ФорумКазинаSmokace Casino - обща дискусия

Smokace Casino - обща дискусия

преди 1 година от Gretche70
|
21637 преглеждания 190 отговора |
|
1 2...10
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Smokace Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Виждам само 1 оплакване тук досега, без дискусии и без оценка. Въпреки това, казиното стои под въпрос, защо? Как се оценява това? Депозирах 25 евро на 26 март и получих бонуса за добре дошли. Приложих го успешно, продължих да играя, докато балансът ми достигна 1000 евро. След това подадох заявка за плащане, която чакаше до понеделник сутринта, 27 март. Малко след това се обработваше. Във вторник попитах колко време им отне обработката. Получихте незабавен отговор, който те обработват в рамките на 24 часа. Но плащането ми щеше да излезе в понеделник, 27 март. Знам, че трансферът отнема няколко дни. Въпреки това съм изненадан, че изплащането ми все още се обработва на сайта на казиното. Ще видя като ми стигнат парите. Сега бях малко несигурен, защото рейтингът за казиното е съмнителен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих си 1000 евро 😀

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Поисках 2 тегления на 30.03. Колко време ти отне? И с кой метод? Избрах банков превод.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Парите ви там ли са?

Автоматичен превод:
DerRobert
преди 1 година

Аз също имах банков превод и парите ми бяха в сметката след 2 дни, при вас ли е може би заради уикенда?

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Благодаря за отговора. Бяха 2 големи изплащания и пристигнаха направо днес. Досега казиното беше много сериозно.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Благодаря ви, че споделихте опита си. С удоволствие ще отговоря на въпроса ви, що се отнася до рейтинга на казиното. На първо място, те са малко казино, що се отнася до приходите. По-безопасно е да играете в по-големи марки само в случай, че спечелите голяма печалба, защото знаете, че казиното има достатъчно пари, за да изплати печалбите. Те също получиха минус точки за несправедливи условия. Те също имат доста нисък лимит за теглене (3000).

Както и да е, когато погледнете раздела за оплаквания, изглежда, че играчите нямат никакви проблеми с тях, така че ако сте доволни, не се страхувайте да продължите да играете там 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Имам проблем с тегленето на парите си. Моят акаунт е потвърден file

При въвеждане на данните излиза грешка, свързах се с обслужване на клиенти и те ми казаха, че имат проблеми с услугата теглене, но не и с депозирането на пари.

Надявам се, че можете да ми помогнете.

Автоматичен превод:
Noffnoffero
преди 1 година

Боя се, че трябва да изчакате проблемът да се разреши. Аз лично бих опитал да тегля, като използвам друга опция за плащане. Ако мога да предложа следващата стъпка, попитайте казиното кои опции за плащане са достъпни за вас и при какви условия.

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, ако сте от Аржентина, те ще затворят сметката ви веднага, разбира се, прането на пари е жалко, не влагайте пари в това казино

Автоматичен превод:
Martin121
преди 1 година

Според мен вие смятате, че казиното е затворило акаунта ви не само защото сте били обвинени в пране на пари, но и защото сте от Аржентина. Прав ли съм?

По един или друг начин, пожелавам ви успех с жалбата, разбира се!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, виждам, че няколко играчи правят същото с него, на първо място, което се дължи на пристрастяване към хазарта и след това на пране на пари и задържане на нашите пари

Автоматичен превод:
Martin121
преди 1 година

Виждам, че не сте отговорили на поне един важен въпрос в темата за жалби.

Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля? Подадохте ли документи за преминаване на KYC процедурата?

Моля, използвайте тази връзка , за да актуализирате жалбата , това е от решаващо значение.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, все пак сметката ми беше перфектно верифицирана, донесох всички необходими документи

Автоматичен превод:
Martin121
преди 1 година

Звучи добре, благодаря.

Нека да дадем по-нататъшен напредък, няма много какво да кажа за момента и от моя страна. Просто бъдете сигурни, че Ник е опитен в разглеждането на жалби и съм убеден, че ще направи всичко възможно, за да разреши проблема.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви, бих искал да знам дали казиното smokace отговаря?

Автоматичен превод:
преди 1 година

никакво осакатяване, което им изпращам, не отговаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви, бих искал да знам дали казиното smokace отговаря?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете да го проверите сами, ако желаете:

https://es.casino.guru/smokace-casino-la-cuenta-del-jugador-se-cerro

Тази връзка води до вашата нишка за оплаквания, след като казиното бъде помолено за сътрудничество, ще разберете дали отговарят - или не.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря, какво ще стане, ако не отговори?

казино?

Автоматичен превод:
1 2...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини