НачалоФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 12)

 от caiods20221
|
68 800 преглеждания 390 отговора |
|
1...11 12 13...20
millassemmelhack

Здравейте. Съжалявам, но все още не разбирам какъв точно е проблемът. Вашият акаунт е напълно проверен и казиното все още се нуждае от допълнителна документация от вас. Това вярно ли е? Понякога причината да не се приемат документи може да е, че са в грешен формат или дори с лошо качество.

Мога ли да попитам кога точно започнахте целия този процес? Ако смятате, че нашият екип за жалби може да бъде полезен, моля, уведомете ни и ние ще разгледаме този проблем и се надяваме скоро да намерим решение за него.

Автоматичен превод:

това е странното, аз бях одобрен първи. но въпреки това не ми е позволено да тегля парите, тъй като искат допълнителна информация за мен, която трябва да кача и покажа. file

Автоматичен превод:
Romi

опитвам се да кача снимките, но не става. но доколкото разбирам, се чудите защо започнах целия процес.

Както обясних, показах всичко, което се иска, снимките са нови, но не ми позволяват да изтегля парите си, това не е ли мошенническо казино и как мога да получа помощ

Автоматичен превод:

file

Автоматичен превод:
Romi

сега не мога да кача нищо в този форум.

Автоматичен превод:

Здравейте всички,


Бих искал помощ, за да получа текущия си баланс възможно най-скоро. Започнах да тегля печалбите си преди почти две седмици, но досега те бяха готови да прехвърлят само 500 евро два пъти с голяма трудност. Сега имам баланс от €6500 и не искам да чака месеци, за да ми изплати целия баланс. Разбира се, акаунтът ми е напълно верифициран.

Защо правят това? Как да ускорим процеса? Според техните правила и условия те трябва да получат €1500/ден. Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
millassemmelhack

Ако искате помощта на нашия екип за жалби, моля, не се колебайте да подадете жалба и те ще разгледат по-добре този ваш проблем. Просто използвайте тази връзка, за да го направите, моля. Ако имате още въпроси или се нуждаете от помощ, ние ще сме тук, за да ви помогнем.

Освен това форумът работи ли за вас сега? За известно време имаше някои технически проблеми.

Автоматичен превод:

Здравейте всички,


Бих искал помощ, за да получа текущия си баланс възможно най-скоро. Започнах да тегля печалбите си преди почти две седмици, но досега те бяха готови да прехвърлят само 500 евро два пъти с голяма трудност. Сега имам баланс от €6500 и не искам да чака месеци, за да ми изплати целия баланс. Разбира се, акаунтът ми е напълно верифициран.

Защо правят това? Как да ускорим процеса? Според техните правила и условия те трябва да получат €1500/ден. Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:

Здравейте. Може би казиното даде ли ви някакво обяснение за това? Ако максималното теглене е €1500 на ден, както казвате, те трябва да го спазват. Виждам обаче в нашия преглед на това казино следното:

file

Опитайте се да се свържете с поддръжката на казиното и ако имате нужда от намесата на нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Romi

Здравей Роми,


Благодаря ви за бързия отговор тук. Както казват настоящите правила и условия в Snatch (от техния уебсайт), играчите изискват само 3 пъти €500 на всеки 24 часа. Те обаче изобщо не извършват плащания за 24 часа. Поддръжката е любезна, но се позовава на техния финансов отдел и казва, че работят по него, блабла, но без точно обяснение. Така че те всъщност не дават истинска подкрепа. Мислите ли, че си струва да започнете да се оплаквате чрез Casino Guru? Оценявам помощта ти.

Поздрави,

Оливър

Автоматичен превод:
oliviermagical

Мога ли да ви помоля за една услуга, моля? Бихте ли могли да публикувате URL адреса, където можем да намерим този нов термин за максималното теглене?🙏 Нашият екип за данни със сигурност ще провери това.

Кога точно сте поискали тегленето, моля? Нашият екип за оплаквания може да се намеси всъщност едва след 14-дневния срок.🤔

Автоматичен превод:
Romi

Ето, това е от уебсайта на Snatch. file

https://snatchcasino.com/en/page/terms-and-conditions

В момента се чакат 3 тегления, най-старото от 22/05. Въпреки това, ако изчакам две седмици с оплакването си, колко време ще мине, за да получа общия баланс от €6500? Бих искал да имам средствата си възможно най-скоро, дори с тяхното правило вече трябва да ги имам.

Edited
Автоматичен превод:
oliviermagical

Благодаря ти. Веднага ще информирам нашия екип за данни.👌

Ти си прав. Все пак опитахте ли да получите някакво обяснение от казиното? Наистина бих искал да знам причината за това забавяне.

Автоматичен превод:
Romi

Никакво обяснение. Имам няколко екранни снимки от чат с поддръжката. Мога да споделя тук, като цяло те ме молят за търпение и ме молят да не изисквам повече тегления, докато чакащите 3 не свършат, хаха. попитах ги

за да ми каже колко време ще отнеме да получа общо 6500 евро, те казаха, че може би седмица 😂 не могат дори да прехвърлят 1000 евро на седмица. Тогава трябва ли да започна процеса на оплакване?

Автоматичен превод:
oliviermagical

Няма нужда да публикувате екранните снимки тук. Надявам се скоро наистина да могат да ви изплатят.

Ако изпратите жалбата си сега, тя така или иначе ще бъде задържана до изтичането на 14-те дни, така че бих ви препоръчал да изчакате малко и да се надяваме, че жалбата няма да е необходима. Какво казваш?

Автоматичен превод:

Разбира се, мога да изчакам да се оплача, но тогава бих поискал всичките ми баланси да бъдат прехвърлени към мен, така че да не се налага да се забърквам с €500 на ден. Те вече нарушиха собствения си срок&co. Какво мислите, в процес на оплакване ще желаят ли да прехвърлят всичките ми средства от сметката ми?

Автоматичен превод:

filefile

Автоматичен превод:

Ако мога да се намеся, според отговора на казиното, изискванията са ясно посочени. Предоставихте ли съответните документи, моля?

Според имейла това е екранна снимка на данните за вашата банкова сметка - онлайн банкиране или банково извлечение, показващо пълния ви адрес. Предполагам, че всички документи, които сте предоставили досега, трябва да съдържат същия адрес, ако не, това може да причини проблем.

Освен това, кога ги предоставихте? Тъй като може да отнеме известно време, за да премине последната проверка. Вашите тегления остават в изчакващ режим, докато тази допълнителна проверка не приключи.

Автоматичен превод:

Разбира се, мога да изчакам да се оплача, но тогава бих поискал всичките ми баланси да бъдат прехвърлени към мен, така че да не се налага да се забърквам с €500 на ден. Те вече нарушиха собствения си срок&co. Какво мислите, в процес на оплакване ще желаят ли да прехвърлят всичките ми средства от сметката ми?

Автоматичен превод:

Съжалявам, но наистина нямам отговор на въпроса ви. Предполагам, че трябва да изчакаме, за да видим резултата.🤷‍♀️

Все пак се надявам, че няма да има нужда да подавате жалба и ще стискам палци за това.🤞

Автоматичен превод:
oliviermagical

да

Автоматичен превод:
Radka

Да

Edited
Автоматичен превод:
Radka

Сега те ми написаха това

Бихме искали да ви информираме, че администрацията на нашето казино си запазва правото да извършва плащания по индивидуален график. Задайте минималната и максималната сума за една транзакция, както и времето за тази транзакция. Те могат да се различават в зависимост от метода на теглене, нивото на акаунта ви или други съответни фактори.

Финансовият отдел обработва всички ваши тегления въз основа на състоянието на вашата сметка и вашата пряка дейност.

500 евро ще бъде завършен на 31.05.2024 г

360 евро ще бъде завършен на 05.06.2024 г

Автоматичен превод:
1...11 12 13...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини