Здравейте.
Предоставих pdf, както беше поискано.
Първо ми казаха, че pdf-ът е модифициран и не е оригиналния. Нещо не разбрах, когато го изтеглих директно от приложението на банката.
Тогава разбрах, че за да запазя pdf трябва да отворя приложение, което може да прочете файла и след това да го запиша. Така че си помислих, че това е мястото, където може да модифицирам по невнимание.
След това успях да изпратя извлечението директно на моя имейл. Без да го запазвате чрез приложения. Но неочаквано пак ми отказаха. Казвайки, че е модифициран или че няма добро зрение.
PDF файлът се вижда от адвокат. Той ми каза, че е напълно законно, че има цифров подпис и pdf файлът е правилен. Но те настояват, че не е правилно.
Дори в поддръжката ми казаха да изпратя pdf-а по имейл. Но тогава ми отговориха, че това не е правилното място. Всичко е проблеми.
Вчера се опитах отново да говоря с поддръжката и те си измиха ръцете, доколкото можаха, с моя случай. Имам скрийншотове от разговора, където казват, че смяната му е свършила и той ме оставя с партньора си. Вашият партньор "подава оплакване" и прекратява чата. Имам и екранни снимки на отказ на проверка отново.
Не се свързах с вас преди, защото не познавах тази страница. Намерих го по чудо.
Оценявам вашата помощ. Всичко най-хубаво
Hello.
I have provided the pdf as requested.
At first they told me that the pdf was modified and was not the original. Something I didn't understand, when I downloaded it directly from the bank app.
Then I realized that to save the pdf I had to open an app that could read the file and then save it. So I thought that's where I could be inadvertently modifying.
Then I was able to send the statement directly to my email. Without saving it through apps. But by surprise, they denied me again. Saying that it is modified or that he does not have good vision.
The pdf is seen by a legal lawyer. He told me that it is totally legal, that it has the digital signature and the pdf is all correct. But they insist that it is not right.
Even in support, they told me to send the pdf by email. But they responded to me at the time, that that is not the right place. Everything is problems.
Yesterday I tried to talk to support again and they washed their hands as best they could with my case. I have screenshots of the conversation where they say that his shift is over and he leaves me with his partner. Your partner "makes a complaint" and ends the chat. I also have screenshots of denying verification again.
I did not contact you before because I did not know this page. I found it by miracle.
I appreciate your help. All the best
Hola.
He proporcionado el pdf tal y conforme me piden.
Al principio me decían que el pdf estaba modificado y no era el original. Cosa que no entendía, cuando lo descargaba directamente de la app del banco.
Entonces me di cuenta que para guardar el pdf tenía que abrir alguna app que pudiese leer el archivo y de ahí guardarlo. Entonces pensé que ahí es donde podía estar modificando sin querer.
Entonces pude mandarme el extracto directamente al email. Sin guardarlo a través de apps. Pero por sorpresa, otra vez me lo deniegan. Diciendo que esta modificado o que no tiene una buena visión.
El pdf está visto por un letrado legal. Me ha dicho que es totalmente legal, que tiene la firma digital y todo correctamente el pdf. Pero ellos insisten en que no esta bien.
Incluso en soporte, me dijeron que mandase el pdf por email. Pero me respondieron al tiempo, que ese no es el sitio indicado. Todo son problemas.
Ayer volví a intentar hablar con soporte y se lavan las manos como pueden con mi caso. Tengo capturas de la conversación donde dicen que se le acaba el turno y me deja con su compañera. Su compañera " poner una queja" y finaliza el chat. También tengo capturas de negarme la verificacion de nuevo.
No contacte antes con ustedes porque desconocía esta página. La encontré de milagro.
Agradezco su ayuda. Un saludo
Автоматичен превод: