преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Smokace Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Виждам само 1 оплакване тук досега, без дискусии и без оценка. Въпреки това, казиното стои под въпрос, защо? Как се оценява това? Депозирах 25 евро на 26 март и получих бонуса за добре дошли. Приложих го успешно, продължих да играя, докато балансът ми достигна 1000 евро. След това подадох заявка за плащане, която чакаше до понеделник сутринта, 27 март. Малко след това се обработваше. Във вторник попитах колко време им отне обработката. Получихте незабавен отговор, който те обработват в рамките на 24 часа. Но плащането ми щеше да излезе в понеделник, 27 март. Знам, че трансферът отнема няколко дни. Въпреки това съм изненадан, че изплащането ми все още се обработва на сайта на казиното. Ще видя като ми стигнат парите. Сега бях малко несигурен, защото рейтингът за казиното е съмнителен.
I only see 1 complaint here so far, no discussions and no rating. Nevertheless, the casino stands as questionable, why? How is that rated? I deposited 25 euros on March 26th and got the welcome bonus. I implemented it successfully, continued to play until my balance was 1000 euros. I then submitted a payment request that was pending until Monday morning, March 27th. Shortly thereafter it was being processed. On Tuesday I asked how long it took them to process it. Got an immediate response, which they process within 24 hours. But my payment would have gone out on Monday March 27th. I know that a transfer takes a few days. Nevertheless, I am surprised that my payout is still being processed on the casino site. I'll see when the money gets to me. Was a bit unsure now because the rating for the casino is questionable.
Ich sehe hier bis jetzt nur 1 Beschwerde,keine Diskussionen und keine Bewertung. Trotzdem steht das Casino als fragwürdig da, warum? Wie wird das denn bewertet? Ich hatte am 26.3 25 euro eingezahlt und den Willkommenbonus bekommen. Hab ihn erfolgreich umgesetzt, weiter gespielt bis mein Guthaben auf 1000 Euro war. Hab dann einen Auszahlungsantrag gestellt der noch bis Montags früh 27.3 als ausstehend stand. Kurz darauf stand dann in bearbeitung. Dienstag hab ich dann mal nachgefragt wie lange die Bearbeitung bei ihnen dauert. Bekam auch sofort eine Antwort, das sie innerhalb 24 std bearbeiten. Aber meine Auszahlung wäre am Montag den 27.3 schon raus gegangen. Ich weiß das eine Überweisung ein paar Tage dauert. Trotzdem wundert es mich das meine Auszahlung auf der casino seite immer noch in Bearbeitung steht. Na ich werde sehen wann das Geld bei mir ankommt. War jetzt auch ein bisschen unsicher weil hier die Bewertung für das Casino auf fragwürdig steht.
Получих си 1000 евро 😀
I received my 1000 euros 😀
Meine 1000 Euro habe ich erhalten 😀
Поисках 2 тегления на 30.03. Колко време ти отне? И с кой метод? Избрах банков превод.
I requested 2 withdrawals on 03/30. How long did it take you? And with which method? I chose bank transfer.
Ich habe am 30.03 2 Auszahlungen beantragt. Wie lange hat es bei dir gedauert? Und mit welcher Methode? Ich habe Bank transfer gewählt.
Аз също имах банков превод и парите ми бяха в сметката след 2 дни, при вас ли е може би заради уикенда?
I also had a bank transfer and my money was in my account 2 days later, is it with you maybe because of the weekend?
Ich hatte auch bank transfer und mein Geld war 2 Tage später auf meinem konto, ist bei dir vielleicht wegen wochenende?
Благодаря за отговора. Бяха 2 големи изплащания и пристигнаха направо днес. Досега казиното беше много сериозно.
Thanks for the answer. Were 2 major payouts and arrived straight today. So far the casino has been very serious.
Danke für die Antwort. Waren 2 größere Auszahlungen und kamen heute direkt an. Bisher sehr seriös das Casino.
Благодаря ви, че споделихте опита си. С удоволствие ще отговоря на въпроса ви, що се отнася до рейтинга на казиното. На първо място, те са малко казино, що се отнася до приходите. По-безопасно е да играете в по-големи марки само в случай, че спечелите голяма печалба, защото знаете, че казиното има достатъчно пари, за да изплати печалбите. Те също получиха минус точки за несправедливи условия. Те също имат доста нисък лимит за теглене (3000).
Както и да е, когато погледнете раздела за оплаквания, изглежда, че играчите нямат никакви проблеми с тях, така че ако сте доволни, не се страхувайте да продължите да играете там 🙂
Thank you for sharing your experience. I'll gladly answer your question when it comes to the casino's rating. First of all, they're a small casino when it comes to revenues. It's safer to play in bigger brands just in case you win big, because you know the casino has enough money to pay out the winnings. They also got minus points for having unfair terms and conditions. They also have quite a low withdrawal limit (3,000).
Anyway, when you look at the complaints section, it seems players don't have any issues with them so if you're satisfied, don't be afraid to carry on playing there 🙂
Здравейте!
Имам проблем с тегленето на парите си. Моят акаунт е потвърден
При въвеждане на данните излиза грешка, свързах се с обслужване на клиенти и те ми казаха, че имат проблеми с услугата теглене, но не и с депозирането на пари.
Надявам се, че можете да ми помогнете.
Hello!
I am having trouble withdrawing my money. My account is verified
When entering the data an error appears, I contacted customer service and they tell me that they have problems with the withdrawal service, but not for depositing money.
I hope you can help me.
Hola!
Estoy teniendo problemas para retirar mi dinero. Mi cuenta esta verificada,
al momento de ingresar los datos aparece un error, me comunique con servicio al cliente y me indican que tienen problemas con el servicio para retiros, no así para ingresar dinero.
Espero puedan ayudarme.
Боя се, че трябва да изчакате проблемът да се разреши. Аз лично бих опитал да тегля, като използвам друга опция за плащане. Ако мога да предложа следващата стъпка, попитайте казиното кои опции за плащане са достъпни за вас и при какви условия.
Уведомете ме, моля.
I fear you must wait for the issue to get resolved. I would personally try to withdraw by using another payment option. If I may suggest the next step, ask the casino which payment options are available to you and under which conditions.
Let me know, please.
Е, ако сте от Аржентина, те ще затворят сметката ви веднага, разбира се, прането на пари е жалко, не влагайте пари в това казино
Well if you are from Argentina they will close your account right away of course money laundering is a shame do not put money in this casino
bueno si sos de argentina te cierran la cuenta enseguida por supuesto lavado de dinero es una verguenza no ponga dinero en este casino
Според мен вие смятате, че казиното е затворило акаунта ви не само защото сте били обвинени в пране на пари, но и защото сте от Аржентина. Прав ли съм?
По един или друг начин, пожелавам ви успех с жалбата, разбира се!
The way I see it, you believe the casino closed your account not just because you have been accused of money laundering, but also because you are from Argentina. Am I correct?
One way or another, I wish you good luck with the complaint of course!
Да, виждам, че няколко играчи правят същото с него, на първо място, което се дължи на пристрастяване към хазарта и след това на пране на пари и задържане на нашите пари
Yes, I am seeing that several players do the same to him, first of all, which is due to gambling addiction and then for money laundering and keeping our money
Si , estoy viendo que varios jugadores le hsce lo mismo primero de le ficem que es por adiccion al juego y despues por lavado de dinero y quedandose con juestro dinero
Виждам, че не сте отговорили на поне един важен въпрос в темата за жалби.
Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля? Подадохте ли документи за преминаване на KYC процедурата?
Моля, използвайте тази връзка , за да актуализирате жалбата , това е от решаващо значение.
Благодаря ти.
I see you've failed to answer at least one important question in the complaint thread.
Has your account been fully verified, please? Have you submitted documents to pass the KYC procedure?
Kindly use this link to update the complaint, it's crucial.
Thank you.
Да, все пак сметката ми беше перфектно верифицирана, донесох всички необходими документи
Yes, after all, my account was perfectly verified, I brought all the necessary documents
Si, pase todo mi cuenta estba perfectamemte verificada, wnvie todos los documentos necesarios
Звучи добре, благодаря.
Нека да дадем по-нататъшен напредък, няма много какво да кажа за момента и от моя страна. Просто бъдете сигурни, че Ник е опитен в разглеждането на жалби и съм убеден, че ще направи всичко възможно, за да разреши проблема.
Sounds good, thank you.
Let's give it further progress, not much to say for the moment, and from my side. Just be assured Nick is skilled in handling complaints, and I'm convinced he'll do everything to solve the issue.
Можете да го проверите сами, ако желаете:
https://es.casino.guru/smokace-casino-la-cuenta-del-jugador-se-cerro
Тази връзка води до вашата нишка за оплаквания, след като казиното бъде помолено за сътрудничество, ще разберете дали отговарят - или не.
You can check it for yourself if you like:
https://es.casino.guru/smokace-casino-la-cuenta-del-jugador-se-cerro
This link leads to your complaint thread, once the casino is asked for cooperation, you'll find out whether they respond - or not.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.