Същото нещо, моят имейл ми изпраща известие, че е невъзможно да се достави съобщението, дори и при нова бъркотия с имейлите, същото нещо, винаги изчезва и за щастие вече бях проверил всичко, но ако се опитам да изпратя имейл, се случва същото, но чатът на живо не работи за мен, просто ако щракна върху изскачащия прозорец, нищо не се случва, иначе щях да изпратя документацията в чата на живо, но сега по този начин наистина не знам как да му изпратя документите
Same thing, my email sends me the notification that it is impossible to deliver the message, even with another mess with the emails same thing, always gone and luckily I had already verified everything, but if I try to send email the same thing happens, but the live chat does not work for me, just if I click the pop-up nothing happens, otherwise I would have sent the documentation in live chat, but now like this I really don't know how to send him the documents
Stessa cosa, la mia email mi rimanda la notifica che è impossibile recapitare il messaggio, anche con un altro casino con le email stessa cosa, sempre andato e per fortuna avevo gia verificato tutto, ma se provo a mandare email succede la stessa cosa, peró la chat live non mi funziona, proprio se clicco il pop-up non succede niente, altrimenti avrei spedito la documentazione in live chat, ma ora cosi non saprei proprio come mandargli i documenti
те имат контактите, само че с моя имейл не знам защо не мога да им изпратя документите, не, точно затова исках да се верифицирам успешно, преди да играя,
защото в stelario casino потвърдих без проблеми миналата година, но сега не мога да се свържа и с тях, но вече потвърдих и изтеглих (дори предишния ден) успешно, така че проблемът е без значение, но със smokace, който трябва да проверя това е проблем, докато не проверят, явно няма да играя повече
they have the contacts, only that with my email I don't know why I can't send them the documents, no that's exactly why I wanted to verify successfully before playing,
because on stelario casino I verified without problems last year, but now I can't contact them either but I have already verified and withdrawn (even the day before yesterday) successfully, so the problem is irrelevant, but with smokace that I have to verify it's a problem, until they verify I obviously won't play anymore
i contatti li hanno, solo che con la mia mail non so perche non riesco a fargli avere i documenti, no appunto per quello volevo verificare con successo prima di giocare,
perche su stelario casino ho verificato senza problemi l’anno scorso, ma ora anche loro non riesco a contattarli peró ho gia verficato e prelevato (anche l’altro ieri) con successo, quindi il problema è irrilevante, ma con smokace che devo verificare è un problema, fino a che non verificano io non gioco piu ovviamente
Защо не отворите нов имейл акаунт и не изпратите документите оттам и не им обясните ситуацията и ги помолите да отговорят и на двата имейл адреса, така че поне да можете да отговорите, ако ви изпратят имейл.
Why don't you open a new email account and send the documents from there and explain to them the situation and ask for them to reply to both email addresses so at least you can reply if they email you.
Точно така и аз бях мислил за това и мисля скоро да пробвам да го направя така.
Exactly, I had thought about this too and I think I will try to do it like this soon.
Esatto avevo pensato anche a questo e credo che a breve proveró a fare così
jaro мисля, че трябва да се свържеш с казиното, защото имейлът ми не знам защо, но с техния имейл не работи и не ми изпраща съобщението, имаш ли метод, с който мога да им изпратя документите?
jaro I think I need you to contact the casino because my email I don't know why, but with their email it doesn't work and it doesn't send me the message, do you have a method with which I can send them the documents?
jaro mi sa che ho bisogno di voi per contattare il casino perche la mia email non so come mai, ma con le loro email non funziona e non mi spedisce il messaggio, avete un metodo con la quale io possa fare avere a loro i documenti?
хей Ако се нуждаете от помощта на нашия екип за оплаквания с вашата проверка, моля, подайте оплакване тук и съм сигурен, че те ще направят всичко възможно, за да разрешат проблема в това казино.
Дръжте ни в течение как върви всичко.
Hey. If you need the help of our complaint team with your verification, please file a complaint here, and I am sure that they will do whatever is possible to solve the issue at this casino.
Keep us informed on how everything goes.
Здравейте, опитвам се да тегля от месеци, имах 2500 реала, отне известно време, поискаха документи и всичко по имейл, провериха акаунта ми и всичко беше наред, но нищо за теглене, всъщност изпратих имейл няколко, докато не ме попитаха за модела или номера, от който се опитвах да тегля, изпратих им го и след 4 дни ми платиха, но сега опитвам от 4 дни и нищо не изчезна дори опцията теглене по пикс, но правя всичко, защото имам 83K там, трудно ги плащам
Hello and I've been trying to withdraw for months, I had 2500 reais, it took a while, they asked for doc and everything by email, checked my account and it was ok, but nothing to withdraw, I sent an email in fact several, until they asked me for the model or number where I was trying to withdraw, I sent it to them, and in 4 days they paid me, but now I've been trying for 4 days and nothing has disappeared even the option to withdraw by pix, but I'm doing everything, because I have 83K there, I find it difficult for them to pay
Olá e estou tentando sacar a meses estava com 2500 reais , demorou pediram doc e tudo mais por email, verificou minha conta e estava ok, porém nada de sacar , enviei um email na vdd varios , até que me pediram o modelo ou número de onde estava tentando efetuar o saque , mandei para eles , e em 4 dias me pagaram, mais agora estou a 4 dias tentando e nada sumiu até a opção de sacar por pix, mais estou fazendo de tudo , pois estou com 83K lá , acho difícil eles pagarem
Здравейте, дадоха ли ви и алтернатива за теглене, ако pix не е наличен? Попитахте ли ги защо се случи това и колко време трябва да отнеме? Нямаше ли ограничение за теглене?
Моля, опитайте да отговорите на въпросите ми и ще видим какво можем да направим.
Hello, did they also give you an alternative to withdraw if pix is not available? Did you ask them why this happened and how long it should take? Wasn't there a limit on the withdrawal?
Try answering my questions please and we'll see what we can do.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.