ФорумКазинаSmokace Casino - обща дискусия

Smokace Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Gretche70
|
21689 преглеждания 190 отговора |
|
1...4 5 6...10
преди 6 месеца

Вероятно награда за незабавно изплащане😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, според някои оплаквания изглежда, че наистина може да получи наградата. 😀

Въпреки това, вие играехте тук въз основа на това, което видях, и имахте доста негативно отношение, което вероятно все още продължава. Но сега не играеш тук, нали? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не. Ето защо никога няма да платя дори 1 цент в това казино. Всъщност никога дори не съм депозирал😉 Играех с оферта без депозит, която получих, защото казиното ми предложи да гласувам за тях в Askgamblers.

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 6 месеца

О, добре, тогава е още по-добре, ако не сте похарчили пари тук. Имам чувството, че в днешно време казината биха дали всякакви бонуси, само за да се пише добре за тях, да се говори за тях, да се спечели нещо и така нататък. Вярвам, че ако едно казино е честно, честно, има приятен чат, тегленията не отнемат месец, а разумен период от време и се опитва да угоди на играчите или да направи всичко както трябва, тогава те няма да трябва да прибягват до такива неща. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, вижте само колко оплаквания и жалби имат играчи от цял свят. И почти всички казина започнаха да забавят изплащанията. Все едно чакам заплата от тях. Слава на изключенията. Betandyou Casino се оказа най-доброто досега. И под чия юрисдикция попада това казино Smokace? В какъв щат можете законно да го съдите? Кюрасао? Малта? Сякаш са над закона.

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 6 месеца

Хм, не знам много за правните неща, но мисля, че винаги е мястото, където е базирано казиното.

Що се отнася до оплакванията, бих ги взел предвид, че казината могат да имат много оплаквания, но всичко зависи от това как ги обработват. Ако имаха 1000 от тях, но разрешаваха всяка и не притесняваха играча без отговор, тогава нямаше да имам нищо против. Това е главно защото вероятно има много хора, които играят в големите казина и непременно ще има хора от цял свят, които имат проблеми, това е логично. От моя гледна точка винаги ще става въпрос за това как казиното подхожда към подобни проблеми. И ако намеря такава, каквато описваш и всичко е наред, тогава не бих я сменил.

Автоматичен превод:
cpina5216
преди 6 месеца

Успяхте ли да получите печалбите си от smokace? Аз съм в същата ситуация.

Автоматичен превод:
Jsorio96
преди 6 месеца

Здравейте, прочетох какво се е случило с играча, който сте отписали, но не разбрах дали е успял да си извади парите в крайна сметка.

Тъй като казвате, че сте в тази ситуация, казиното прави ли някакви проверки на вашите тегления? Колко време чакахте цялото разследване? Също така, не сте ли получили отговор или причина защо е възникнала тази ситуация?

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро утро, имам проблем с казино SmokAce. Бих искал да отбележа, че моята сметка вече е потвърдена и вече съм правил тегления в миналото. Направих заявка за теглене на 12/05, бях помолен да изпратя разпознаване на нова карта, която използвах за правене на депозити, изпратих снимки на предната и задната страна на картата, декларации от финансовата компания и нейния договор, всички това е придружено от един от моите документи и селфита. Не съм получил никакъв отговор от тях от една седмица въпреки изпратените ми имейли. Искам да отбележа, че за всички тегления използвах IBAN на моята банка. Помогнете ми, защото се страхувам, че този път няма да видя печалбата си

Автоматичен превод:
serafinia90
преди 6 месеца

Здравей. Опитахте ли да погледнете и в папката за спам в имейла си? Понякога този вид съобщения може да свършат дотук, както се е случвало с много играчи преди. Каква информация имате във вашия акаунт относно проверката, чака ли? Предполагам, че причината за това забавяне може да е, че казиното все още проверява вашите документи, които сте им изпратили.🤷‍♀️

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат плащането, преди да се намесим, така че се надявам, че това няма да е необходимо и скоро ще получите парите. Моля, уведомете ни за всички актуализации от казиното.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте момчета, каня ви да погледнете последната ми публикация във форума за несправедливост, която току-що претърпях.

Благодаря ти


https://casinoguruit.com/forum/discussione-generale-gioco-arancio/ingiusta-confisca-del-saldo#post-113151


Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 5 месеца

Прочетете отговора ми тук , моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Да прочетох го. Със сигурност оттук нататък моите адвокати ще се погрижат да направят всички съображения и ходове.

За щастие направих екранни снимки на всичко, имайки толкова много доказателства (невзети под внимание от вас) в моя полза относно валидността на моята печалба.

Вероятно Trueplay (производител на токените) също ще каже думата си по въпроса.

Бих искал да добавя, че акаунтът ми беше блокиран поради "хазартна зависимост". Когато до вчера или завчера сметката беше отблокирана и не съм внасял пари.

Искаме ли повече доказателства за недобросъвестност?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

А, бих искал да добавя също, че се класирах в ранглистата на Pragmatic турнира през май.

Като закриват моя акаунт, те също се опитват да се доберат до наградата, която скоро щеше да ми бъде кредитирана.

Искаме ли да добавим още нещо? Ти ми кажи

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да прочетох го. Със сигурност оттук нататък моите адвокати ще се погрижат да направят всички съображения и ходове.

За щастие направих екранни снимки на всичко, имайки толкова много доказателства (невзети под внимание от вас) в моя полза относно валидността на моята печалба.

Вероятно Trueplay (производител на токените) също ще каже думата си по въпроса.

Бих искал да добавя, че акаунтът ми беше блокиран поради "хазартна зависимост". Когато до вчера или завчера сметката беше отблокирана и не съм внасял пари.

Искаме ли повече доказателства за недобросъвестност?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Моля, не забравяйте да ни информирате за всяко развитие.

Мога ли да попитам дали сте поискали закриване на акаунта ви поради проблеми с хазарта и как всъщност е бил отблокиран?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

А, бих искал да добавя също, че се класирах в ранглистата на Pragmatic турнира през май.

Като закриват моя акаунт, те също се опитват да се доберат до наградата, която скоро щеше да ми бъде кредитирана.

Искаме ли да добавим още нещо? Ти ми кажи

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Сега наистина не разбирам дали проблемът ви е, че казиното е затворило акаунта ви или че са го деблокирали, както казахте в предишния си пост. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Съжалявам, Роми, определено имам проблем с писането.

Акаунтът беше блокиран от казиното по напълно произволен начин, без никакво предупреждение или причина

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 5 месеца

Предполагам, че можете да опитате да подадете нова жалба тук с нашия екип относно този проблем. Бихте ли го пробвали?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Абсолютно вече нямам намерение да подавам жалба във вашия сайт.

Смятам, че това не е изгодно и очевидно няма да посочвам причината.

Това е лично мое мнение.


Постът ми има за цел да информира общността и да има/обменя (целта на форумите) мнения за него.


Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 5 месеца

Със сигурност уважаваме вашето мнение и се надяваме, че ще намерите решение на вашите проблеми. Моля, дръжте ни в течение, ако е възможно.🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Стойте далеч от това подлец казино!!

Блокираха сметката ми със 17 660 евро в нея!

Освен това, въпреки че в условията им изрично е записано, че можете да въвеждате до три тегления едновременно, ми позволиха да въведа само едно и ми отказаха второто.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини