НачалоФорумКазинаPowbet Casino - обща дискусия

Powbet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от vfranky
|
17 174 преглеждания 126 отговора |
|
1...3 4 5...7
Knacki
преди 9 месеца

Да, вярно е, че можеха да го направят по-рано, но ние не носим отговорност за процеса, който казиното има съгласно KYC. Така че най-доброто нещо би било да си сътрудничите с казиното и да преминете успешно проверката. Ако можете да направите това, трябва да можете да се оттеглите. Надявам се, че ще бъдете на същото мнение и въпреки че отнема повече време, ще го направите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Чакам парите си от powbet повече от 3 седмици. Първо заявката ми за теглене беше отхвърлена без причина, а сега вече мина повече от седмица от новата без никакъв отговор. Опитах се да се свържа с поддръжката много пъти и винаги получавам едни и същи автоматични отговори, че трябва да имате търпение. Странно, че в сайта пише, че отнема 1-3 банкови дни, но при мен вече са минали седмици! Това е неразбираемо!

Автоматичен превод:
8jn8d7z6bw
преди 8 месеца

Здравейте, в случая няма какво да чакам и бих пуснал жалба. Можете да го направите тук на този линк . Ако не знаете какво да очаквате от жалбата, добавям и ръководство , където можете да разберете всичко съществено.

Освен това даваме на казината 2 седмици, за да уредят целия процес на теглене.

Както и да е, потвърдихте ли вече сметката си в казиното? Играхте ли с бонуса или не? Освен търпение нищо друго не ти казаха?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Да, вече подадох жалба и играх с бонуса, но съм сигурен, че не съм нарушил правилата и също така попитах поддръжката дали не трябва да направя KYC процеса, защото акаунтът ми просто казва, че не е необходим още. Само се извиниха и казаха, че има известно забавяне на изписването и да имам търпение. Странно е, че вече са минали повече от 3 седмици.

Автоматичен превод:
8jn8d7z6bw
преди 8 месеца

Да, това би било странно дори за мен, защото не бих искал да чувам едно и също нещо отново и отново.

Както и да е, не видях да подадете жалбата, така че успяхте ли да я отворите или го направихте някъде другаде?

Що се отнася до бонуса, изпълнихте ли всички условия? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Да, изпълних условията и отново проверих дали всичко е наред. Точно вчера моята заявка за теглене беше върната в акаунта на играта и без никакво обяснение. Чакам вече почти месец и се опитвам отново да се свържа с поддръжката им по имейл и все още не съм чул нищо. Имам 500e в тази сметка, които изглеждат абсолютно невъзможни за получаване. Беше напълно неразбираемо, би било толкова хубаво, ако някой можеше да помогне.

Автоматичен превод:
8jn8d7z6bw
преди 8 месеца

Опитах се да ви препоръчам и помогна във вашата ситуация и в публикацията по-горе ви оставих връзка, където можете да подадете жалба на нашия уебсайт и нашият екип ще се опита да ви помогне. Можете ли да го подадете или имате нужда от помощ и за това? Публикувах и ръководство, което може да ви помогне.

Така че уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, опитвам се да изтегля парите си от Powbet повече от 5 дни и не ми позволява, когато отида да тегля ми казват, че трябва да направя първия си депозит, когато буквално вече съм направил 3, Свързвам се с поддръжката, за да могат да го направят вместо мен. го решат и те ми казват, че ще извършат ръчното теглене, като ми казват, че ще ми изпратят имейл, за да ме попитат за подробностите, но никога не ми изпращат нищо, когато е трябвало да решат проблема, системата автоматично ме излезе, така че загубих комуникация с поддръжката, сега дори не ми позволяват да говоря с онлайн поддръжката на казиното, имам 1900 долара, заседнали в казиното, които не мога да изтегля, сигурен съм, че това казино е измама. file

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
sebalame2306
преди 7 месеца

Хм, ние даваме на казината 14 дни за теглене, така че виждам, че тепърва започвате.

Но това, което не ми се струва правилно е, че казиното ви каза, или по-скоро ви предостави алтернатива как трябва да направите теглене, но в крайна сметка не стигнаха до вас и вие дори не можете да пишете на чат.

Така че, ако казиното не се свърже с вас, не отговори на имейлите ви или не ви помогне по някакъв начин, вероятно бих препоръчал да подадете жалбатук, на тази връзка .

Нашият екип ще се опита да ви помогне, но както казах, 14 дни ще бъдат важни, но ако казиното не се опита да помогне, това не ми се струва честно.

Ще продължите ли да го подавате?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей, добро! Аз съм същият, опитвам се да изтегля парите си вече 5 дни и не ми позволява да отворя чата на живо, имейлите, които ви изпращат, са винаги едни и същи и дори вече не отговарят и четат тук те казват да проверка и ви казва, че и вие не се нуждаете от нея Казват, че ще се актуализира във вашия акаунт и нищо не се актуализира. Това е измама, надявам се хората да не играят повече в това казино. И вижте дали ще ми изплатят тегленето възможно най-скоро, за да не залагам повече там.

Автоматичен превод:
celestenj7
преди 7 месеца

Хей, разбирам разочарованието ви, но ние даваме на казината 14 дни, за да решат своите тегления, както Петронела спомена в жалбата ви .

Въпреки това казиното каза ли ви някаква уместна причина, поради която липсва вашето теглене? Със сигурност не е нормално казиното да ви игнорира и аз също бих се ядосал, ако искам да знам какво се случва с парите ми.

Виждам, че казиното ви каза, че все още не се нуждае от проверка, така че освен ако не ви поискат, няма да се налага да качвате документите.

Важното сега е да изчакате и да бъдете търпеливи и да видите как ще потръгне оттук нататък. Ако нищо не се промени, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, добър ден.

Казвам се Алба. Имам проблем с проверката на powbet казино. Правя това от април и почти сме август. Първоначално бързо потвърдиха моята лична карта, селфи снимка и т.н. Но след като стигна до проверката на банковата сметка, всичко е проблем.

Искат ми pdf с всички транзакции в акаунта ми. Входящи и изходящи за месец април, с моя информация като собственик и т.н.Правя го безкрайно много пъти и нито един, ама абсолютно нито един не е валиден. Приготвям се да говоря с чата за помощ и дори изпращам няколко имейла, обяснявайки моя случай. Не ми помагат в чата и имейлите се игнорират, отговарят само на един, като казват, че трябва да имат pdf, когато вече го знаех. Те ми казват през цялото време, че това е неоригинален pdf ... всички проблеми. Кога е.

От април се опитвам да взема 286 евро. Чувствам се игнорирана, унизена и се срамувам от начина, по който ми се смеят. Сега се опитах да проверя отново и отнема цяла вечност. Но както винаги, те ще откажат.

От друга страна, прочетох, че след проверка на акаунта искат акаунт в mongplay или нещо подобно. Нямам такъв тип акаунт и вече се опасявам, че това ще е следващият ми проблем.

Моля за помощ, тези пари са мои и ми отне 4 месеца просто да верифицирам сметката.

Благодаря ви много за вниманието и отделеното време. Всичко най-хубаво.



Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
albarodriguez1306
преди 5 месеца

Здравейте, съжалявам да науча за проблема в казиното. Проверката е важна, но не би трябвало да отнеме 4 месеца, това е твърде дълго, така че можеше да се свържете с нас по-рано.

Бих ви препоръчал да подадете жалба на този линк още в началото и нашият екип ще се опита да ви помогне и да проучи цялата ситуация.

Но знаете ли какъв изглежда е проблемът с банковото ви извлечение? Бих казал, че казиното ще се опита да ви обясни какво друго трябва да съдържа, ако кажете, че сте изпратили всичко, както е поискано. Но виждам, че казиното не ви отговаря.

Определено ще пусна жалба и ще видя какво може да се направи.

влизаш ли

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте.


Предоставих pdf, както беше поискано.

Първо ми казаха, че pdf-ът е модифициран и не е оригиналния. Нещо не разбрах, когато го изтеглих директно от приложението на банката.


Тогава разбрах, че за да запазя pdf трябва да отворя приложение, което може да прочете файла и след това да го запиша. Така че си помислих, че това е мястото, където може да модифицирам по невнимание.

След това успях да изпратя извлечението директно на моя имейл. Без да го запазвате чрез приложения. Но неочаквано пак ми отказаха. Казвайки, че е модифициран или че няма добро зрение.

PDF файлът се вижда от адвокат. Той ми каза, че е напълно законно, че има цифров подпис и pdf файлът е правилен. Но те настояват, че не е правилно.

Дори в поддръжката ми казаха да изпратя pdf-а по имейл. Но тогава ми отговориха, че това не е правилното място. Всичко е проблеми.

Вчера се опитах отново да говоря с поддръжката и те си измиха ръцете, доколкото можаха, с моя случай. Имам скрийншотове от разговора, където казват, че смяната му е свършила и той ме оставя с партньора си. Вашият партньор "подава оплакване" и прекратява чата. Имам и екранни снимки на отказ на проверка отново.

Не се свързах с вас преди, защото не познавах тази страница. Намерих го по чудо.


Оценявам вашата помощ. Всичко най-хубаво


filefilefile


Автоматичен превод:
albarodriguez1306
преди 5 месеца

Разбирам ситуацията ви. Вероятно и в този случай няма да се чувствам напълно комфортно, защото знам, че понякога проверката може да бъде трудна. Ако обаче им изпратиш банковото извлечение в pdf и всичко се вижда ясно не знам какъв друг проблем може да има. Мислех си, че не всичко, което казиното изисква, е там, но вие не споменавате това, така че вероятно не е проблем. Така че ще оставя нашия екип да се опита да ви помогне и се надяваме, че ще се получи и ще можете да потвърдите и да получите парите.

Ако продължите напред и успеете да потвърдите, не се колебайте да ме актуализирате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте.

Не разбирам тази част „Мислех си, че не всичко, което казиното изисква, е там, но вие не го споменавате, така че вероятно не е проблем." Бихте ли ми обяснили какво имате предвид, моля. ? Ще бъде ли с другите проверки на документи за самоличност и т.н. Ако е така, също е имало проблем. Но в крайна сметка те го счетоха за валидно. Благодаря ти

Автоматичен превод:
albarodriguez1306
преди 5 месеца

Имах предвид, че играчите, които имат проблем с проверката, често споменават, че не всичко в извлечението е това, което казиното иска. Искам да кажа, че някъде искат име, адрес, IBAN и не знам какво още да се вижда, но знам, че в някои държави играчите нямат тези неща в банковите си документи. Значи това имах предвид.

И така, въз основа на това, което казахте, най-накрая проверихте ли документа?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Не, продължават да го смятат за невалиден.

Автоматичен превод:
albarodriguez1306
преди 5 месеца

Все още ли е същата причина или казиното каза нещо друго? Съжалявам, че имате такъв проблем и не можете да проверите документа. Затова беше добра стъпка, че подадохте жалба и се надявам, че нашият екип ще ви помогне, освен ако не се случи чудо и казиното най-накрая одобри това, което сте им изпратили.

Изпратихте ли им документа отново или дори не опитахте повече? 😥

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте. Винаги измислят или едно и също извинение, или ново. Но въпреки че е оригинален документ и т.н., продължават да ми дават същото оправдание. Те вече дори не променят коментара защо не го приемат.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини