ФорумКазинаSmokace Casino - обща дискусия

Smokace Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Gretche70
|
21722 преглеждания 190 отговора |
|
1...5 6 7...10
преди 3 месеца

Нещото, което ме тревожи най-много е, че прочетох много оплаквания от играчи, чиито сметки внезапно са блокирани и печалбите им са удържани. В тези случаи казиното посочи прането на пари като странна мотивация. Сякаш играч използва казино, за да изпере няколко хиляди евро!

Нещото, което ме обърква и тревожи, е, че казино гуруто в тези случаи винаги се е съгласявало с казиното, без да дава на играча право на отговор.

На какво основание можете да докажете това?




Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 3 месеца

Те също така блокираха акаунта ми, като казаха, че трябва да потвърдят игралната сесия с доставчика. Обикновени глупости и после измислят някакво оправдание да не плащат. Не съм използвал бонуси, така че какво трябва да разследват?? Когато загубиш те разследват защо си загубил??

Надявам се заради тях, че не искат да ме измамят, защото са намерили грешния човек, който да го направи

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Неудобното е, че в моята жалба Smokace и Casino Guru размениха историята ми на игрите и в целия този процес никога не я получих.

Поисках го в казиното и никога не ми отговориха.

Помолих Casino Guru да ми го изпрати и те отказаха, като казаха, че не е тяхно място да ми го изпратят и успяха само да ми кажат, че ако го искам, трябва да отида при властите. СКАНДАЛНО!

Нека поговорим за МОЯТА история, следователно за МОИТЕ данни за игрите.

Мисля, че е ясно, че нещо не е наред в тази връзка между Smokace и Casino Guru

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Освен това транзакциите ми се депозират в блокчейна Trueplay (също използвах токени за игра).

И въпреки това печалбите ми бяха анулирани. луд

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 3 месеца

Здравей 👋 брато,

Все още ли чакате пари от Pragmatic play турнир?

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 3 месеца

Не, получих ги, защото се плащат директно от Pragmatic.

Имах анулирани 495k.

Можете също да прочетете жалбата ми.

Печалбите ми бяха ограничени два пъти. Освен това използвах и жетоните, които предоставят в казиното в баланса.

Историята на игрите ми е изчезнала от сайта (имам екранни записи, за да го докажа) и никой не иска да ми я изпрати.

Твърдяха, че сайтът ме е уведомил за края на бонуса с изскачащ прозорец, но изскачащият прозорец така и не пристигна.

Накратко, глутница лъжи.

Така или иначе конфискуваха всичко.

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 3 месеца

Ако четеш какво съм написал преди да ти отговоря, аз също имам много съмнения.

Сметките им за много играчи бяха блокирани поради подозрения за пране на пари (няколко хиляди евро, неща, които биха накарали кокошките да се смеят) и гуруто на казиното решително се съгласи с казиното, без да има право да отговаря на играча.

Закриха акаунта ми с три различни съобщения в този хронологичен ред

-Не може да се получи потребителски баланс от Trueplay (какво е Trueplay??)

-Потребителят е деактивиран поради проблеми с играта (никога не съм искал от това казино самоизключване)

-Най-накрая ми изпратиха имейл, че трябва да се свържат с доставчика, за да проверят игралната сесия и че това ще отнеме две седмици и парите ми не могат да бъдат изтеглени!!


Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Те също така затвориха акаунта ми на основание пристрастяване.

Жалко, че след конфискацията вече нямам депозит на техния сайт и акаунтът беше магически закрит, след като подадох жалбата до Casino Guru.

Усеща се миризма на мръсни ситуации

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Чакай, искаш да ми кажеш, че са блокирали акаунта ти, след като отвори жалбата тук??

И на мен ми се случи същото!

Пуснах жалба поради неспазване на правилата за теглене. Те не ми позволиха да заредя повече от едно теглене, въпреки че техните T&C гласят, че можете да заредите три едновременно на ден.

И по-малко от 10 минути след подаването на жалбата ми (която все още се разглежда) те блокираха акаунта ми за игри!!

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 3 месеца

Нищо ли не получихте от този половин милион?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Това изглежда малко странно, нали?

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 3 месеца

Абсолютно нищо, дори и евро.

Те дори конфискуваха и анулираха жетоните, които бях натрупал, докато играх.

Както и очевидно да накара историята ми на игри да изчезне.

Повтарям и пиша публично, че считам Casino Guru, който (след като получи историята ми от казиното) трябва да ми я предостави или поне да ми помогне да я възстановя. Очевидно с надеждата, че няма да бъде манипулиран по никакъв начин

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

За да отговоря на въпроса ви относно Trueplay:

Това е компания, която разработва и произвежда крипто за онлайн игри.

Те предоставят жетони и портфейли на казината, които след това казината дават като награда за връщане на пари за игрите, които правят.

Всички транзакции се записват в блокчейна, но те все още произволно решават да конфискуват вашите залози.

Опушените се наричат SMOKY.

А, забравих, казиното не съобщава никакви правила и условия на токените (не спазва правилата и условията, подписани с Trueplay) и те решават как да ги управляват, както искат. Без да дава никакви правила.

Струва ми се, че това е доста против справедливия кодекс на онлайн игрите

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Стойте далеч от това подлец казино!!

Блокираха сметката ми със 17 660 евро в нея!

Освен това, въпреки че в условията им изрично е записано, че можете да въвеждате до три тегления едновременно, ми позволиха да въведа само едно и ми отказаха второто.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей. Получихте ли някакво обяснение от казиното относно това? Ако в техните условия е записано, че можете да направите до 3 тегления, те наистина трябва да ви позволят да го направите.

Нашият екип за жалби скоро ще разгледа жалбата ви и ще се свърже с вас. Моля, дайте ни малко време, тъй като получихме много жалби през този летен празничен сезон.🙏

Можете ли да се свържете с казиното сега или няма отговор от тяхна страна след блокирането на акаунта ви?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Нещото, което ме тревожи най-много е, че прочетох много оплаквания от играчи, чиито сметки внезапно са блокирани и печалбите им са удържани. В тези случаи казиното посочи прането на пари като странна мотивация. Сякаш играч използва казино, за да изпере няколко хиляди евро!

Нещото, което ме обърква и тревожи, е, че казино гуруто в тези случаи винаги се е съгласявало с казиното, без да дава на играча право на отговор.

На какво основание можете да докажете това?




Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Прегледах всички оплаквания за това казино и разбрах, че с изключение на някои неоправдани или когато играчите са спрели да отговарят, има много оплаквания, които са маркирани като разрешени. Това показва, че казиното наистина желае да сътрудничи с нашия екип, така че се надяваме, че вашият случай също ще бъде разрешен по най-добрия възможен начин.

Винаги си сътрудничим с казиното и играча, за да гарантираме честна игра и от двете страни. Така че няма нищо скрито и всеки може ясно да види какво се случва във всяка жалба. Изобщо няма какво да крием от наша страна.

Само ако има някакво доказателство от една от страните, можем да вземем решение във всеки случай. И всеки играч или казино има право да отговори или дори да отвори отново случая, след като е бил затворен, ако не е съгласен с него. Ако има предоставено още доказателство, ние със сигурност ще проучваме допълнително всеки път.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Абсолютно нищо, дори и евро.

Те дори конфискуваха и анулираха жетоните, които бях натрупал, докато играх.

Както и очевидно да накара историята ми на игри да изчезне.

Повтарям и пиша публично, че считам Casino Guru, който (след като получи историята ми от казиното) трябва да ми я предостави или поне да ми помогне да я възстановя. Очевидно с надеждата, че няма да бъде манипулиран по никакъв начин

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Наистина съжаляваме, че не успяхме да ви помогнем повече. Само казиното има право да ви предостави историята и следователно нашият екип не може да я сподели с никого.

Опитахте ли да се свържете с лицензиращия орган, както ви предложи Бранислав?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Писаха ми, че тече разследване на игралните сесии и чакат отговор от доставчика.

Питах кой доставчик и не искаха да ми кажат. Не съм използвал бонуси, така че е ясно, че съм подозрителен.

Загрижеността ми е относно жалби, маркирани като неоснователни, когато казиното е блокирало сметката на играча, обвинявайки го в пране на пари.

В Trustpilot има много съобщения за подобни случаи. Изглежда като хищническа казино стратегия за замразяване на сметки след печалба и намиране на извинения да не плащате.

Чудя се на какво основание казино гуру е на страната на казиното, особено когато играчът е обвинен в пране на пари. Как ще го докажете, ако дори не давате на играча право да отговори?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Тъй като казвате, че помагате на играчите да разрешават спорове с казина, аз ви питам публично:


Можете ли любезно да ми помогнете да възстановя историята на игрите си?

Мисля, че това е много просто искане за екип като вашия и определено по-просто от оспорванията, които обикновено получавате.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Писаха ми, че тече разследване на игралните сесии и чакат отговор от доставчика.

Питах кой доставчик и не искаха да ми кажат. Не съм използвал бонуси, така че е ясно, че съм подозрителен.

Загрижеността ми е относно жалби, маркирани като неоснователни, когато казиното е блокирало сметката на играча, обвинявайки го в пране на пари.

В Trustpilot има много съобщения за подобни случаи. Изглежда като хищническа казино стратегия за замразяване на сметки след печалба и намиране на извинения да не плащате.

Чудя се на какво основание казино гуру е на страната на казиното, особено когато играчът е обвинен в пране на пари. Как ще го докажете, ако дори не давате на играча право да отговори?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей carsix79,

В такива ситуации, по време на процеса на оплакване, казиното трябва да докаже без съмнение, че играчът е извършил такава измама. Въпреки че има шанс да не споделим доказателствата с играча, искането е част от процеса.

„Как го доказваш, ако дори не даваш на играча право да отговори?"

Целият процес е настроен така, че да представя гледната точка на играча и на казиното. И двете страни могат да отговорят.

Ако казиното откаже, случаите ще бъдат затворени като неоснователни или с други опции в рамките на същата категория. Въпросът е, че отборът не е на никоя страна. Това е процес на събиране на информация, доказателства и намиране на възможни решения.

Честно казано, докладите от Trust Pilot няма да предоставят много информация, докато играчите не подадат официални оплаквания.



Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 3 месеца

Здравей.

Зависи от обстоятелствата. Казиното предоставя ли история на игрите? Дори в наши дни някои казина твърдят, че тяхната система не може да направи това в разумен формат. Виждал съм също „Съжалявам, платформата не поддържа това".

Основната ни цел е да разрешаваме проблеми, свързани със спорни суми. Ако вие, например, подадете жалба относно „липсваща" история на игрите без пряко въздействие върху способността ви да теглите пари, бих казал, че заявката може да бъде отхвърлена. Въпреки че тази част е мое предположение въз основа на отхвърлените преди това оплаквания.

Разбира се, да опитате това е напълно добре.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини