ФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 1 година от caiods20221
|
37138 преглеждания 285 отговора |
|
1...13 14 15
Добавете пост
efreu
преди 3 месеца

Axle съжалявам, не мога да намеря нищо с кой бонус съм играл

Автоматичен превод:
efreu
преди 3 месеца

Значи нямате нищо в историята си, нали? Тогава предполагам, че бих попитал как е възможно да ограничат парите ви в определен момент и да не можете да теглите повече, въпреки че сте извършили превъртане, което казиното ви е казал да направите.

Намирам това за доста странно и вероятно ще прибегна до подаване на жалба, тъй като обявих, че екипът ни ще разгледа по-задълбочено цялата ситуация.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравейте, вчера след работа отново прегледах цялата история на целия месец, няма нищо. Също така успях да поискам изплащането нормално, в противен случай това не е възможно, ако бонусът не е бил използван. Да, искам да подам жалба, какво трябва да направя? Благодаря за помощта

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
efreu
преди 3 месеца

Вече бях писал имейли до Snatchcasino, последния вчера с молба за копие от печалбите, защото не ги намирам. Никога не получавам отговор, всичко е странно

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Съжалявам, забравих нещо, когато играх с бонус, спечелих почти 400 евро и след това балансът се промени от бонус пари към истински пари. След това погледнах профила си и да, играх с истински пари за около 200 евро. Не мога да кажа точно, но тази победа също е никъде в историята. Всичко е много странно

Автоматичен превод:
efreu
преди 3 месеца

Добавят се още и още, така че започвам доста да се обърквам.

И затова жалбата е може би най-добрата стъпка.

Ако се интересувате, просто докоснете тази връзка и я подайте тук . ⬅️

Бих добавил също ръководство, което може да е полезно за това какво да очаквате от самата жалба – Информация и инструкции за разрешаване на жалби

Надявам се това да се реши възможно най-бързо и справедливо.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре, благодаря много, ще го направя след късната си смяна. Вече съм объркан, но знам какво се случи. Не очаквам отговор от Snatchcasino, не мисля, че имат интерес да го изяснят. Ще се видим тогава, благодаря

Автоматичен превод:
efreu
преди 3 месеца

Разбира се, ако имате време, можете да го направите. Ще видим как ще се справят. От това, което видях, те се опитват да разрешат оплакванията, така че се надявам да се получи добре. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Надявам се, че може да се изясни, защото както казах, не мога да играя тази игра с бонус и да взема джакпота, без да съм гарантиран. Благодаря ти много

Автоматичен превод:
efreu
преди 2 месеца

Разбирам, да видим какво ще разбере нашият екип и накъде ще отиде. Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, да, да видим. Никога не съм имал проблеми там, изплащанията са много бързи и иначе ми харесва. Нямам идея защо сега е така. Имах този джакпот и преди, но играх без бонус и получих печалбата. Ще почакам и ще видя

Автоматичен превод:
efreu
преди 2 месеца

Това е може би най-разумното нещо. Надявам се, че всичко ще се оправи скоро, когато казвате, че казиното е основно страхотно и можете да се насладите на времето си тук.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вчера отново прегледах целия си напредък. Миналата година имах нещо подобно, но не направих нищо, защото бях прекалено стресирана на работа. Вече дори не се замислих и сега ще го оставя така. Ако не получа парите, значи е така. Определено си върнах парите, но не можеш просто да търпиш всичко. Надявам се да имате приятен уикенд.

Автоматичен превод:
efreu
преди 2 месеца

Съгласен съм, не можете да го оставите просто така и може би трябва да се борите малко. Ако единственото нещо, което жертвате, е времето, тогава не мисля, че е толкова лошо. Ще видим какво ще излезе накрая. Надявам се да се получи добре.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, да, и аз се надявам да е така и изглежда, че другите се чувстват като мен. Почакай и виж, ухили се. Приятна седмица

Автоматичен превод:
efreu
преди 2 месеца

Благодаря ви и ви желая също толкова успешна седмица с добри новини. 😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Поисках теглене на 11 юли. Документите са проверени, но KYC ме моли да изпратя банковото извлечение с адреса.

Не получавам извлечение по пощата ..... Вече изпратих извлечение, което изтеглих от приложението на банката, екранна снимка на плащането, екранна снимка на извлечението, екранна снимка на моите банкови данни ... . и вече казах в имейла си, че нямам това извлечение с адреса, но техният отговор винаги е, че трябва да изпратя този документ.


Автоматичен превод:
rzgpkb49bn
преди 2 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем с пълното верифициране в казиното. Този проблем измъчва много играчи и разбирам, че в някои страни нямате шанс да получите такъв документ с цялата информация.

Опитахте ли обаче да се обадите на банката, за да видите дали е възможно, ако не можете да го получите чрез приложението?

Като алтернатива, ако не можете да потвърдите и казиното продължава да ви казва едно и също нещо, можете да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ако се интересувате, просто докоснете тази връзка . ⬅️

Мислите ли, че ще се опитате да го разрешите или ще поискате помощ?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Играех в снач казиното, бях въвел бонус, печелех, завъртанията не бяха приключили, пак ме изгони и влязох отново и нямах нито пари, нито бонус


Автоматичен превод:
1...13 14 15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини