ФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия

преди 2 години от caiods20221
|
42379 преглеждания 293 отговора |
|
1 2...15
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Snatch Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Изисках 200 процента бонус и спечелих 1800 евро, сега чакам 32 часа за моето изплащане. В чата на живо ми казаха, че изплащането чрез skrill отнема от 1 час до 24 часа. все още нищо не пристигна и тогава бях насочен към имейл, там изпратих около 20 писма. Финансовата страна работи по 9 часа на ден, така че трябва да си получа парите утре, ако най-накрая са завършили молбата ми за 27 часа. Усеща се като измамно казино. Solcasino винаги ми е плащал парите ми незабавно. Никога не ми се е налагало да чакам толкова дълго, колкото в това казино

Автоматичен превод:
Samir91
преди 1 година

Здравейте,

само за да сте сигурни, акаунтът ви беше ли напълно потвърден, моля? Все пак бих дал на казиното поне няколко работни дни.

Казиното има много добра репутация и не бих го нарекъл "измама" толкова рано, най-вероятно е въпрос на време дали сте изпълнили всички изисквания.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не можете да теглите от казиното. Акаунтът беше потвърден преди игра, след като проверката на заявка за теглене започна отново. Когато питате чат за помощ, винаги се позовавайте на имейл, който не получих, с искане за повече документи. Изпратих всички документи, които чакат 8 дни, не, не разбирам системата за класиране на гуру

Автоматичен превод:
Anastasiosk
преди 1 година

Е, разбирам, че трябва да е наистина ужас, но все пак чат операторът обикновено не носи отговорност за KYC, така че мога да разбера отговора. Това, което ме притеснява е, че не сте получили имейла, не искам да ви безпокоя повече, сигурен съм, че сте проверили имейл папката си със спам, промоциите, кошчето, кошчето и т.н., нали?

Ще се опитам да използвам същия имейл като вас за изпращане на тези документи.

Може би казиното все още проверява вашите документи, така или иначе ние даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да изпратят печалбите.

Понякога казината просто се нуждаят от повече време, за да прегледат всички акаунти и играчи, ако ситуацията се запази същата дори след 14 дни, най-добрата стъпка би била да подадете жалба .

Съжалявам, в момента мога да предложа по-добра опция.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Случаят е подреден благодаря

Автоматичен превод:
Anastasiosk
преди 1 година

Радвам се за вас, благодаря за информацията!

Така казиното изплаща печалбите и процедурата отне приблизително. 10 дни. Е, може и по-добре.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте на всички, относно това казино, те все още не могат да решат проблема с нечестното теглене на средства от сметката след залагане на бонуса, най-вече не разбирам защо тези измамници имат такава оценка? Прочетете рецензиите, има само солидни минуси и отрицателни твърдения.

Автоматичен превод:
gidrofas555
преди 1 година

Здравейте, изчислихме резултата, както е обяснено тук .

Били ли сте малтретирани от казиното? Би било хубаво да споделите всичко, което ви се случи. Може дори да успеем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, вече подадох жалба, Ник разбира ситуацията и чакаме отговор от казиното, въпреки че минаха 3 седмици), така че що се отнася до заключенията и други неща, можете да прецените дори факта, че това казино отговаря дори тук просто много бавно. Разбирам, че парите няма да бъдат върнати, но искам те да имат възможно най-нисък рейтинг или дори да бъдат включени в черен списък, тъй като не са четни и във всеки случай ще заблудят играчите, в рецензиите повече от 90% от някои отрицателни твърдения че казиното мами, отписва пари от сметката на играчите, анулира заключенията, просто е невъзможно да се забави проверката за дълго време. И искате да кажете, че те са добро казино?

Автоматичен превод:
gidrofas555
преди 1 година

Съжалявам, че пропуснах оплакването ви.

Е, ние приемаме такава информация много сериозно - ако можете да докажете всичко, което сте заявили, любезно го направете. За предпочитане е да използвате този имейл: data@casino.guru. Ще променим рейтинга съответно, ако е необходимо, така правим и с оплаквания. Нечестните казина получават черни точки, това може да повлияе на рейтинга въз основа на сериозността на проблема.

Моля, разберете, че не можем да направим това без солидно доказателство, така че оценяваме всяко сътрудничество с играчите. 👍

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Поисках теглене с потвърждение, направено преди да започна да играя, и те не отговарят на имейли, дори не за да ми кажат къде сме в момента. Чатът на живо казва, че това е процедурата. 4 дни в тази ситуация. Сума за теглене (1000€)

Автоматичен превод:
преди 1 година

Случаят е подреден благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Anastasi eimai stin idia katastasi ti egine telika sta dwsane?

Автоматичен превод:
chrisfunnies
преди 1 година

Моля, проверете жалбата си и отговорете.

Само ще спомена, че даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират сметката на играча и да продължат с тегленето. Надяваме се скоро казиното да започне да ви сътрудничи. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей, защо толкова яростно защитаваш това казино? Не виждаш ли отзивите? 90+% солиден негативизъм и измама от казиното и да, това е измама от чиста вода, те използват всякакъв начин да не плащат пари, като се започне от подмяната на мустаците в правилата и се стигне до закъснения със седмици.

Автоматичен превод:
gidrofas555
преди 1 година

Здравейте,

любезно имайте предвид, че не можем просто да променим рейтинга на казиното всеки път, когато някой играч публикува обвинения, но винаги се грижим да проверяваме всяко доказателство, което играчите могат да ни предоставят, за да сме сигурни, че рейтингът е точен. Не защитавам казиното, помолих ви да ни изпратите доказателства, през които можем да преминем. Можете ли да го направите, моля?

„Е, ние приемаме такава информация много сериозно – ако можете да докажете всичко, което сте заявили, любезно го направете. За предпочитане като използвате този имейл: data@casino.guru. Ще променим съответно рейтинга, ако е необходимо, това правим и ние с оплаквания Нечестните казина получават черни точки, това може да повлияе на рейтинга въз основа на сериозността на проблема.

Моля, разберете, че не можем да направим това без солидно доказателство, така че оценяваме всяко сътрудничество с играчите. 👍"

Вашата жалба се изпълнява, ако Ник установи, че казиното е действало нечестно, той ще реши резултата.

Прочетете повече за последствията тук .

Освен това оценката на потребителските рецензии е отделена от оценките на казиното, просто защото не можем да проучим всяка рецензия и да се уверим, че предоставената информация е вярна - както можем да направим с оплакванията, например.

Звучи ли ви по-добре сега? 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здравей, напълно съм съгласен с теб и със сигурност изпратих всички доказателства, които имах, най-интересното е, че нито едно писмо не дойде от тях и не съм единственият, който казва това, веднага предполага, че играчът не може да събере доказателства. Лично аз искам това казино да изчезне напълно, защото с такива правила и политики просто няма реален начин да спечелите и да спечелите.

Автоматичен превод:
gidrofas555
преди 1 година

Здрасти,

според таймера за оплаквания, изглежда, че можем да очакваме актуализация скоро. Аз лично нямам търпение да видя обяснението на казиното.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здравейте, виждате, таймерът за отговор от казиното се удължава за сетен път и отговорът е толкова интернет от тях) това говори много за факта, че това казино по никакъв начин не може да бъде високо оценено, тъй като те просто игнорирайте вас и играчите.

Автоматичен превод:
gidrofas555
преди 1 година

Здрасти,

това е стандартна процедура, въпреки че съм съгласен, че казиното с такава репутация трябва да отговори или да предостави обяснение по друг начин, ако не чрез жалбата.

Предполагам, че отсега нататък трябва да чакаме отново, за съжаление нямам какво повече да добавя на този етап.

Автоматичен превод:
1 2...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини