Да, според някои оплаквания изглежда, че наистина може да получи наградата. 😀
Въпреки това, вие играехте тук въз основа на това, което видях, и имахте доста негативно отношение, което вероятно все още продължава. Но сега не играеш тук, нали? 🤔
Yes, according to some complaints, it looks like it might actually get the award. 😀
However, you used to play here based on what I saw and you had a rather negative attitude, which probably still persists. But you're not playing here now, right? 🤔
Не. Ето защо никога няма да платя дори 1 цент в това казино. Всъщност никога дори не съм депозирал😉 Играех с оферта без депозит, която получих, защото казиното ми предложи да гласувам за тях в Askgamblers.
No. That's why I will never pay even 1 cent in that casino. In fact, I never even Deposited😉 I was playing with a no deposit offer, which I got because the casino offered me to vote for them on Askgamblers.
Не Зато, никада у том казину нећу уплатити нити 1 цент. У ствари, никада нисам ни Уплатио😉 играо сам са понудом без депозита, који сам добио јер ми је казино понудио да гласам за њих на Askgamblers.
О, добре, тогава е още по-добре, ако не сте похарчили пари тук. Имам чувството, че в днешно време казината биха дали всякакви бонуси, само за да се пише добре за тях, да се говори за тях, да се спечели нещо и така нататък. Вярвам, че ако едно казино е честно, честно, има приятен чат, тегленията не отнемат месец, а разумен период от време и се опитва да угоди на играчите или да направи всичко както трябва, тогава те няма да трябва да прибягват до такива неща. 🙂
Oh right, then it's even better if you didn't spend any money here. I have a feeling that nowadays casinos would give any bonus just to be well written about, talked about, to win something and so on. I believe that if a casino is honest, fair, has a nice chat, withdrawals don't take a month but a reasonable amount of time, and tries to accommodate the players or do everything properly, then they wouldn't have to resort to such things. 🙂
Е, вижте само колко оплаквания и жалби имат играчи от цял свят. И почти всички казина започнаха да забавят изплащанията. Все едно чакам заплата от тях. Слава на изключенията. Betandyou Casino се оказа най-доброто досега. И под чия юрисдикция попада това казино Smokace? В какъв щат можете законно да го съдите? Кюрасао? Малта? Сякаш са над закона.
Well, just look at how many complaints and appeals players have from all over the world. And almost all casinos started delaying payouts. It's like I'm waiting for a salary from them. Kudos to the exceptions. Betandyou Casino has proven to be the best so far. And under whose jurisdiction does this Smokace casino fall? In what state can you legally sue him? Curaçao? Malta? As if they are above the law.
Па само погледај колико притужби и жалби играча из целог света. А скоро сва казина су почела да одуговлаче са исплатама. Као да чекам плату од њих. Свака част изузецима. Betandyou казино се показао као најбољи до сада. И под чију јурисдикцију спада овај Smokace казино? У коју државу можеш да га легално тужиш суду? Куракао? Малта? Као да су изнад закона.
Хм, не знам много за правните неща, но мисля, че винаги е мястото, където е базирано казиното.
Що се отнася до оплакванията, бих ги взел предвид, че казината могат да имат много оплаквания, но всичко зависи от това как ги обработват. Ако имаха 1000 от тях, но разрешаваха всяка и не притесняваха играча без отговор, тогава нямаше да имам нищо против. Това е главно защото вероятно има много хора, които играят в големите казина и непременно ще има хора от цял свят, които имат проблеми, това е логично. От моя гледна точка винаги ще става въпрос за това как казиното подхожда към подобни проблеми. И ако намеря такава, каквато описваш и всичко е наред, тогава не бих я сменил.
Hm, I don't know much about legal stuff, but I think it's always where the casino is based.
Regarding complaints, I would take them into account that casinos can have a lot of complaints, but it's all about how they handle them. If they had 1000 of them but they resolve each one and don't bother the player without an answer, then I wouldn't have anything against it. It's mainly because there are probably a lot of people playing in the big casinos, and there are bound to be people from all over the world who have problems, that's logical. From my point of view, it would always be about how the casino approaches such issues. And if I found one like you describe and everything was fine, then I wouldn't change it.
Успяхте ли да получите печалбите си от smokace? Аз съм в същата ситуация.
Were you able to receive your winnings from smokace? I'm in the same situation.
Conseguiu receber da smokace seus ganhos? Estou na mesma situação.
Здравейте, прочетох какво се е случило с играча, който сте отписали, но не разбрах дали е успял да си извади парите в крайна сметка.
Тъй като казвате, че сте в тази ситуация, казиното прави ли някакви проверки на вашите тегления? Колко време чакахте цялото разследване? Също така, не сте ли получили отговор или причина защо е възникнала тази ситуация?
Моля да ме уведомите.
Hello, I read what happened to the player you wrote off, but I didn't find out if he managed to get his money out in the end.
Since you say you are in this situation, does the casino make any checks on your withdrawals ? How long have you been waiting for the whole investigation ? Also, have you received no answer or reason as to why this situation has arisen ?
Please let me know.
Добро утро, имам проблем с казино SmokAce. Бих искал да отбележа, че моята сметка вече е потвърдена и вече съм правил тегления в миналото. Направих заявка за теглене на 12/05, бях помолен да изпратя разпознаване на нова карта, която използвах за правене на депозити, изпратих снимки на предната и задната страна на картата, декларации от финансовата компания и нейния договор, всички това е придружено от един от моите документи и селфита. Не съм получил никакъв отговор от тях от една седмица въпреки изпратените ми имейли. Искам да отбележа, че за всички тегления използвах IBAN на моята банка. Помогнете ми, защото се страхувам, че този път няма да видя печалбата си
Good morning I have a problem with SmokAce casino. I would like to point out that my account has already been verified and I have already made withdrawals in the past. I made a withdrawal request on 12/05, I was asked to send recognition of a new card that I used to make deposits, I sent photos of the front and back of the card, declarations from the finance company and its contract, all of this accompanied from one of my documents and selfies. I have not received any response from them for a week despite my emails sent. I would like to point out that for all withdrawals I used my bank's IBAN. Help me because I'm afraid that this time I won't see my win
Buongiorno ho un problema con SmokAce casino. Premetto che il mio account è stato già verificato e ho già effettuato prelievi in passato. Ho fatto richiesta di prelievo il 12/05, mi è stato richiesto di inviare il riconoscimento di una nuova carta che ho usato per fare i depositi, ho inviato foto fronte retro della carta dichiarazioni da parte della finanziara e contratto di essa, tutto ciò accompagnato da un mio documento e selfie. È una settimana che non ricevo nessuna risposta da parte loro nonostante le miei e-mail inviate. Premetto che per tutto i prelievi ho utilizzato iban della mia banca. Aiutatemi perché ho paura che questa volta non vedrò la mia vincita
Здравей. Опитахте ли да погледнете и в папката за спам в имейла си? Понякога този вид съобщения може да свършат дотук, както се е случвало с много играчи преди. Каква информация имате във вашия акаунт относно проверката, чака ли? Предполагам, че причината за това забавяне може да е, че казиното все още проверява вашите документи, които сте им изпратили.🤷♀️
Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат плащането, преди да се намесим, така че се надявам, че това няма да е необходимо и скоро ще получите парите. Моля, уведомете ни за всички актуализации от казиното.
Hello there. Have you tried to look in the spam folder in your email as well? Sometimes this kind of messages could finish there, as it happened to many players before. What information do you have in your account regarding the verification, is it pending? The reason for this delay could be that the casino is still checking your documents you have sent to them, I reckon.🤷♀️
We usually give casinos 14 full days to proceed the payment before we intervene, so I hope this won't be necessary and you will receive the money soon. Please let us know about any updates from the casino.
Здравейте момчета, каня ви да погледнете последната ми публикация във форума за несправедливост, която току-що претърпях.
Благодаря ти
Hi guys, I invite you to look at my latest post in the forum about an injustice I just suffered.
Thank you
Ciao ragazzi, vi invito a guardare il mio ultimo post nel forum su un’ingiustizia appena subita.
grazie
Да прочетох го. Със сигурност оттук нататък моите адвокати ще се погрижат да направят всички съображения и ходове.
За щастие направих екранни снимки на всичко, имайки толкова много доказателства (невзети под внимание от вас) в моя полза относно валидността на моята печалба.
Вероятно Trueplay (производител на токените) също ще каже думата си по въпроса.
Бих искал да добавя, че акаунтът ми беше блокиран поради "хазартна зависимост". Когато до вчера или завчера сметката беше отблокирана и не съм внасял пари.
Искаме ли повече доказателства за недобросъвестност?
Yes I read it. Surely from here on out my lawyers will take care of making all the considerations and moves.
Luckily I took screenshots of everything, having so much evidence (not taken into consideration by you) in my favor about the validity of my win.
Trueplay (manufacturer of the tokens) will probably also have its say on the matter.
I would like to add that my account was blocked due to "gambling addiction". When until yesterday or the day before yesterday the account was unblocked and I did not deposit any money.
Do we want more evidence of bad faith?
Si l’ho letta. Sicuramente da qui in poi ci penseranno i miei avvocati a fare tutte le considerazioni e mosse.
Fortunatamente ho fatto screenshot a tutto, avendo così tantissime prove (non prese in considerazione da voi) a mio favore sulla validità della mia vincita.
Probabilmente anche Trueplay (casa produttrice dei token) avrà da dire la sua in merito.
Aggiungo che il mio conto è stato bloccato per "dipendenza da gioco d’azzardo". Quando sino a ieri o avantieri il conto era sbloccato e non ho depositato soldi.
Vogliamo altre prove sulla malafede?
А, бих искал да добавя също, че се класирах в ранглистата на Pragmatic турнира през май.
Като закриват моя акаунт, те също се опитват да се доберат до наградата, която скоро щеше да ми бъде кредитирана.
Искаме ли да добавим още нещо? Ти ми кажи
Ah, I would also like to add that I placed myself in the rankings in the Pragmatic tournament in May.
By closing my account they are also trying to get hold of the prize that would have been credited to me shortly.
Do we want to add anything else? You tell me
Ah aggiungo ancora che mi sono posizionato a premio in classifica nel torneo Pragmatic del mese di Maggio.
Chiudendo il mio conto stanno facendo in modo di accaparrarsi anche il premio che mi sarebbe stato accreditato a breve.
Vogliamo aggiungere altro? Ditemi voi
Да прочетох го. Със сигурност оттук нататък моите адвокати ще се погрижат да направят всички съображения и ходове.
За щастие направих екранни снимки на всичко, имайки толкова много доказателства (невзети под внимание от вас) в моя полза относно валидността на моята печалба.
Вероятно Trueplay (производител на токените) също ще каже думата си по въпроса.
Бих искал да добавя, че акаунтът ми беше блокиран поради "хазартна зависимост". Когато до вчера или завчера сметката беше отблокирана и не съм внасял пари.
Искаме ли повече доказателства за недобросъвестност?
Yes I read it. Surely from here on out my lawyers will take care of making all the considerations and moves.
Luckily I took screenshots of everything, having so much evidence (not taken into consideration by you) in my favor about the validity of my win.
Trueplay (manufacturer of the tokens) will probably also have its say on the matter.
I would like to add that my account was blocked due to "gambling addiction". When until yesterday or the day before yesterday the account was unblocked and I did not deposit any money.
Do we want more evidence of bad faith?
Si l’ho letta. Sicuramente da qui in poi ci penseranno i miei avvocati a fare tutte le considerazioni e mosse.
Fortunatamente ho fatto screenshot a tutto, avendo così tantissime prove (non prese in considerazione da voi) a mio favore sulla validità della mia vincita.
Probabilmente anche Trueplay (casa produttrice dei token) avrà da dire la sua in merito.
Aggiungo che il mio conto è stato bloccato per "dipendenza da gioco d’azzardo". Quando sino a ieri o avantieri il conto era sbloccato e non ho depositato soldi.
Vogliamo altre prove sulla malafede?
Моля, не забравяйте да ни информирате за всяко развитие.
Мога ли да попитам дали сте поискали закриване на акаунта ви поради проблеми с хазарта и как всъщност е бил отблокиран?
Please make sure to inform us about any developments.
May I ask if you requested the closure of your account due to gambling problems and how it was actually unblocked?
А, бих искал да добавя също, че се класирах в ранглистата на Pragmatic турнира през май.
Като закриват моя акаунт, те също се опитват да се доберат до наградата, която скоро щеше да ми бъде кредитирана.
Искаме ли да добавим още нещо? Ти ми кажи
Ah, I would also like to add that I placed myself in the rankings in the Pragmatic tournament in May.
By closing my account they are also trying to get hold of the prize that would have been credited to me shortly.
Do we want to add anything else? You tell me
Ah aggiungo ancora che mi sono posizionato a premio in classifica nel torneo Pragmatic del mese di Maggio.
Chiudendo il mio conto stanno facendo in modo di accaparrarsi anche il premio che mi sarebbe stato accreditato a breve.
Vogliamo aggiungere altro? Ditemi voi
Сега наистина не разбирам дали проблемът ви е, че казиното е затворило акаунта ви или че са го деблокирали, както казахте в предишния си пост. 🤷♀️
Now I really don't understand if your issue is that the casino has closed your account or that they unblocked it, as you said in your previous post. 🤷♀️
Съжалявам, Роми, определено имам проблем с писането.
Акаунтът беше блокиран от казиното по напълно произволен начин, без никакво предупреждение или причина
Sorry Romi, definitely my writing problem.
The account was blocked by the casino in a completely arbitrary manner, without any warning or reason
Scusa Romi, sicuramente problema mio di scrittura.
Il conto è stato bloccato dal casinò in maniera del tutto arbitraria, senza nessun preavviso o motivazione
Предполагам, че можете да опитате да подадете нова жалба тук с нашия екип относно този проблем. Бихте ли го пробвали?
You could try to file a new complaint here with our team regarding this issue, I reckon. Would you try it?
Абсолютно вече нямам намерение да подавам жалба във вашия сайт.
Смятам, че това не е изгодно и очевидно няма да посочвам причината.
Това е лично мое мнение.
Постът ми има за цел да информира общността и да има/обменя (целта на форумите) мнения за него.
It is absolutely no longer my intention to file a complaint on your site.
I believe this is not advantageous and obviously I will not specify the reason.
This is my personal opinion.
My post is aimed at informing the community and having/exchanging (purpose of the forums) opinions about it.
Assolutamente non è più mia intenzione presentare un reclamo sul vostro sito.
Ritengo non vantaggiosa la cosa e non specificherò ovviamente la motivazione.
Questo è un mio parere personale.
Il mio post è mirato per informare la community e avere/scambiare (scopo dei forum) opinioni a riguardo.
Със сигурност уважаваме вашето мнение и се надяваме, че ще намерите решение на вашите проблеми. Моля, дръжте ни в течение, ако е възможно.🙏
We surely respect your opinion and hope you will find a solution to your issues. Please keep us informed, if possible.🙏
Стойте далеч от това подлец казино!!
Блокираха сметката ми със 17 660 евро в нея!
Освен това, въпреки че в условията им изрично е записано, че можете да въвеждате до три тегления едновременно, ми позволиха да въведа само едно и ми отказаха второто.
Stay away from this scoundrel casino!!
They blocked my account with €17,660 in it!
Furthermore, although it is explicitly written in their terms and conditions that you can enter up to three withdrawals at the same time, they only let me enter one and refused the second.
State lontani da questo casinò farabutto!!
Mi hanno bloccato il conto con dentro 17660€ !
Inoltre nonostante nei loro termini e condizioni sia esplicitamente scritto che si possono inserire fino a tre prelievi contemporaneamente me ne hanno fatto inserire solamente uno e rifiutato il secondo.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.