ФорумКазинаSmokace Casino - обща дискусия

Smokace Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 1 година от Gretche70
|
21624 преглеждания 190 отговора |
|
1...9 10
Nicola99
преди 3 месеца

Опитахте ли този имейл m? file

Автоматичен превод:
nigeljc59
преди 3 месеца

Същото нещо, моят имейл ми изпраща известие, че е невъзможно да се достави съобщението, дори и при нова бъркотия с имейлите, същото нещо, винаги изчезва и за щастие вече бях проверил всичко, но ако се опитам да изпратя имейл, се случва същото, но чатът на живо не работи за мен, просто ако щракна върху изскачащия прозорец, нищо не се случва, иначе щях да изпратя документацията в чата на живо, но сега по този начин наистина не знам как да му изпратя документите

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 3 месеца

Без KYC имейл или контакт, както е показано, и без чат на живо!! Изглежда странно 🤔 правили ли сте теглене с тях преди?

Автоматичен превод:
nigeljc59
преди 3 месеца

те имат контактите, само че с моя имейл не знам защо не мога да им изпратя документите, не, точно затова исках да се верифицирам успешно, преди да играя,

защото в stelario casino потвърдих без проблеми миналата година, но сега не мога да се свържа и с тях, но вече потвърдих и изтеглих (дори предишния ден) успешно, така че проблемът е без значение, но със smokace, който трябва да проверя това е проблем, докато не проверят, явно няма да играя повече

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 3 месеца

Защо не отворите нов имейл акаунт и не изпратите документите оттам и не им обясните ситуацията и ги помолите да отговорят и на двата имейл адреса, така че поне да можете да отговорите, ако ви изпратят имейл.

Автоматичен превод:
nigeljc59
преди 3 месеца

Точно така и аз бях мислил за това и мисля скоро да пробвам да го направя така.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file jaro мисля, че трябва да се свържеш с казиното, защото имейлът ми не знам защо, но с техния имейл не работи и не ми изпраща съобщението, имаш ли метод, с който мога да им изпратя документите?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

хей Ако се нуждаете от помощта на нашия екип за оплаквания с вашата проверка, моля, подайте оплакване тук и съм сигурен, че те ще направят всичко възможно, за да разрешат проблема в това казино.

Дръжте ни в течение как върви всичко.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, опитвам се да тегля от месеци, имах 2500 реала, отне известно време, поискаха документи и всичко по имейл, провериха акаунта ми и всичко беше наред, но нищо за теглене, всъщност изпратих имейл няколко, докато не ме попитаха за модела или номера, от който се опитвах да тегля, изпратих им го и след 4 дни ми платиха, но сега опитвам от 4 дни и нищо не изчезна дори опцията теглене по пикс, но правя всичко, защото имам 83K там, трудно ги плащам

Автоматичен превод:
c8dbbzt64p
преди 1 месец

Здравейте, дадоха ли ви и алтернатива за теглене, ако pix не е наличен? Попитахте ли ги защо се случи това и колко време трябва да отнеме? Нямаше ли ограничение за теглене?

Моля, опитайте да отговорите на въпросите ми и ще видим какво можем да направим.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

добър вечер, никога не съм имал проблеми с този сайт, но сега, когато исках да вляза в него, ми създава проблеми със сървъра, сякаш са ги затворили или може би дори са ги спрели за поддръжка, можете ли да се свържете с тях и да ги помолите за обяснение за това? file

Автоматичен превод:
Nicola99
преди 5 дни

Здравейте, все още ли имате проблеми със зареждането на страницата? Пробвах и мина нормално. Така че опитайте се да ми кажете дали сте стигнали до там или не.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
1...9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини