Да, според някои оплаквания изглежда, че наистина може да получи наградата. 😀
Въпреки това, вие играехте тук въз основа на това, което видях, и имахте доста негативно отношение, което вероятно все още продължава. Но сега не играеш тук, нали? 🤔
Yes, according to some complaints, it looks like it might actually get the award. 😀
However, you used to play here based on what I saw and you had a rather negative attitude, which probably still persists. But you're not playing here now, right? 🤔
Не. Ето защо никога няма да платя дори 1 цент в това казино. Всъщност никога дори не съм депозирал😉 Играех с оферта без депозит, която получих, защото казиното ми предложи да гласувам за тях в Askgamblers.
No. That's why I will never pay even 1 cent in that casino. In fact, I never even Deposited😉 I was playing with a no deposit offer, which I got because the casino offered me to vote for them on Askgamblers.
Не Зато, никада у том казину нећу уплатити нити 1 цент. У ствари, никада нисам ни Уплатио😉 играо сам са понудом без депозита, који сам добио јер ми је казино понудио да гласам за њих на Askgamblers.
О, добре, тогава е още по-добре, ако не сте похарчили пари тук. Имам чувството, че в днешно време казината биха дали всякакви бонуси, само за да се пише добре за тях, да се говори за тях, да се спечели нещо и така нататък. Вярвам, че ако едно казино е честно, честно, има приятен чат, тегленията не отнемат месец, а разумен период от време и се опитва да угоди на играчите или да направи всичко както трябва, тогава те няма да трябва да прибягват до такива неща. 🙂
Oh right, then it's even better if you didn't spend any money here. I have a feeling that nowadays casinos would give any bonus just to be well written about, talked about, to win something and so on. I believe that if a casino is honest, fair, has a nice chat, withdrawals don't take a month but a reasonable amount of time, and tries to accommodate the players or do everything properly, then they wouldn't have to resort to such things. 🙂
Е, вижте само колко оплаквания и жалби имат играчи от цял свят. И почти всички казина започнаха да забавят изплащанията. Все едно чакам заплата от тях. Слава на изключенията. Betandyou Casino се оказа най-доброто досега. И под чия юрисдикция попада това казино Smokace? В какъв щат можете законно да го съдите? Кюрасао? Малта? Сякаш са над закона.
Well, just look at how many complaints and appeals players have from all over the world. And almost all casinos started delaying payouts. It's like I'm waiting for a salary from them. Kudos to the exceptions. Betandyou Casino has proven to be the best so far. And under whose jurisdiction does this Smokace casino fall? In what state can you legally sue him? Curaçao? Malta? As if they are above the law.
Па само погледај колико притужби и жалби играча из целог света. А скоро сва казина су почела да одуговлаче са исплатама. Као да чекам плату од њих. Свака част изузецима. Betandyou казино се показао као најбољи до сада. И под чију јурисдикцију спада овај Smokace казино? У коју државу можеш да га легално тужиш суду? Куракао? Малта? Као да су изнад закона.
Хм, не знам много за правните неща, но мисля, че винаги е мястото, където е базирано казиното.
Що се отнася до оплакванията, бих ги взел предвид, че казината могат да имат много оплаквания, но всичко зависи от това как ги обработват. Ако имаха 1000 от тях, но разрешаваха всяка и не притесняваха играча без отговор, тогава нямаше да имам нищо против. Това е главно защото вероятно има много хора, които играят в големите казина и непременно ще има хора от цял свят, които имат проблеми, това е логично. От моя гледна точка винаги ще става въпрос за това как казиното подхожда към подобни проблеми. И ако намеря такава, каквато описваш и всичко е наред, тогава не бих я сменил.
Hm, I don't know much about legal stuff, but I think it's always where the casino is based.
Regarding complaints, I would take them into account that casinos can have a lot of complaints, but it's all about how they handle them. If they had 1000 of them but they resolve each one and don't bother the player without an answer, then I wouldn't have anything against it. It's mainly because there are probably a lot of people playing in the big casinos, and there are bound to be people from all over the world who have problems, that's logical. From my point of view, it would always be about how the casino approaches such issues. And if I found one like you describe and everything was fine, then I wouldn't change it.
Успяхте ли да получите печалбите си от smokace? Аз съм в същата ситуация.
Were you able to receive your winnings from smokace? I'm in the same situation.
Conseguiu receber da smokace seus ganhos? Estou na mesma situação.
Здравейте, прочетох какво се е случило с играча, който сте отписали, но не разбрах дали е успял да си извади парите в крайна сметка.
Тъй като казвате, че сте в тази ситуация, казиното прави ли някакви проверки на вашите тегления? Колко време чакахте цялото разследване? Също така, не сте ли получили отговор или причина защо е възникнала тази ситуация?
Моля да ме уведомите.
Hello, I read what happened to the player you wrote off, but I didn't find out if he managed to get his money out in the end.
Since you say you are in this situation, does the casino make any checks on your withdrawals ? How long have you been waiting for the whole investigation ? Also, have you received no answer or reason as to why this situation has arisen ?
Please let me know.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.