преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Snatch Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Изисках 200 процента бонус и спечелих 1800 евро, сега чакам 32 часа за моето изплащане. В чата на живо ми казаха, че изплащането чрез skrill отнема от 1 час до 24 часа. все още нищо не пристигна и тогава бях насочен към имейл, там изпратих около 20 писма. Финансовата страна работи по 9 часа на ден, така че трябва да си получа парите утре, ако най-накрая са завършили молбата ми за 27 часа. Усеща се като измамно казино. Solcasino винаги ми е плащал парите ми незабавно. Никога не ми се е налагало да чакам толкова дълго, колкото в това казино
I claimed the 200 percent bonus and won 1800 euros now I'm waiting 32 hours for my payout. In the live chat I was told that the payout via skrill takes from 1 hour to 24 hours. still nothing arrived and then I was referred to an email there I sent around 20 mail. The finance side work 9 hours a day, so I should get my money tomorrow if they have finally completed my application in 27 hours. It feels like a scam casino. Solcasino has always paid me my money instantly. I never had to wait as long as at this casino
ich hbae den 200 prozent Bonus in anspruch genommen und 1800 euro gewonne jetzt warte ich 32 h auf meien auszahlung. Im live chat wurde mir gesagt das die auszahlung via skrill von 1 h bis 24 h dauert. noch immer nichts angekommen und danach wurde ich auf eine email verwiesen dort habe ich um die 20 mail geschickt. Die von der finanzseite arbeiten 9 stunden am Tag also soltte ich morgen mein geld bekommen wenn sie 27h meinen antrag endlich erledigt haben. Es fühlt sich an wie ein scam casino. Solcasino hat mir bis jeztzt immer instant mein geld ausbezahlt. so lange warten wie bei diesem casino musste ich ncohc nie
Здравейте,
само за да сте сигурни, акаунтът ви беше ли напълно потвърден, моля? Все пак бих дал на казиното поне няколко работни дни.
Казиното има много добра репутация и не бих го нарекъл "измама" толкова рано, най-вероятно е въпрос на време дали сте изпълнили всички изисквания.
Hello,
just to be sure, has your account been fully verified, please? I would give the casino at least a few working days, though.
The casino has a very good reputation, and I would not call it a "scam" so early, it's most likely a matter of time if you have met all requirements.
Не можете да теглите от казиното. Акаунтът беше потвърден преди игра, след като проверката на заявка за теглене започна отново. Когато питате чат за помощ, винаги се позовавайте на имейл, който не получих, с искане за повече документи. Изпратих всички документи, които чакат 8 дни, не, не разбирам системата за класиране на гуру
Unable to withdraw from the casino. Account was verified prior to playing after a withdraw request verification started again. When asking chat for help always refer to an email I didn't receive asking for more documents. I have sent all documents waiting 8 days no I don't unberstand guru rating system
Е, разбирам, че трябва да е наистина ужас, но все пак чат операторът обикновено не носи отговорност за KYC, така че мога да разбера отговора. Това, което ме притеснява е, че не сте получили имейла, не искам да ви безпокоя повече, сигурен съм, че сте проверили имейл папката си със спам, промоциите, кошчето, кошчето и т.н., нали?
Ще се опитам да използвам същия имейл като вас за изпращане на тези документи.
Може би казиното все още проверява вашите документи, така или иначе ние даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да изпратят печалбите.
Понякога казината просто се нуждаят от повече време, за да прегледат всички акаунти и играчи, ако ситуацията се запази същата дори след 14 дни, най-добрата стъпка би била да подадете жалба .
Съжалявам, в момента мога да предложа по-добра опция.
Well, I understand that it must be truly a horror, but still, the chat operator is usually not responsible for the KYC, so I can understand the answer. What makes me worried is that you have not received the email, don't want to bother you further, I'm sure that you have checked your email spam folder, promotions, bin, trash, and so on, right?
I'd try to use the same email as you did for sending those documents.
Mabe the casino is still checking your documents, anyway, we allow casinos 14 full days to complete the KYC and send the winnings.
Sometimes the casinos simply need more time to go through all of the accounts and players, if the situation keeps the same even after 14 days, the best step would be to submit a complaint.
Sorry, I can provide a better option at the moment.
Радвам се за вас, благодаря за информацията!
Така казиното изплаща печалбите и процедурата отне приблизително. 10 дни. Е, може и по-добре.
I'm happy for you, thanks for the information!
So the casino pays out the winnings and the procedure took approx. 10 days. Well, could be better.
Здравейте на всички, относно това казино, те все още не могат да решат проблема с нечестното теглене на средства от сметката след залагане на бонуса, най-вече не разбирам защо тези измамници имат такава оценка? Прочетете рецензиите, има само солидни минуси и отрицателни твърдения.
Hello everyone, regarding this casino, they still can't solve the issue of not honestly withdrawing funds from the account after wagering the bonus, most of all I don't understand why these scammers have such a rating? Read the reviews there are only solid minuses and negative statements.
Здравейте, изчислихме резултата, както е обяснено тук .
Били ли сте малтретирани от казиното? Би било хубаво да споделите всичко, което ви се случи. Може дори да успеем да ви помогнем.
Hello, we calculated the score as explained here.
Have you been mistreated by the casino? Would be nice to share what has happened to you in full. We may be even able to help you.
Здравейте, вече подадох жалба, Ник разбира ситуацията и чакаме отговор от казиното, въпреки че минаха 3 седмици), така че що се отнася до заключенията и други неща, можете да прецените дори факта, че това казино отговаря дори тук просто много бавно. Разбирам, че парите няма да бъдат върнати, но искам те да имат възможно най-нисък рейтинг или дори да бъдат включени в черен списък, тъй като не са четни и във всеки случай ще заблудят играчите, в рецензиите повече от 90% от някои отрицателни твърдения че казиното мами, отписва пари от сметката на играчите, анулира заключенията, просто е невъзможно да се забави проверката за дълго време. И искате да кажете, че те са добро казино?
Hi, I have already filed a complaint, Nick understands the situation and we are waiting for a response from the casino, although it has been 3 weeks) so as for the conclusions and other things, you can judge even the fact that this casino responds even here just very slowly. I understand that the money will not be returned, but I want them to have a rating as low as possible or even get blacklisted, since they are not even and will deceive players in any case, in reviews more than 90% of some negative statements that the casino cheats, writes off money from the players' account, cancel the conclusions, it is simply impossible to delay verification for a long time. And you want to say that they are a good casino?
Съжалявам, че пропуснах оплакването ви.
Е, ние приемаме такава информация много сериозно - ако можете да докажете всичко, което сте заявили, любезно го направете. За предпочитане е да използвате този имейл: data@casino.guru. Ще променим рейтинга съответно, ако е необходимо, така правим и с оплаквания. Нечестните казина получават черни точки, това може да повлияе на рейтинга въз основа на сериозността на проблема.
Моля, разберете, че не можем да направим това без солидно доказателство, така че оценяваме всяко сътрудничество с играчите. 👍
I'm sorry I missed your complaint.
Well, we take such information very seriously - if you can prove all that you stated, kindly do so. Preferably by using this email: data@casino.guru. We will change the rating accordingly, if necessary, that's what we do also with complaints. Unfair casinos are awarded black points, this can affect the rating based on the severity of the issue.
Kindly understand that we can't do that without solid proof, so we appreciate every cooperation with players. 👍
Поисках теглене с потвърждение, направено преди да започна да играя, и те не отговарят на имейли, дори не за да ми кажат къде сме в момента. Чатът на живо казва, че това е процедурата. 4 дни в тази ситуация. Сума за теглене (1000€)
I asked withdrawal with verification done before start playing and they don’t respond to emails not even to tell me where we are now.The live chat says that it the procedure.4 days in this situation. Withdraw amount (1000€)
Моля, проверете жалбата си и отговорете.
Само ще спомена, че даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират сметката на играча и да продължат с тегленето. Надяваме се скоро казиното да започне да ви сътрудничи. 🤞
Kindly check your complaint and respond.
I'll just mention that we allow casinos 14 full days to verify the player's account and proceed with the withdrawal. Hoping the casino starts to cooperate with you soon. 🤞
Здравей, защо толкова яростно защитаваш това казино? Не виждаш ли отзивите? 90+% солиден негативизъм и измама от казиното и да, това е измама от чиста вода, те използват всякакъв начин да не плащат пари, като се започне от подмяната на мустаците в правилата и се стигне до закъснения със седмици.
Hi, why are you so fiercely defending this casino? Don't you see the reviews? 90+% solid negativity and deception from the casino and yes, this is a scam of pure water, they use any way not to pay money, starting with the substitution of mustaches in the rules ending with delays in weeks.
Здравейте,
любезно имайте предвид, че не можем просто да променим рейтинга на казиното всеки път, когато някой играч публикува обвинения, но винаги се грижим да проверяваме всяко доказателство, което играчите могат да ни предоставят, за да сме сигурни, че рейтингът е точен. Не защитавам казиното, помолих ви да ни изпратите доказателства, през които можем да преминем. Можете ли да го направите, моля?
„Е, ние приемаме такава информация много сериозно – ако можете да докажете всичко, което сте заявили, любезно го направете. За предпочитане като използвате този имейл: data@casino.guru. Ще променим съответно рейтинга, ако е необходимо, това правим и ние с оплаквания Нечестните казина получават черни точки, това може да повлияе на рейтинга въз основа на сериозността на проблема.
Моля, разберете, че не можем да направим това без солидно доказателство, така че оценяваме всяко сътрудничество с играчите. 👍"
Вашата жалба се изпълнява, ако Ник установи, че казиното е действало нечестно, той ще реши резултата.
Прочетете повече за последствията тук .
Освен това оценката на потребителските рецензии е отделена от оценките на казиното, просто защото не можем да проучим всяка рецензия и да се уверим, че предоставената информация е вярна - както можем да направим с оплакванията, например.
Звучи ли ви по-добре сега? 🙂
Hello,
kindly note that we can't just change the casino rating every time any player post any accusations, but we always care to inspect every proof players can provide us with to make sure that the rating is accurate. I'm not defending the casino, I asked you to send us proofs we can go through. Can you do that, please?
"Well, we take such information very seriously - if you can prove all that you stated, kindly do so. Preferably by using this email: data@casino.guru. We will change the rating accordingly, if necessary, that's what we do also with complaints. Unfair casinos are awarded black points, this can affect the rating based on the severity of the issue.
Kindly understand that we can't do that without solid proof, so we appreciate every cooperation with players. 👍"
Your complaint is running, if Nick finds that the casino acted unfairly that he will decide the outcome.
Read more about the consequences here.
Furthermore, the user review rating is separated from the casino's ratings simply because we can't investigate every review and make sure that provided pieces of information are true - as we can do with complaints, for instance.
Does it sound better to you, now? 🙂
здравей, напълно съм съгласен с теб и със сигурност изпратих всички доказателства, които имах, най-интересното е, че нито едно писмо не дойде от тях и не съм единственият, който казва това, веднага предполага, че играчът не може да събере доказателства. Лично аз искам това казино да изчезне напълно, защото с такива правила и политики просто няма реален начин да спечелите и да спечелите.
hi, I completely agree with you and I certainly sent all the evidence that I had, the most interesting thing is that not a single letter came from them and I'm not the only one saying this, immediately suggests that the player could not collect evidence. Personally, I want this casino to disappear altogether, because with such rules and policies, there is simply no real way to win and get a win.
Здрасти,
според таймера за оплаквания, изглежда, че можем да очакваме актуализация скоро. Аз лично нямам търпение да видя обяснението на казиното.
Hi there,
according to the complaint timer, seems like we can expect an update soon. I'm personally eager to see the casino's explanation.
здравейте, виждате, таймерът за отговор от казиното се удължава за сетен път и отговорът е толкова интернет от тях) това говори много за факта, че това казино по никакъв начин не може да бъде високо оценено, тъй като те просто игнорирайте вас и играчите.
hello, you see, the timer for the answer from the casino is being extended for the umpteenth time, and the answer is so Internet from them) this says a lot about the fact that this casino in no way can be highly rated, as they simply ignore you and the players.
Здрасти,
това е стандартна процедура, въпреки че съм съгласен, че казиното с такава репутация трябва да отговори или да предостави обяснение по друг начин, ако не чрез жалбата.
Предполагам, че отсега нататък трябва да чакаме отново, за съжаление нямам какво повече да добавя на този етап.
Hi there,
this is a standard procedure, although I agree that the casino with such a reputation should respond or provide an explanation another way if not via the complaint.
I guess that from now on we should wait again, sadly I have nothing more to add at this point.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.