ФорумКазинаSmokace Casino - обща дискусия

Smokace Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от Gretche70
|
21746 преглеждания 190 отговора |
|
1...6 7 8...10
преди 3 месеца

О да? Значи всъщност ми казваш, че не уреждаш дела само ако има сума в спора?

А какво ще кажете за случаите на закриване на сметка поради пристрастяване към хазарта, където не се споменава сума? Имате някои разглеждани случаи, при които не е поискана сума.

След това трябва да напишете в раздела „за нас", че разрешавате само случаи, при които е оспорена парична сума.

След това добавете „разбира се, добре е да опитате". Добре, защо не се опиташ да ми помогнеш да го получа? КОНКРЕТНО.


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Тогава още един въпрос:

Според вас правилно ли е едно казино да предоставя токени и да не изброява никакви правила и условия на сайта си?

И нещо повече, произволно решават да ги конфискуват, като регулират токените както си искат, без да уведомяват клиентите по никакъв начин?

Сякаш са предоставили услуга (като бонуси или теглене на пари) и не са докладвали правила за тях и са се държали както искат при регулиране на услугата.

Не ми изглежда много законно и лоялно поведение.

Очаквам вашето мнение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Бих искал също да добавя, че казиното предоставя история на играта. Вие самите също го получихте.

Но Бранислав отказа да ми помогне да го извадя.

Казвате ли ми публично, че не сте в състояние да ми помогнете да възстановя историята на игрите си, само защото не искам конкретно парично обезщетение от нея?

И аз те питам:

  • Според вас правилно ли е да предоставите историята на играта, но част от нея да изчезне от уебсайта? И след това да постави играча в положение, в което вече да не може да го възстанови по никакъв начин?

Имам екранни записи, за да го докажа.

А, във всичко това получи моята история на играта.

Тоест аз съм единствената страна, която по незнайни причини не може да го получи.


Очаквам вашите отговори по всички точки.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Smokace продължава да ми удържа повече от €30 000, без да ми позволява да ги изтегля.

Защо жалбата ми не се разглежда?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Трябва да сте малко по-търпеливи. Вие не сте единственият, който има оплакване и таймерът горе вдясно казва, че имаме още един ден за отговор. Точно като други случаи, ние се занимаваме и с вашия, просто трябва да останете там.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Aleauzzass е прав, че сте в заговор с това казино и с всички казина, които имат вашето лого в долния колонтитул.

Можете да говорите каквото искате, но това е положението!

Веднага след като отворих жалбата тук десет минути по-късно веднага блокираха акаунта ми без възможност за теглене.

Помолих ги да спрат да играят и те не искаха да го направят. Сега съм сигурен, че ще застанете с тях въпреки доказателствата, че са действали тъмни, за да ме накарат да загубя всичко.

Надявам се да похарчат всичко за лекарства.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Все още чакам да ми помогнат да възстановя историята на игрите си.

Случайно да си видял отговор от тях на предишните ми съобщения? Нищо, никакъв отговор.

Даже ме игнорират.

Въпреки това те твърдят, че помагат на играчите да решават проблеми с казината.

Чиста фалшива самореклама

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Здравей Редка,

Обърнете се към вашето изявление „Нашата основна цел е да разрешим въпроси, свързани със спорни суми. Ако, например, подадете жалба относно „липсваща" история на игрите без пряк ефект върху способността ви да теглите пари, бих казал, че искането може да бъде отхвърлено.

Бих ви посъветвал да разгледате жалбите по-внимателно, защото сте се справили с много, при които не е поискана сума. Но просто неочаквано закриване на акаунт, проблеми с верификацията и т.н.

За да ви дам малък пример, проверете жалбите на Nemokid, която не познавам лично, но има няколко жалби, одобрени (и някои решени), където не е оспорена сума.

Въпреки това очаквам вашия отговор на това и предишни съобщения.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 3 месеца

Наистина съм възмутен от отговора на Ник на жалбата ми. наистина нямам думи...

Той ми пише, че трябваше да поискам самоизключване, когато го направих, и те не го предоставиха, защото имах кредитно салдо.

Следвах инструкциите на уебсайта на казиното и въпреки това казиното отказва да приложи спирането на акаунта за игри.

И Ник е на страната на казиното!

Наистина ли мислите, че все още имате доверие????

Кажете го, вие не разрешавате оплакванията на казината, които ви спонсорират на техния сайт, така че поне не губите времето на хората!

Това е параграф 4 от техните правила и условия:

file

Това е моята молба за спиране на игралната дейност, предвидена в договора от казиното

file

Това е техният отговор

file

Въпросът ми е: спазих ли указанията на казиното, посочени в техните правила и условия?

Казиното изпълни ли задължението си да изпълни молбата ми?


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Aleauzzass е прав, че сте в заговор с това казино и с всички казина, които имат вашето лого в долния колонтитул.

Можете да говорите каквото искате, но това е положението!

Веднага след като отворих жалбата тук десет минути по-късно веднага блокираха акаунта ми без възможност за теглене.

Помолих ги да спрат да играят и те не искаха да го направят. Сега съм сигурен, че ще застанете с тях въпреки доказателствата, че са действали тъмни, за да ме накарат да загубя всичко.

Надявам се да похарчат всичко за лекарства.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това не е правилно и бих искал да избягвате подобни мнения, ако искате да продължите да допринасяте за този форум. Не бих искал да ви баннат само за обобщаване на това, което изобщо не е вярно. Ако бяхме в тайно споразумение с казиното, мислите ли, че ще се опитаме да ви помогнем? Няма смисъл.

Тяхно е решението, не наше, че казиното блокира акаунта ви.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Все още чакам да ми помогнат да възстановя историята на игрите си.

Случайно да си видял отговор от тях на предишните ми съобщения? Нищо, никакъв отговор.

Даже ме игнорират.

Въпреки това те твърдят, че помагат на играчите да решават проблеми с казината.

Чиста фалшива самореклама

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Що се отнася до вашата позиция, тя е затворена и е ясно обяснено защо. След като бъде затворена, няма да получавате повече отговори, освен ако нишката не бъде отворена отново. Така че не е игнориране на нищо. Наистина ли мислите, че ако казиното изпрати някакво доказателство, то ще бъде споделено с играчите? Ако играч дойде в казиното и съзнателно отиде да наруши правилата и условията (не казвам, че сте вие), той ще успее, казиното ще ни даде доказателствата, ние ще ги изпратим на играча, наистина ли мислите нямаше ли някак да дойде отново някъде другаде? В някои казина не получавате никакво обяснение какво се е случило и те затварят акаунта ви. Опитахме се да обясним всичко, което беше възможно и все още не ви е достатъчно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

За сетен път моля за вашата помощ за възстановяване на историята на игрите ми.

Искаш ли да ми помогнеш или не?

А ако не искаш, трябва ясно да ми обясниш защо.

Причината, че управлявате само жалби, когато дадена сума е оспорена, не е вярна, предвид различните жалби, управлявани без оспорена сума.

След това за останалото зададох няколко прости въпроса.

Форумите са създадени, за да споделят мнения, нали? Вероятно просто ви е неудобно да отговаряте на някои въпроси и винаги се отървавате от тях, като казвате "ние вече сме разгледали вашия случай".

Отново, желаете ли да ми помогнете да възстановя историята на игрите си?

Поне можем да разберем дали наистина имате интерес да помагате на играчите или не

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Наистина съм възмутен от отговора на Ник на жалбата ми. наистина нямам думи...

Той ми пише, че трябваше да поискам самоизключване, когато го направих, и те не го предоставиха, защото имах кредитно салдо.

Следвах инструкциите на уебсайта на казиното и въпреки това казиното отказва да приложи спирането на акаунта за игри.

И Ник е на страната на казиното!

Наистина ли мислите, че все още имате доверие????

Кажете го, вие не разрешавате оплакванията на казината, които ви спонсорират на техния сайт, така че поне не губите времето на хората!

Това е параграф 4 от техните правила и условия:

file

Това е моята молба за спиране на игралната дейност, предвидена в договора от казиното

file

Това е техният отговор

file

Въпросът ми е: спазих ли указанията на казиното, посочени в техните правила и условия?

Казиното изпълни ли задължението си да изпълни молбата ми?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

В този случай бих искал да знам дали казиното също е заявило някъде, че ако имате активно теглене и реален баланс, те не могат да затворят акаунта ви. Защото мисля, че това би било доста важно, а вие не споменавате, че имат нещо подобно. Малко ме озадачава и фактът, че им казваш за периода на размисъл докато те изплатят, а от друга страна те казват, че не могат да ти закрият акаунта. Това не ми се струва нормално.

Както и да е, ще видим какво ще стане по-нататък и как ще е.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За сетен път моля за вашата помощ за възстановяване на историята на игрите ми.

Искаш ли да ми помогнеш или не?

А ако не искаш, трябва ясно да ми обясниш защо.

Причината, че управлявате само жалби, когато дадена сума е оспорена, не е вярна, предвид различните жалби, управлявани без оспорена сума.

След това за останалото зададох няколко прости въпроса.

Форумите са създадени, за да споделят мнения, нали? Вероятно просто ви е неудобно да отговаряте на някои въпроси и винаги се отървавате от тях, като казвате "ние вече сме разгледали вашия случай".

Отново, желаете ли да ми помогнете да възстановя историята на игрите си?

Поне можем да разберем дали наистина имате интерес да помагате на играчите или не

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Бих казал, че казиното не е задължено да ви дава историята на играта ви. Но Радка го описа доста добре и че освен ако вашият случай не е пряко свързан с това, че казиното не иска да ви плати пари или нещо подобно, те не са длъжни да ви ги дават, както и ние. Ако е друго и имате проблем, тогава дайте жалба и може би ще се окаже различно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Никъде в условията им не пише, че не могат да спрат акаунта с активен баланс също защото би било абсурдно и безсмислено. Ако искам да спра акаунта с активен баланс, как иначе да го направя? Във всички казина, където поисках период на почивка, той беше приложен без проблеми!

Междувременно великият Ник затвори жалбата ми като неоснователна, след като ясно му обясних всичко.

Дайте ми възможност жалбата да бъде разгледана от друг оператор, защото това, което направи Ник, е извън всякаква логика.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

ЛУД! Този отговор говори сам за себе си.

Официално получихме отговор, че нямате намерение да защитавате интересите на играчите, когато става въпрос за Smokace.

срамно

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Пич, няма да получиш подкрепа от никого в този сайт.

Сега ситуацията е много ясна и те самите премахнаха всякакво съмнение от нас

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 3 месеца

Виж, ядосан съм като звяр.

Още не мога да повярвам какво се случи.

Всички казина, които показват логото на Casino guru на сайта си, имат супер оценки и законните оплаквания на играчи никога не се разглеждат.

Вместо да са на правилната страна, те затварят жалбата в лицето ви с оправдания без логика.

Сега ще видя дали ще ми пуснат пак да си пусна жалбата при друг оператор, иначе вече си мисля какво да правя

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Моля, дайте ми вашия имейл. Може да помислим да организираме нещо заедно

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 3 месеца

marco-rocco@libero.it

Автоматичен превод:
1...6 7 8...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини