преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Powbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих теглене от 215 евро в Powbet, след като бях успокоен няколко пъти от чата на живо, в крайна сметка след седмица те анулираха тегленето без да ми дадат причина, можете ли да ми помогнете? Прилагам скрийншотовете
I made a withdrawal of 215 euros on Powbet, after being reassured several times by the live chat, in the end after a week they canceled the withdrawal without giving me a reason, can you help me? I attach the screenshots
Ho effettuato un prelievo di 215euro su Powbet , dopo essere stato piu volte rassicurato dalla live chat , alla fine dopo una settimana mi hanno annullato il prelievo senza darmi una motivazione, potete aiutarmi? allego gli screenshot
Здравейте,
Съжалявам, че не мога да чета екрана - предпочитам английския език, разбирате ли.
Както и да е, какъв изглежда е проблемът с тегленето? Преминахте ли вече проверката KYC? Вашата история на игри наред ли е? Спазихте ли всички правила и условия, моля?
Ще чакам допълнителна информация.
Hello,
I'm sorry can't read the printscreen - I prefer the English language, you see.
Anyway, what seems to be the problem with the withdrawal? Have you passed the KYC verification already? Is your gaming history ok? Have you complied with all terms and conditions, please?
I'll wait for further information.
Някой изтегли от това казино в Бразилия, защото направих депозит там и получих бонус и изпълних тяхното превъртане и поисках теглене на 8 април и все още не е паднало и ми бяха поискани документи, които вече изпратих миналата събота и продължавам в анализа, може ли някой да ми помогне, моля?
Someone withdrew from this casino in Brazil, because I made a deposit there and got a bonus and fulfilled their rollover and requested a withdrawal on April 8th and it still hasn't dropped and I was asked for documents that I already sent last Saturday and continue in analysis, could someone help me please ?
Alguém sacou desse cassino no Brasil , pois fiz deposito nele e ganhei bonus e cumpri com rollover deles e solicutei saque dia 08 abril e não caiu ainda e me foi solicitado documentos que ja enviei sábado passado e continue em analize , alguem poderia me ajudar por favor?
Здравей.
Бих казал, че все още не сте потвърдени - прав ли съм? Кога изпратихте исканите документи и по-важното, поддържате ли връзка с казиното?
Резултатът му е доста добър, но другите играчи изглежда също са недоволни в даден момент. Разгледайте отзивите .
Hello there.
I'd say you have not been verified yet - am I correct? When did you send the requested documents and more importantly, are you in contact with the casino?
Its score is quite good, but other players seem to be unhappy too, at some point. Browse the reviews.
Добро утро! Да, все още съм в процес на проверка и вече изпратих няколко документа и те винаги накрая искат нещо ново, това е вече от две седмици и не могат да пуснат тегленето
Good morning! Yes, I'm still in the verification process and I've already sent several documents and they always end up asking for something new, this is already two weeks old and they're not able to release the withdrawal
Bom dia! Sim ainda estou em processo de verificação e ja enviei varios documentos e sempre acabam pedindo algo novo , isso ja está completando duas semanas já e não estão dando jeito de liberar o saque
Здравейте!
За твой късмет жалбата трябва да помогне, бих казал. Добре, че го изпрати.
Hello!
Luckily for you, the complaint should help, I'd say. It's good you submitted it.
Проверката беше приета вчера и чака плащане и ми бяха дадени 3 работни дни за завършване. Чака да влезе.
Verification accepted yesterday and awaiting payment and I was given 3 business days to complete. Waiting to drop in.
Verificação aceita ontem e aguardando pagamento e me deram prazo de 3 dias uteis para concluir. Aguardando cair na conta.
Здравей.
Отговорих във втората тема :
„Като оставим настрана факта, че сте започнали проверката преди няколко седмици, сега ми звучи съвсем добре. Насроченото време обикновено съответства на опцията за плащане, която сте избрали.
И така, нека да видим какво ще се случи днес! 🤞🤞"
Hello there.
I replied in the second thread:
"Keeping aside the fact you started the verification a few weeks back, now it sounds quite alright to me. The scheduled time usually corresponds with the payment option you opted for.
So, let's what happens today! 🤞🤞"
Направих теглене на powbet 500€ първо ми казаха, че парите са изпратени нормално по сметката ми и ще отнеме няколко дни, за да се появят и след известно време без причина ме блокираха, казвайки, че съм извършил измама и те не ми връщат парите ми лъжци, които спечелих нормално без никакъв бонус
I have made a withdrawal on powbet 500€ at first they told me that the money has been sent normally to my account and it will take a few days to show up and after a while for no reason they blocked me saying that I have committed fraud and they are not giving me my money back liars which I won normally without any bonus
Έχω κάνει μια ανάληψη στο powbet 500€ στην αρχή μου είπαν ότι έχουν σταλεί κανονικά τα λεφτά στον λογαριασμό μου και θα κάνουν λίγες μέρες να φανούν και έπειτα από λίγο χωρίς λόγο με μπλοκαραν λέγοντας ότι έχω κάνει απάτη και δεν μου δίνουν τα λεφτά μου πίσω οι ψεύτες τα οποία τα κέρδισα κανονικά χωρίς κάποιο μπόνους
Здравей!
На този етап смятам, че би било добре да спомена жалбата . Това беше добра стъпка и ние оценяваме възможността да ви помогнем. Също така би било чудесно, ако можете да споделите всички съответни съобщения или актуализации. За предпочитане чрез жалба, в този момент Ник първо се нуждае от всичко това.
Можете ли да предоставите допълнителна информация, моля?
Бих искал да видя обяснението на казиното - например.
Hello there!
At this point, I feel it would be good to mention the complaint. It was a good step to take, and we appreciate the opportunity to help you. It would also be great if you could share all relevant communications or updates. Preferably via complaint, at this moment Nick needs all of those first.
Can you provide additional info, please?
I would like to see the casino's explanation - for example.
Ето някои разписки, в които се казва, че ще изпратят парите ми нормално и след това затварят акаунта ми, без да правя нищо, моля, свържете се с казиното и вземете парите ми
Here are some receipts they say they will send my money normally and then they close my account without me doing anything please contact the casino and get my money
Αυτά είναι μερικές αποδείξεις οι οποίες λένε ότι θα μου στείλουν τα λεφτά μου κανονικά και μετά μου κλείνουν τον λογαριασμό χωρίς να έχω κάνει τίποτα σας παρακαλώ επικοινωνήστε με το καζίνο και κερδίστε τα λεφτά μου
Благодаря ви за тези екранни снимки.
Сега разбирам по-добре въпроса, от друга страна, напълно разбирам, че казиното замлъкна. След като се уверят, че играчът е извършил какъвто и да е вид измама - което не е мое изявление, просто приемам правилото не. 9.4 под внимание - не се дават допълнителни обяснения публично 🙁.
На този етап е от решаващо значение да актуализирате нишката за оплакване правилно, така че се уверете, че всички тези екранни снимки са налични там, Ник ще се нуждае от цялата подходяща информация, за да продължи.
Бихте ли го направили, моля?
Thank you for those screenshots.
Now I better understand the matter, on the other hand, I quite understand the casino went silent. Once they are assured the player has committed any kind of fraud - which is not my statement just taking the rule no. 9.4 into consideration - no further explanations are given publically 🙁.
At this point it is crucial to update the complaint thread properly, so make sure all those screenshots are available there, Nick is going to need all relevant information to proceed further.
Could you do that, please?
те са затворили акаунта ми поради разпоредби 9.4, както казват, но без да са извършили измама или нещо подобно и не ми дават парите, също ще кача няколко снимки, докато ми казаха нормално, че са ги изпратили, след което ми казват вашето теглене е отменен поради измама, но не съм направил нищо
they have closed my account due to regulations 9.4 as they say but without having committed any fraud or anything and they are not giving me my money I will also upload some photos while they told me normally that they have sent them then they tell me your withdrawal has been canceled due to fraud but I have not done anything
μου έχουν κλείσει τον λογαριασμό λόγο των κανονισμών 9.4 όπως αναφέρουν χωρίς όμως να έχω κάνει κάποια απάτη η κάτι και δεν μου δίνουν τα λεφτά μου θα ανεβάσω και μερικές φωτογραφίες ενώ μου είπαν κανονικά ότι τα έχουν στείλει μετά μου λένε ακυρώθηκε η ανάληψη σας λόγο απάτης αλλά δεν έχω κάνει τίποτα
Не знам как да ги изпратя, за да ги види той и се надявам Ник да ги види и тук
I don't know how to send them so he can see them and I hope Nick can see them here too
Δεν ξέρω πως μπορώ να τα στείλω ώστε να τα δει και ο Νικ ελπίζω να μπορεί να τα δει και εδω
Необходимо е да изпратите всичко директно на Ник - опитайте се да доведете един по един до жалбата. Или просто вмъкнете тези публикации там, за да може той да разбере проблема. Като алтернатива можете да използвате този имейл: nikolas.b@casino.guru
Ник няма да го намери тук във форума - ще му изпратя бележка, но моля , актуализирайте жалбата .
It's necessary to send it all to Nick directly - try to lead one at a time to the complaint. Or simply insert those posts there so he can understand the issue. Alternatively, use this email: nikolas.b@casino.guru
Nick is not going to find it here on the forum - I'll send him a note, but please update the complaint.
Има ли някакъв шанс да си върна парите от казиното или просто се опитвам
Is there any chance I can get my money back from the casino or I'm just trying
Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου πίσω από το καζίνο η τζάμπα προσπαθώ
Не съм сигурен, че следвам. Докато жалбата не е затворена, шансът е налице. Казиното е оценено като „над средното", така че очаквам да окажат съдействие, ако е необходимо.
Знам, че чакането е гадно, но е част от процеса. Уведомих Ник за текущото събитие, моля, дайте му време да отговори правилно.🙏
Not sure I follow. Untill the complaint hasn't closed, the chance is there. The casino is rated as "above the average" so, I expect them to provide cooperation if necessary.
I know the waiting sucks, but it's part of the process. I notified Nick about the current event, please give him time to respond properly.🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.