгледа по-задълбочено цялата ситуация.
Какво мислиш?
So you don't have anything in your history, do you? Then I guess I would ask how is it possible that they cap your money at a certain point and you can't withdraw any more even though you have completed a rollover that the casino told you to do.
I find this quite strange and would probably resort to lodging a complaint as I announced to get our team to take a more in-depth look at the whole situation.
What do you think?
Здравейте, вчера след работа отново прегледах цялата история на целия месец, няма нищо. Също така успях да поискам изплащането нормално, в противен случай това не е възможно, ако бонусът не е бил използван. Да, искам да подам жалба, какво трябва да направя? Благодаря за помощта
Hello, yesterday after work I looked at the entire history of the whole month again, there is nothing there. I was also able to request the payout normally, otherwise that is not possible if the bonus has not been used. Yes, I would like to file a complaint, what do I have to do? Thanks for the help
Hallo,ich habe mir gestern nach Feierabend nochmal die ganze Historie vom ganzen Monat angeschaut,es ist nichts da. Ich konnte auch die Auszahlung normal beantragen,das geht sonst nicht wenn der Bonus nicht umgesetzt ist. Ja ich möchte eine Beschwerde einreichen,was muss ich machen. Danke für die Hilfe
Вече бях писал имейли до Snatchcasino, последния вчера с молба за копие от печалбите, защото не ги намирам. Никога не получавам отговор, всичко е странно
I had already written emails to Snatchcasino, the last one yesterday with a request for a copy of the winnings because I can't find them. I never get an answer, it's all strange
Ich hatte auch schon Mails geschrieben an Snatchcasino ,die letzte gestern mit der Bitte um eine Kopie des Gewinnes da ich diesen nicht finden kann.Ich bekomme nie eine Antwort,es ist alles merkwürdig
Съжалявам, забравих нещо, когато играх с бонус, спечелих почти 400 евро и след това балансът се промени от бонус пари към истински пари. След това погледнах профила си и да, играх с истински пари за около 200 евро. Не мога да кажа точно, но тази победа също е никъде в историята. Всичко е много странно
Sorry, I forgot something, when I played with a bonus I won almost 400 euros and then the balance changed from bonus money to real money. Then I looked at my profile and yes, I played with real money for around 200 euros. I can't say exactly, but this win is also nowhere to be found in the history. It's all very strange
Sorry was ich noch vergessen habe,als ich mit Bonus gespielt habe hatte ich einen Gewinn von knapp 400 Euro und danach stellte sich das Guthaben von Bonusgeld auf Echtgeld um. Danach schaute ich in meinem Profil und ja, ich spielte dann mit Echtgeld so ca. 200 Euro. So genau kann ich das jetzt nicht sagen,aber auch dieser Gewinn ist nicht zu finden in der Historie. Das ist alles sehr komisch
Добавят се още и още, така че започвам доста да се обърквам.
И затова жалбата е може би най-добрата стъпка.
Ако се интересувате, просто докоснете тази връзка и я подайте тук . ⬅️
Бих добавил също ръководство, което може да е полезно за това какво да очаквате от самата жалба – Информация и инструкции за разрешаване на жалби
Надявам се това да се реши възможно най-бързо и справедливо.
More and more is being added, so I'm starting to get quite confused.
And that's why a complaint is probably the best step.
If you are interested, just tap on this link and file it here. ⬅️
I would also add a guide which might be helpful as to what to expect from the complaint itself- Complaint Resolution Information and Instructions
I hope this will be resolved as quickly and fairly as possible.
Добре, благодаря много, ще го направя след късната си смяна. Вече съм объркан, но знам какво се случи. Не очаквам отговор от Snatchcasino, не мисля, че имат интерес да го изяснят. Ще се видим тогава, благодаря
OK, thank you very much, I'll do that after my late shift. I'm already confused, but I know what happened. I don't expect an answer from Snatchcasino, I don't think they're interested in clarifying it. See you then, thank you
Ok,vielen Dank das mach ich nach meiner Spätschicht in Ruhe.Ich bin auchschon verwirrt,aber ich weiß ja was gewesen ist. Mit einer Antwort von Snatchcasino rechne ich nicht, ich glaube die haben kein Interesse das zu klären.Bis dann,danke
Разбира се, ако имате време, можете да го направите. Ще видим как ще се справят. От това, което видях, те се опитват да разрешат оплакванията, така че се надявам да се получи добре. 🙂
Sure, if you have time you can go for it. We'll see how they're going to handle it. From what I've seen, they're trying to resolve the complaints, so hopefully it'll turn out well. 🙂
Надявам се, че може да се изясни, защото както казах, не мога да играя тази игра с бонус и да взема джакпота, без да съм гарантиран. Благодаря ти много
I hope that it can be clarified, because as I said, I can't play this game with a bonus and get the jackpot without being guaranteed. Thank you very much
Ich hoffe das es geklärt werden kann,denn wie gesagt,mit Bonus kann ich dieses Spiel nicht spielen und schon garniert den Jackpot holen können.Vielen Dank ersteinmal
Разбирам, да видим какво ще разбере нашият екип и накъде ще отиде. Ще стискам палци 🤞
I understand, let's see what our team will find out and where it will go. I'll keep my fingers crossed. 🤞
Здравейте, да, да видим. Никога не съм имал проблеми там, изплащанията са много бързи и иначе ми харесва. Нямам идея защо сега е така. Имах този джакпот и преди, но играх без бонус и получих печалбата. Ще почакам и ще видя
Hi, yes, let's see. I've never had any problems there, payouts are very quick and otherwise I like it. I have no idea why it's like this now. I've had this jackpot before, but I played without a bonus and got the winnings. I'll wait and see
Hi,ja schaun wir mal . Ich hatte ja nie Probleme dort,Auszahlungen gehen sehr schnell und sonst gefällt es mir auch. Ich habe keine Ahnung warum das jetzt so ist.Ich hatte schoneinmal diesen Jackpot, aber ich hatte ohne Bonus gespielt und den Gewinn auch bekommen.Ich warte mal ab
Това е може би най-разумното нещо. Надявам се, че всичко ще се оправи скоро, когато казвате, че казиното е основно страхотно и можете да се насладите на времето си тук.
That's probably the most sensible thing to do. I hope that everything will be sorted out soon when you say that the casino is basically cool and you can enjoy your time here.
Вчера отново прегледах целия си напредък. Миналата година имах нещо подобно, но не направих нищо, защото бях прекалено стресирана на работа. Вече дори не се замислих и сега ще го оставя така. Ако не получа парите, значи е така. Определено си върнах парите, но не можеш просто да търпиш всичко. Надявам се да имате приятен уикенд.
Yesterday I looked through all my progress again. I had something similar last year, but I didn't do anything because I was too stressed at work. I didn't even think about it anymore and I'm going to leave it like that now. If I don't get the money, then that's the way it is. I've definitely got my money back, but you can't just put up with everything. I hope you have a nice weekend.
Ich hatte gestern nochmal meine ganzen Verläufe durchgeschaut,ich hatte vergangenes Jahr auch schon soetwas,aber da hab ich nichts unternommen weil zuviel Stress auf Arbeit war.Da hab ich auch garnicht mehr dran gedacht und das lass ich jetzt auch so. Wenn ich das Geld nicht bekomme dann ist das so,meinen Einsatz habe ich allemale raus,aber man kann sich ja nicht alles gefallen lassen. Ich wünsche ein schönes Wochenende.
Съгласен съм, не можете да го оставите просто така и може би трябва да се борите малко. Ако единственото нещо, което жертвате, е времето, тогава не мисля, че е толкова лошо. Ще видим какво ще излезе накрая. Надявам се да се получи добре.
I agree, you can't leave it just like that and maybe you have to fight a little bit. If the only thing you sacrifice is time, then I don't think it's so bad. We'll see what comes out of it in the end. I hope it turns out well.
Здравейте, да, и аз се надявам да е така и изглежда, че другите се чувстват като мен. Почакай и виж, ухили се. Приятна седмица
Hello, yes I hope so too and it seems that others feel the same as me. Wait and see, grin. Have a nice week
Hallo,ja das hoffe ich auch und es scheint ja anderen auch so zu gehen wie mir. Abwarten und Tee trinken grins.Wünsche eine schöne Woche
Благодаря ви и ви желая също толкова успешна седмица с добри новини. 😉
Thank you and I wish you an equally successful week with good news. 😉
Поисках теглене на 11 юли. Документите са проверени, но KYC ме моли да изпратя банковото извлечение с адреса.
Не получавам извлечение по пощата ..... Вече изпратих извлечение, което изтеглих от приложението на банката, екранна снимка на плащането, екранна снимка на извлечението, екранна снимка на моите банкови данни ... . и вече казах в имейла си, че нямам това извлечение с адреса, но техният отговор винаги е, че трябва да изпратя този документ.
I requested a withdrawal on July 11. The documents have been verified, but KYC asks me to send the bank statement with the address.
I don't receive a statement by post ..... I've already sent a statement that I downloaded from the bank's app, a screenshot of the payment, a screenshot of the statement, a screenshot of my bank details .... and I've already said in my email that I don't have this statement with the address, but their response is always that I have to send this document.
Desde 11/07 solicitei saque . Os documentos foram verificados, porém o KYC solicita o envio do extrato do banco com o endereço.
Não recebo extrato pelos correios .....já mandei extrato que peguei no aplicativo do banco, print da tela com o pagamento, print da tela do extrato, print da tela dos meus dados do banco .... e já falei no e-mail que não possuo este extrato onde consta o endereço, mas a resposta deles sempre é que tenho que enviar este documento.
Здравейте, виждам, че имате проблем с пълното верифициране в казиното. Този проблем измъчва много играчи и разбирам, че в някои страни нямате шанс да получите такъв документ с цялата информация.
Опитахте ли обаче да се обадите на банката, за да видите дали е възможно, ако не можете да го получите чрез приложението?
Като алтернатива, ако не можете да потвърдите и казиното продължава да ви казва едно и също нещо, можете да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Ако се интересувате, просто докоснете тази връзка . ⬅️
Мислите ли, че ще се опитате да го разрешите или ще поискате помощ?
Hello, I see you have a problem with fully verifying yourself in the casino. This problem has plagued many players and I understand that in some countries you don't have a chance to get such a document with all the information.
However, have you tried calling the bank to see if it would be possible if you can't get it through the app ?
Alternatively, if you can't verify and the casino keeps telling you the same thing, you can lodge a complaint with us and our team will try to help you.
If you are interested, just tap on this link. ⬅️
So do you think you'll try to resolve it or will you ask for help ?
Играех в снач казиното, бях въвел бонус, печелех, завъртанията не бяха приключили, пак ме изгони и влязох отново и нямах нито пари, нито бонус
I was playing at the snatch casino, I had entered a bonus, I was winning, the spins had not ended, it still kicked me out and I entered again and I had neither money nor bonus
επαιζα στο σνατσ καζινο ειχα μπει μπονουσ κερδιζα δεν ειχαν τελειωσει η περιστροφες ακομα με πεταξε και ξανα μπηκα μεσα και δεν ειχα ουτε χρηματα ουτε μπονους
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.